Jump to content
Version84

Помощ при избор на ЦРВ 2ген

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Предстои ми да си сменям колата и съм избрал следващата да бъде ЦРВ втора генерация след 2005(фейслифт). След дълго четене разбрах, че трябва да съм внимателен при избора за следните неща:

1. Износени разпределителни валове

2. Омекнали задни пружини

3. "Разкрачена" задница

 

Има ли начин да се хване проблема с изпускателните валове при огледа, примерно характерен шум в работата на двигателя, неравномерна работа и т.н

Ще бъда благодарен да споделите всякаква информация , която да ми е от полза при избора.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята нямаше никакви шумове от там. Хванаха проблема при регулиране на клапаните. Веднага се обадих на @fenabg и той ми изпрати вал и цедките.

Ето така изглеждаше стария ми вал

20200505_083858.jpg.2eaacd419b66e84dc5449e086c2c593b.thumb.jpg.feeb32f283cd7cbbe0648eace0d970b0.jpg

 

Освен за горните неща може да обърнеш внимание и на централното заключване. 

Преди 9 часа, Version84 написа:

ЦРВ втора генерация след 2005(фейслифт).

Бензин или дизел?

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето за продаване са с разтегната верига,трудно се разбира,на място ако вече тотално  розтегната трака.

Трябва да се тества просто колата не върви след100км/h,спънат кон.

В повечето авто къщи няма как да я тестваш ,на дълга отсечка.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Version84 написа:

2. Омекнали задни пружини

3. "Разкрачена" задница

 

Май в повечето случаи 2 е причина за 3.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Plamen-CRV написа:

Моята нямаше никакви шумове от там. Хванаха проблема при регулиране на клапаните. Веднага се обадих на @fenabg и той ми изпрати вал и цедките.

Благодаря за снимките и отговора. И аз се чух с @fenabg, потвърди , че има в наличност. Жалко е , че се дават 10~12 000лв за кола и няма как да се определи състоянието и. Пропуснал съм да напиша,че търся 2.0 бензинов двигател.

 

Преди 7 часа, CARPERA написа:

Повечето за продаване са с разтегната верига,трудно се разбира,на място ако вече тотално  розтегната трака.

И фейслифтовите бензини ли страдат от това?

 

Как всъшност да си изберем нормална кола без да играем на руска ролетка? От автокъщите явно няма как да се тестват....

 

Поздрави

Редактирано от Version84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Всички коли с верига като им доиде времето навън ,защото и там реманта е доста скъп се продяват и идват тук.

Сямо ние вярваме  че идват по на 175 хил. км. изобщо некарани отвън.

Всяка автокъща има номера транзитни и колата може да се кара.

Откаже ли бягй тотал щета е.

Казва ли може ама една кръгче по булеварда,знае че е разтегната веригата,и тн.

Все пак ако свалиш цената и си готав за ремонта верига и може би вал ще я караш дълго.

 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Version84 написа:

нормална кола без да играем на руска ролетка

Ама и ти пък намери за какво да се хванеш. :D 

Валът и да има някакви язви сигурно ще минеш бая километри преди изобщо да започне да дава симптоми.

Пробвай колата и студена и загряла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Version84 said:

@CARPERA Ще почерпя след покупката ;) Благодаря ти за споделеният опит!!!

Няма проблем важно е да попаднеш на читав екзумпляр,италянки не гледай кукли отвън ,двигателя с заводското масло ако може при тях.,и др.течности направо леж.

Сподели като я купиш,ще имаш обслужване,и не на последно масто газифициране с тази цена на бензина.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dindin написа:

Валът и да има някакви язви сигурно ще минеш бая километри преди изобщо да започне да дава симптоми.

Съгласен съм.

Колега от форума ми показа неговият, беше много по-зле и още си го кара. Аз обаче не мога да съм спокоен на пътя като знам, че нещо не е наред и го смених.

За италианските не съм съгласен. Както и тук (и в Германия) има поддържани и не поддържани коли. Въпрос на късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте  ! CRV II 2.4 2005-2006 бензин .K24A1- това е по -удачния вариант според мен. Такава търсих близо година .Държат висока цена -за съжаление на купувача.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, CARPERA написа:

Сподели като я купиш,ще имаш обслужване,и не на последно масто газифициране с тази цена на бензина.

Разбира се, ще споделя. Газифицирането е задължително, разбрах, че добре им понася а и нямам скруполи да сложда газ на Хонда както някои колеги :)

 

Преди 16 часа, dindin написа:

Валът и да има някакви язви сигурно ще минеш бая километри преди изобщо да започне да дава симптоми.

Благодаря за споделения опит ! Със сигурност ще го сменя веднага ако има проблеми, но е добре да се знае, че може да изкара още малко във времето .

 

Преди 6 часа, Plamen-CRV написа:

 

За италианските не съм съгласен. Както и тук (и в Германия) има поддържани и не поддържани коли. Въпрос на късмет.

 

Сивика ми беше от Италия. Естествено смених сегменти, но до там. До ден днешен нямам корозия или проблеми с окачването. Явно това е истината, въпрос на късмет.....

 

Със сигурност вие като собственици сте по-запознати със цената на автомобила. Имам усещането ,че заради ковида и кризата с чиповете са се повишили цените. Според вас адекватна цена ли е 11 000лв за уж читав екземпляр след 2005-а на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адекватна е цената, но това с читавия екземпляр е трудна работа. Иначе и аз съм имал кола внос от Италия - Нисан Примера 2.0TD, на която навъртях около 100 хил. км. без големи ремонти. Не е само до късмет, а и до избор на продавач. Затова според мен си струва да се търси и чака с месеци докато изпадне нещо добро.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, Version84 написа:

Сивика ми беше от Италия. Естествено смених сегменти, но до там. До ден днешен нямам корозия или проблеми с окачването. Явно това е истината, въпрос на късмет.....

Не много разумно  да купиш кола и да почваш със смяна на сегменти .Трябва да си отваряш очите .Всичко се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Сивика ми беше от Италия. Естествено смених сегменти, но до там. До ден днешен нямам корозия или проблеми с окачването. Явно това е истината, въпрос на късмет.....

Такъв ремонт щом не те плаши,мен да не съм го превил на никоя от моите коли,значи взимай смело.

Наистина не е нормално да направиш почти основен ремонт,не знам да къде сте стигнали на този сивик.

Пожелавам ти тази да не стига до това,наистина гледай питай,карай тествай ако може закарай колата в сервиз,и аз моята я търсих почти година.

Преди да сложиш газовата,и там има особеност която трябва да знаеш.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, CARPERA написа:

Такъв ремонт щом не те плаши

Притеснява ме разибира се :) Проблем със сегментите никой не хвана при огледа. Сивика нито пушеше, нито ауспуха му беше омаслен, компресията беше супер обаче гореше масло. Времето не ме притиска за покупката и ще се оглеждам, надявам се със CRV-то да имам късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Според вас адекватна цена ли е 11 000лв за уж читав екземпляр след 2005-а на бензин?

Виж в линка по долу как вървят читавите екземпляри навън,за 11 хил  цена тук ти си направи сметка какво ще вземеш,като в тази цена е включено всичко разходи и печалба на търговеца.

Да вдигнаха се доста цените особено на бензиновите.

Все пак излизат читави но се разпродават буквално до час след обявата.

 

https://www.autoscout24.bg/lst/honda/cr-v?sort=standard&desc=0&fuel=B&ustate=N%2CU&size=20&page=1&fregto=2006&fregfrom=2005&atype=C&

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Version84 написа:

Времето не ме притиска за покупката и ще се оглеждам

Преди зимата цените на 4х4 са малко завишени - разбираемо. Щом не те притиска покупката оглеждай, следи обявите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Plamen-CRV написа:

Преди зимата цените на 4х4 са малко завишени

Има логика, но не го знаех. Благодаря :)

 

Преди 7 часа, CARPERA написа:

Виж в линка по долу как вървят читавите екземпляри навън,за 11 хил

Благодаря! Наистина е показателно за цените и състоянието на колите, които се продават тук. Аз съм готов да платя и малко повече. Просто гледам, че такава е средната цена у нас. Би ли споделил кое е по-особеното за газовата? Бутилката или нещо в настройването ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери колата и след това ще говорим за газта.Но може да прочетеш малко.

Мога в едно изречение,некадърни газаджии продаващи боклуци на висока цена.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, CARPERA написа:

Намери колата и след това ще говорим за газта.

Благодаря ти за отделеното време в темата ми :) Имам чувството, че няма да я намеря скоро предвид кризата в сектора, но се надявам като заспивам и се събуждам с mobile да излезе някоя обява ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, че то в момента в София има една за 9000, което си е добре при положение, че преди 4-5 години цените се въртяха около 10-12 и сега също... 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.10.2021 г. at 18:19, dindin написа:

E, че то в момента в София има една за 9000

Благодаря ти, знам за тази обява, но търся запазена хубава кола.

Днес изтървах един автоматик , който поне на снимки изглеждаше страхотно за 12000лв. В този ред на мисли започнах да обмислям идеята да купя автоматик. Никога до сега не съм имал такава кола и е нещо ново за мен. Изчетох темите във форума и разбрах, че като цяло е супер ако е подържана. И все пак, при оглед какво по специфично се гледа на автоматиците освен лампичките по таблото разбира се?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата карам такъв,поне не знам да има разлика от първо и втора генерация, е добро решение.

При мен наистина това беше стъпка с недоверие ,но вече ще карам кола с ръчка ако ми подарят такава.

При автомата има много по-голяма вероятност да попаднеш на не разтегната верига,автомата я пази.

Има да специфика при избор на автомат,и това са придърпвания и тласъци при смяна на скоростите и удари не трябва да има.

Маслото на щеката какъв цвят е кафяво към черно е зле,с розов отенък  сменяно е.

Проста преди да избереш твоя карай няколко да усетиш за какво иде реч.Има телефон в подписа ми за повече насоки ако искаш.

Доста фирми търсят коли по поръчка и така може да видиш как изглежда колата навън,в продажния и вид там,този начин за купуване на кола обмислял ли си го.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не те отчайвам, но фейслифт на бензин по автокъщите е доста трудно да се намери. Иначе нормалната му цена при добро състояние трябва да е 10-11К. Повечето автомобили пристигат тук на 170-190К пробег и автокъщите им свалят поне 30К, но ако е доста запазена на вид ще ѝ свалят сигурно и 60К от показанието. Също така всичко дето пристига тук е със забележки по външен вид (брони, ламарини), но тук го привеждат във вид за продан.

Може би най-благоприятния вариант е да случиш кола с удряна/правена броня. При правена ламарина - след време тръгва ръжда, а при кола без удар - двигателя е пръснат от каране и автоджамбазина е врътнал поне 100К надолу.

Редактирано от rabbeat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 годишен автомобил да пристигне на 170-190 к км е голяма рядкост ! 

Масово са на по 250-300 к км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.10.2021 г. at 19:25, CARPERA написа:

Автомата карам такъв,поне не знам да има разлика от първо и втора генерация, е добро решение.

При мен наистина това беше стъпка с недоверие ,но вече ще карам кола с ръчка ако ми подарят такава.

 

На 25.10.2021 г. at 19:25, CARPERA написа:

Има телефон в подписа ми за повече насоки ако искаш.

Доста фирми търсят коли по поръчка и така може да видиш как изглежда колата навън,в продажния и вид там,този начин за купуване на кола обмислял ли си го.

Добър човек си ти!!!  Още веднъж ти благодаря за отделеното време и информацията , която споделяш. Със сигурност ще съм по-уверен ако набележа добър автоматик. Чувал съм за фирми, които предлагат такава услуга, но нямам никакъв опит. Знаеш ли някоя на която мога да се доверя?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, CNC Setter написа:

15 годишен автомобил да пристигне на 170-190 к км е голяма рядкост ! 

Масово са на по 250-300 к км. 

А тези сервизни книжки, които  качват на снимки в обявите до колко може да им се вярва? Или пак е поредната схема и въпрос на късмет..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не купуваш миналото на колата, а бъдещето и, така че гледай настоящето и състояние.

Историята остави на притчите. :)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, Version84 said:

А тези сервизни книжки, които  качват на снимки в обявите до колко може да им се вярва? Или пак е поредната схема и въпрос на късмет..

Най-лесно  подправяни,много често колите вървят и с документи от последен преглед но джамбазите ги унищожават ,защо ли.

Истината е като се отвори  за регулиране на клапаните,виждаш състоянието на веригата,дали е за смяна или не.

Но колата е вече при теб.🙂

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори да има документи не проблем да се подправят.Изработка на печат от сервизна книжка е около 30лв.Това го правят от години .Пример .Като купих моята ЦРВ регистрирана  02 . 2005г .Масло сменено ,климатик работи   "перфектна "-"качваш се и само караш"..Питах продавача въздушен филтър  и филтър купе дали са сменяни.Отговор-"на купето не е сменян,въздушния бил добре -казали газаджиите дето слагали уредбата"  На практика се получи съвсем различно -1.Сменено масло без да е сменян маслен филтър.2.Във филтъра на купето само умрели мишки нямаше -най-вероятно никога не сменян.3.Извадих въздушния и на него  пишеше 12 04 каквото и да означава -тук щях да падна-остана дилемата 2012 или 2004/оригиналния / е сменян !   

Отваряте си очите ! 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, G_S_H написа:

Изработка на печат от сервизна книжка е около 30лв.Това го правят от години .

Благодаря ти за информацията. Когато няма държава и работещи институции явно всичко е възможно. Би трябвало да е приятно да си търсиш кола, а всъшност се оказва изключително неприятно занимание с неясен резултат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това и не търся.

Последните ми 2 сами ме намериха, ама тва е "друга бира".

Но не се отчайвай - имай търпение и бъди постоянен. Все ще изскочи "твоята". За теб нова, за стария и стопанин бивша, а за търговеца - просто бизнес.

Има читави коли и търговци, но колкото и да я оглеждаш и проверяваш - гаранция Франция. Харесваш я как върви и готви, и щом те задоволява - вземате се, па после лев за туй, 2 за онуй, и те така сме сите. :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизните книжки не са официален документ, така че тяхното подправяне не подлежи на санкция. Има начини да се прецени колко може да е достоверна информацията в дадена сервизна книжка, но в повечето случаи, когато кола се взема от тук, не трябва д асе разчита на информацията в нея. Както казва @ceco_accord, гледаш актуалното състояние и ако задоволява твоите изисквания, я вземаш.

 

Манипулацията на километража обаче, е друга бира и трябва да се намери начин да се инкриминира.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти съм си купувал Акорд лично от чужди дилъри на Хонда. И двата пъти ми дадоха сервизните книжки - в единия случай ангренажният ремък беше сменен преди 92к км, в другия преди 88к км. При прогнозна цена за операцията около 1000 евра хората предпочита да сменят не ремъка, а колата (която вече е около 15-годишна). Не знам защо родните джамбази се опитват да ни убедят, че на Запад си обслужват колите преди да ги продадат :)

От натрупания личен опит си знам, че един нов внос си иска поне 1000лв за нормално обслужване, пък ако покрай обслужването изскочи още нещо - Божа работа.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса с километрите скоро четох някъде че по инициатива на наш евродепутат е прието и скоро ще влезе в употреба стриктно следене по въпроса в цялата евро зана, ама да видим.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да се случи това,но ще е доста трудно. Аз от години искам да се приеме, много хора не разбират че километрите са основният фактор при определяне себестойността,и разбира се да не е разполовявана :))))

 

Към автора на темата,ако намерите Црв 2.0 Фейслифт към момента за 11-12лв си е находка.

Ако не се чувствате сигурен и компетентен наемете за оглед някои.

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извод-Ако слушаш автоджамбази  сервизите за коли одавна да са фалирали .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, ceco_accord написа:

Има читави коли и търговци, но колкото и да я оглеждаш и проверяваш - гаранция Франция. Харесваш я как върви и готви, и щом те задоволява - вземате се, па после лев за туй, 2 за онуй, и те така сме сите.

Mного мъдрост има в думите ти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.10.2021 г. at 23:45, dindin написа:

Ама и ти пък намери за какво да се хванеш. :D 

Валът и да има някакви язви сигурно ще минеш бая километри преди изобщо да започне да дава симптоми.

Пробвай колата и студена и загряла.

Един  измина над 30 хил с износен вал  и колата си вървеше нормално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...