kokoshinko 4 #1 Публикувано 9 Февруари, 2022 (Редактирано) Колеги здравейте да се включа и аз . Прибрах се от работа и забелязах че задно дясно колело е загряло , а другите са студени . От 2 3 дни като карам по магистралата на моменти усещам нещо между вибрация и биене отзад (на волана нищо не усещам ). Купих колата със чисто нови задни спирачни апарати, сменил съм дискове накладки и лагери отзад. На прегледа забелязах също че задните спирачки са много слаби при натиснат докрай педал валяците се въртят. Ако е лагер възможно ли е да загрява колелото от него ? Изчаках 1 час да изстине колелото и излязох за 5 минути да обиколя квартала като максимално малко съм ползвал спирачките и като се прибрах задно дясно колело беше загряло. По принцип ползвам ръчната , но както и да е явно апарата задържа. Другото което забелязах е като паркирам назад чувам свирене от задните спирачки. Редактирано 9 Февруари, 2022 от kokoshinko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #2 Отговорено 10 Февруари, 2022 (Редактирано) Оправи/регулирай си ръчната спирачка, ако вече не си прецакал накладките и. Редактирано 10 Февруари, 2022 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #3 Отговорено 10 Февруари, 2022 (Редактирано) Ръчната спирачка хваща от сигурно 10-13 зъб Редактирано 10 Февруари, 2022 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #4 Отговорено 10 Февруари, 2022 Емич, вчера като прочетох поста на @kokoshinko си мислех, че става въпрос за CR-V 2. Обаче, това Преди 6 часа, Emicha написа: накладките и ме накара да погледна пак и виждам, че той не казва, за каква кола става въпрос. Ако е за колата от профила му - Сивик 7, ръчната няма отделни накладки, както е при CR-V. Така че, дай първо да изясним за каква кола говорим и тогава да регулираме ръчната. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #5 Отговорено 10 Февруари, 2022 (Редактирано) съжалявам да става дума за Сивик 2005 година , какво направих преди малко като дойдох на работа. Вдигнах колата на крик , колелото почти не се въртеше , напънах малко апарата с една отверка , взе че освободи и сега колелото се върти нормално. Утре ще я видим с майстор. Определно има някакъв проблем със спирачката отзад . Редактирано 10 Февруари, 2022 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #6 Отговорено 10 Февруари, 2022 Преди 9 часа, Krasi-mir написа: Емич, вчера като прочетох поста на @kokoshinko си мислех, че става въпрос за CR-V 2. Обаче, това ме накара да погледна пак и виждам, че той не казва, за каква кола става въпрос. Ако е за колата от профила му - Сивик 7, ръчната няма отделни накладки, както е при CR-V. Така че, дай първо да изясним за каква кола говорим и тогава да регулираме ръчната. Абе Краси.... Това е раздел СРВ-2... А от GSM-а, въобще не се вижда, каква му е колата от профила. Та това е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #7 Отговорено 10 Февруари, 2022 (Редактирано) Да бе особено драскането в чужди теми по подобни на темата въпроси, .......ама не точно. 😉 Или, същият отоговор като по горният..... ама с картинка или перефразирано копие. Редактирано 10 Февруари, 2022 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #8 Отговорено 10 Февруари, 2022 Задържа апарата , тая вечер като се прибирах от работа гледах максимално малко и леко да ползвам спирачките и пак задържа. Чакам утре 2 маркуча за отзад и нова спирачна течност , защото както казах колата беше с чисто нови задни спирачни апарати и е имало някаква причина за да ги сменят , това ме навежда на мисълта че проблема е на друго място и се надявам след смяна на маркучи и обезвъздушаване да се оправят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #9 Отговорено 11 Февруари, 2022 (Редактирано) На 9.02.2022 г. at 21:40, kokoshinko написа: ... сменил съм дискове накладки и лагери отзад ... Преди 11 часа, kokoshinko написа: ... смяна на маркучи и обезвъздушаване ... Това ти лично ли го правиш, или имаш доверен автомонтьор в автосервиз? И, къде се случват нещата, в МанчЕстър, или ...? Задните спирачки искат особено внимание. Има процедура по демонтаж/монтаж, която, ако не е спазена се случва това, което изживяваш в момента. Ръчната спирачка работи с буталото на крачната, затова иска повече внимание. Когато спирачките са изправни, валяците (в английски МОТ център) изхвърлат колата. Преди 23 часа, kokoshinko написа: ... напънах малко апарата с една отверка , взе че освободи ... Това не е правилно и няма ефект, пак ще задържа. Буталото на задните спирачки не се прибира с натискане. Прибира се с въртене със специален инструмент. После: Преди 11 часа, kokoshinko написа: ... колата беше с чисто нови задни спирачни апарати ... Сигурен ли си? Във Англия е масова практика да се продават рециклирани апарати (и всякакви други агрегати) със вид на чисто нови. Даваш твоя апарат и получаваш рециклиран ( с гаранция) на почти половин цена. Някой не си е свършил работата, както трябва. Може да е и сп.маркуч, ху 'ноуз? Редактирано 11 Февруари, 2022 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #10 Отговорено 11 Февруари, 2022 В Манчестър да , имам механик който си разбира от работата. При смяната на накладки прибрахме буталото с инструмент който го въртеше. Като гледам цената на нови апарати и фактурата от предния собственик си мисля че да чисто нови над 250 паунда е платено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1572 #11 Отговорено 11 Февруари, 2022 (Редактирано) Това с майстора е добре, щом го имаш. Не попита, каква е процедурат по сглобяване, което предполага, че знаете. Въпреки това: Пост #59. Цялата тема е полезна. Всъщност, тази процедура е по-важна за правилното сработване на механизъма за саморегулиране на спирачките. Ако не се спази, губиш крачната, или ръчната, или и двете. Успех. Редактирано 11 Февруари, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #12 Отговорено 11 Февруари, 2022 Преди 4 часа, Krasi-mir написа: Благодаря за темата . Сега малко развитие по моя случай. Оказа се че са сменяли заден ляв апарата ,а не както си мислех 2та. Та десния задържаше , поръчахме нов дойде грешен , чакахме правилния дойде правилния сложихме го обезвъздушихме , тръгнах си , прибрах се няма загряване обаче по пътя усещах педала някак си по мек , като го натискам по силно потъва до долу , помпа го няколко пъти става твърд и като го натисна по силно пак потъва , та утре отивам пак този път за обезвъздушаване на 4те колелета. Преди 12 часа, Krasi-mir написа: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #13 Отговорено 5 Март, 2022 (Редактирано) Така след смяна на апарат , задни маркучи обезвъздушаване се оправиха нещата (на апарата гумичките на буталото бяха запретнати) обаче и жилото задържа така смених жилата уж регулирахме ръчната пак задно дясно загрява а ръчната има 20 зъба ход и не държи. Ръчната освен от купето може ли да се регулира и от жилата дето се хващат на апаратите? Развъртях болта в купето дето се регулира за да не загрява докато карам ама оставам пък без ръчна. Редактирано 5 Март, 2022 от kokoshinko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #14 Отговорено 6 Март, 2022 Тука адаша Краси-мир е обяснил процедурата по настройка на задната спирачка, дали е приложима и за теб да каже. Пост #13. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #15 Отговорено 6 Март, 2022 (Редактирано) Прочетох го , но дали важи и за Сивик 7? Другото което видях при гайката за регулиране на ръчната вътре в купето - едното (лявото жило ) стои по - напред от дясното (към предницата ) , не би ли трябвало да са равни , защото при евентуално натягане , едното ще държи повече както в случая дясното при мене . Не знам и аз вече . Редактирано 6 Март, 2022 от kokoshinko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #16 Отговорено 7 Март, 2022 Колега, абсолютно точно е описана процедурата в горния пост, как се правят нещата и важи за Сивик 7, защото и ръчна и крачна са на едни накладки и с един механизъм(Бутало). Ако си ходил на майстор, който не го знае това - смени го! Четох, че си сменил и двете жила ляво и дясно, виж и да не сте ги объркали с такива за Тайп Р защото не пасват, с различна дължина са! Едната кола е три врати, а твоята ако е от подписа е пет врати , има разлика в дължината на каросерията и от там жилата са различни! Ако всичко е ок, направете гореописаната процедура и би трябвало да стане! Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #17 Отговорено 7 Март, 2022 Щом важи значи ще се хвана дам явно тоя майстор незнае , а относно жилата незнам и аз дали са за тайп р или за 5 врати уж ги сложи всички планки дето се хващат за купето си паснаха отдолу само горе при ръчната има да речем едно разминаване от 1 сантиметър горе долу. Тая събота ще пробвам сам да направя процедурата ако нещо не стане явно жилата не са правилните. Довечера ще ги снимам и ще кача снимката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #18 Отговорено 7 Март, 2022 Трябва да снимаш опаковките с партидните номера за да се сравнят, ама щом казваш, че са паснали планките за захващане за шасито, значи най-вероятно са правилните! Хубаво е да са една марка, ако са афтърмаркет - ляво и дясно! Ето в тубата намерих едно видео за проблема! Американски Сивик Си , ама това е купе на Спорт три врати европейски! Към края на видеото е показано как се прави настройката! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #19 Отговорено 7 Март, 2022 Охо то всичко замина на боклука опаковки стари жила , както и да е ето снимка и ясно се вижда колко е разминаването между 2те което ме кара да мисля че едното не е правилното най вероятно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #20 Отговорено 7 Март, 2022 Е тоя на клипа и неговите се разминават накрая иначе много полезно видео благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #21 Отговорено 7 Март, 2022 Според мен на толкова хлабава ръчна проблема не ти е в ръчната, регулиране или жилата, а в апарата. Под маншона на буталото трябва да има грес. Водачите, които съединяват подвижната с неподвижната част на апарата, също трябва да са смазани. Накладките в точките на допир с апарата, върху неръждаемите пластини, също трябва да имат грес. Самите накладки трябва да се движат, макар и трудно, към диска и назад. Ако се налага трябва да се пипнат с пила съдсем леко. При освободена ръчна, натискане педала на спирачката и отпускане, при вдигнато колело на крик, то трябва да се върти на ръка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #22 Отговорено 7 Март, 2022 (Редактирано) Абе, да не са разменили жилата, ляво с дясно... ? На какви ли не работи съм се нагледал, че почвам и това да си мисля... ... а и симптомите, и снимката ме водят натам... Редактирано 7 Март, 2022 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #23 Отговорено 7 Март, 2022 Еб* ли му майката кво става тоз дет ги сменя уж ги сложи едно до друго старите с новите ляво и дясно , пластини всичко пасна. То ако жилата са ляво и дясно лявото едва ли ще пасне от дясно и дясното от ляво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #24 Отговорено 7 Март, 2022 Еб* ли му майката кво става тоз дет ги сменя уж ги сложи едно до друго старите с новите ляво и дясно , пластини всичко пасна. То ако жилата са ляво и дясно лявото едва ли ще пасне от дясно и дясното от ляво. Иначе в аутопауър разликата е 15мм между двете. Значи може би наистина са разменени лявото уж е по късо а при мен е по дълго 🤔🤔🤔 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #25 Отговорено 8 Март, 2022 Има ли някой който да каже колко точно са дълги жилата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #26 Отговорено 8 Март, 2022 (Редактирано) Разказчете жилата и виж дали ще задържа или ги разхлаби доволно, ако не задържа после , е ясна работата... Редактирано 8 Март, 2022 от jungles Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #27 Отговорено 8 Март, 2022 преди 25 минути, jungles написа: Разказчете жилата и виж дали ще задържа или ги разхлаби доволно, ако не задържа после , е ясна работата... Разхлабил съм болта в купето и не задържа в момента 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #28 Отговорено 1 Юни, 2022 Аз ходих тука при един нашенски голям сервиз за смяна на задните преди две години ,че свиреха пластините -съобщават за смяна ,взеха да стискат буталата с едни менгемета за да ги приберат -нищо ,казаха апаратите са блокирали и са за смяна ,абее не знам защо ама ме усъмни нещо тая работа ,викам ай утре ще намина събирайте всичко със старите накладки че бързам за важно съвещание -ето ви парите за изгубеното време и чао.После из нета разгледах -има клипове за тази кола как се въртят буталата и се прибират лесно ,смених си ги сам -имам инструменти ,добре че ги спрях навреме тия безхаберници ,иначе голям сервиз с големи цени и претенции -ама то от всеки безделник майстор не става ,особено и като не иска и да се научи на нещо -наемат млади неопитни момчета ,те пък гледат да има там за цигари пари и някоя бира ,не са особено заинтерисовани от работата която вършат . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #29 Отговорено 14 Юни, 2022 Жилата са свалени едното е 196 см и хваща като опъвам ръчната в момента в който хване дясното колело все още се върти . Дясното жило е 198 см и като се опъва ръчната почти не се движи трябва да се натегни повече за да хване и то , сега ще пробваме да разменим дясното с лявото да видим какво ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #30 Отговорено 14 Юни, 2022 Така първо преди да ги свалим установихме че жилата в купето бяха кръстосани , на дължина дясното е дълго с около 2 см повече , сложихме ги пак в момента е горе долу добре ръчната държи обаче иска още натягане , а като натегнем още малко при опъване на ръчната десния апарат чисто нов не иска да се връща. Мисля че освен че жилата са по дълги отколкото трябва особенно дясното с лявото нямам никакъв проблем има и някакъв проблем с жилото вътре вероятно от това че са били кръстосани, но за мен главното е че са по дълги отколкото трябва. В аутодок дясното го дават че е дълго 196 см а лявото 194 , а при мен са 198 на 196 . Отидохме до магазин за части за чисто ново дясно жило и то е 198 см също не ми върши работа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #31 Отговорено 18 Юни, 2022 Има ли някой тука който да работи в магазин за части или автосервиз и който може да ми каже точната дължина на жилата ако му дам вин номера ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokoshinko 4 #32 Отговорено 13 Август, 2022 (Редактирано) Проблема е решен , масово продават дясно жило 1980 мм дълго , поръчах 1963 мм макар че не видях разлика като ги сравних , най накрая днеска намерих време и място свалих старото "ново" , сложих новото и ръчната дойде. Редактирано 13 Август, 2022 от kokoshinko 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове