Jump to content
Sign in to follow this  
seisivan

Смяна на акумулатор

Recommended Posts

Здравейте колеги. Има ли нещо по специфично при смяна на акумулатора на ЦРВто или мога да си го сменя сам в гаража? 2017та 2.0 бензин със старт стоп система. Искам да си сложа нов на Варта, че оригиналния нещо почна да издиша....60Ah е, харесъл съм на Варта 60 пак за старт стоп, 170 евра тук

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз сложих Варта.За старт-стоп изискванията са по-завишени но ти знаеш.Няма нищо сложно освен да имаш нужните инструменти ,понеже има там хиляди кори,кабели и тем подобни. За тва ги накарах да го сменят от там дето го купих.

Оригиналния ми изкара 6год и половина и една сутрин(още беше топло) просто светнаха всички лампи и не можах да запаля,че както бях спрял до една ограда и даването на ток си беше приключение.От тия в сервиза разбрах,че различните на цвят Варта се правят в различни страни,т.е. уж всички Варта,ама не съвсем.3 години гаранция взех.Успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж сега, понеже си в чужбина, както и аз, бих те посъветвал да си купиш акумулатор с монтаж. Така ще имаж документ, че е купен и монтиран еди-къде-си. В чужбина (поне в Англия) това е важно не само за гаранцията на акумулатора, а и за застраховката на колата.

Нямам идея, дали 4-та ген губи кодове и настройки при откачване на акумулатор. По-принцип, тези, който монтират акумулатори трябва да имат една "джаджа", която се слага в ОБД буксата и после не се налага кодиране и обучаване на, каквото там има.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Монтажа в БГ (освен ако не купуваш от интернет) си влиза в цената. Добре, че колата не губи кодове и настройки щото чичкото от магазина дето ми го сменя изобщо нито имаше подобна джаджа нито и да имаше мислеше да я ползва :D

Надявам се,че в Германия ще са по-професионални нещата.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ще я закарам на място тогава- благодаря

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сложих и аз Варта. Оригиналният показа 70 процента след 350км каране. За мен не беше ок. Да видим новият колко ще изкара. 3 години гаранция ми дадоха

Share this post


Link to post
Share on other sites

Между другото оригиналният акумулатор беше EFB а Варта е AGM. Казаха ми, че е по добре за коли със старт стоп- дали е така?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Да по-добър е AGM.

Edited by CARPERA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, seisivan said:

Между другото оригиналният акумулатор беше EFB а Варта е AGM. Казаха ми, че е по добре за коли със старт стоп- дали е така?

Изключи си старт - стоп системата и си вземи обикновен акумулатор.

Доста е изписано за старт-стоп системата, повечето мнения са, че вреди на автомобила.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не я използвам никога- винаги я изключвам преди потегляне, но старият акумулатор беше започнал постоянно да ми съобщава, че е слаб и старт стоп не работи. С новият това съобщени изчезна.

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, seisivan said:

Аз не я използвам никога- винаги я изключвам преди потегляне, но старият акумулатор беше започнал постоянно да ми съобщава, че е слаб и старт стоп не работи. С новият това съобщени изчезна.

При мен е изключена винаги. Нужно е да се активира при желание, което е голям плюс за Honda. При друки марки е обратното, нужно е при всяко палене да се изключи, което е досадно.

При теб не е ли изключена, при палене?

Share this post


Link to post
Share on other sites

при мен при палене за съжаление винаги е вкл и трябва да се изключи

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, здравейте,

Нов съм в форума и все още се ориентирам.

 

Споделете, как да си направя, старт-стоп системата да ми е перманентно изключена и при желание да я включа?

 

Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

При работещт двигател се изключва от копчето еднократно. При всяко следващо палене си е изключена системата и не се налага, ако решиш след време си я активираш от копчето. При повечето марки автомобили системата се активир под дефоулт при всяко палене, при нас е по добрия вариант, само ако решиш си я активираш.

Не си писал коя година ти е CRV, за 2013г е както описах.

Edited by Plamen_Honda

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Plamen_Honda said:

При работещт двигател се изключва от копчето еднократно. При всяко следващо палене си е изключена системата и не се налага, ако решиш след време си я активираш от копчето. При повечето марки автомобили системата се активир под дефоулт при всяко палене, при нас е по добрия вариант, само ако решиш си я активираш.

Не си писал коя година ти е CRV, за 2013г е както описах.

Благодаря колега, НО при мен, с всяко палене се налага да го изключвам. Ще пробвам с задържане и дано стане.

Иначе колата е 20014г. 2.0i

Share this post


Link to post
Share on other sites

След палене старт-стопа се включва по подразбиране, така е фабрично с повечето марки. Чувал съм, че се правят някакви доработки за да е изключен перманентно. Сега карам Субару Аутбек и при него има много елегантно решение за проблема: при плавно спиране с леко натискане на спирачката мотора не спира, ако се натисне педала по-силно, спира. Така шофьора избира дали да го задейства. Не съм го виждал при други марки за сега.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...