Jump to content
ceco_accord

Спирачни дискове за Ледженд КБ1

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Понеже колега отвори дума за предните дискове - да споделя моите впечатления.

Колата имам от 2 години и имаха видим ръб, та все си мислех че ще им дойде времето.

Питах в Юби-Ко, Миро рече: "Ако не тресат - карай - оригинални са".

 

Миналата година колегата Плевелчо смени неговите, та ме пита дали ги искам - не ги бе изхвърлил. Не спирали добре и имало лека вибрация, но били само на 10 000км. Взех ги - нали са аванта. Единият имаше неестествено петно (като от кавитация), та ги дадох на стругар да ги изравни. Каза че са от калпав материал (нееднородна сплав), което ясно си личало по работата на ножа. Жалко че нямам снимки преди и след обработката. :(

В понеделник ги сложих при моя майстор. Сменят се супер лесно, ако имаш правилният инструмент!

Карах ги полекичка, няколко км градско - уж да си легнат с накладките и да се лъснат. Вчера викам да ги понатисна и още при първото екстремно спиране от 80 се изметнаха и предницата взе да тресе. Охладих ги и полекинка спират, но при много малка скорост се усеща намаляне на скоростта до 0 на тласъци, все едно припомпвам педала. При второто екстремно спиране от 100 - мАмма мИа. :( Та за няма 20 км пробег и 10-тина спирания, реших че "нема да яде Асан баница".

Занесох моите да им махнат ръбовете и пак при майстора, да си ги сложа, да ми не паднат зъбите, а и докато не се е прецакало нещо по окачването от тая вибрация.

На снимката се вижда полумесецът на който са работили накладките (тъмните сектори) спрямо стругованата (по-светла) част, в която не са опирали в диска. Това при работили дискове с огледална вече повърхност не си личи. С моите си е благинка, колата си ги "позна". :) На 27,5 мм са, но ще спират още.

Според щампата са такива: https://www.autodoc.bg/herthbuss-jakoparts/7898057

Не знам като нови как са били, но ...

Майсторчето каза че брат му на "Бавареца" си съсипал чистак нови "маркови" дискове зимъска, в една киша, но не от нея, а като стигнал града - отишъл да махне мизерията от колата, обаче почнал да я мие от джантите. Това било "голема грешка" и необратим процес! Зад накладките дискът е още горещ, а останалото водоструйката го охлаждала екстремно. Вероятно потвърждение на това е и обратната страна на тези дискове - там няма такъв полумесец и неравномерност.

Попаднах на 1 руско материалче с подходящи артикули: https://parts.towox.ru/blog/articles/analogi-tormoznyh-diskov-honda-legend

Странно е че за Япония са 28 мм, а за Европа 30 мм. Иначе и двата вида са с допуск за износване максимум 2 мм, което значи че при еднакви спирачни апарати, моите могат да изкарат до 26 мм габаритна дебелина. Между плочите са 10 мм, както на тестваните (десният), така и на моите (левият), но на снимката не изглежда така заради ръждата по ребрата. Десният след струговане е 29,4мм, а левият е 27,5 на незнайни хил. км., но е "европейски".

 

От опит с автоматиците имам навика при спиране до 0, да отпусна малко спирачките след секунди и колата да се търколи 1 педя напред, а ако съм спирал по екстремно до 0, правя това няколко пъти. Така охлаждам диска равномерно, за да не минавам на "Р" (паркинг) с лоста и да пускам спирачката.

 

 

 

IMG_20220728_152245.jpg

IMG_20220728_112624.jpg

IMG_20220723_145711.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой е сменял скоро предни дискове и накладки И Е ДОВОЛЕН, да каже какви са?

Карах колата на Плевелчо - спира като Сивик с новите Power Stop дискове и накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и дискове и накладки в края на януари - оригинални от Бултрако. Имаха ги на склад, Слави ги взе от тях и сложи буквално за 2 часа. Първите 2-3 седмици спирах малко по-внимателно, сега си карам нормално и колата спира както трябва, не съм усетил никакви вибрации.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Каква марка са?

Хонда ли пише, или?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Power stop, 4 диска с накладки, разработвах ги 250-300 км с плавни спирания.

Вече 5000 км, нито са криви, нито свирят.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди около година и половина сменях предни дискове с накладки оригинални, на кутиите пишеше Honda. Минал съм около 20000км. Не съм имал никакви проблеми при динамично спиране и при нормално спиране.

Редактирано от coolboy
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубава тема и точно о време. Колеги, пишете за марки и цени, за да се ориентираме кое е най доброто на пазара в отношение цена-качество. 

 

Ако има желаещи, може и да бутнем една обща поръчка от Щатите.

 

п.п Херт унд Бюс не стават, така ли?

 

Screenshot_20220729-110732_Chrome.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това цена за целия сет ли е?

ПауърСтоп имат различни серии за "наща" кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега си е взел POWER STOP KC4605 Z23

На Плевелчо са Power Stop JBR1141

Дали е еднакъв модела не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с оригинални дискове и накладки от Бултрако. Карам ги вече 13 000 км. и нямам никакви забележки...  освен цената :lol:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=3959796&cc=1434517&pt=13824&jsn=29

 

Налазвай те ;). Това ми е комплекта, цената + 250 лв. (транспорт+митници, ддс, мито, когато долара беше 1.70 лв.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 При сегашният долар 1,92лв х 374,79 + 250 = 969,60 лв. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от вас, които вече са поръчвали от Рокауто - къде са произведени дисковете, американски ли са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, tenata написа:

https://www.rockauto.com/en/moreinfo.php?pk=3959796&cc=1434517&pt=13824&jsn=29

 

Налазвай те ;). Това ми е комплекта, цената + 250 лв. (транспорт+митници, ддс, мито, когато долара беше 1.70 лв.

Какъв транспорт ползва? Ако ползвам DHL директно от поръчката е доста по-солено.

Screenshot_74.thumb.png.1916b05fe28e33635e0c9f0fa1233aea.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, на скоро сложих предни дискове и накладки EBC, поръчани от представителството им в Бг и цената беше чудесна...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Plamen-CRV написа:

Какъв транспорт ползва? Ако ползвам DHL директно от поръчката е доста по-солено.

Screenshot_74.thumb.png.1916b05fe28e33635e0c9f0fa1233aea.png

Ами като правих поръчката, нямах избор с какво ги пращат, просто ми пишеше цената за транспорт.

Иначе до мен ми ги докара DHL защо ги ползвах и за митническите работи и тн.

 

Capture.JPG

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1000лв с доставката ти идват оригинални предни и задни дискове, на промоция, от Хонда партс Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

335лв за диск, актуална цена от Бултрако.

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Да- около 300 лева на бройка за предните дискове от Бултрако- въобще не си струва да се търсят по- евтини варианти. 

Поздрави

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите ми предни дискове, ако са оригинални ще ги пускам за продажба.

Има лека вибрация,  тъй като я купувах колата -  единият апарат леко задържаше и ги беше прегрял.

Иначе новите дойдоха, скоро предстои смяната им.

 

20220810_144318.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой проявява интерес, да пише на л.с.

Дисковете са в София.

 

20220820_113449.jpg

20220820_113143.jpg

20220820_111830.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С powerstop вече година и половина и 15к километра никакви ядове.Спират супер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Акурата ще се оборудва с такива дискове и накладки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Рокауто ли ги поръчваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОТ Мони от Велико Търново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених и аз предните дискове на цена 710 лв за двата от Бултрако. И накладките 130 лв.
Труд 150 лв. 5fd1d011900f3307468e5520a6bc5480.jpgebbb15d08af6118e990025ffaca318f3.jpg8905997120a1e4b2033960de45926569.jpg

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер че си взел оригинал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има промоция в COX motors на дискове и накладки. Който има нужда сега е моментът, предвид че оригинални от България комплект под 2100 лв. няма.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо за наще дискове и накладки:

 

 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копирам 1:1 информация от ЮбиКо:
ДИСК СПИРАЧЕН 417.34  лв. за 1 брой , НАКЛАДКИ ПРЕДНИ 430.32 за к-т.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В БТ като ги сменявах миналата година  февруари бяха 740 лв двата.

Но пък цената за накладките при юби ко ми изглежда добре.БТ  ми казаха цена подобна на дисковете по спомен.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди да поръчам следния комплект:
https://www.cspracing.com/powerstop-k4045-power-stop-05-12-acura-rl-front-rear-z23-evolution-sport-brake-kit/bhkq-k4045/

 някой може ли да ми потвърди какви са размерите на дисковете(и предни и задни). 
За задните (парт номер 42510-SJA-000) ми излизат размери от 282мм до 300мм, за предните(45251-SJA-E91)  са от 300 до 320мм.
Та за предните изглежда да няма проблем но за задните от този комплект май ще са на кантар..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дисковете на око мога да премеря довечера. По спомен предните са 320 мм. Мнозина предлагат 300 мм за КВ1 и после двоен куриер. Важно е и колко са дебели!

Накладките (поне по снимката в обявата) 100% не са такива, а правоъгълни!

Виж нагоре в темата.

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втората снимка се вижда, че единия комплект накладки са правоъгълни, другият не(задните).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те изглеждат верни, но как ще уточниш в поръчката?

Не виждам и работните дебелини на роторите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@rszm На око (с рулетката) - предни 320мм / задни 310мм.

Редактирано от ceco_accord
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размера е 320 мм със сигурност на предните.

 

Изпратено от моят motorola edge 20 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
Имам проблем с кривенето на дискове. Купих легендата преди 2 години. След около 10-15000 километра дисковете започнага да тресат, викам си оригинални са ще ги дам на стругар. Слагам ги и всичко е наред след още 10000 пак започнаха да тресат. Купих нови, не помня на коя марка но бяха около 150лв с отстъпката на брой. След още 10-12000 километра и те започнаха да тресат. Апаратите не задържат. Моля за савет как може да се справя с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два тона кола няма как да стане със 150лв дискове.

Само оригинални иначе виждаш карат една смяна на масло.

И нови накладки задължително на новите оригинални дискове и си готов.

Към 1к лв със афтърмаркет накладки за които и аз съжалявам че не си взех оригинални тогава тия правят джантите много мръсни. 

Всичко друго е временно решение.

 

 

Редактирано от mittaka7
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цапат "меките" накладки. Ако са по-твърди - феродото яде от метала.

Меките спират и по-плавно на малка скорост, а твърдите качват по-бързо температурата на дисковете при рязко натискане и голяма скорост.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...