stany681 39 #1 Публикувано 26 Март, 2022 Здравейте, колеги. След 4 год.безпроблемно каране в страната, днес ми светна лампата за ДПФ, с удивителна ! Карах от отбивката по магистрала Тракия, до Траянови врата....Там са около 6-7 км, в едната посока , разбит път, кара се на 3-та или чат-пат на 2-ра скорост. На връщане, на излизане на магистралата светна пустия му символ, директно с удивителната , без даже и да предупреди със символа без "!" Поизгуби се мощността, въпреки че си вдигаше до 120-140кмч, но мудно. Карах според правилата за регенерация, Ихтиман-София, без резултат. Моля за съвет къде да отида за принудителна регенерация , да видим дали ще стане нещо ? Колата е Акорд 8, ръчна, на 216000 км,реални км. Кара се основно на извънградско... И, ако не стане с принудителната регенерация, не ми се дават една шапка BGN за нов ДПФ. МОЛЯ ЗА СЪВЕТ КЪДЕ В СОФИЯ МОЖЕ КАЧЕСТВЕНО ДА СЕ РЕШИ ПРОБЛЕМА - ФИЗИЧЕСКИ, СОФТУЕРНО .И след това да си работи всичко . Изчетох тук-там във форума - чистенето с машина май не решава нещата ,само временно замазва положението ? Ако не е така - къде ? Извинявам се за досадната тема, ама съм се спекъл . Благодаря предварително на всички за съветите за читав сервиз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2831 #2 Отговорено 26 Март, 2022 Дунев сервиз работят с качествени американски препарати. Имат и необходимите машини и оборудване. Пробвай там. Обади се предварително за проблема и записване на час. https://www.dunevmotorsport-r21.com/ П.П. няма 100% гаранция, че ще опряват DPF-a. Може да е заминал вече... но поне ще го проверят и ако преценят, ще го чистят. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #3 Отговорено 27 Март, 2022 (Редактирано) Колега, при мен по същият начин светна. Бях тръгнал за Букурещ. Пробвах с каране по всякакви варианти но не се получи. Скъса ми нервите през целият път тогава, защото над 2к обороти не тегли грам. След прибирането ми в Бг пробвах и софтуерно, но също не допусна регенерация. За това взех кардинално решение и последва отстраняване, и ремап. Настроиха я на 195кс. Колата се държи прекрасно, върви, не пуши и минава преглед с по-добри показатели от почти всички немски кошници, били те и доста по-нови Редактирано 27 Март, 2022 от policeman 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #4 Отговорено 27 Март, 2022 Абсолютно съм съгласен с Пламен. DPF е проблем на всеки един дизелов мотор и колкото по рано се махне толкова по добре за мотора. На дизела му трябва добро гориво, чисти филтри и нищо да не го души тогава той работи безупречно и боклуците които изхвърля в атмосферата са и по малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #5 Отговорено 27 Март, 2022 Че го души дизела ДПФ-а е ясно,но никой не казва къде в София да стане читаво процедурата по махането и т.н.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G_S_H 15 #6 Отговорено 29 Март, 2022 https://www.dpf.bg/премахване-на-dpf/?gclid=EAIaIQobChMI-fGwlKfr9gIVzZ13Ch1lvgi6EAAYASAAEgJw8vD_BwE Приятел кара црв и Civic дизели -никакъв проблем .Тогава махането дпф беше около 200 лв преди това беше дал почти толкова за разни добавки .Правят го за около 2 часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G_S_H 15 #7 Отговорено 29 Март, 2022 Не се връзвай на разни почиствания и регенерации; 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #8 Отговорено 29 Март, 2022 Проблемът е приключен."PSTUNING"-за няколко часа беше готово, всичко работи,тествах днес и на извънградско.Дано и занапред да е така.Има 5години писмена гаранция. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #9 Отговорено 29 Март, 2022 Привет. Моля споделете цената на интервенцията. Иначе няма никакъв смисъл от темата. Поздрави и успехи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stany681 39 #10 Отговорено 29 Март, 2022 (Редактирано) преди 17 минути, NikiG написа: Привет. Моля споделете цената на интервенцията. Иначе няма никакъв смисъл от темата. Поздрави и успехи. Цената е 450,минус 100 за ДПФ(тотааално заминал),та финално 350.За още 150 можеше да добавят със същия прокол за ДПФ-а още 40 к.с.,но не го намерих за нужно.Иначе струва май 450 .Дано да съм била полезен. Редактирано 29 Март, 2022 от stany681 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #11 Отговорено 29 Март, 2022 Благодаря, полезна информация. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitarpl 0 #12 Отговорено 8 Юни, 2022 (Редактирано) Здравейте, Аз също се мъча с този ДПФ вече половин година. Досега пробвах с различни добавки и дори си купих дигностика Thinkdiag MINI, защото друг начин няма за махане на грешката като светне с удивителна и трябва да се пусне принудителна регенерация, а е много отвратително като стане повреме на път и няма сервиз на близо да я регенерират . (Ако някой има интерес към диагностиката - закупена е от алиекспрес за 80 лева, във бг ги продават по 350 - не се лъжете същите са просто с голяма надценка) Та след половин година мъчене и пари на вятъра за добавки реших и аз да премахна DPF Филтъра и да ремапна двигателя. Записах си час при PSTUNING за следващата седмица, ще пиша след това да споделя как е колата след процедурата. За разлика от колега аз реших и да ремапна, че нещо ми се струва мудна. Редактирано 8 Юни, 2022 от Dimitarpl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kriszx10 0 #13 Отговорено 12 Юни, 2022 Здравейте, купих моя Акорд 8 на 186 хиляди карах около 10 хил.км.и ДПФ-а светна.Свалих го, и по еконт го пратих във Варна за почистванне в момента съм на 280 хил. и пак светна.Колата се кара само градско с изключение на веднъж в годината От Германия до България и обратно.Почистването е 250 лв. но не знам ще се получи ли повторно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #14 Отговорено 12 Юни, 2022 (Редактирано) На 8.06.2022 г. at 10:26, Dimitarpl написа: Здравейте, Аз също се мъча с този ДПФ вече половин година. Досега пробвах с различни добавки и дори си купих дигностика Thinkdiag MINI, защото друг начин няма за махане на грешката като светне с удивителна и трябва да се пусне принудителна регенерация, а е много отвратително като стане повреме на път и няма сервиз на близо да я регенерират . (Ако някой има интерес към диагностиката - закупена е от алиекспрес за 80 лева, във бг ги продават по 350 - не се лъжете същите са просто с голяма надценка) Та след половин година мъчене и пари на вятъра за добавки реших и аз да премахна DPF Филтъра и да ремапна двигателя. Записах си час при PSTUNING за следващата седмица, ще пиша след това да споделя как е колата след процедурата. За разлика от колега аз реших и да ремапна, че нещо ми се струва мудна. Здравей, пробвал ли си да направиш принудителна регенерация с Thinkcar Mini? Редактирано 12 Юни, 2022 от didokal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitarpl 0 #15 Отговорено 14 Юни, 2022 Да, над 10 пъти при които само двапъти фейлна. Отнема около 30 минути регенерацията, съвет покарайте малко колата докато достигне температура около 75 градуса иначе ще почакате доста на място да загрее. Интересното при мен беше, че над 10 регенерации и нито веднъж на изкара никакъв дим, все едно ДПФ е чист. Виждал съм на други марки коли, как при принудителна регенерация отзад изкарв едни черни пушаци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #16 Отговорено 16 Юни, 2022 На 14.06.2022 г. at 13:48, Dimitarpl написа: Да, над 10 пъти при които само двапъти фейлна. Отнема около 30 минути регенерацията, съвет покарайте малко колата докато достигне температура около 75 градуса иначе ще почакате доста на място да загрее. Интересното при мен беше, че над 10 регенерации и нито веднъж на изкара никакъв дим, все едно ДПФ е чист. Виждал съм на други марки коли, как при принудителна регенерация отзад изкарв едни черни пушаци. Интересно. Питах те дали е възможна принудителна регенерация защото много малко(дори не познавам други) диагностики с този компактен размер и струващи по-малко от 50евро могат да правят регенерация на нашата Хонда. Дори компактната версия на Honda Hds не може да прави регенерация. А това, че може да се подкара с мобилния телефон... е още по-голямо удобство... Аз ползвах Honda HIM, която е голяма и изисква таблет или лаптоп с windows, което не е хич удобно. Иначе и моята грам не пушеше при принудителна регенерация, единствено миришеше много не приятно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #17 Отговорено 16 Юни, 2022 Поправете ме ако греша, но с ThinkCar мисля, че имаше 5 безплатни сервизни функции ( в това число е и принудителната регенерация) на година. Иначе след това се доплаща 30 долара за още 5.Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didokal 13 #18 Отговорено 16 Юни, 2022 Преди 2 часа, storish05 написа: Поправете ме ако греша, но с ThinkCar мисля, че имаше 5 безплатни сервизни функции ( в това число е и принудителната регенерация) на година. Иначе след това се доплаща 30 долара за още 5. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Това за китайската версия ли става на въпрос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #19 Отговорено 17 Юни, 2022 Доколкото знам дали е китайска или не, няма значение. Тя използва едно приложение, което работи само с включен интернет и само първата година е безплатна ( 5 сервизни функции ). Имало някакво друго пиратско приложение, което било доста различно и уж е безплатно.Нека някой да обясни ако знае точно как стоят нещата. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitarpl 0 #20 Отговорено 17 Юни, 2022 По спомен ще говоря, защото я закупих преди половин година. Сервизните функции са 20 на брой за година за 5 различни производителя на коли. Аз ползвам оргиналния софтуер, също така вътрре има някавви игри с които печелиш точки и може да натрупаш за да си активираш за още една година безплатно. Мисля че след това беше 20$ за година, аз вече имам 11 точки които се равняват на 11$. трябва да направя ревю и ще получа още 10. Опитах се да намеря информация в сайта им, но не успях, може да са махнали ограничението за колко пъти може да правиш специалните функции. Като цяло аз съм доволен, устройството ми струваше 80 лева и пристигна за 7 дни в бг, защото го имат на склад в Европа. Иначе тук в БГ гледам обяви че ги продават за 350 лева, можеби те ползват пиратския софтуер защото не споменават за това че се плаща всяка година. Съвет не се лъжете да си копувате от бг защото давали гаранция и какво ли не още там. За колегите от София, ако искате може да пием кафе на някоя бензиностанция и да ви покажа малката диагностика преди да я поръчате. Аз вече си реших проблема с ДПФ с премахване + ремап и изключване на EGR. В сервиза на PSTuning, Всичко ми струва 670 лева - 70лева за ДПФ ми намалиха защото им го оставих. Засега съм доволен как се държи колата и по показатели разхода е с около 3 литра надолу при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #21 Отговорено 17 Юни, 2022 3 литра? Това ми се струва невъзможно, моята гори средно 7-7.5... 5/100 ли гори твоята?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #22 Отговорено 20 Юни, 2022 Това с трите литра няма как да стане😁. То преди ремап гори 5-6/100 извън града, значи след ремапа ти гори 3/100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jassa 6 #23 Отговорено 1 Август, 2022 На 29.03.2022 г. at 14:38, G_S_H написа: https://www.dpf.bg/премахване-на-dpf/?gclid=EAIaIQobChMI-fGwlKfr9gIVzZ13Ch1lvgi6EAAYASAAEgJw8vD_BwE Приятел кара црв и Civic дизели -никакъв проблем .Тогава махането дпф беше около 200 лв преди това беше дал почти толкова за разни добавки .Правят го за около 2 часа. е как минава прегледа тогава без DPF? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
storish05 31 #24 Отговорено 2 Август, 2022 Важното е катализатора да стои, без ДПФ няма проблем. По тая логика колите без дпф преди 2006-7г. няма да могат да минат преглед....Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 26 #25 Отговорено 29 Декември, 2022 (Редактирано) Здравейте След около 12к км откакто имам колата и моето табло беше озарено с оранжевата икона за DPF-a. Очаквано до някъде защото не се кара агресивно или с високи скорости заради семейния съвет. За да спестим излишен спам още сега ще кажа, че ще го махна след празниците, НО ... понеже комбито е спънато от всякъде в момента, а ми трябва ужасно много до средата на януари се налага да импровизирам. Купих добавката на бардал за дпф ... една шапка пари ... и я изкарах на магистралата. Заби муцуната на 120км/ч и 2500 оборота. С перките на волана и S-режима я свалих на 4-та и така минах около 80км на 3200-3300 оборота - ефект никакъв. 1. Четох я с китайската джаджа за 5$ - грешки няма, но иконата си свети. Чека не. 2. Четох я с HDS и китайски кабел - прилагам снимка. 3. Понеже нямам вяра на китайския кабел и на себе си, я закарах в бош сервиз /такъв отворен намерих в днешния ден/ - там я прочетоха със софт на БОШ и казаха, че няма записани грешки. Всички датчици работят и нямат отклонения. Според тях DPF-а е в изправност, но така и не дадоха логичен отговор защо свети ламБата и колата не върви. Не ми взеха никакви пари, което ме кара да си мисля, че и те си нямат идея какво се случва. 4. Закарах я в друг сервиз да се прочете с друга диагностика - лънч ... там поне момчетата бяха откровени - "не можем да ти помогнем търси си хондаждия" Как да накарам тая лампа за DPF-a да се разкара от таблото, колата да заработи нормално за да я изкарам отново на магистралата за регенерация. Принудителната регенерация също е приемлив вариант, но не знам къде да намеря точно преди НГ майстор с HDS в Пловдив. 2.2 i-dtec 150кс 09г. Редактирано 29 Декември, 2022 от Gladiator_BG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1052 #26 Отговорено 30 Декември, 2022 (Редактирано) С каране няма да стане, колега. Не е сигурно, че и принудителна ще тръгне При мен поне не тръгна. Грешка не търси, че няма да има- грешката ти е dpf. Редактирано 30 Декември, 2022 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #27 Отговорено 30 Декември, 2022 (Редактирано) Най-сигурният начин е машинно почистване, освен ако не е заминал тотално. Процедурата на едно CRV беше 300 лв. в Пловдив. Редактирано 30 Декември, 2022 от Ceco85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 26 #28 Отговорено 28 Юни, 2023 Със закъснение, но ще споделя какво се случи ... След НГ записах час и направихме принудителна регенерация. Колата се оправи. Не бих казал, че има особена разлика от преди да светне иконата. Навъртяни 9к км и никакъв проблем. Минимум веднъж в месеца я изкарвам на магистрала със пуснато WAZE ПП: След смяна на маслото с оригинално на хонда - разхода падна около литър. Старото беше Castrol H C2 0w30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове