Jump to content
Domin0

Избор на хонда акорд

Recommended Posts

Здравейте. Искъм да се допитам до Вас за акорд 8ма генерация при избор какво да гледам ? Имат ли нещо по особено, слаби места, кои двигатели стават за газ, гният ли, обслужване, скъпи части и тн ? Всички ли са с едни и същи екстри и евентуално къде мога във форума да се запозная ... До сега съм карал рено 19, митсубиши спейс стар и сегашната пежо 407 който се оказа голям боклук. За хонда никога не съм си мислил ама дойде времето вече и грам нищичко не знам. Само бензинови търся омразна ми от дизела и след като дадох 3000 лв за нови дюзи още повече искъм да забравя дизела.

Кое е по доброто     акорд 8ма генерация и или тойота авенсис след 2009г

Надявам се да съм улучил правилното място за въпросите ми и се извинявам ако има нещо.

Редактирано от Domin0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и наслука в търсенето!

Намираш време и подхващаш раздела за Акорд 8. Има доста материал, а ако нещо не срещнеш, значи не е обсъждано поради липса на необходимост, тоест не създава ядове.

Това което срещнеш ще има решиние от вече потърпевши и споделили.

Бензиновите мотори са 2.0 и 2.4, като и двата ги има с ръчка, или автоматик. И за 2-те кутии тема с патила закономерно няма да намериш - тоест, каквото си избереш.

Най добре придобий лични впечатления с огледи и тест драйв по автокъщите, и ще си прецениш кой мотор, кутия и ниво на оборудване ще ти допадне, а останалото е въпрос на бюджет и малко късмет.

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и двата мотора стават на газ и евентуално кой ще ми препоръчате? И леко да се повторя мога ли евентуално някъде да погледна кой мотор с какви екстри е или и двата вида са еднакви ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че стават на газ стават, за мен малкият мотор е по-модерният, по-добрият, въпреки че ми идва слаб, имай предвид че купето е тежичко и за да тръгне му трябват обороти, както на всяка хонда. Но разходът е много приличен, на мен с комби ръчка за 10к км ми дава 8.5 средно. С газ предполагам ще спестиш някой лев, но предполагам ще стане по-мудна. Големият не съм го карал, колегите могат да споделят, от това което съм чел знам че разликата във вървежа не е фрапантна. Естествено харчи повече и като сложиш и газ, може да влезеш във филма.. Най-добре, ако ще караш на газ, си сложи сам, не я купувай с газова, златно правило.

За оборудването, има най-високото и при двата двигателя.

Пак от колеги, дизелът е много добро решение, добър вървеж, приличен разход, липсват проблемите на европейските печки.

Успех

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.4 не харчи осезаемо повече от 2,0 - просто се "натиска" по-малко, за прилична динамика.

При удачно подбрани компоненти на уредбата и читавата и настройка разликата във вървенето е неосезаема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста теми изчетох събирам информация все още преди да съм се качил да пробвам как ще е. Та за сега съм се спрял на 2.0 двигателя. Разбрах, че горят масло не знам това нормално ли е или има причина за това ? Както и, че втулка на рейката се преебавала. Разбрах, че трябва да огледам калниците, праговете и под предния капак болтовете на купето за ражда. Евентуално други проблеми има ли освен това което знам ? И за екстрите нищо ненамерих не знам какви класове се водят. До сега карах пежо 407 и все още го таркалям там знам почти всичко и за нещастие всички болежки ги изпитах. То там не бяха нови дюзи, егр, дпф, турбо, БСМ модул и още куп неща. Може би съм около или над 15 000 лв за ремонтите. За това искъм максимално да разбера болежките на този двигател и съм почти сигурен, че няма да имам такива ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато седя и ровя изниква въпроса за навигацията. Гледам накой имат навигация други имат обикновен дисплей да го кажем. Каква точно е разликата между двете ? Да се старая ли да търся със или ? Какво показват и  двете какво могат и не могат ме интересува

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал 2лт да гори масло, по-скоро важи за 2.4лт. Компресорът на климатика си има давност, моя се наложи да го сменя -700-800лв. 

Огледай за ръжда където си споменал, внимавай с Швейцарките. Няма кой знае каква драма с колата. 

Виж в Пловдив има едно момче с автокъща, прегледах раздела за рейтинг търговци. Готин е и докарва читави коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ето топла и прясна информация, която може да ти помогне при избора на мотор 2,0 или 2,4. 

https://forums.hondabg.com/topic/118306-пазете-се-от-фейслифтовите-акорди/

Редактирано от Г.Писаров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Точно такива материали ми трябват за да се запозная по подробно. За сега съм се спрял на 2009г евентуално 2010г да е. Ще трябва за тези годинки да се запозная повечко. Знам, че доста е говорено, но коя котия ще ми препоръчате ръчна или автоматик ? Главно градско ще карам и в месеца 2 3 пъти извън

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих това докато се ровя. За акорд 2009г 2010г това важи ли ?  Все пак слизам от пежо на което съм му сменил всичко без да отварям двигателя. След като пръснах може би 15 000 лв за подръжката му този акорд как ще е ? 


Проблеми:

- Горене на масло

- Прецакват се върешните карета (тресене при набиране) към 500лв едното

- проблеми с кормилната рейка

- изяждат изпускателния разпределителен вал (1000лв)

- след 200к разтягат верига

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 1 до 3 важи за 2.4 мотора. 

И аз също смених 407-ца за Акорд 8-ма генерация. И да ти кажа с Пежото 80 000км. нямах никакви ядове. Само каране и дребна поддръжка.

Махнах ДПФ-а и направих ремап и тогава тръгнаха проблемите - съединител! :) И за това я продадох.

Та да ти кажа всичко е на късмет, така ще бъде и с Хондата, която искаш да вземеш.

Гледай за ръжда, и колко са черни ауспусите. Другото е на късмет. Двигателя е последното нещо, което ще се срине в тая кола.

Каретата и рейката да ги диагностицираш от 1 км. тестване за пръв път качвайки се в тази кола трудно ще стане. 

Че и повечето автокъщи дори не дават да тестваш!

И в iHonda в Пловдив не са им перфектни колите и имат забележки.

И винаги си предвиди бюджет за ремонти - всички коли имат някакви проблеми и дефекти когато са втора употреба.

Въпроса е  дали те дразнят и дали са наложащи да се оправят или може и с тях да се кара.

 

Редактирано от Jenti
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно казано по-горното, @Domin0 не се филмирай излишно, след като ще я караш предимно градско, да ти е мир на главата вземай автомат 2лт, двигателят е супер надежден.

Остави си 15% от сумата за хубаво първоначално обслужване, допълнителни разходи, подготвяне за зимата (гуми) и за някакви изненади и си карай спокойно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да кажа за 7 ма серия. От година и нещо имам колата - 2,4, автомат. 

Проблемите които си описал - масло за сега не ми го пипа. 

Месец след като я взех - беше внос отвън и не беше карана в БГ се разтропа рейката. Правих рециклиране. Но рейката на 7 е хидравлика а на 8 май е електрическа и ремонтите са различни май - не съм сигурен в твърдението си за това :)

Доколкото знам вала го изяжда ако не се поддържа както трябва двигателя - кофти масла и не се прави редовен реглаж на клапани. 

С каретата още не съм се сблъсквал. И това ще ми дойде на главата.

На мен ми се наложи да отварям двигателя поради издухана гарнитура на главата, което не е обичайно за този мотор и проверих, и смених веригата. Дългата верига беше добре но късата беше разтегната доста. Но все още нямаше шумове. Не знам на колко К км. е колата но едва ли е на 200 к. Така, че това с веригата е относително. Но пък тя се хваща лесно и има доста време докато ти направи беля. Ако ти се наложи да я смениш, едва ли ще ти се наложи да я сменяш втори път.

 Автомата го водят за един от най - надеждните и нечупливи. Разбира се се изисква и правилна поддръжка, която не е толкова скъпа и честа. В руските форуми за кутията пише, че е силно дурако устойчива 😂 Е винаги има изключения и може кутията да се счупи но това е като всяко друго нещо :)

Колегите са казали по - горе - кола втора употреба. Не се знае какво ще ти попадне в ръцете. Ако си късметлия ще си караш и свиркаш безгрижно много дълго време. Ако не - ще ти се наложи да направиш няколко ремонта и пак ще си караш и свиркаш безгрижно дълго време :) Не случайно такива дърти бангии държат токова висока цена. 

Единствено ръждата на задните калници е доста неприятен проблем. Поне при 7 комби е така. Не знам за 8 как е. 

Като изключим ръждата. Симптоми за нещо от останалите неща много трудно можеш да хванеш от едно кръгче. Евентуално за скоростната кутия ако не е наред и лашка при превключване. 

И друго, което не виждам да се е споменавало в тази тема - щом слизаш от Пежо - на Хондата возията ще ти се стори доста твърда. 

Успех с търсенето и дано си намериш читав екземпляр :)

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, 

първо за двигателя: за мен няма колебание - 2.4 е правилния избор. Повече мощност, по-добро ускорение, повече усещане за HONDA (не е без значение), по-малко ядове (проблемът с валовете е само при 2.0). Иска единствено читаво масло и навременна смяна - най-добре на 8000км. Регулиране на клапани на 30 000 (на 20 000 ако сложиш газ). Аз също се колебаех и предпочитах 2.0 заради разхода. Намериха се добри хора да споделят, че разликата в разхода е незначителна и няма дори да я усетиш, но разликата в усещането при шофиране е забележителна.  Ръчка или автомат е въпрос на лични предпочитания. Аз избрах ръчка, заради по-прекия контрол върху динамиката. Автомата ще ти качи с една идея разхода, но не е фатално. Проблеми и с двете кутии едва ли ще имаш. Верига и съединител един ден всеки ще сменя. Едва ли някой ще си продаде колата с току-що сменени верига и съединител. Гледай да не е наложително да е спешно - личат си без да имаш особени познания.

За газифицирането: и двата двигателя нямат проблем с газта. Задължително е да се монтира качествена уредба от правилния човек. Аз лично се доверих на МАРКОНИ гр. Русе (модератор в този форум). Вероятно има и други добри майстори, но при него не се правят компромиси и получаваш качествена услуга. Аз не улавям никаква разлика в динамиката между бензин и газ. Всичките коне са си на място. Разход след 30 000 км.: извънгардско - 8.8 - 10л/100км. в зависимост колко ти е "тежък" крака, а моя не е лек :) . Градско: 14л/100км., но аз карам много малко градско. Климатикът качва до литър отгоре. Цените на ГИ са се вдигнали, но при сегашните цени на газ и бензин ще се изплати за около година или 15 -18 000 км. За 30 000 км. не съм пипнал нищо по колата. Имам проблеми единствено с ръждата тук-таме (вежди, резервоар, заварките по вратите и капака), но се очакваха, защото моята е от студените страни и не съм си отварял очите навремето, а и беше маскирана. Късмет и смело напред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vasilev_73 Колега, говорим за 8-ма генерация, 2лт двигател е R20, при 7ма е К20. Има разлика в моторите все пак.

Специално за 8ма генерация, не мисля, че има спор че 2лт е работният кон!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

galin_k, прав си, че говоря за 7-ма генерация. Мой пропуск.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя се продава от Апостолов, снимана е пред сервиза му и за тази цена трябва да е проверена и обслужена + 2 години гаранция на мотора и кутията. От автомата при този и предния модел не съм срещал оплаквания, така че - споко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно проблемът е в мен, ама 20 000 лева за 13-14 годишен навес не бих дал. И тия басни как читавите акорди изчезват още по пътя, са същите като басните за газовите уредби за тия коли.

ПП:В продава има един Сивик на 5 години за 10 000 лева повече. Тоя Сивик е къде къде по-кола за парите си, отколкото тоя навес с червените апарати.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе "не се коси" - "за всеки влак си има пътници"!

И аз не бих дал 15К за Акорд 8, при положение че за тая сума има Ледженд, което е къде, къде по-добър "навес". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Domin0 Колегите имат право, като се замисля парите наистина са доста, огледай се и за Civic X - 2016/2017 ще вземеш за тези пари - Виж във форума продават даже пак с 2лт двигател - супер.

Акордът е прехвален, а комбито е голямо само на външен вид, вътре е тясно, а багажникът малък - говоря от личен опит, това доста ме дразни, но при огледа не го хванах. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, galin_k написа:

@Domin0 ... а комбито е голямо само на външен вид, вътре е тясно, а багажникът малък - говоря от личен опит, това доста ме дразни, но при огледа не го хванах. 

Като си търсех комби преди години, точно рулетката в багажника ми помогна да взема прагматично решение, та избрах 7-мака пред 8-мака.

Да, 8-ма ген е по-нова, но това не я прави по-добра, а при кола 2-ра ръка, всичко опира до състоянието на конкретната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сравнено с Пасат и т.н. комбито на 8цата е по-малко, но какво от това. Напълно нормален семеен автомобил си е, има си предостатъчно място.
Иначе близо 20 бона за този Акорд са много, за Леджент също. Просто този прословут 2.4 му двига цената, незнайно защо. Аз лично не съм му фен, да хубав двигател е, но като му сложиш и газ и отива на егати цената. Къде е файдата не се знае.


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Файдата е ясна и лесно се смята, с -25ст отстъпка на всякакъв литър.

За ваканцията съм минал тези км. 80% извънградско.

Ако бях на бензин, щях да дам 340 лв за него, но съм на газ (разход +20%), та дадох 137лв.

Тоест, 200 лв спестени на всеки 1000 км. Ееее ... колко да струва тая газова?

IMG_20220815_184543.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже ми харесват по големите автомобили за това се загледах в 8-ка. Търся японец предимно и като въведа в мобилето ориентировъчна година, комби, гориво и т.н ... Излизат само хонда 8 и тойота авенсис 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш ИСТИНСКО комби и да е Хонда - иди виж Акорд 7 фейс.

Голям "навес" е (както казва колегата) и събира неочаквано много!

Ще е по-стар с някоя годинка, но за тея пари ще вземеш най-запазения, па ще останат и за обслужване + газова + нови гуми + наем за гараж и т. н. стига да не те е срам че си взел нова кола, ама "тинейджърка". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен няма какво да ме е срам. Предпочитам нещо читаво от колкото да взема друг боклук от сегашното което таркалям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Файдата е ясна и лесно се смята, с -25ст отстъпка на всякакъв литър.
За ваканцията съм минал тези км. 80% извънградско.
Ако бях на бензин, щях да дам 340 лв за него, но съм на газ (разход +20%), та дадох 137лв.
Тоест, 200 лв спестени на всеки 1000 км. Ееее ... колко да струва тая газова?
IMG_20220815_184543.thumb.jpg.ad0cac4cefe03e0584422b6287b858a2.jpg
По принцип над 14г карам бензинови автомобили, 12 от които на газ. От няколко години съм с дизел. Знам каква е файдата и при едното и при другото гориво и тъкмо затова казвам, че тази Хонда отива на някви безбожни пари и то само защото е 2.4. Няма сила, която да ме накара да инвестирам над 22 000лв ( смятам само газта и регистрацията, другото е бонус) в подобна кола. Винаги бих избрал дизела в КОНКРЕТНИЯ СЛУЧАЙ, без значение колко са му скъпи ремонтите и т.н. Просто е малко прехвален този двигател и като разход и като вървене (най-вече) и като здравина. Сега ако е с V6 от Леджент е друга работата :)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Мен няма какво да ме е срам. Предпочитам нещо читаво от колкото да взема друг боклук от сегашното което таркалям
Ако си мислиш така само защото даваш повече от средната цена за даден автомобил си в грешка. Боклуци на високи цени колкото искаш

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай - Апостолов продава скъпо - спортът не е евтина работа.

Моето комби 7 2.4 АТ 2007-ма взех от него преди 7 години - обслужено + 2 г гаранция на ДВГ и автомата. Освен дето смених тампоните им (не знаеха че са скъсани) ядове не съм имал за следващите 5.

Ако нещо излезе - прави се - новите коли знаеш къде ги дават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, storish05 написа:

 Сега ако е с V6 от Леджент е друга работата :)

За съжаление, решили са да не прецакват имиджа на модела, или каквото там недалновидно да са измислили. :(

Ако можеше малко да се развихрят с вариациите на каросериите - примерно като на Акордите от миналия век.

Ако имаше комби, щях да съм 100% хепи, но може конструктивно да не е било резонно - заради SH-AWD -то.

IMG_7076.KB1-sedan-liftbek-tourer-R.gif

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избра ли си вече някоя? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.08.2022 г. at 14:30, ceco_accord написа:

За съжаление, решили са да не прецакват имиджа на модела, или каквото там недалновидно да са измислили. :(

Ако можеше малко да се развихрят с вариациите на каросериите - примерно като на Акордите от миналия век.

Ако имаше комби, щях да съм 100% хепи, но може конструктивно да не е било резонно - заради SH-AWD -то.

Да ве, как не са се сетили от Хонда, че е много умно да направят 5 вариации на модел от който са продавали по 1000 бройки в най-силната си година в Европа.

image.png

Редактирано от chavdu
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ти си прав.

И ако данните ти са верни, значи карам уникат - една от 3036-те бройки КВ1 в Европа. :)

За такава кола и с такава цена ората искат емблемата да е с кръг / кръгчета, а не :honda:

И това не се е променили с годините. И сега (на старо) за немската премиум тройка седани (в Д сегмента) искат цена, а Ледженда е под Акорд 8. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И има защо да е по-евтин легена. Цената за придобиване е лекото. При шестаците, още повече набутани в полуекзотични шасита, всичко е цветя, рози и басни, докато не пръцне нещо, къде от старост, къде от небрежност.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си и ти. Никой не обича "кисело грозде".

Колата е ужасна за поддържане, ако не случиш читав екземпляр, но явно съм късметлия.

За 2 години (32 000 км) - сензор на автомата / сензор на AFS-a / 2 тампона на ДВГ и 2 говорителя.

Общо над хилядарка и все "дежурни за модела" неща които очаквах, ама здраве да е - механиката е "желязна".

То само за гориво и масла съм дал над 5 бона за тея км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...