seisivan 33 #1 Публикувано 9 Януари, 2022 Здравейте колеги. Има ли нещо по специфично при смяна на акумулатора на ЦРВто или мога да си го сменя сам в гаража? 2017та 2.0 бензин със старт стоп система. Искам да си сложа нов на Варта, че оригиналния нещо почна да издиша....60Ah е, харесъл съм на Варта 60 пак за старт стоп, 170 евра тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #2 Отговорено 10 Януари, 2022 И аз сложих Варта.За старт-стоп изискванията са по-завишени но ти знаеш.Няма нищо сложно освен да имаш нужните инструменти ,понеже има там хиляди кори,кабели и тем подобни. За тва ги накарах да го сменят от там дето го купих. Оригиналния ми изкара 6год и половина и една сутрин(още беше топло) просто светнаха всички лампи и не можах да запаля,че както бях спрял до една ограда и даването на ток си беше приключение.От тия в сервиза разбрах,че различните на цвят Варта се правят в различни страни,т.е. уж всички Варта,ама не съвсем.3 години гаранция взех.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 10 Януари, 2022 Виж сега, понеже си в чужбина, както и аз, бих те посъветвал да си купиш акумулатор с монтаж. Така ще имаж документ, че е купен и монтиран еди-къде-си. В чужбина (поне в Англия) това е важно не само за гаранцията на акумулатора, а и за застраховката на колата. Нямам идея, дали 4-та ген губи кодове и настройки при откачване на акумулатор. По-принцип, тези, който монтират акумулатори трябва да имат една "джаджа", която се слага в ОБД буксата и после не се налага кодиране и обучаване на, каквото там има. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #4 Отговорено 10 Януари, 2022 Монтажа в БГ (освен ако не купуваш от интернет) си влиза в цената. Добре, че колата не губи кодове и настройки щото чичкото от магазина дето ми го сменя изобщо нито имаше подобна джаджа нито и да имаше мислеше да я ползва Надявам се,че в Германия ще са по-професионални нещата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seisivan 33 #5 Отговорено 10 Януари, 2022 ще я закарам на място тогава- благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seisivan 33 #6 Отговорено 29 Март, 2022 Сложих и аз Варта. Оригиналният показа 70 процента след 350км каране. За мен не беше ок. Да видим новият колко ще изкара. 3 години гаранция ми дадоха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seisivan 33 #7 Отговорено 29 Март, 2022 Между другото оригиналният акумулатор беше EFB а Варта е AGM. Казаха ми, че е по добре за коли със старт стоп- дали е така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #8 Отговорено 29 Март, 2022 (Редактирано) Да по-добър е AGM. Редактирано 29 Март, 2022 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #9 Отговорено 30 Март, 2022 11 hours ago, seisivan said: Между другото оригиналният акумулатор беше EFB а Варта е AGM. Казаха ми, че е по добре за коли със старт стоп- дали е така? Изключи си старт - стоп системата и си вземи обикновен акумулатор. Доста е изписано за старт-стоп системата, повечето мнения са, че вреди на автомобила. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seisivan 33 #10 Отговорено 30 Март, 2022 Аз не я използвам никога- винаги я изключвам преди потегляне, но старият акумулатор беше започнал постоянно да ми съобщава, че е слаб и старт стоп не работи. С новият това съобщени изчезна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #11 Отговорено 30 Март, 2022 (Редактирано) При мен е изключена винаги. Нужно е да се активира при желание, което е голям плюс за Honda. При друки марки е обратното, нужно е при всяко палене да се изключи, което е досадно. При теб не е ли изключена, при палене? Редактирано 12 Декември, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seisivan 33 #12 Отговорено 31 Март, 2022 при мен при палене за съжаление винаги е вкл и трябва да се изключи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #13 Отговорено 12 Май, 2022 Колеги, здравейте, Нов съм в форума и все още се ориентирам. Споделете, как да си направя, старт-стоп системата да ми е перманентно изключена и при желание да я включа? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #14 Отговорено 12 Май, 2022 (Редактирано) При работещт двигател се изключва от копчето еднократно. При всяко следващо палене си е изключена системата и не се налага, ако решиш след време си я активираш от копчето. При повечето марки автомобили системата се активир под дефоулт при всяко палене, при нас е по добрия вариант, само ако решиш си я активираш. Не си писал коя година ти е CRV, за 2013г е както описах. Редактирано 12 Май, 2022 от Plamen_Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #15 Отговорено 12 Май, 2022 (Редактирано) Благодаря колега, НО при мен, с всяко палене се налага да го изключвам. Ще пробвам с задържане и дано стане. Иначе колата е 20014г. 2.0i Редактирано 12 Декември, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #16 Отговорено 13 Май, 2022 Виж линка пишат, че могат да го изключат софтоерно. Нямам отзиви за тях. https://smg-auto.eu/uslugi/izkliuchvane-na-start-stop-sistema/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #17 Отговорено 13 Май, 2022 След палене старт-стопа се включва по подразбиране, така е фабрично с повечето марки. Чувал съм, че се правят някакви доработки за да е изключен перманентно. Сега карам Субару Аутбек и при него има много елегантно решение за проблема: при плавно спиране с леко натискане на спирачката мотора не спира, ако се натисне педала по-силно, спира. Така шофьора избира дали да го задейства. Не съм го виждал при други марки за сега. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pacito 0 #18 Отговорено 18 Октомври, 2022 Здравейте колеги, светна ми лампата за акумулатора и старт/стоп с-мата. За нов акумулатор ли съм? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #19 Отговорено 18 Октомври, 2022 (Редактирано) Първо го зареди акумулатора хубаво. Редактирано 18 Октомври, 2022 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fissikela 14 #20 Отговорено 30 Ноември, 2022 On 3/30/2022 at 9:17 AM, Plamen_Honda said: Изключи си старт - стоп системата и си вземи обикновен акумулатор. Доста е изписано за старт-стоп системата, повечето мнения са, че вреди на автомобила. Може ли да кажеш, как се изключва при ЦРВ 2104г? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #21 Отговорено 1 Декември, 2022 При мен става, както съм писал в пост 14 с натискане на бутон ECON Моята е CRV 4 - 2013г, незнам за 2014г дали е същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Borislava 17 #22 Отговорено 11 Декември, 2022 (Редактирано) Колега няма такова нещо с натискане на econ или с този който се спира при всяко палене старт стопа. Твоята или е модвана и е правено нещо бях чел с някаква готова малка платка с известен чип се слага под бутона за изключване на старт стопа и се взема захранване на платката от запалката и след като се задържи бутона за изключване на старт стопа остава изключено което го прави самата платка. Ако искаш да го активираш задържаш пак същичт бутон. Моята е дизел 2014 и няма такова спиране на старт стопа изпробвал съм го. Редактирано 12 Декември, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #23 Отговорено 12 Декември, 2022 (Редактирано) Може и да си прав с модването. Аз така я взех от борсата. Редактирано 12 Декември, 2022 от Honda_Z Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parts 4 #24 Отговорено 19 Декември, 2022 На 13.05.2022 г. at 8:00, Plamen_Honda написа: Виж линка пишат, че могат да го изключат софтоерно. Нямам отзиви за тях. https://smg-auto.eu/uslugi/izkliuchvane-na-start-stop-sistema/ Бензиновите не могат да се изключват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
parts 4 #25 Отговорено 19 Декември, 2022 Ето статия по темата Акумулатор Honda CR-V 4 генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #26 Отговорено 17 Януари Здравейте, След 2г и два месеца акумулатор ENRG 77Ah, 780A, отказа да запали при 0 градуса. Преди това палеше мудно. След зареждане със умно зарядно, на второто палене приключи. Акумулатора беше обикновен. Колата ми е със start-stop системата, която е изключена (така я закупих с изключена система и никога не съм опитвал да я включа). Днес сложих акумулатор Bosh Power AGM 70Ah, 760A (според книжката трябва да е 74Ah,но не се уточнява, ако е AGM, дали е същия), по препоръка на продавача. Независимо, че е изключена start-stop системата, по-добре било да се сложи AGM Акумулатор. Времето ще покаже дали е прав. Колата я взех с обикновен и след като се изтощи взех отново обикновен акумулатор, незнаех че има значение при изключена система. Прочетох за Audi, че при смяна на AGM акумулатор се налагало обучение, за CRV не намира инфо. Да заключа ли, че се самоубучава . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #27 Отговорено 17 Януари Разликата от AGM и такъв обикновен е доста голяма,вложени материали технологии и тн. AGM направени са да издържат на много повече натоварвания по-просто казано. Все пак за сигурност провери на колко зарежда алтернатора,не по малко о 14.5v и дали имаш утечка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1239 #28 Отговорено 17 Януари (Редактирано) Преди 4 часа, Plamen_Honda написа: Независимо, че е изключена start-stop системата, по-добре било да се сложи AGM Акумулатор. Времето ще покаже дали е прав. Колата я взех с обикновен и след като се изтощи взех отново обикновен акумулатор, незнаех че има значение при изключена система. Един път проектирана кола за AGM Акумулатор цял живот само такъв. Остави акумулатора но цялата електроника включително ЕКУТО е направена да подържа точно такъв, генератор, шалтери, релета, кабели и какво ли още не е направено да подържа точно такъв акумулатор както и самите системи да се подържат от такъв. Нямаш избор, и не, не е по хубав. Редактирано 17 Януари от Митко Йотов 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #29 Отговорено 18 Януари Акумулатори предвидени за старт стоп сиcтеми са EFB ,при всеки производител. Едно добро предложение е на YUASA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
seisivan 33 #30 Отговорено 25 Януари Моят оригинален беше също EFB и го смених с AGM. Колата я карам рядко и разликата е голяма. Препоръчвам AGM. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_Honda 37 #31 Отговорено 25 Януари В тази статия сравняват AGM и EFB http://bg.energybatterytop.com/info/efb-battery-vs-agm-battery-55679318.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове