Domin0 0 #1 Публикувано 19 Август, 2022 (Редактирано) Здравейте. Искъм да се допитам до Вас за акорд 8ма генерация при избор какво да гледам ? Имат ли нещо по особено, слаби места, кои двигатели стават за газ, гният ли, обслужване, скъпи части и тн ? Всички ли са с едни и същи екстри и евентуално къде мога във форума да се запозная ... До сега съм карал рено 19, митсубиши спейс стар и сегашната пежо 407 който се оказа голям боклук. За хонда никога не съм си мислил ама дойде времето вече и грам нищичко не знам. Само бензинови търся омразна ми от дизела и след като дадох 3000 лв за нови дюзи още повече искъм да забравя дизела. Кое е по доброто акорд 8ма генерация и или тойота авенсис след 2009г Надявам се да съм улучил правилното място за въпросите ми и се извинявам ако има нещо. Редактирано 19 Август, 2022 от Domin0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #2 Отговорено 19 Август, 2022 (Редактирано) Добре дошъл и наслука в търсенето! Намираш време и подхващаш раздела за Акорд 8. Има доста материал, а ако нещо не срещнеш, значи не е обсъждано поради липса на необходимост, тоест не създава ядове. Това което срещнеш ще има решиние от вече потърпевши и споделили. Бензиновите мотори са 2.0 и 2.4, като и двата ги има с ръчка, или автоматик. И за 2-те кутии тема с патила закономерно няма да намериш - тоест, каквото си избереш. Най добре придобий лични впечатления с огледи и тест драйв по автокъщите, и ще си прецениш кой мотор, кутия и ниво на оборудване ще ти допадне, а останалото е въпрос на бюджет и малко късмет. Редактирано 19 Август, 2022 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #3 Отговорено 19 Август, 2022 Предполагам, че и двата мотора стават на газ и евентуално кой ще ми препоръчате? И леко да се повторя мога ли евентуално някъде да погледна кой мотор с какви екстри е или и двата вида са еднакви ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #4 Отговорено 19 Август, 2022 Че стават на газ стават, за мен малкият мотор е по-модерният, по-добрият, въпреки че ми идва слаб, имай предвид че купето е тежичко и за да тръгне му трябват обороти, както на всяка хонда. Но разходът е много приличен, на мен с комби ръчка за 10к км ми дава 8.5 средно. С газ предполагам ще спестиш някой лев, но предполагам ще стане по-мудна. Големият не съм го карал, колегите могат да споделят, от това което съм чел знам че разликата във вървежа не е фрапантна. Естествено харчи повече и като сложиш и газ, може да влезеш във филма.. Най-добре, ако ще караш на газ, си сложи сам, не я купувай с газова, златно правило. За оборудването, има най-високото и при двата двигателя. Пак от колеги, дизелът е много добро решение, добър вървеж, приличен разход, липсват проблемите на европейските печки. Успех 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #5 Отговорено 20 Август, 2022 (Редактирано) Редактирано 20 Август, 2022 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #6 Отговорено 20 Август, 2022 2.4 не харчи осезаемо повече от 2,0 - просто се "натиска" по-малко, за прилична динамика. При удачно подбрани компоненти на уредбата и читавата и настройка разликата във вървенето е неосезаема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #7 Отговорено 21 Август, 2022 Доста теми изчетох събирам информация все още преди да съм се качил да пробвам как ще е. Та за сега съм се спрял на 2.0 двигателя. Разбрах, че горят масло не знам това нормално ли е или има причина за това ? Както и, че втулка на рейката се преебавала. Разбрах, че трябва да огледам калниците, праговете и под предния капак болтовете на купето за ражда. Евентуално други проблеми има ли освен това което знам ? И за екстрите нищо ненамерих не знам какви класове се водят. До сега карах пежо 407 и все още го таркалям там знам почти всичко и за нещастие всички болежки ги изпитах. То там не бяха нови дюзи, егр, дпф, турбо, БСМ модул и още куп неща. Може би съм около или над 15 000 лв за ремонтите. За това искъм максимално да разбера болежките на този двигател и съм почти сигурен, че няма да имам такива ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #8 Отговорено 21 Август, 2022 Докато седя и ровя изниква въпроса за навигацията. Гледам накой имат навигация други имат обикновен дисплей да го кажем. Каква точно е разликата между двете ? Да се старая ли да търся със или ? Какво показват и двете какво могат и не могат ме интересува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #9 Отговорено 21 Август, 2022 Не съм чувал 2лт да гори масло, по-скоро важи за 2.4лт. Компресорът на климатика си има давност, моя се наложи да го сменя -700-800лв. Огледай за ръжда където си споменал, внимавай с Швейцарките. Няма кой знае каква драма с колата. Виж в Пловдив има едно момче с автокъща, прегледах раздела за рейтинг търговци. Готин е и докарва читави коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #10 Отговорено 22 Август, 2022 (Редактирано) Ето топла и прясна информация, която може да ти помогне при избора на мотор 2,0 или 2,4. https://forums.hondabg.com/topic/118306-пазете-се-от-фейслифтовите-акорди/ Редактирано 22 Август, 2022 от Г.Писаров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #11 Отговорено 22 Август, 2022 Благодаря. Точно такива материали ми трябват за да се запозная по подробно. За сега съм се спрял на 2009г евентуално 2010г да е. Ще трябва за тези годинки да се запозная повечко. Знам, че доста е говорено, но коя котия ще ми препоръчате ръчна или автоматик ? Главно градско ще карам и в месеца 2 3 пъти извън Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #12 Отговорено 22 Август, 2022 Намерих това докато се ровя. За акорд 2009г 2010г това важи ли ? Все пак слизам от пежо на което съм му сменил всичко без да отварям двигателя. След като пръснах може би 15 000 лв за подръжката му този акорд как ще е ? Проблеми: - Горене на масло - Прецакват се върешните карета (тресене при набиране) към 500лв едното - проблеми с кормилната рейка - изяждат изпускателния разпределителен вал (1000лв) - след 200к разтягат верига Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 42 #13 Отговорено 23 Август, 2022 (Редактирано) От 1 до 3 важи за 2.4 мотора. И аз също смених 407-ца за Акорд 8-ма генерация. И да ти кажа с Пежото 80 000км. нямах никакви ядове. Само каране и дребна поддръжка. Махнах ДПФ-а и направих ремап и тогава тръгнаха проблемите - съединител! И за това я продадох. Та да ти кажа всичко е на късмет, така ще бъде и с Хондата, която искаш да вземеш. Гледай за ръжда, и колко са черни ауспусите. Другото е на късмет. Двигателя е последното нещо, което ще се срине в тая кола. Каретата и рейката да ги диагностицираш от 1 км. тестване за пръв път качвайки се в тази кола трудно ще стане. Че и повечето автокъщи дори не дават да тестваш! И в iHonda в Пловдив не са им перфектни колите и имат забележки. И винаги си предвиди бюджет за ремонти - всички коли имат някакви проблеми и дефекти когато са втора употреба. Въпроса е дали те дразнят и дали са наложащи да се оправят или може и с тях да се кара. Редактирано 23 Август, 2022 от Jenti 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #14 Отговорено 23 Август, 2022 Много правилно казано по-горното, @Domin0 не се филмирай излишно, след като ще я караш предимно градско, да ти е мир на главата вземай автомат 2лт, двигателят е супер надежден. Остави си 15% от сумата за хубаво първоначално обслужване, допълнителни разходи, подготвяне за зимата (гуми) и за някакви изненади и си карай спокойно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #15 Отговорено 23 Август, 2022 Аз мога да кажа за 7 ма серия. От година и нещо имам колата - 2,4, автомат. Проблемите които си описал - масло за сега не ми го пипа. Месец след като я взех - беше внос отвън и не беше карана в БГ се разтропа рейката. Правих рециклиране. Но рейката на 7 е хидравлика а на 8 май е електрическа и ремонтите са различни май - не съм сигурен в твърдението си за това Доколкото знам вала го изяжда ако не се поддържа както трябва двигателя - кофти масла и не се прави редовен реглаж на клапани. С каретата още не съм се сблъсквал. И това ще ми дойде на главата. На мен ми се наложи да отварям двигателя поради издухана гарнитура на главата, което не е обичайно за този мотор и проверих, и смених веригата. Дългата верига беше добре но късата беше разтегната доста. Но все още нямаше шумове. Не знам на колко К км. е колата но едва ли е на 200 к. Така, че това с веригата е относително. Но пък тя се хваща лесно и има доста време докато ти направи беля. Ако ти се наложи да я смениш, едва ли ще ти се наложи да я сменяш втори път. Автомата го водят за един от най - надеждните и нечупливи. Разбира се се изисква и правилна поддръжка, която не е толкова скъпа и честа. В руските форуми за кутията пише, че е силно дурако устойчива 😂 Е винаги има изключения и може кутията да се счупи но това е като всяко друго нещо Колегите са казали по - горе - кола втора употреба. Не се знае какво ще ти попадне в ръцете. Ако си късметлия ще си караш и свиркаш безгрижно много дълго време. Ако не - ще ти се наложи да направиш няколко ремонта и пак ще си караш и свиркаш безгрижно дълго време Не случайно такива дърти бангии държат токова висока цена. Единствено ръждата на задните калници е доста неприятен проблем. Поне при 7 комби е така. Не знам за 8 как е. Като изключим ръждата. Симптоми за нещо от останалите неща много трудно можеш да хванеш от едно кръгче. Евентуално за скоростната кутия ако не е наред и лашка при превключване. И друго, което не виждам да се е споменавало в тази тема - щом слизаш от Пежо - на Хондата возията ще ти се стори доста твърда. Успех с търсенето и дано си намериш читав екземпляр Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilev_73 0 #16 Отговорено 24 Август, 2022 Здрасти, първо за двигателя: за мен няма колебание - 2.4 е правилния избор. Повече мощност, по-добро ускорение, повече усещане за HONDA (не е без значение), по-малко ядове (проблемът с валовете е само при 2.0). Иска единствено читаво масло и навременна смяна - най-добре на 8000км. Регулиране на клапани на 30 000 (на 20 000 ако сложиш газ). Аз също се колебаех и предпочитах 2.0 заради разхода. Намериха се добри хора да споделят, че разликата в разхода е незначителна и няма дори да я усетиш, но разликата в усещането при шофиране е забележителна. Ръчка или автомат е въпрос на лични предпочитания. Аз избрах ръчка, заради по-прекия контрол върху динамиката. Автомата ще ти качи с една идея разхода, но не е фатално. Проблеми и с двете кутии едва ли ще имаш. Верига и съединител един ден всеки ще сменя. Едва ли някой ще си продаде колата с току-що сменени верига и съединител. Гледай да не е наложително да е спешно - личат си без да имаш особени познания. За газифицирането: и двата двигателя нямат проблем с газта. Задължително е да се монтира качествена уредба от правилния човек. Аз лично се доверих на МАРКОНИ гр. Русе (модератор в този форум). Вероятно има и други добри майстори, но при него не се правят компромиси и получаваш качествена услуга. Аз не улавям никаква разлика в динамиката между бензин и газ. Всичките коне са си на място. Разход след 30 000 км.: извънгардско - 8.8 - 10л/100км. в зависимост колко ти е "тежък" крака, а моя не е лек :) . Градско: 14л/100км., но аз карам много малко градско. Климатикът качва до литър отгоре. Цените на ГИ са се вдигнали, но при сегашните цени на газ и бензин ще се изплати за около година или 15 -18 000 км. За 30 000 км. не съм пипнал нищо по колата. Имам проблеми единствено с ръждата тук-таме (вежди, резервоар, заварките по вратите и капака), но се очакваха, защото моята е от студените страни и не съм си отварял очите навремето, а и беше маскирана. Късмет и смело напред! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #17 Отговорено 24 Август, 2022 @Vasilev_73 Колега, говорим за 8-ма генерация, 2лт двигател е R20, при 7ма е К20. Има разлика в моторите все пак. Специално за 8ма генерация, не мисля, че има спор че 2лт е работният кон! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vasilev_73 0 #18 Отговорено 24 Август, 2022 galin_k, прав си, че говоря за 7-ма генерация. Мой пропуск. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #19 Отговорено 25 Август, 2022 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11660391542526894&slink=pespmh На това се спрях. Ще трябва да се провери и в сервиз и така. Повече кола на сляпо няма да взема. Снощи по пътя си спрях в 1 автокъща и човека ми каза за хондата "търсиш игла в купа сено" Като ми казаха акорд повече от 4 5 дена задържи ли се значи не е читов. Иначе като цяло разбрах болежките на този звяр. Щом мога да подържам капризите на пежото ще мога и хондата. Само ме притеснява автомата, че такова животно не съм карал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #20 Отговорено 25 Август, 2022 Ами тя се продава от Апостолов, снимана е пред сервиза му и за тази цена трябва да е проверена и обслужена + 2 години гаранция на мотора и кутията. От автомата при този и предния модел не съм срещал оплаквания, така че - споко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #21 Отговорено 25 Август, 2022 Преди 1 час, Domin0 написа: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11660391542526894&slink=pespmh На това се спрях. Ще трябва да се провери и в сервиз и така. Повече кола на сляпо няма да взема. Снощи по пътя си спрях в 1 автокъща и човека ми каза за хондата "търсиш игла в купа сено" Като ми казаха акорд повече от 4 5 дена задържи ли се значи не е читов. Иначе като цяло разбрах болежките на този звяр. Щом мога да подържам капризите на пежото ще мога и хондата. Само ме притеснява автомата, че такова животно не съм карал. Добра изглежда колата! Сега виждам, че си от Варна, това е най-добрият избор за майстори - имаш 2ма маестрота...така че си топ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #22 Отговорено 26 Август, 2022 Сигурно проблемът е в мен, ама 20 000 лева за 13-14 годишен навес не бих дал. И тия басни как читавите акорди изчезват още по пътя, са същите като басните за газовите уредби за тия коли. ПП:В продава има един Сивик на 5 години за 10 000 лева повече. Тоя Сивик е къде къде по-кола за парите си, отколкото тоя навес с червените апарати. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #23 Отговорено 26 Август, 2022 Абе "не се коси" - "за всеки влак си има пътници"! И аз не бих дал 15К за Акорд 8, при положение че за тая сума има Ледженд, което е къде, къде по-добър "навес". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #24 Отговорено 26 Август, 2022 @Domin0 Колегите имат право, като се замисля парите наистина са доста, огледай се и за Civic X - 2016/2017 ще вземеш за тези пари - Виж във форума продават даже пак с 2лт двигател - супер. Акордът е прехвален, а комбито е голямо само на външен вид, вътре е тясно, а багажникът малък - говоря от личен опит, това доста ме дразни, но при огледа не го хванах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #25 Отговорено 26 Август, 2022 преди 3 минути, galin_k написа: @Domin0 ... а комбито е голямо само на външен вид, вътре е тясно, а багажникът малък - говоря от личен опит, това доста ме дразни, но при огледа не го хванах. Като си търсех комби преди години, точно рулетката в багажника ми помогна да взема прагматично решение, та избрах 7-мака пред 8-мака. Да, 8-ма ген е по-нова, но това не я прави по-добра, а при кола 2-ра ръка, всичко опира до състоянието на конкретната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #26 Отговорено 26 Август, 2022 Да, сравнено с Пасат и т.н. комбито на 8цата е по-малко, но какво от това. Напълно нормален семеен автомобил си е, има си предостатъчно място.Иначе близо 20 бона за този Акорд са много, за Леджент също. Просто този прословут 2.4 му двига цената, незнайно защо. Аз лично не съм му фен, да хубав двигател е, но като му сложиш и газ и отива на егати цената. Къде е файдата не се знае. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #27 Отговорено 26 Август, 2022 (Редактирано) Файдата е ясна и лесно се смята, с -25ст отстъпка на всякакъв литър. За ваканцията съм минал тези км. 80% извънградско. Ако бях на бензин, щях да дам 340 лв за него, но съм на газ (разход +20%), та дадох 137лв. Тоест, 200 лв спестени на всеки 1000 км. Ееее ... колко да струва тая газова? Редактирано 26 Август, 2022 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #28 Отговорено 26 Август, 2022 Понеже ми харесват по големите автомобили за това се загледах в 8-ка. Търся японец предимно и като въведа в мобилето ориентировъчна година, комби, гориво и т.н ... Излизат само хонда 8 и тойота авенсис Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #29 Отговорено 26 Август, 2022 Ако искаш ИСТИНСКО комби и да е Хонда - иди виж Акорд 7 фейс. Голям "навес" е (както казва колегата) и събира неочаквано много! Ще е по-стар с някоя годинка, но за тея пари ще вземеш най-запазения, па ще останат и за обслужване + газова + нови гуми + наем за гараж и т. н. стига да не те е срам че си взел нова кола, ама "тинейджърка". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domin0 0 #30 Отговорено 26 Август, 2022 Мен няма какво да ме е срам. Предпочитам нещо читаво от колкото да взема друг боклук от сегашното което таркалям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #31 Отговорено 26 Август, 2022 Файдата е ясна и лесно се смята, с -25ст отстъпка на всякакъв литър. За ваканцията съм минал тези км. 80% извънградско. Ако бях на бензин, щях да дам 340 лв за него, но съм на газ (разход +20%), та дадох 137лв. Тоест, 200 лв спестени на всеки 1000 км. Ееее ... колко да струва тая газова?По принцип над 14г карам бензинови автомобили, 12 от които на газ. От няколко години съм с дизел. Знам каква е файдата и при едното и при другото гориво и тъкмо затова казвам, че тази Хонда отива на някви безбожни пари и то само защото е 2.4. Няма сила, която да ме накара да инвестирам над 22 000лв ( смятам само газта и регистрацията, другото е бонус) в подобна кола. Винаги бих избрал дизела в КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ, без значение колко са му скъпи ремонтите и т.н. Просто е малко прехвален този двигател и като разход и като вървене (най-вече) и като здравина. Сега ако е с V6 от Леджент е друга работата Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #32 Отговорено 26 Август, 2022 Мен няма какво да ме е срам. Предпочитам нещо читаво от колкото да взема друг боклук от сегашното което таркалямАко си мислиш така само защото даваш повече от средната цена за даден автомобил си в грешка. Боклуци на високи цени колкото искаш Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #33 Отговорено 26 Август, 2022 Вземай - Апостолов продава скъпо - спортът не е евтина работа. Моето комби 7 2.4 АТ 2007-ма взех от него преди 7 години - обслужено + 2 г гаранция на ДВГ и автомата. Освен дето смених тампоните им (не знаеха че са скъсани) ядове не съм имал за следващите 5. Ако нещо излезе - прави се - новите коли знаеш къде ги дават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #34 Отговорено 26 Август, 2022 (Редактирано) преди 17 минути, storish05 написа: Сега ако е с V6 от Леджент е друга работата За съжаление, решили са да не прецакват имиджа на модела, или каквото там недалновидно да са измислили. Ако можеше малко да се развихрят с вариациите на каросериите - примерно като на Акордите от миналия век. Ако имаше комби, щях да съм 100% хепи, но може конструктивно да не е било резонно - заради SH-AWD -то. Редактирано 26 Август, 2022 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nicholson 15 #35 Отговорено 30 Август, 2022 Избра ли си вече някоя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #36 Отговорено 31 Август, 2022 (Редактирано) На 26.08.2022 г. at 14:30, ceco_accord написа: За съжаление, решили са да не прецакват имиджа на модела, или каквото там недалновидно да са измислили. Ако можеше малко да се развихрят с вариациите на каросериите - примерно като на Акордите от миналия век. Ако имаше комби, щях да съм 100% хепи, но може конструктивно да не е било резонно - заради SH-AWD -то. Да ве, как не са се сетили от Хонда, че е много умно да направят 5 вариации на модел от който са продавали по 1000 бройки в най-силната си година в Европа. Редактирано 31 Август, 2022 от chavdu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #37 Отговорено 31 Август, 2022 (Редактирано) И ти си прав. И ако данните ти са верни, значи карам уникат - една от 3036-те бройки КВ1 в Европа. За такава кола и с такава цена ората искат емблемата да е с кръг / кръгчета, а не И това не се е променили с годините. И сега (на старо) за немската премиум тройка седани (в Д сегмента) искат цена, а Ледженда е под Акорд 8. Редактирано 31 Август, 2022 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #38 Отговорено 1 Септември, 2022 И има защо да е по-евтин легена. Цената за придобиване е лекото. При шестаците, още повече набутани в полуекзотични шасита, всичко е цветя, рози и басни, докато не пръцне нещо, къде от старост, къде от небрежност. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6013 #39 Отговорено 1 Септември, 2022 Прав си и ти. Никой не обича "кисело грозде". Колата е ужасна за поддържане, ако не случиш читав екземпляр, но явно съм късметлия. За 2 години (32 000 км) - сензор на автомата / сензор на AFS-a / 2 тампона на ДВГ и 2 говорителя. Общо над хилядарка и все "дежурни за модела" неща които очаквах, ама здраве да е - механиката е "желязна". То само за гориво и масла съм дал над 5 бона за тея км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #40 Отговорено 5 Септември, 2022 Самите пишещи си противоречите защото сте с различни разбирания. Едните мислят за нова година на производство и че парите били много,а другите от своя страна търсят надеждност и спокойствие при избора на возило ако ще и 13/4+ годишно да е. Обстановката е такава ,че пазара не се диктува от екземплярите в България,дори тези тук са на по-ниска цена от колкото в Европа а са докарани от там(парадокс нали ..има и транспорт+печалба). Ако даден човек се е спрял на модел не му обяснявайте колко е тъп да даде Х пари за стоката ,а по-добре да го подготвим за изненадите които би имал с модела. Акорд 8 въобще не е лош избор-за около 17-20000лв бюджет,няма как да му предлагате автомобил за 30+ щото просто бил по нова година. Има много автомобили 2016+ които материалите и сглобката е много по лоша от на Акорда. Да дадеш "много" пари за "стара" кола но да си спокоен не е срамно, живеем в такива времена,че безпроблемната експлоатация на нещо и неангажираност с посещение на сервизи и пестене на време е по-важно от всичко (поне за мен) . Едното ми возило е на 21год (за мен струва над 20) и си го карам с удоволствие и не се чувствам прецакан от това :))). 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове