Jump to content
Legal

Някой с отзиви за HONDA CROSSTOUR EX? Или Лексус Rx450 2013г.?

Recommended Posts

Здравейте, мисля да си взема HONDA CROSSTOUR EX от Америка. 2010-2013г.

Имам приятели там, вкарвали са коли тук за други познати, така че схемата не ме притеснява.

Основното е, има ли някой тук, преки или дори косвени впечатления от този автомобил?

Возия, комфорт, разход на гориво и т.н.?

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна като концепция (гранд туризмо) и рядка кола е. Комфортна, голяма (5 метра) и удобна - по американски. С наднормен клиренс (20 см), но не е високопроходима, заради дългите надвеси на предна и задна броня, които влошават геометрическата проходимост. Но за неравности става (черен път до вилата), обаче силата и са шосетата.

Виждал съм такава веднъж на 1 сбирка, но не съм карал.

Даже май се продаваше. Ако все още има обява - иди и я виж на живо - поне за конкретни впечатления. Иначе инфо и клипове в нета има.

Ето ти 1 с руски текст и ТЕСТ. :)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Legal   Колега това съм го следил няколко месеца, това е баткото на Акорд 8.

Колата е страхотна. Петте метра не трябва да те притесняват при условие, че по малкото братче е 4750, на пет метра сложи една педя да извадиш и ще видиш, че е нищо. Това е кола един път, точен мерник имаш и мислиш правилно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колебая се между нея и Лексус Rx450 2013 г.
Единствено, притеснява ме това, че за хондата няма части, рядка кола е. От друга страна, с такива лексуси е пълно :)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчед му е на Акорда.

Габарити на Ледженд и вътре е охолно.

AWD-то е без SH, но и да се внимава - не всички са 4х4. 

Багажник около Акорд 8 комби.

Клиренс на CR-V и съответно пътно поведение.

V6 3.5 мотор - дефорсиран - до 100 - 8.5 сек.

Смесването на класовете е любопитно и ме кефи, но е "нито риба, нито рак".

Кола за улегнали водачи с неуточнени мераци.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
26 minutes ago, Legal said:

Колебая се между нея и Лексус Rx450 2013 г.
Единствено, притеснява ме това, че за хондата няма части, рядка кола е. От друга страна, с такива лексуси е пълно :)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

От избор американска Хонда/Акура срещу Лексус, моят избор е за Лекса. Основни фактори са не само трудното набавяне на части, а и плюсовете на Лексуса като надеждност и комфорт, а и в конкретния случай отличната хибридна система. Минусът му (за мен) е външният вид. Макар че тази генерация е първият RX, който за мен е приемлив отпред.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, на ,% написаното се покрива с моето мнение.
И на мен не ми харесва външният му вид, но, както писахте, а и според мен ще е надежден, комфортен, а и по-лесно ще намирам части, ако се наложи.
Семейството, най-вероятно ще се разрастне и ми е нужен по-сигурен автомобил.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за семейството дай боже всеки му. Иначе с частите ще е проблем но щом гледаш автомобил от щатите без значение от марката винаги ще е така. Ако гледаш нещо което се прави за Европа Тойота са си вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, ceco_accord написа:

Братовчед му е на Акорда.

Габарити на Ледженд и вътре е охолно.

AWD-то е без SH, но и да се внимава - не всички са 4х4. 

Багажник около Акорд 8 комби.

Клиренс на CR-V и съответно пътно поведение.

V6 3.5 мотор - дефорсиран - до 100 - 8.5 сек.

Смесването на класовете е любопитно и ме кефи, но е "нито риба, нито рак".

Кола за улегнали водачи с неуточнени мераци.

 

Те в клипа си казаха, че е на платформата на акорд, но въпреки, че е със същите габарити, не бива да се сравнява с Ледженд. А и не съм съгласен, че пътното поведение е като на CR-V, понеже това е купе на автомобил, повдигнато с 5-6 см.

Тази кола се цели в класа Outback, XC70 и Allroad, но явно не успява да пробие.

AWD-SH е с цел по-добро поведение на пътя, така че не е особено нужна за Offroad, затова и при този модел липсва.

 

Споменавал съм преди, че за мен такъв тип комбинация е оптималния вариант за автомобил, който е устойчив на пътя и можеш да го вкараш донякъде в нивата. Съгласен съм с недостатъка, че е рядкост, особено в Европа и частите ще са проблем.

Редактирано от Terje

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме кефят "крос кънтритата", но стабилността на пътя е едно, а усещането за нея в управлението е друго. От кола с висок клиренс (без значение височината на купето) не можеш да очакваш хем плавност, хем стегнатост на окачването без електронен контрол на амортесьорите, а такива тук няма. Да - вози комфортно, но се клати странично и се люлее надлъжно. Ако си карал Аутбек или ХС 70 ще разбереш за какво хортувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко изчетено до тук, както и от Вашите коментари, все повече клоня към Лекса.

Колата не е някаква новост, има ги в БГ и с частите ще е лесно.

Имало сервиз във Варна за батерията, а аз съм от Бс и ми е близо.

Разбрах, че няма кой знае какви драми с нея, а и въобще с колата, въпреки че е вече на 10 г.

А, частите и това да майсторите да познават колата са ми важни, тъй като от Америка ще дойде чукната отзад. Гледам няколко коли на търговете там с такива забележки.

Ето, подобно на тази, но не не е тя, защото е в друг щат, далече от моите познати.

И все пак, Хондата ми е по красива-толкова ли ще е сложно с частите?




1a340da21957bf50d4565f489684898a.jpge0cf1f830e834f6cd484ec39d2677f99.jpg6e9a416067b73c9d4389d1fa30b7a1c5.jpgf0890dbab6786c6d5a696fe3f6af9ea4.jpg

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Хондата повече ми харесва като екстериор и особено като интериор, но все пак зависи кому и какво искаш да кажеш с новата си кола.

Ако е здрава - само обслужване, а ако нещо (не дай Боже) стане все ще се намери решение.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сложно, не е сложно а времето при което чакаш да дойдат. Тя не е само тази кола така а всички които не са за пазара в Европа.

Все повече колеги поглеждат към САЩ и Канада та в този ред на мисли пазара ще си намери баланса и все повече фирми ще започнат да предлагат части за американки. Шурека си взе миналата коледа Форд Ф150 https://automedia.investor.bg/a/2-novini/38386-koy-motor-e-po-ikonomichen-ecoboost-v6-ili-v8-video

и казва, че няма драма в доставката за части просто чакаш малко повече.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да кажа, нищо и на никои не искам да кажа new9gag_smile.png.

 

Искам да си сменя сивика-2.2.

Взех си я преди време на малко години от Германия.Нито за миг не съм съжалявал за избора си.Обиколили сме много места с жената, много спомени имаме с нея. За това, сменил съм и веригата, 1800 лв за кола на 15 г. new9gag_smile.png Ще сменя и съединител, пак толкова казват.Сменяно е всичко, което се наложи.Обичам си я и ще я оставя на нашите, не искам да я продавам.

 

Но, вече ми стана неудобна. Пътувам често до Сф. За 45 дни, направих 10 000 км Бс-Сф. Пак казвам, никакви проблеми, върви добре, харчи малко, но ми е НЕУДОБНА.

 

Почва да ме боли кръста, гърба и т.н. new9gag_smile.png

 

Същият Форд Рейнджърс, модел 2021 г си взе съдружникът ми.От Америка. Сега имаме драма, че едното му огледало е счупено, а струва 2500 лв. Но, мисля че ще го побългарят тук ;)

 

 

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Legal, за американски акорд 8 (вярно този малко по-добре оборудван, но пак в ДНК-то му е на $25 000 кола), не бих влизал във филма с частите поръчка от УСА.

За мен лексуса е по-"луксозен" (ако изобщо може да се говори за лукс при хонда и тойота), много по-красив (явно въпрос на вкус, според мен акорда само отпред става за гледане) и няма потенциал да ти направи чак такава занимавка, при някоя неприятна случка.

С 2 ръце за лексуса гласувам аз... 😁

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, Сивикът ще е резерв, ако нещо се чака.

Аз за Акорд 7 фейс чаках 1 гумено маркуче 1 месец!

:offtopic:Имам колега - завидя ми за Сивик 3 и си взе Прелюд 2 - няма драма. После искаше по-голяма кола - взе си Вояджер (да се вози като Вожд) - няма драма, но и той остаря. Взе си Алфа - побеля му главата и реши - повече никакви странни коли - Купи си Пасат комби DSG - опада му косата (е, това и от ЕГН-то), ама какво ли не прави по нея. Аз (вече 22 години) си останах на странните и редки Хонди.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с частите е не толкова, че ги няма налични и се чака, а че при такива модели изборът за афтърмаркет е доста стеснен и може да се налага човек да се бърка за оригинални такива.

@ceco_accord със сигурност Crosstour-a няма да има същото поведение на нисък автомобил, но със сигурност ще е по-близо до това на такъв отколкото на SUV.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, заради центъра на тежестта, но окачването с по-голям ход и комфорт, както и по-високият профил гуми, също оказват негативно влияние.

Карал съм Волвото и Аутбека по черен път и асфалт (вдъхновяваща свобода по чернозема), но по шосето са валяжни, а там се кара на по-висока скорост и хандлинга е компромисен.

Иначе отдавна съм фен на такива "кръстоски" и даже едно време (по студентските си години) си ги рисувах . На автобизнеса му отне четвърт век да превърне тази концепция в реални продукти и шапка свалям на всеки бренд осмелил се да го направи, защото този тип "паркетници" са тясна целева група - предимно от любопитни експериментатори на гранични зони. Комби с клиренс на джип ми е любимата кръстоска, но житие/битието са други.

Но не пречи чиляк да си мечтае, та като излезе Сивик 10 и ме разочарова с липсата на комби версия, пак се "заиграх". :)

IMG_20220205_204033.jpg

IMG_20220205_203919.jpg

IMG_20220205_203518.jpg

IMG_20220205_203707.jpg

civic-10-tourer-2.gif.7516ab41dee999058248cb6174ec4509.gif

civic-10-tourer-XC-2-A.gif.ac4f9d77055659c1b2d7673ac7b61037.gif

civic-10-tourer-XC-2-B.gif.3a6a6c8df87f292aabb63c2e76aa902d.gif

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, че се включихте.
Возих се днес, в подобен Лекс.

Незнам, дали от това, че идвам от ниският Сивик, но комфорта за 30 км, беше уникален.
Тих автомобил, добър саунд и най вече-супер седалки ;).

Върви добре, а и според мен, не харчи много. Разхода го съпоставям евентуално към
Хондата, но няма да слагам газ, така ,че 11-12 бензин ми е е поносимо.
Според мен, Хондата ще харчи повече. Незнам защо, но така си мисля. Може и да греша.

И да кажа, колите ще се ползват само по шосета- градско и магистрала.
Нямам вила и не съм ловец/рибар :)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултатите на Ледженда за извънградско които ми е показвал са от 8.4, до 11 но си зависи от трафик и крак. Имам газ и статистически е около + 13%, но Кростура трябва да е по-икономичен.

За "жипка" е нормално Лекса да харчи над него - по-висока кола с по-лоша аеродинамика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е нормално. Тук говорим за Лексус хибрид. Иначе 11–12 е висок разход за тая кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Лекса ли говорим?

Ако е така, да, собственикът му каза, че гори малко повече. Говорим за 11-12. Извънградско 130-140 км.ч.

И да, точно това каза и той, че като е хибрид, очаква по малко.

Но, все пак, 11-12 за мен не е драма.

 Да разбирам ли, че Хондата ще има по нисък разход?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибридът няма голяма полза на магистралата откъм разход. Има дотолкова, че двигателят с вътрешно горене работи на Аткинсън цикъл, а трансмисията е отличен безстепенен „автомат“ (eCVT, без ремък или загуби от хидротрансформатор). Хибридът има предимство в града. Там харчи по-малко отколкото на магистрала.

 

Иначе казах, че харчи повече от очакваното защото разбрах, че говориш за смесен разход. Съмнявам се двигател с вътрешно горене със сходни характеристики да харчи по-малко от хибрида. На магистрала – да (ако купето е с по-добра аеродинамика), но в града – не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах Пилот 3.5 v6 250кс, по тежък и висок от Кроса и доста по голям с 5 степенен автомат. Карах го главно на магистрала 13 беше разходът с 140км/ч. Така че мисля че Кроса трябва да харчи около 10-11 на магистрала. Най-вероятно почти няма да има разлика с Лекса. Двигателят е уникален иначе, звукът е много приятен особено като влиза в обороти и втек. Много сила и в ниските до около 100, огромен потенциал на този двигател дават, има примери на 800.000км без основен ремонт. Иначе от Rockauto се поръчват консумативи с DHL идват буквално за няколко работни дни, цените са страхотни. Успех 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големите мотори градско по-скоро харчат на час, а не на километър. Там са лакоми, заради последните предавки в трансмисията, до които не достигат при 50 км/ч.

А извънградско заради кубатура и въртящ момент на последна предавка работят с "дизелови" обороти.

Но и там, ако се настъпят, за да усетиш живеца - все едно да питаш питаш баба меца, обича ли медеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ме озадачи е, че прочетох във форума на Тойота, че въпросният Лексус вози като лагерна количка!!?
Както писах по -горе, аз също се возих и за мен е повече от комфортен.
Толкова ли е субективно това усещане?
Или просто, защото идвам от малкият Сивик?
;)

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно возията е субективно усещане, но по-тежките коли са по-инертни и съответно по-комфортни. На дълъг път си е + .

Не съм пробвал Лекса - важното е че ти си, и ако те устройва ...

Разлика спрямо Сивика трябва да се усеща, макар че твоят е дизел и предницата му е по-тежка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз колегии, всеки с вкуса си ,но това Rx450 изглежда като извънземно !! Сравнение с Хондата, сега . . . .чесно да ви кажа Лексуса е Лана Роудс пред Наталия Кобилкина . Не се сърдете 😄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Legal said:

Това, което ме озадачи е, че прочетох във форума на Тойота, че въпросният Лексус вози като лагерна количка!!?

Може би обратно на интуицията, но това се говори за моделите с въздушно окачване. Като цяло не се препоръчва много въздух точно на този модел (не само заради возията). Доколкото помня от следващата генерация са го махнали като възможност изобщо.

 

2 hours ago, ceco_accord said:

важното е че ти си, и ако те устройва ...

Това е важното. Иначе е над 2.1 тона. Разликата спрямо сивика в тегло е огромна.

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, mysticchannel33 написа:

Нз колегии, всеки с вкуса си ,но това Rx450 изглежда като извънземно !! Сравнение с Хондата, сега . . . .чесно да ви кажа Лексуса е Лана Роудс пред Наталия Кобилкина . Не се сърдете 😄

Нема а се сърдим, ама се си мисла, ча кат шай xамериканка, по-добре Acura RDX / MDX.

Лекса отвътре не е по-добър, а и с това асиметрично табло, все едно дизайнеро им не се е върнАл от отпуска и са зели квито скици е имало на служебнио му комп. :) За такси бива, ама да си е твоя кола и всеки ден да го гледаш ...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз съм гледал новия rx450  ,а колегата търси 2013 😁😁 И двете са ми грозни сру

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Лексуса с 2 ръце. Може да погледнеш моята тема, аз бях пред голяма чуденка каква кола да си взема. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и на мен ми е грозен, много, ама ...сивика ме убива, а пътувам много. Всъщност, заради Вас залитнах повече по Лекса, а мислех да е Хондата :).
Не съм вече на 30г., за да търся кола-пичеловка :) Външният вид не ме интересува.

Ще имам дете и искам колата да е по-сигурна. По удобна и по комфортна. По безшумна, че сивика ме побърква на висока скорост.

Ще я ползвам само по шосета. Живея на морето и тук сняг няма. Не карам ски. Ходя на почивка 2-3 пъти в годината-основно Турция и Сърбия, малко в Гърция и тук в Хисаря, Боровец и рядко в Пампорово.

Щом до сега със Сивика съм нямал грижи, какво остава с Лекда или Кростура.
Все още не знам обаче, коя от тях е по-сигурна, с по дебели ламарини и повече системи за сигурност :) и коя вози по готино?
Щото, в Хондата не съм сядал даже ;)
.


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще я ползваш само по шосета, защо търсиш паркетник, а не нормален голям автомобил?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намираш няква, качваш се в нея и караш :) 

 

Можеш да питаш и @pepur за лексус, той ги знае доста ;) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Legal , а защо не се огледаш за Акорд 10 от щатите. Там са масови и е добра кола. Ако твоите хора са късметлии, може и на 2.0 турбо да попаднат.

Относно децата, освен хондите, не помня на някоя друга марка задните врати да се отварят на 90 градуса, а това е огромно предимство за поставяне на малки пасажерчета. Другото е някой ван с плъзгащи се врати - в тая връзка виж и Одисеите. Дори тук в "продава Хонда" имаше доскоро един  (в топ форма), но колегата се отказа да го продава, защото няма по-добра семейна гарсониера на колела. Вхамериката не случайно е "ван оф дъ сенчъри".

Колите от последната декада са достатъчно сигурни, но са нормални коли, а не бронирани на инкасо. :)

Подреди си приоритетите в главата, уточни си бюджета и се огледай първо из наща държава за нещо подходящо.

Не че държим да караш Хонда, ама поне си тук и имаш опит с нея.

Аз си намерих жена с оная бяла "пичеловка" от подписа ми, но като се "запъти насам" синковеца си взех Акорд 6 и той се справи чудесно като семейна кола, ама това беше отдавна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Legal,не кара ли Апостолов точно този модел? Доста често пред шоурума съм виждал паркирано нещо подобно. Предполагам няма да откаже  Тест драйв и информация 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Кара. Дори, защото там си обслужвам сивика, видях за първи път тази кола.
Ще попитам и там.
А, що се отнася до това, защо търся паркетници- защото от каквито и да са други ме боли кръста, гърба и краката. Иначе, изобщо не държа да е такъв автомобила.
Имам много неща, които правя в Сф, а живея в Бургас. Буквално, понякога се налага да ходя всяка седмица, понеделник, сряда и петък. Като пътувам и се връщам същият ден.
Във всички случай съм бил със сивика- е, няма такава сигурност, относно това, дали ще те закара и върне. Грижи няма. Пари за пътя, никакви. Последно, като му смених веригата , за 40+ дни му направих 10000 км и пак смяна масло и филтри ;) ( за това и помня дните и км)
Ама, после, главата ми надута, кръста боли, гърба и т.н.
Съдружник ми кара мерцедеси. Взимал съм му Ц класата- 2019 г, същата работа. Не ме радва.
Има и GL 2009, супер, ама ми излиза 280 лв до Сф и обратно :).
Ходил съм и с един бус Фолксваген, някакво 1.9 ТДИ, също не ме измаря,.ама сега бус..айде няма нужда :)
Явно високата кола ми е по, ок.

А, лесуса, е ударен, ще ми излезе не повече от 25000 лв с превоза, технотеста и изчукване на ламарините.
Такава е и схемата с Хондата.
Доста на сметка излизат.
Тук, според мен, кола от този клас, на тези км, ме мога да намеря....... или??


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За към 25 хиляди тук можеш да намериш преди фейслифта на същия лексус 2009–2013. Разликите с фейсовия не са огромни а разликата в цената (поне на тукашния пазар) е доста голяма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Legal За 25 пари може да си вземеш Ледженд фейс КВ2, около 2010-та.

Моята е преди фейса, но разликите не са големи. Минавал съм на ден по 1000 км - усещат се като 100.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...