Krasi-mir 1557 #41 Отговорено 28 Август, 2022 (Редактирано) Между другото ... Не съм карал мотоциклет от 25г. Преди това 7г карах активно от сняг до сняг. Не съм имал личен, но имах зачислен служебен MZ ATZ 250, оборудван полицейски. Беше от последните, със отделно мазане на двг. Ползвах го само аз, като личен. Имам желание, но още се боря за разрешение, да си купя мотор. Като видя скутера, половинката вика "Това ще мога ли да го карам и аз?". Тааа, може и да получа зелена светлина за истински мотор. Фен съм на круизърите и моторът ще е Honda Deauville, или Pan European. Прехласвам се и по Africa Twin, ама още не съм сядал на такъв и не знам, как ще ми дойде височината. Не съм много отрастен. Редактирано 28 Август, 2022 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #42 Отговорено 29 Август, 2022 (Редактирано) Ако идваш някой път в Пловдив ще ти дам едно кръкче с Девила NT700. Редактирано 29 Август, 2022 от nakata 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #43 Отговорено 29 Август, 2022 С удоволствие! Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #44 Отговорено 29 Август, 2022 Може да погледнеш и vfr crossrunner, доста интересен модел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #45 Отговорено 30 Август, 2022 Ооохх.. как ме е яд че си продадох crossrunner-a.. Няма такъв кеф да караш V4 с достатъчно сила между краката си.. И VFR съм карал доста (на приятел).. Стойката е малко по полегнала, т.е. малко по-спортна.. иначе са супер и двата.. Сега карам Triumph Tiger 1050cc.. Верно по-висок и по-подходящ за моя ръст.. По-мощен е, но го няма кефа от тягата и звука на V4-ката.. Нищо.. някой ден пак ще се срещнем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #46 Отговорено 30 Август, 2022 (Редактирано) Аз искам да сменя моят z750 с vfr 800fi . Не е лошо Кавазакито, но и аз искам да пробвам v4 vtec. Редактирано 30 Август, 2022 от simo vtecman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #47 Отговорено 4 Септември, 2022 (Редактирано) Така, имам нужда от малко помощ. Aprilia SR 125 Motard, 2016-a г. Работата със скутера стигна до купуване на нов карбуратор. Бързо търсене в UK не помогна. Проблемът е, че не мога да намеря карбуратор с TPS, какъвто е моя. Другият проблем е, че не разбираме (аз и моя майстор) много от материята. Например - гледаме подходящ карбуратор, който обаче на мястото на TPS има метална тапа. Въпросът е, че не знаем, какво има под тапата, т.е. "Е ли възможно да монтираме там TPS-а от моя карб?!". Иии, тетака. Помагайте, моля. Ако пък случайно предложите карб, или от къде да го купя, ще е супер. Блягодаря. Редактирано 4 Септември, 2022 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #48 Отговорено 4 Септември, 2022 Намерих карбуратор, йеееее! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #49 Отговорено 25 Април, 2023 Аз пък, след 7 години пауза се завръщам 2008 CBF 600 S ABS (стария беше 1:1, но 2004) 7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #50 Отговорено 25 Април, 2023 (Редактирано) Бравос, честито и безаварийно! Щях да кажа и "вятър в косите"... но ... това се кара със шлем. Редактирано 25 Април, 2023 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #51 Отговорено 25 Април, 2023 Вече сме роуд лигъл, както викат местните. Застраховка, пътен данък, ГТП ... Само да спре дъжда и температурата да мине над 10°С. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #52 Отговорено 17 Септември, 2023 След Crossrunner-a и след година прекъсване е време да се завърнем към любимата марка.. Honda VFR1200XD Crosstourer.. 1200cc.. V4... DCT.. 5 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #53 Отговорено 25 Март Смених Кавазаки z750 с ето тази грозотийка. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #54 Отговорено 25 Март Аууу, супер!!! Аз отдавна се точа на VFR-ите, че ми е интересно що е то мотор с VTEC, но единствено ме спира, че моят е послушен, а и VFR е с 40кг повече (200 срещу 240) и не знам, дали ще го удържам при местене. Пък и с черните мигачи, пу-пу! Честито!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #55 Отговорено 25 Март Благодаря. Наистина си е тежичък, но и аз съм голям, така че се справям добре. По трудно е, когато возя някого и съм спрял на някой светофар . Но е много приятен и удобен за каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #56 Отговорено 26 Март Преди 16 часа, simo vtecman написа: Смених Кавазаки z750 с ето тази грозотийка. Честито!!! Не че Z-ката е лош мотор, но удоволствието да караш V-обр. мотор с Vtec е несравнимо.. Безброй безаварийни километри пожелавам!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #57 Отговорено 26 Март Благодаря ти много. Много си бях доволен от Кавазакито, но ВФР-а ми беше мечта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 45 #58 Отговорено 8 Април Аз не съм се отказвал като браточката, но пък си взех нова машина (да се похваля ) - CB 750 Hornet 2023 Мотора е страхотен. Успях да му навъртя 2700 км. Ето и малко снимки задно с брат ми @scyberboy 4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #59 Отговорено 9 Април Чеестито колега, със здраве да си го караш. Как е новият Hornet ,аз на времето пробвах предишния и ми хареса като поведение, може би естетиката ми попречи малко. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #60 Отговорено 4 Май Ето и една снимка преди неделната разходка. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 45 #61 Отговорено 7 Май @simo vtecman , за сега новия Hornet е топ. Има си достатъчно мощност, без да е експлозивен. Точно каквото ми трябва на мен, тъй като моя стил на каране е малко по-спокоен. Разхода е добър, между 5 и 7 някъде. Има си екстри, вози добре. Има 3 предефинирани режима на работа + 1 потребителски, който можеш да си настроиш по твой вкус. Има 3 показателя за настройка - Power, Engine Break, Traction. Като всеки от тези показатели може да е настроен на ниво 1, 2 или 3 (от най-слабо към най-силно). Дисплейя е добър, с достатъчно осветеност и се вижда без проблем във слънчево време. Казвам го, защото преди този имах CB 500F 2019 и дисплея му беше много зле на слънце - нищо не се виждаше (слаба подсветка). За сега единственото което не ме кефи е липсата на оригинален заден калник. При дъждец много хвърля отзад, но имам опит и с други мотори - Кавазаки Z750, и други колеги са ми споделяли за други нови мотори, които правят същото. Седалка, гръб, чак по каската имам вода и кал. Мисля, че го отиграх този момент като си купих и монтирах (днес) aftermarket заден калник от Puig (от MotorCo в София /Овча купел/). Бих могъл да споедля мнение за него след като го покарам и ако се случи да карам в дъжд 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове