Jump to content
teodorraichev

Автоматични светлини

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Имам въпрос - как да накарам светлините ми да се включват през деня, ако ключа(за светлините) е сложен в позиция Auto.

Това което си мисля е да сложа дебело тиксо на датчика(за светлина), за да си мисли че е постоянно тъмно, но не знам къде е и не мога да намеря достоверен източник в нета.

Четох някакви статии, закривах някакви датчици, но нищо. Също търсих тема във Форума, но имаше само за 7-ма генерация - при 8-ма не го намирам там.

 

Целта ми е да си сложа фаровете на Auto,да си свиркам и да не ги мисля. Не че е сложно да ги пускам на ръка, но едно нещо по-малко за което да мисля.

И се надявам, да не ми се налага да слагам модули за дневни светлини - може да не съм разбрал правилно, но ми се струва малко играчка. 

 

Благодаря предварително. 

Извинявам се ако я има темата някъде, просто не я намерих :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 7 ца. Като я купих фаровете светеха постоянно. Независимо на какъв режим съм. Въртя ключа и светват. Съответно вадя ключа и гаснат. Като ходих да слагам модул за дневни светлини, понеже ме искам постоянно да свети ксенона, момчето ми каза, че са били нагласени за такива страни в които е задължително през деня да се кара на дневни светлини. Има в кутията за бушоните, при двигателя бушон, който се ползва за това. Като се извади и си работят стандартно. Не помня кой номер беше. Но можеш да провериш дали и при 8 ма серия няма такава опция. Няма да ти се налага да търсиш датчика за светлина и да правиш каквото и да е друго. По спомен се водеше по наименование нещо за Канадски стандарт или нещо подобно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензора се намира пред огледалото за обратно виждане. Един мой приятел си купи CRV и предния собственик беше сложил лепенка на стъклото от въм 🤣🤣🤣. Първото нещо като го видях беше да му го махна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика ти се намира зад средното огледало. Махаш пластмасата отгоре, вътре ще видиш една кутийка с синя букса, откачаш кутийката имахаш след това буксата. В долния край на датчика в единия ъгъл ще видиш една дупка, тази цялата зона около дупката ти е за светлината. Трябва много хубаво да я изолираш и ще станат нещата. Ако не го направиш както трябва понякога ще гаси фаровете, защото ще влиза светлина.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих модул на дългите,20-25% от мощността,модула +труд -50 лв ,време за майсторлък-20 Мин .

Жълтеят и оранживеят на тази мощност ,не ме кефи ,мисля да сложа крушки със 4000-5000К .

Като запаля автоматично се пускат ,като изгася двигателя след 30 сек.гаснат ,че да ме изпратят до вкъщи 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи дневните светлини нямат задачата да те кефят, тяхното предназначение е друго. ако са на дългите, настроени на 25% и са добри фаровете всичко е добре, а именно да бъдеш забележим отдалече за другите участници в движението. Ако фаровете са потъмнели или с не добри рефлектори може да вдигнеш на 30%, но повече започва да заслепява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят DRL е на дългите, на 40% и си е ок, а при здрач, започне ли да осветява видимо за мен пътните знаци, включвам фаровете деактивирайки го. Видим съм добре и от далеч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм против да светят фаровете през деня летните месеци и това целогодишно си е жива клизма за автомобила при 40 градуса жега. Трябва да се върне както преди беше само есенно зимните месеци. Бащите ни все на фарове са карали пък се се виждали един друг. Който е карал в Европа знае колко са малко слънчевите дни през лятото постоянно вали и е сумрак за тях разбирам но за нашите ширини това не е Ок. Някъде четох, че голяма част от самозапалванията на автомобилите през лятото идва точно от инсталацията на фаровете. Мене ако пита колегата и 20% са много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто технически може и да има риск, но безопасността е с приоритет.

Мнозинството вече свикна в насрещното да вижда светлини и ако някой там е без, става настръхване при изпреварване в интензивния трафик!

Да, едно време (когато нямаше абс-и и еърбеци) карахме и без светлини денем, но бяхме млади и много по-малко на пътя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дневните светлини на новите коли нямат нищо общо с късите светлини, нито осветяват пътя нито са там където са късите светлини мижат си точно като габарити и ако трябва да се задължават превозвачите да пускат нещо то това нека да са габаритите а не късите, не е ли така Цецо. Не нагряват фара, не товарят инсталацията в жегите и най важното не разсейва околните но това е друга тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно , диоден ДРЛ е по-добре от къси, но габаритите имат друга функция и заради нея, много по-нисък интензитет, а % от дългите е компромисно решение, но работещо прилично за превенцията. 

Включени къси светлини е "Соломоновско решение" и то от немай къде.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-лесно с DRL модул за тези модели, които нямат дневни (имам две 8-ци, едната има дневни светлини)

http://cardrl.eu/prolight.htm

Настроен е на дългите на 30%, той си следи акумулатор, генератор, нямам грижи вече 3г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-лесно е. Поне от 10 г. карам така на Хондите си, без никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Topper написа:

Не е ли по-лесно с DRL модул за тези модели, които нямат дневни (имам две 8-ци, едната има дневни светлини)

http://cardrl.eu/prolight.htm

Настроен е на дългите на 30%, той си следи акумулатор, генератор, нямам грижи вече 3г.

Интересно изглежда тази опция, не видях цени, ориентировъчно знаете ли колко излиза услугата?

Благодаря 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложете си Лед крушки и нито ще ви грее, нито ще ви консумират кой знае колко мощност. Аз нямам Лед единствено н мигачите и стоповете по разбираеми причини, но на габарита отпред съм взел по-силни Лед и ги ползвам за дневни. Супер са! Така и не включвам фарове, а карам само на габарит ;)

  • Благодаря 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна съм го замислил това упражнение но все не намирам време да се поровя за подходящи. Колега @Ceco85 какво си сложил и от колко време ги ползваш ако може да споделиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Lux Led от Пловдив. Дават 2г. гаранция. Аз някъде вече толкова ги ползвам. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах ги вчера но нещо сайта им в Неделя циклише и май направих две поръчки но както и да е винаги мога да сложа и на другата кола. Предполагам, че ТОВА имаш на предвид колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов може ли след като ги монтираш да направиш снимка как се виждат през деня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за всички отговори, темата дори успя да се разгорещи :)

Ще трябва да проверя за този бушон, също ще се опитам да намеря този датчик - най-малкото ми е интерсно.

Мисля четох някъде из форума, че слагането на LED не било заместител на постоянно светещи фарове - даже колеги се оплакваха, че са глобявани защото опитали да използват или LED габарити или LED фарове за мъгла. 

За DRL модул си мислех също, но не знам дали някой "баш майстор" няма да си остави ръцете.

Имам лош опит с жичкаджии. Оказа се, че на Сивик 6-та имах проблем с кабел който захранва от динамо към акумолатор. "Специалистите" пуснали нов кабел, защото е по-лесно - за да се зарежда акумолатора. В последствие таблото на колата светна като коледна елха. 

 

Поздрави,

Тео

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов, не помня точно как изглеждаха. Все пак съм ги взимал преди 2г. директно от човек, но съм доволен от светлината. Силно светят, стават за дневни и не заслепяват. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.08.2022 г. at 15:11, galin_k написа:

Интересно изглежда тази опция, не видях цени, ориентировъчно знаете ли колко излиза услугата?

Благодаря 

Не помня точно, беше пренебрежимо малко (колкото комплект лед-ве, дето те съветват и сменяш на всеки 3 месеца) - около 40-50лв. Все пак беше преди 4-5години и може цените да са се променили с този недостиг на чипове.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Ceco85 написа:

@Митко Йотов, не помня точно как изглеждаха. Все пак съм ги взимал преди 2г. директно от човек, но съм доволен от светлината. Силно светят, стават за дневни и не заслепяват. 

Взех ги вече, утре ако имам време ще ги сложа и ще прикача снимка ако не до края на седмицата със сигурност ще го направя. Думата си е дума.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен са си екстра.

Благодаря на колегата @Ceco85

300782910_1258587978015263_1090164591247897725_n.jpg

300620610_5287980694631458_3317214828828218984_n.jpg

300987035_1120840615181135_8141704961193079790_n.jpg

301057537_1738527103163295_8545110117899477258_n.jpg

301066547_477171900893912_5537767780653342497_n.jpg

301097597_796057018082330_1513591269649604655_n.jpg

 

Ако изкарат две години каквато гаранция дават е чудесно решение за 20лв. но ако почнат да премигват другият месец "язък" за барута.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента свети габарита, нали правилно съм разбрал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се струва, че свети габарит. Колега @Митко Йотов възможно ли е да направиш снимки как свети вечер навън, в смисъл - ако идвам срещу теб с колата, как ще изглежда. Също, как ще се смесят светлините с крушката за дългите?
Балгодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Митко Йотов Много добре изглежда найстина! За мен плюс е също, че габаритите се сменят бързо, лесен е достъпа (ако правилно си спомням), щото ксенона си е на ужас.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е но колата стои в гараж в друг квартал и трябва специално по нощите да ходя за това или да ми трябва защото в момента движа с друг автомобил. Знам, че снимките не са Ок. в гаража но когато мястото е малко и рака е риба, т.е. по добре от нищо.

Иначе за10 минути работа е смяната. 

Светят поне два пъти по силно от обикновените габарити.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по-скоро на дневна светлина е интересно как светят. Дали го докарват за дневни или си личи, че е габарит.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да обясни как се стига до този датчик за своетлините, който е пред огледалото за обратно виждане?

Как се маха пластмасата от към купето, която го закрива?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...