teodorraichev 39 #1 Публикувано 11 Август, 2022 Здравейте колеги, Имам въпрос - как да накарам светлините ми да се включват през деня, ако ключа(за светлините) е сложен в позиция Auto. Това което си мисля е да сложа дебело тиксо на датчика(за светлина), за да си мисли че е постоянно тъмно, но не знам къде е и не мога да намеря достоверен източник в нета. Четох някакви статии, закривах някакви датчици, но нищо. Също търсих тема във Форума, но имаше само за 7-ма генерация - при 8-ма не го намирам там. Целта ми е да си сложа фаровете на Auto,да си свиркам и да не ги мисля. Не че е сложно да ги пускам на ръка, но едно нещо по-малко за което да мисля. И се надявам, да не ми се налага да слагам модули за дневни светлини - може да не съм разбрал правилно, но ми се струва малко играчка. Благодаря предварително. Извинявам се ако я има темата някъде, просто не я намерих Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #2 Отговорено 11 Август, 2022 Аз съм със 7 ца. Като я купих фаровете светеха постоянно. Независимо на какъв режим съм. Въртя ключа и светват. Съответно вадя ключа и гаснат. Като ходих да слагам модул за дневни светлини, понеже ме искам постоянно да свети ксенона, момчето ми каза, че са били нагласени за такива страни в които е задължително през деня да се кара на дневни светлини. Има в кутията за бушоните, при двигателя бушон, който се ползва за това. Като се извади и си работят стандартно. Не помня кой номер беше. Но можеш да провериш дали и при 8 ма серия няма такава опция. Няма да ти се налага да търсиш датчика за светлина и да правиш каквото и да е друго. По спомен се водеше по наименование нещо за Канадски стандарт или нещо подобно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #3 Отговорено 11 Август, 2022 Сензора се намира пред огледалото за обратно виждане. Един мой приятел си купи CRV и предния собственик беше сложил лепенка на стъклото от въм 🤣🤣🤣. Първото нещо като го видях беше да му го махна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #4 Отговорено 11 Август, 2022 Датчика ти се намира зад средното огледало. Махаш пластмасата отгоре, вътре ще видиш една кутийка с синя букса, откачаш кутийката имахаш след това буксата. В долния край на датчика в единия ъгъл ще видиш една дупка, тази цялата зона около дупката ти е за светлината. Трябва много хубаво да я изолираш и ще станат нещата. Ако не го направиш както трябва понякога ще гаси фаровете, защото ще влиза светлина.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Suyahoka 38 #5 Отговорено 14 Август, 2022 Аз сложих модул на дългите,20-25% от мощността,модула +труд -50 лв ,време за майсторлък-20 Мин . Жълтеят и оранживеят на тази мощност ,не ме кефи ,мисля да сложа крушки със 4000-5000К . Като запаля автоматично се пускат ,като изгася двигателя след 30 сек.гаснат ,че да ме изпратят до вкъщи 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 235 #6 Отговорено 15 Август, 2022 Значи дневните светлини нямат задачата да те кефят, тяхното предназначение е друго. ако са на дългите, настроени на 25% и са добри фаровете всичко е добре, а именно да бъдеш забележим отдалече за другите участници в движението. Ако фаровете са потъмнели или с не добри рефлектори може да вдигнеш на 30%, но повече започва да заслепява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #7 Отговорено 15 Август, 2022 Моят DRL е на дългите, на 40% и си е ок, а при здрач, започне ли да осветява видимо за мен пътните знаци, включвам фаровете деактивирайки го. Видим съм добре и от далеч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #8 Отговорено 15 Август, 2022 Аз съм против да светят фаровете през деня летните месеци и това целогодишно си е жива клизма за автомобила при 40 градуса жега. Трябва да се върне както преди беше само есенно зимните месеци. Бащите ни все на фарове са карали пък се се виждали един друг. Който е карал в Европа знае колко са малко слънчевите дни през лятото постоянно вали и е сумрак за тях разбирам но за нашите ширини това не е Ок. Някъде четох, че голяма част от самозапалванията на автомобилите през лятото идва точно от инсталацията на фаровете. Мене ако пита колегата и 20% са много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #9 Отговорено 16 Август, 2022 Чисто технически може и да има риск, но безопасността е с приоритет. Мнозинството вече свикна в насрещното да вижда светлини и ако някой там е без, става настръхване при изпреварване в интензивния трафик! Да, едно време (когато нямаше абс-и и еърбеци) карахме и без светлини денем, но бяхме млади и много по-малко на пътя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #10 Отговорено 16 Август, 2022 Дневните светлини на новите коли нямат нищо общо с късите светлини, нито осветяват пътя нито са там където са късите светлини мижат си точно като габарити и ако трябва да се задължават превозвачите да пускат нещо то това нека да са габаритите а не късите, не е ли така Цецо. Не нагряват фара, не товарят инсталацията в жегите и най важното не разсейва околните но това е друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #11 Отговорено 16 Август, 2022 Безспорно , диоден ДРЛ е по-добре от къси, но габаритите имат друга функция и заради нея, много по-нисък интензитет, а % от дългите е компромисно решение, но работещо прилично за превенцията. Включени къси светлини е "Соломоновско решение" и то от немай къде. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Topper 1 #12 Отговорено 16 Август, 2022 Не е ли по-лесно с DRL модул за тези модели, които нямат дневни (имам две 8-ци, едната има дневни светлини) http://cardrl.eu/prolight.htm Настроен е на дългите на 30%, той си следи акумулатор, генератор, нямам грижи вече 3г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #13 Отговорено 16 Август, 2022 По-лесно е. Поне от 10 г. карам така на Хондите си, без никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #14 Отговорено 16 Август, 2022 Преди 4 часа, Topper написа: Не е ли по-лесно с DRL модул за тези модели, които нямат дневни (имам две 8-ци, едната има дневни светлини) http://cardrl.eu/prolight.htm Настроен е на дългите на 30%, той си следи акумулатор, генератор, нямам грижи вече 3г. Интересно изглежда тази опция, не видях цени, ориентировъчно знаете ли колко излиза услугата? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #15 Отговорено 20 Август, 2022 Сложете си Лед крушки и нито ще ви грее, нито ще ви консумират кой знае колко мощност. Аз нямам Лед единствено н мигачите и стоповете по разбираеми причини, но на габарита отпред съм взел по-силни Лед и ги ползвам за дневни. Супер са! Така и не включвам фарове, а карам само на габарит 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #16 Отговорено 20 Август, 2022 Отдавна съм го замислил това упражнение но все не намирам време да се поровя за подходящи. Колега @Ceco85 какво си сложил и от колко време ги ползваш ако може да споделиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #17 Отговорено 20 Август, 2022 Lux Led от Пловдив. Дават 2г. гаранция. Аз някъде вече толкова ги ползвам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #18 Отговорено 22 Август, 2022 Поръчах ги вчера но нещо сайта им в Неделя циклише и май направих две поръчки но както и да е винаги мога да сложа и на другата кола. Предполагам, че ТОВА имаш на предвид колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #19 Отговорено 22 Август, 2022 @Митко Йотов може ли след като ги монтираш да направиш снимка как се виждат през деня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorraichev 39 #20 Отговорено 22 Август, 2022 Благодаря за всички отговори, темата дори успя да се разгорещи Ще трябва да проверя за този бушон, също ще се опитам да намеря този датчик - най-малкото ми е интерсно. Мисля четох някъде из форума, че слагането на LED не било заместител на постоянно светещи фарове - даже колеги се оплакваха, че са глобявани защото опитали да използват или LED габарити или LED фарове за мъгла. За DRL модул си мислех също, но не знам дали някой "баш майстор" няма да си остави ръцете. Имам лош опит с жичкаджии. Оказа се, че на Сивик 6-та имах проблем с кабел който захранва от динамо към акумолатор. "Специалистите" пуснали нов кабел, защото е по-лесно - за да се зарежда акумолатора. В последствие таблото на колата светна като коледна елха. Поздрави, Тео Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #21 Отговорено 22 Август, 2022 @Г.Писаров Може разбира се. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #22 Отговорено 23 Август, 2022 @Митко Йотов, не помня точно как изглеждаха. Все пак съм ги взимал преди 2г. директно от човек, но съм доволен от светлината. Силно светят, стават за дневни и не заслепяват. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Topper 1 #23 Отговорено 23 Август, 2022 На 16.08.2022 г. at 15:11, galin_k написа: Интересно изглежда тази опция, не видях цени, ориентировъчно знаете ли колко излиза услугата? Благодаря Не помня точно, беше пренебрежимо малко (колкото комплект лед-ве, дето те съветват и сменяш на всеки 3 месеца) - около 40-50лв. Все пак беше преди 4-5години и може цените да са се променили с този недостиг на чипове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #24 Отговорено 23 Август, 2022 Преди 9 часа, Ceco85 написа: @Митко Йотов, не помня точно как изглеждаха. Все пак съм ги взимал преди 2г. директно от човек, но съм доволен от светлината. Силно светят, стават за дневни и не заслепяват. Взех ги вече, утре ако имам време ще ги сложа и ще прикача снимка ако не до края на седмицата със сигурност ще го направя. Думата си е дума. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #25 Отговорено 24 Август, 2022 (Редактирано) За мен са си екстра. Благодаря на колегата @Ceco85 Ако изкарат две години каквато гаранция дават е чудесно решение за 20лв. но ако почнат да премигват другият месец "язък" за барута. Редактирано 24 Август, 2022 от Митко Йотов 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 51 #26 Отговорено 25 Август, 2022 В момента свети габарита, нали правилно съм разбрал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodorraichev 39 #27 Отговорено 25 Август, 2022 И на мен ми се струва, че свети габарит. Колега @Митко Йотов възможно ли е да направиш снимки как свети вечер навън, в смисъл - ако идвам срещу теб с колата, как ще изглежда. Също, как ще се смесят светлините с крушката за дългите? Балгодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #28 Отговорено 25 Август, 2022 @Митко Йотов Много добре изглежда найстина! За мен плюс е също, че габаритите се сменят бързо, лесен е достъпа (ако правилно си спомням), щото ксенона си е на ужас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #29 Отговорено 25 Август, 2022 Възможно е но колата стои в гараж в друг квартал и трябва специално по нощите да ходя за това или да ми трябва защото в момента движа с друг автомобил. Знам, че снимките не са Ок. в гаража но когато мястото е малко и рака е риба, т.е. по добре от нищо. Иначе за10 минути работа е смяната. Светят поне два пъти по силно от обикновените габарити. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #30 Отговорено 25 Август, 2022 Да, габарита е това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 42 #31 Отговорено 26 Август, 2022 То по-скоро на дневна светлина е интересно как светят. Дали го докарват за дневни или си личи, че е габарит. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jt26 51 #32 Отговорено 29 Април Някой може ли да обясни как се стига до този датчик за своетлините, който е пред огледалото за обратно виждане? Как се маха пластмасата от към купето, която го закрива? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове