Jump to content
vfr

МОТОРИ

Recommended Posts

Да добавя и моята ХОНДА:Honda VFR 400 R1992399.00 ccm (24.35 cubic inches)V461.00 HP DOHC6-speed193.0 kg

Редактирано от vfr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

колекциката ми от менюали е доста минималистична, но все пак може да помогне на някогоhttp://www.psytronix.org/xo/modules/mydown...wcat.php?cid=26в другите категории има и за други марки (освен хонда) ако на някого му е интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://www.moto.bg/default.php -най полезния български сайн за моториста , има сер. книжки за всички модели на мотоциклетите на хонда ( иска регистрация за ползването им)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един много хубав сайт за начинаещи (пък и не само) мотористи е този:http://www.sportrider.com/И най-вече статиите за техниките на каране:http://www.sportrider.com/motorcycle_ridin...ques/index.html:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се превърне в удоволдствие карането на вашия мотоциклет е задължително да си изберете такава екипировка,която да Ви е удобна и да не Ви създава напрежение докато карате.

Екипировката не е препоръчитела,а задължителна когато карате мотоциклет особенно ако той е пистов,защото както всички знаем инцидентите са най-често с такъв вид мотори.

една от най-важна част от екипировката е каската,която предпазва най-важното-главата.

 

Каската (или шлем)

За да не се превърне каската в инструмент за мъчения,трябва да се спазят няколко просто правила.

1-Каската трябва да Ви става добре,не трябва да има клатене или клатушкане насам-натам.Това не означава,че трябва да Ви е тясна и след всяко каране да Ви боли главата от нея и да нямате търпение да спрете и за да я свалите.

 

2-Обиколката на главата може да служи само за ориентиране.Размерите на различните марки каски са различни.

 

3-Проверката с пръсти дава първоначална информация.Ако те намират мястомежду главата и подплатата,каската Ви е голяма.

 

4-Каската трябва да се подложи и на тест за измъкване,защото при евентуален удар да не извръкне.

 

5-Не всяка каска може да се ползва с очила.Ако карате с очила,непременно проверете дали ще Ви е удобно с тях със съответната каска.Това важи и за бонетата.

 

6-Преди да изберете,потърсете различни модели и марки.Никога не пробвайте само един модел.Публикувано изображение

Екипа

Именно той предпазва най-голяма част от вашето тяло така,че закупуването му е задължително.

дали цял или от 2 части е въпрос на избор,но втория вариант е много по-практичен,защото може да се кара само с якето,но това вече е друга тема.

 

1-Както каските така и различните екипи имат различна номерация.

 

2-При закупуването на екип трябва да го облечете целия и да видите как Ви стой дали Ви е удобен или не.

 

3-Екипа трябва да Ви стой леко тесен за да си свърши работата при евентуално нежелано падането ,ако той е Ви е широк ще се осучи и възможността от потрошени ребра е голяма.

 

4-Обличането на екипа трябва да е с тънка блуза или с такава която най-често карате,все пак

комфорта не се изключва в това отношение.

 

5-Вижте дали сте доволен/доволна от екипа като клекне и дали Ви стяга (непоносимо) някъде.

Да не забравяме,че всеки има различен ръст и тегло и в много случей не може да се намери идеалния размер екип-примерно нисък и дебел или пък много висок и слаб,при това положение

най-удачният вариант(според мен,поне) е ушиването на екип по поръчка при шивач.

 

6-Ако карате с гръбнак задължително мерете екипа с него,ако самия екип има гръб още по-добре за Вашата сигурност.

 

Ботушите

1-Може би те са единствения аксесоар,който няма голяма чак толкова голяма спецификация при закупуването им,защото просто или Ви стават или не.

2-Единственото е да Ви стават и да не стискат и да са неудобни при каране независимо дали дълъг път или в града.

3-Съчетаването от към цвят с екипа и шлема е въпрос на избор,но най-удачния цвят е черен,просто,защото той си пасва с всичко.

4-Меренето на крака от върха на палеца до края на петата е препоръчително,защото разстоянието ще Ви ориентира кой номер сте.

 

Публикувано изображение

 

 

П.С това е номерацията на SIDI,другите марки е напълно нормално да се разминават в номерацията.

 

Ръкавиците

1-Закупуването на ръкавиците трябва да стане внимателно,защото при едно падане ръцете почти винаги докосват асфалта,а с едни "скапани" ръкавици това докосване може да е много болезнено.

 

2-Повечето хубави мотоциклетни ръкавици са достатъчно дълги,че когато се сложат с екипа да няма открито пространство и възможност за влизане на въздух.

 

3-Колкото по-скъпи са едни ръкавици толкова по-защитават вашата ръка от евентуално падане.

наличието на допълнителни протектори около китка я предпазва от изкълчване или счупване.

същото важи и за карбона по кокалчетата и пръстите.

 

ето една таблица,която може да Ви помогне много при закупуването на точния размер ръкавици.

 

 

Публикувано изображение

 

Успех с търсенето и закупуването на екипировката,която може да Ви спаси живота.

Надявам се темата да е била полезна

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здражейте!Искам да знам дали заене нещо повече за Suzuki Gsr 600 К2. Знам, че това е форум за HONDA. Ама се опитвам да разбера нещо повече от хора с опит. Особенно от тези, които може би са имали такъв. Мопдела е нов до колкого разбрах е от преди около година. Благодаря преджарително. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К1 = 2001г , К2= 2002г , К3= 2003г и така до К8= 2008г , не е мотор за начинаещи , нервна и силна машина , на мен лично ми е неудобна двигатели: 600цц , 750цц, 1000цц и 1300цц хаябуса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Малко късно се включвам но искам да попитам нещо. Харесах си една Хонда НСР 125цц 42к.с.Няма забележки по нея. Двигателя и работи много добре. Не съм голям разбирач по моторите. Преди имах Ямаха ДТ 50цц. Искам да попитам надеждна ли е тази Хонда, горе-долу намират ли се части за нея ако нещо и стане. Как са цените на частите?Благодаря предварително!Поздрави!

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

двутактова машинка,приятна.части бол!(втора ръка),наи вече спилери се търсят :) бутало и понякога цилиндър като консумативи,преди няколко години купувах от бултрако цилиндър и бутало към 350 лева двете..имам две на части :P не си ли е поне 600 кубика....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, Не съм моторист, но попаднах на един торент с ремонтни ръководства за доста модели мотори хонда. Не съм го теглил и отварял и не знам до колко това което е вътре е функционално. Дано помогне на някои. Ако някои го изтегли все пак, моля да даде мнение става ли!http://nanoset.net/torrent/1/4/145205/Hond...%20ремонтТорент сайта не иска регистрация и няма рейтинги или други подобни глупости. Просто теглиш с битлорд, битторент или друго подобно.П.С. Ето и две отделни ръководства: http://nanoset.net/torrent/22/10/149754/Ho...%20ремонтhttp://nanoset.net/torrent/15/0/151929/Hon...%20ремонт

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти на всички искам да попитам дали тук мога да задавам въпроси за моторите Хонда защото аз имам един кросов мотор Хонда црф 450цц 2004-та година и сега нещо се строши смисъл почна да омешва маслото с антифриза и не иска да пали много трудно пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

питай на воля,ако искаш пиши и на лични.случайно имам фирма за оригинални консумативи и части за мотори,като на Хонда сме най-силни.имаш ли си читави хора,които да го отворят?веднага мога да те насоча към един-двама.Родригез чувал ли си го?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последно време много почнах да се замислям на темата "мотори" и се чудя какъв би бил подходящ за "новобранец", а виждам че тук разбирате и все ще се намери някой кой би дал мнение(ако е и от любимата ни марка, още по-добре :) ).Не е казано, че веднага ще си купя мотор, просто искам да разбера малко повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В последно време много почнах да се замислям на темата "мотори" и се чудя какъв би бил подходящ за "новобранец", а виждам че тук разбирате и все ще се намери някой кой би дал мнение(ако е и от любимата ни марка, още по-добре :D ).Не е казано, че веднага ще си купя мотор, просто искам да разбера малко повече.

Къде мислиш да го караш(ползваш)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За новобранец , в градски условия шосеен мотор(или пистов ,както неправилно го наричат) с много пластмасови спойлери не е много подходящ. Не е маневрен,окачването му е твърдо,гумите ниски- докато посвикнеш джантите са заминали. Чопър също не ти препоръчвам.Като кубатура повече от 250-400 не ти трябва като за начало. Най-добре е някой разголен туристически или ендуро(ако мислиш и по по-лоши терени да караш).Туристът е доста по-тежък. Има и вариант супермото-това е хибрид(шосейно ендуро), което доставя голямо удоволствие от шофирането и спокойно можеш да превземаш дупките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора помогнете ми карам ЦБР 929 РР и си изгубих ключа на моторчето оказа се , че патрона е занитен брутално с нитове и нямам представа как да го сваля . Ако знаете каде могат да ми направят ключ без да се сваля патрона ще сам много благодарен ако ми помогнете Предварително много Ви благодаря:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тези нитове трябва да им се отрежат главите със секач и после да разпробиеш да го сложиш с болтове иначе така да ти направят ключ както патрона ти е на мотора май ще е малко трудно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси приятелю , проблема е че разтоянието е малко и трудно може да се вкара там машина . Още веднаж благодаря за савета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключалката не е занитена, а главите на болтовете са специални. Откъсват се,когато се стегнат до края и това е заводско с цел безопасност.Лесен достъп до болтовете ще имаш, когато свалиш горния тройник,на който е хваната самата ключалка -елементарно е. Дано да е американска хондата ти,защото останалите имат оригинална HISS(Honda Ignition Security System)- чип .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за савета . Аз се чудех дали от патрона за багажника няма да могат да ми направят ключ там ще е по лесно да се свали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Освен ,че се сваля по-лесно, тя и се разглобява много по-лесно. Но е възможно патронът вътре да е с по-малко на брой пластнки(защото тя е по-малко отговорна ключалка) и ключът, който ще се направи по нея да не стане за другите две ключалки.

Редактирано от pe6o74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубава машинка е к2 имах и съм доволен доста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

Благодаря , момчета за съветите проблема го разреших .Желая на всички хубаво лято

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, мотористи! Публикувано изображение

От скоро съм горда притежателка на Хонда ЦБ 500. Но след като премина еуфорията покрай закупуването, установих че ми е малко некомфортно висока. Накой да има представа съществували възможност да се направи по-ниска, за да мога да стъпвам по-стабилно на земята?

Благодаря предварително!

Дано получа някакъв съвет, че гледам няма пресни публикации в тази тема.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...привет и на мотористите.Отскоро отново съм моторист поне 15 г. не бях се качвал на мотор преди имах МЗ а сега вече Хонда ВФР 750 1991г. Имах мерак за чопър но скъпички дори и старите модели та затова се метнах на тоя.Вече навъртях 150-на километра малко силен и тежък ми идва но се надявам бързо да се приспособя към него без произшествия :punk:

post-2876-0-16495000-1404409366_thumb.jpg

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет мотористи,

и аз като колегата не се бях качвал на мой мотор от дванадесет години но ......Реших да си взема едно моторче и да се върна в редиците. Така че, от известно време карам Honda cb 1300 и съм много горд. Не намирам колеги със същите зверчета, да обменим малко мнения и да науча нещо по-специфично за машината. Ако има такива, ще ми бъде приятно да ми пишат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нямам такава, но поддържам една такава в сервиза, уникална машина, много здрава, само смяна на масло навреме и на година, и няма да имаш прболеми.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел със Хонда СБ 1000, много безпроблемен мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×