Jump to content
Sign in to follow this  
nistel_87

Check се появи няма мощност

Recommended Posts

Здравейте имам проблем с Акорд дизел 2007г. В движение светна check лампата и няма мощност вдига до 1800-2000 оборота и когато превключа на по-висока предавка сякаш забива предницата. На нагорнище мъка придърпва сякаш е запушена и няма турбо. Пушеци няма мотора работи тихо, като за дизел няма стържене или дразнещи шумове. Като угася колата за определено време грешката изчезва и после пак се появява, ще приложа снимка. Нямаше време днес да я закарам на диагностика. В дясно тази индикация, какво означава? Благодаря Ви предварително на отзовалите се!!! Доста цветно обясних дано сте ме разбрали. b0cad0f5fb04b76070c2a0b1ce180323.jpg

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Влиза в авариен режим, заради него ти е спъната колата, докато не се прочете, само бла, бла и гадаене. Освен чека ти свети в дясно крушка за емисиите. 

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е лампата за подгревните свещи, в дясно. 

Карай я на диагностика и пиши какво е излязло.

Баща ми имаше подобен проблем, но марката е друга и не искам да правя паралели. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, правилно е за тях, привидя ми се пущеш аспух, както и да е.

Може от повреда свързана с тях да влиза в авариен режим и да свети чека и действително, да няма други проблеми, преди това може да не си имал проблеми заради топлото време. 

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Диагностиката ще покаже. Светенето на индикация за свещи не винаги е проблем със свещите. Когато купих дизеловата Хонда имаше изгоряла свещ, но не светеше и си палеше...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защото подгревните свещи не работят/не подгряват при температура над - 5, ако не ме лъже паметта, при тия хонди. Иначе дори с една, две работещи свещи трябва да запали, с мъка ама ще запали. А ако не изгасва индикацията, както при него, би следвало именно от това да е и чека, и аварийния режим, ако продължим с гадаенето и изключим други проблеми. 

Edited by sashua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хондата я карам пет години само зимата, лятото почива . Не е влизала никога в авариен режим, едва ли температурата е фактор, защото и сутрин студена пали от раз. Последния път сложих обикновен дизел без добавка, и мисля че или е от това или горивен филтър. Дано се окажа прав и не е нещо по сериозно.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, sashua написа:

Защото подгревните свещи не работят/не подгряват при температура над - 5, ако не ме лъже паметта, при тия хонди. 

О къде тая информация..., не съм сигурен, но мисля, че и при положителни температури подгряването работи, даже не само при палене, а продължава около 5-7 минути след като тръгнеш.  Това съм го пробвал със светодиод свързан към свещите на Авенсис, на Хондата не помня дали съм пробвал...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, сменял ли си горивен филтър скоро. Много често при при нашите Акорди при запушването му, колата влиза в авариен режим и се появяват точно тези символи на таблото. Имал съм същия проблем, ако не си го сменял близките 2 години, го направи, нищо не губиш, и ако пак ти прави проблем, я за карай на диагностика. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет благодаря за съветите, наистина вече клоня към горивен филтър.С последата смяна на масло не е сменен филтъра, защото не мо можаха да отвият стария иначе и сега го имам наличен (оригинален). Колата е от Юк, 2016 е вкарах в България. При първото обслужване тогава, като ми казаха че е със оригиналния си гор. филтър (беше на 9) години , ако е така. Но там горивата нищо общо нямат с т@я боза. И нямаше проблем сега една смяна го прескочих и проблема е налице..

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Че ще сменяваш горивния филтър, е ясно и необходимо, ама защо не закачи колата на диагностика, за да видиш грешката ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като гледах онзи ден за интервалите на бензиновия филтър обърнах внимание и на дизела, дават го на 40 000км..

Пък после очакваме да си купуваме качествени коли втора ръка, е от къде ще дойдат? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 30 минути, Rakeem написа:

 

Пък после очакваме да си купуваме качествени коли втора ръка, е от къде ще дойдат? 

Кой очаква качествени..., по скоро е късмет... Нима когато ще си продаваш колата, правиш пълно обслужване и смяна на консумативи, за да го оцени следващият собственик? 

В Австралия обаче, по закон, не можеш да продадеш колата си, преди да е минала пълен преглед в сервиз, който удостоверява, че всичко е наред и е безопасна и носи отговорност, ако се окаже, че не е така. (издава документ, без който няма продажба).

В случая, няма лошо да се сменя филтъра, но дразнещо е, че трябва непременно да е ОРИГИНАЛЕН. Не е ли съмнителна тази чувствителност към вида на филтъра, която вероятно цели да те вкара единствено в хондовски сервиз. И май не е само с филтъра.

Иначе из други форуми съм се забавлявал с отговорите на "компетентните"... Дори оплакването да е шум/чукане някъде, най-мъдрият съвет е- Първо смени всички филтри и консумативи, после ще го мислим.- Ама аз миналият месец ги смених, даже и филтъра на купето... - Еее, ама с оригинални ли? Следващият по мъдрост съвет е- Най-добре иди на сервиз... т.е. питащият е малоумник, че пита във форума и не се сеща сам да отиде в сервиз...

 

Edited by JapCar
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites




В случая, няма лошо да се сменя филтъра, но дразнещо е, че трябва непременно да е ОРИГИНАЛЕН.
 


Колега не знам дали иронично наблягаш на (оригинален)? Писах имам го наличен, консумативите ги пращам от UK, а там цената на такъв консуматив е съвсем нормална. Едвали ще се бръкна 168 BGN за филтър от тук, пък ако ще и на пътя да съм ги намерил. Просто цените на оригинални консумативи в БГ са без коментар, затова ако се наложи да копувам от тук ще е афтъмаркет нещо.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 17 минути, nistel_87 написа:


 

 


Колега не знам дали иронично наблягаш на (оригинален)? Писах имам го наличен, консумативите ги пращам от UK, а там цената на такъв консуматив е съвсем нормална. Едвали ще се бръкна 168 BGN за филтър от тук, пък ако ще и на пътя да съм ги намерил. Просто цените на оригинални консумативи в БГ са без коментар, затова ако се наложи да копувам от тук ще е афтъмаркет нещо.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

 

Там е работата, че някои твърдят, че ако не е оригинален, има проблеми... 

Когато имах дизелов Акорд в Англия и аз купувах, но не помня колко струваше... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

По отношения за филтъра дали да е оригинален или не, във форума битува мнението, че трябва да се сложи оригинален филтър. Аз лично съм си сложил не оригинален филтър и нямам абсолютно никакви проблеми, но всеки си решава.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 2 минути, stosto написа:

По отношения за филтъра дали да е оригинален или не, във форума битува мнението, че трябва да се сложи оригинален филтър. Аз лично съм си сложил не оригинален филтър и нямам абсолютно никакви проблеми, но всеки си решава.

Това исках да кажа, дали е плод на маниаците "всичко оригинално", или наистина трябва да е и защо, техническо обяснение и какъв е ефекта ако не е оригинален?

Share this post


Link to post
Share on other sites

На феислифта е различен филтъра и не е задължително да е оригинален,преди фейса дава проблеми и  е желателно да е оригинлен или Бош -който е производител на оригиналния

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя модел е префейс и след като ми влезна в авариен режим колата след запушен филтър, в сервиза ми казаха, че имат Bosch и AMC и си избрах втория, тъй като съм си вземал 2-3 неща на Bosch и винаги съм си патил защото доста понижиха качеството на частите си в последните години. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема се оказа датчик на рейката, показва ниско налягане.
1.Въпрос може ли да се смени само датчика ?
2. Задължително нов или може и II-ра ръка.
Номер по Bosch 0 281 002 534. a1097c8d66352d1ed92eb3c98469c92b.jpg

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Филтъра смени ли го? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Филтъра смени ли го? 

Не още майстора каза, като намеря датчика на един път.

Сега като се поразрових във форума, видях че Колега е имал идентичен проблем, също с този датчик.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А майсторът не допуска ли, че ниското налягане в рейката може да се дължи на задръстения филтър? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, nistel_87 написа:

Не още майстора каза, като намеря датчика на един път.

 

 

 

Диагностика ли показа че не работи този датчик,или прости той показва ниско налягане.

Смени първо филтъра,преди да взимаш датчик.

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, CARPERA написа:

 

Диагностика показва ниско налягане.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Смени първо филтъра,ако показва същата грешка тогава предприемай друго.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Купи си една OBD буксичка и си я чети сам. Ако не друго, поне ще ти покаже грешката и номера й. На мен ми го е правила на 2 пъти-веднъж високо налягане на турбото и веднъж за подгревна свещ! Абе,общо взето, другата ще е бензин. Лека! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

И не ги слушай за филтъра-купих я с МАН на 5000км., но просто ми попадна безплатен БОШ и реших да пробвам! Никаква разлика! Със сигурност това важи и за МАЛЕ, ФИЛТРОН, и за всички други добри производители на филтри! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Развитие по темата
Проблем е бил изцяло в горивния филтър, има си мощност и няма грешки(чекинг).
Датчика на Рейката, нямало нужда да го търся..

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Казах ти колега. Акордът има няколко болежки, през които всеки минава рано или късно. Тази е една от тях.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е каква 'болежка' може да е консуматив, който се сменя на определен пробег. 

Напълно резонно е, като не го смениш няколкостотин хиляди км., да си имаш проблеми. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Развитие по темата
Проблем е бил изцяло в горивния филтър, има си мощност и няма грешки(чекинг).
Датчика на Рейката, нямало нужда да го търся..

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


Днес сутринта ново 20-е, няма палене
Акумулатор има върти на стартер само. Винаги е палила от раз до тази сутрин, не светят лампи. Дали проблем пак идва от филтъра. Вчера като се прибирах от сервиз всичко си беше ОК

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 11 минути, nistel_87 написа:

Днес сутринта ново 20-е, няма палене emoji17.png
Акумулатор има върти на стартер само. Винаги е палила от раз до тази сутрин, не светят лампи. Дали проблем пак идва от филтъра. Вчера като се прибирах от сервиз всичко си беше ОК
 

Разбирачите ще кажат- смени пак филтъра. А логиката е - щом е пипано около филтъра, редно е било майстора да знае какво трябва да е налягането в рейката и да го измери, да види дали е в граници. (преди/след смяна на филтъра). Гадаене и смени това, смени онова докато се оправи... е винаги за сметка на клиента ( и лафа- е, и да не е това, поне знаеш, че си го сменил и няма да имаш проблем с него...)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 28 минути, nistel_87 написа:

Днес сутринта ново 20-е, няма палене emoji17.png
Акумулатор има върти на стартер само. Винаги е палила от раз до тази сутрин, не светят лампи. Дали проблем пак идва от филтъра. Вчера като се прибирах от сервиз всичко си беше ОК

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 

По всяка вероятност е въздух в системата. Отвори пак горивният филтър и оправи уплътненията, прещипали сте някое или не е сложено на място.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бе все си мисля , че при този Акорд филтъра е друг и няма уплътнения, а само тръбички свързани с маркучи, ама казва ли ти някой !?!

Колега да не сте объркали свързването на филтъра, а и клапана в "лимонката" държи ли ти - да не ти се отича горивото нещо?

Щом след "ремонта" има проблем - винаги търси проблема , първо там където последно е пипано !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Бе все си мисля , че при този Акорд филтъра е друг и няма уплътнения, а само тръбички свързани с маркучи, ама казва ли ти някой !?!
Колега да не сте объркали свързването на филтъра, а и клапана в "лимонката" държи ли ти - да не ти се отича горивото нещо?
Щом след "ремонта" има проблем - винаги търси проблема , първо там където последно е пипано !
Модела е този 1-ят
Не този с тръбички-те 10bdabd04325f07577f8d9bf8285bc34.jpgf0e9bdc0736104d125439a8b5d11e982.jpg

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Написал си N22A1, а не забелязах това - 07 :).

Както и да е - другото остава в сила и виж там.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте Колеги в началото на темата съм описал подробно проблема, който Имах. Този проблем се появи след смяна на резервоар, взех втора употреба, "майстора", който го монтира изобщо не го е погледнал вътре какво има или по-точно какво е нямало.. Тогава започнаха драмите губене на мощността, авариен режим, чекове светеха.. След почистване на горивната система през сондата (страшна мизерия имало вътре в резервоара), вече нещата са по-добре. Днес направих преход и 500км. и чека пак се появи Спрях за кафе и после, като запалих не се появи чека отново. Може ли да споделите някоя ДОБР@ добавка за почистване на гор. система в частност резервоар. Може би има все още нещо по-дъното, но свалянето на целия резервоар е голям филм. Може ли използването на такава добавка да отстрани, този проблем за в бъдеще?? Да вметна, че след почистване на горивната система минах около 1000км.нямаше ядове. Извинявам се за дългия пост

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е защо майстора да е виновен,ти сети ли се да го погледнеш тоя резервоар,като си го взел втора употреба.Това си му занесъл,това е монтирал.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Е защо майстора да е виновен,ти сети ли се да го погледнеш тоя резервоар,като си го взел втора употреба.Това си му занесъл,това е монтирал.
Е защо ти се изказваш неуместно. Аз нося частта, коя трябва и плащам цифра на този същия човек да я подмени, но той изобщо да не си направил труда да погледне е меко казано мърляво...

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...