vfr 0 #1 Posted November 26, 2007 (edited) Да добавя и моята ХОНДА:Honda VFR 400 R1992399.00 ccm (24.35 cubic inches)V461.00 HP DOHC6-speed193.0 kg Edited November 26, 2007 by vfr Share this post Link to post Share on other sites
Guest 1net #2 Posted November 27, 2007 колекциката ми от менюали е доста минималистична, но все пак може да помогне на някогоhttp://www.psytronix.org/xo/modules/mydown...wcat.php?cid=26в другите категории има и за други марки (освен хонда) ако на някого му е интересно. Share this post Link to post Share on other sites
dimy 24 #3 Posted December 1, 2007 http://www.moto.bg/default.php -най полезния български сайн за моториста , има сер. книжки за всички модели на мотоциклетите на хонда ( иска регистрация за ползването им) Share this post Link to post Share on other sites
dimodi 5 #4 Posted December 1, 2007 Един много хубав сайт за начинаещи (пък и не само) мотористи е този:http://www.sportrider.com/И най-вече статиите за техниките на каране:http://www.sportrider.com/motorcycle_ridin...ques/index.html Share this post Link to post Share on other sites
dimy 24 #5 Posted February 21, 2008 За да се превърне в удоволдствие карането на вашия мотоциклет е задължително да си изберете такава екипировка,която да Ви е удобна и да не Ви създава напрежение докато карате. Екипировката не е препоръчитела,а задължителна когато карате мотоциклет особенно ако той е пистов,защото както всички знаем инцидентите са най-често с такъв вид мотори. една от най-важна част от екипировката е каската,която предпазва най-важното-главата. Каската (или шлем) За да не се превърне каската в инструмент за мъчения,трябва да се спазят няколко просто правила. 1-Каската трябва да Ви става добре,не трябва да има клатене или клатушкане насам-натам.Това не означава,че трябва да Ви е тясна и след всяко каране да Ви боли главата от нея и да нямате търпение да спрете и за да я свалите. 2-Обиколката на главата може да служи само за ориентиране.Размерите на различните марки каски са различни. 3-Проверката с пръсти дава първоначална информация.Ако те намират мястомежду главата и подплатата,каската Ви е голяма. 4-Каската трябва да се подложи и на тест за измъкване,защото при евентуален удар да не извръкне. 5-Не всяка каска може да се ползва с очила.Ако карате с очила,непременно проверете дали ще Ви е удобно с тях със съответната каска.Това важи и за бонетата. 6-Преди да изберете,потърсете различни модели и марки.Никога не пробвайте само един модел. Екипа Именно той предпазва най-голяма част от вашето тяло така,че закупуването му е задължително. дали цял или от 2 части е въпрос на избор,но втория вариант е много по-практичен,защото може да се кара само с якето,но това вече е друга тема. 1-Както каските така и различните екипи имат различна номерация. 2-При закупуването на екип трябва да го облечете целия и да видите как Ви стой дали Ви е удобен или не. 3-Екипа трябва да Ви стой леко тесен за да си свърши работата при евентуално нежелано падането ,ако той е Ви е широк ще се осучи и възможността от потрошени ребра е голяма. 4-Обличането на екипа трябва да е с тънка блуза или с такава която най-често карате,все пак комфорта не се изключва в това отношение. 5-Вижте дали сте доволен/доволна от екипа като клекне и дали Ви стяга (непоносимо) някъде. Да не забравяме,че всеки има различен ръст и тегло и в много случей не може да се намери идеалния размер екип-примерно нисък и дебел или пък много висок и слаб,при това положение най-удачният вариант(според мен,поне) е ушиването на екип по поръчка при шивач. 6-Ако карате с гръбнак задължително мерете екипа с него,ако самия екип има гръб още по-добре за Вашата сигурност. Ботушите 1-Може би те са единствения аксесоар,който няма голяма чак толкова голяма спецификация при закупуването им,защото просто или Ви стават или не. 2-Единственото е да Ви стават и да не стискат и да са неудобни при каране независимо дали дълъг път или в града. 3-Съчетаването от към цвят с екипа и шлема е въпрос на избор,но най-удачния цвят е черен,просто,защото той си пасва с всичко. 4-Меренето на крака от върха на палеца до края на петата е препоръчително,защото разстоянието ще Ви ориентира кой номер сте. П.С това е номерацията на SIDI,другите марки е напълно нормално да се разминават в номерацията. Ръкавиците 1-Закупуването на ръкавиците трябва да стане внимателно,защото при едно падане ръцете почти винаги докосват асфалта,а с едни "скапани" ръкавици това докосване може да е много болезнено. 2-Повечето хубави мотоциклетни ръкавици са достатъчно дълги,че когато се сложат с екипа да няма открито пространство и възможност за влизане на въздух. 3-Колкото по-скъпи са едни ръкавици толкова по-защитават вашата ръка от евентуално падане. наличието на допълнителни протектори около китка я предпазва от изкълчване или счупване. същото важи и за карбона по кокалчетата и пръстите. ето една таблица,която може да Ви помогне много при закупуването на точния размер ръкавици. Успех с търсенето и закупуването на екипировката,която може да Ви спаси живота. Надявам се темата да е била полезна 3 Share this post Link to post Share on other sites
LordVetinari 5 #6 Posted April 13, 2008 тук има няколко книжки на български Share this post Link to post Share on other sites
4i4iga 0 #7 Posted June 13, 2008 Здражейте!Искам да знам дали заене нещо повече за Suzuki Gsr 600 К2. Знам, че това е форум за HONDA. Ама се опитвам да разбера нещо повече от хора с опит. Особенно от тези, които може би са имали такъв. Мопдела е нов до колкого разбрах е от преди около година. Благодаря преджарително. Share this post Link to post Share on other sites
dimy 24 #8 Posted June 22, 2008 К1 = 2001г , К2= 2002г , К3= 2003г и така до К8= 2008г , не е мотор за начинаещи , нервна и силна машина , на мен лично ми е неудобна двигатели: 600цц , 750цц, 1000цц и 1300цц хаябуса Share this post Link to post Share on other sites
HONDA NSR 1 #9 Posted September 24, 2008 Здравейте! Малко късно се включвам но искам да попитам нещо. Харесах си една Хонда НСР 125цц 42к.с.Няма забележки по нея. Двигателя и работи много добре. Не съм голям разбирач по моторите. Преди имах Ямаха ДТ 50цц. Искам да попитам надеждна ли е тази Хонда, горе-долу намират ли се части за нея ако нещо и стане. Как са цените на частите?Благодаря предварително!Поздрави! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Dzenky 296 #10 Posted September 24, 2008 двутактова машинка,приятна.части бол!(втора ръка),наи вече спилери се търсят бутало и понякога цилиндър като консумативи,преди няколко години купувах от бултрако цилиндър и бутало към 350 лева двете..имам две на части не си ли е поне 600 кубика.... Share this post Link to post Share on other sites
ZaRRicK 330 #11 Posted March 30, 2010 (edited) Здравейте, Не съм моторист, но попаднах на един торент с ремонтни ръководства за доста модели мотори хонда. Не съм го теглил и отварял и не знам до колко това което е вътре е функционално. Дано помогне на някои. Ако някои го изтегли все пак, моля да даде мнение става ли!http://nanoset.net/torrent/1/4/145205/Hond...%20ремонтТорент сайта не иска регистрация и няма рейтинги или други подобни глупости. Просто теглиш с битлорд, битторент или друго подобно.П.С. Ето и две отделни ръководства: http://nanoset.net/torrent/22/10/149754/Ho...%20ремонтhttp://nanoset.net/torrent/15/0/151929/Hon...%20ремонт Edited March 30, 2010 by ZaRRicK Share this post Link to post Share on other sites
ghost_rider 2 #12 Posted April 30, 2010 (edited) ето и характеристиката на всеки един мотор който ви интересува: http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Honda%20.htm Edited April 30, 2010 by ghost_rider 2 Share this post Link to post Share on other sites
ivo_crf8 0 #13 Posted June 9, 2010 Здрасти на всички искам да попитам дали тук мога да задавам въпроси за моторите Хонда защото аз имам един кросов мотор Хонда црф 450цц 2004-та година и сега нещо се строши смисъл почна да омешва маслото с антифриза и не иска да пали много трудно пали Share this post Link to post Share on other sites
prelude 311 #14 Posted June 9, 2010 питай на воля,ако искаш пиши и на лични.случайно имам фирма за оригинални консумативи и части за мотори,като на Хонда сме най-силни.имаш ли си читави хора,които да го отворят?веднага мога да те насоча към един-двама.Родригез чувал ли си го? Share this post Link to post Share on other sites
v1k7or 34 #15 Posted February 4, 2011 В последно време много почнах да се замислям на темата "мотори" и се чудя какъв би бил подходящ за "новобранец", а виждам че тук разбирате и все ще се намери някой кой би дал мнение(ако е и от любимата ни марка, още по-добре ).Не е казано, че веднага ще си купя мотор, просто искам да разбера малко повече. Share this post Link to post Share on other sites
pe6o74 41 #16 Posted February 4, 2011 В последно време много почнах да се замислям на темата "мотори" и се чудя какъв би бил подходящ за "новобранец", а виждам че тук разбирате и все ще се намери някой кой би дал мнение(ако е и от любимата ни марка, още по-добре ).Не е казано, че веднага ще си купя мотор, просто искам да разбера малко повече.Къде мислиш да го караш(ползваш)? Share this post Link to post Share on other sites
v1k7or 34 #17 Posted February 5, 2011 За из града (Варна). Share this post Link to post Share on other sites
pe6o74 41 #18 Posted February 6, 2011 За новобранец , в градски условия шосеен мотор(или пистов ,както неправилно го наричат) с много пластмасови спойлери не е много подходящ. Не е маневрен,окачването му е твърдо,гумите ниски- докато посвикнеш джантите са заминали. Чопър също не ти препоръчвам.Като кубатура повече от 250-400 не ти трябва като за начало. Най-добре е някой разголен туристически или ендуро(ако мислиш и по по-лоши терени да караш).Туристът е доста по-тежък. Има и вариант супермото-това е хибрид(шосейно ендуро), което доставя голямо удоволствие от шофирането и спокойно можеш да превземаш дупките. Share this post Link to post Share on other sites
Марадона 0 #19 Posted May 10, 2011 Хора помогнете ми карам ЦБР 929 РР и си изгубих ключа на моторчето оказа се , че патрона е занитен брутално с нитове и нямам представа как да го сваля . Ако знаете каде могат да ми направят ключ без да се сваля патрона ще сам много благодарен ако ми помогнете Предварително много Ви благодаря Share this post Link to post Share on other sites
niki-gabrovo 1 #20 Posted May 10, 2011 Ами тези нитове трябва да им се отрежат главите със секач и после да разпробиеш да го сложиш с болтове иначе така да ти направят ключ както патрона ти е на мотора май ще е малко трудно! Share this post Link to post Share on other sites
Марадона 0 #21 Posted May 10, 2011 Мерси приятелю , проблема е че разтоянието е малко и трудно може да се вкара там машина . Още веднаж благодаря за савета Share this post Link to post Share on other sites
pe6o74 41 #22 Posted May 10, 2011 Ключалката не е занитена, а главите на болтовете са специални. Откъсват се,когато се стегнат до края и това е заводско с цел безопасност.Лесен достъп до болтовете ще имаш, когато свалиш горния тройник,на който е хваната самата ключалка -елементарно е. Дано да е американска хондата ти,защото останалите имат оригинална HISS(Honda Ignition Security System)- чип . Share this post Link to post Share on other sites
Марадона 0 #23 Posted May 11, 2011 Благодаря за савета . Аз се чудех дали от патрона за багажника няма да могат да ми направят ключ там ще е по лесно да се свали Share this post Link to post Share on other sites
pe6o74 41 #24 Posted May 11, 2011 (edited) Освен ,че се сваля по-лесно, тя и се разглобява много по-лесно. Но е възможно патронът вътре да е с по-малко на брой пластнки(защото тя е по-малко отговорна ключалка) и ключът, който ще се направи по нея да не стане за другите две ключалки. Edited May 11, 2011 by pe6o74 Share this post Link to post Share on other sites
anton_r1 0 #25 Posted May 16, 2011 хубава машинка е к2 имах и съм доволен доста Share this post Link to post Share on other sites
Марадона 0 #26 Posted May 17, 2011 .....Благодаря , момчета за съветите проблема го разреших .Желая на всички хубаво лято Share this post Link to post Share on other sites
slash4e 0 #27 Posted November 29, 2011 Здравейте, мотористи! От скоро съм горда притежателка на Хонда ЦБ 500. Но след като премина еуфорията покрай закупуването, установих че ми е малко некомфортно висока. Накой да има представа съществували възможност да се направи по-ниска, за да мога да стъпвам по-стабилно на земята? Благодаря предварително! Дано получа някакъв съвет, че гледам няма пресни публикации в тази тема. Share this post Link to post Share on other sites
TurboRider 0 #28 Posted June 30, 2014 Honda Forever ! Share this post Link to post Share on other sites
Еди Ведър 135 #29 Posted July 3, 2014 ...привет и на мотористите.Отскоро отново съм моторист поне 15 г. не бях се качвал на мотор преди имах МЗ а сега вече Хонда ВФР 750 1991г. Имах мерак за чопър но скъпички дори и старите модели та затова се метнах на тоя.Вече навъртях 150-на километра малко силен и тежък ми идва но се надявам бързо да се приспособя към него без произшествия 2 Share this post Link to post Share on other sites
petar petrov 0 #30 Posted April 19, 2017 Привет мотористи, и аз като колегата не се бях качвал на мой мотор от дванадесет години но ......Реших да си взема едно моторче и да се върна в редиците. Така че, от известно време карам Honda cb 1300 и съм много горд. Не намирам колеги със същите зверчета, да обменим малко мнения и да науча нещо по-специфично за машината. Ако има такива, ще ми бъде приятно да ми пишат. Share this post Link to post Share on other sites
jagobi 0 #31 Posted April 21, 2017 (edited) Нямам такава, но поддържам една такава в сервиза, уникална машина, много здрава, само смяна на масло навреме и на година, и няма да имаш прболеми. Edited April 27, 2017 by vesivanova Share this post Link to post Share on other sites
Еди Ведър 135 #32 Posted May 1, 2017 Имам приятел със Хонда СБ 1000, много безпроблемен мотор. Share this post Link to post Share on other sites
dimy 24 #33 Posted May 1, 2021 Petar Petro, аз съм от миналата година с CB1100SF . Като цяло миналия сезон имам около 2-3 х км , че го вкарах за пълно обслужване , боядисване и малко обновения като отвися 2м. Мотора има предостатъчно мощност ие приятен за каране извън градско но в града ми идва малко тежък. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1465 #34 Posted August 20, 2022 Не е Хонда ... то и мотор не е, ама ... Спасих от скрапа ето това Миналия уикенд съседа ми го подари. Беше го "понесъл" за скрап. Не е каран от година и половина, седи си така на дъжда. С личният ми автодоктор го запалихме. Работи, но само на ниски оборити, не ще да се форсира. Явно ще се чисти цялата горивна система. Като заработи перфектно, а той ще, следва проверка, на всичко останало. Таа, тетака. 5 Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 4803 #35 Posted August 22, 2022 Е как за скраб бре? По наще земи това ще е "нов внос, без забележки". Share this post Link to post Share on other sites
LordVetinari 5 #36 Posted August 27, 2022 На 20.08.2022 г. at 20:46, Krasi-mir написа: Не е Хонда ... то и мотор не е, ама ... Честито, по мои наблюдения това е еин от най-вървящите 50цц скутери. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1465 #37 Posted August 27, 2022 Благодаря. Моделът е SR 125 Motard, 2016-а година. Все още нямам време да го почна. Share this post Link to post Share on other sites
simo vtecman 118 #38 Posted August 27, 2022 Здравей колега, препоръчай някой сайт за мотори на острова. Интересува ме най вече Хонда вфр 800 2002 - 2009 модела. Share this post Link to post Share on other sites
Krasi-mir 1465 #39 Posted August 27, 2022 Ако под "препоръчай" разбираш да те насоча към сайт за мотоциклети в добро състояние на ниски цени, съжалявам, нямам представа. Никога не съм следил пазара на мотоциклети. Иначе, сайтове много. Пишеш "Honda vfr800 for sale" и гледаш. Share this post Link to post Share on other sites
simo vtecman 118 #40 Posted August 28, 2022 Благодаря ти, ще погледна. Share this post Link to post Share on other sites