shopa 59 #41 Отговорено 25 Януари, 2021 14 hours ago, Peko said: Кранчето съм го отворил на ръка, въпреки че мислех че жилото се управлява от климатроника и той го отваря ама се оказа че не е така при мен В краката на шофьора, в дясно над педала на газта се намира жилото и управлението на кранчето/поне так си мисля😀/. Клекни и завърти копчето на макс топло и ще видиш как се мести самото жило. Има вариант да е изскочило жилото от водача, понеже накрая завършва с ухо, което незнайно защо не е подсигурено, а ухото се нанизва на нещо-оприличавам го на кука. При мен беше изскочило и го нагласих. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #42 Отговорено 25 Януари, 2021 (Редактирано) Преди 1 час, todor88 написа: На ококло 0 градуса паля колата ,пускам компресора и на 15 секунда тръгва топло Понеже нищо не разбирам от "климатроници", бих искал да попитам: Нула градуса външна температура ли? Ако да - на колко градуса ти е настроено парното в този момент? Пробвал ли си да настроиш парното на 0°, т.е. кранчето е затворено, и да пуснеш компресора (както се изразяваш)? Ако да - какво духа от духалките до и след 15-ата секунда? Не мога да пробвам сам, защото CRV-то ми е с обикновен климатик, който не работи. Авенсиса е с перфектно работещ двузонов "климатроник". Мога да пробвам, ама не е Хонда. п.п. @Emicha се изказа, докато пишех. 'Се си мисля, колкото и да не разбирам, че той е прав. И все пак, държа да ми отговориш на въпросите. п.п.п. И не, не се заяждам. Питам, защото (както казах) не разбирам. Редактирано 25 Януари, 2021 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #43 Отговорено 25 Януари, 2021 Днес я пробвах. Вярно доста е топло на вън, но след 1.5-2км започна да духа хладко, което вече мисля, че е нормално. Явно основния ми проблем ще да е от кранчето, а може би и от малкото въздух дето излезе от " скритата" 🙂 пробка. Ще го видя дали не се е откачило жилото, както каза shopa и като цяло първо този въпрос ще изясня. Идеи къде се предлага оригинален антифриз Хонда освен в Бултрако Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #44 Отговорено 25 Януари, 2021 Не само тук ОЕМ антифриз и масла но заповядай https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #45 Отговорено 25 Януари, 2021 Колега нормалната работна температура на този двигател е 80 градуса. Загрява бавно когато е студено като дизел. Според мен след обезвъздушаването вече си си решил проблема. И аз не мисля, че климатичната система може да топли. Компресора се включва за да суши въздуха. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #46 Отговорено 25 Януари, 2021 Или ако имате идея какво точно трябва да гледам на антифриза от друга марка за да е подходящ за колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #47 Отговорено 25 Януари, 2021 преди 4 минути, CARPERA написа: Не само тук ОЕМ антифриз и масла но заповядай https://honda-solaray.bg/product/1514/antifriz-gotov-za-upotreba-vsesezonen-tip-2-pro-honda-5l.html Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #48 Отговорено 25 Януари, 2021 преди 30 минути, Krasi-mir написа: ......Пробвал ли си да настроиш парното на 0°, т.е. кранчето е затворено, и да пуснеш компресора (както се изразяваш)? Ако да - какво духа от духалките до и след 15-ата секунда?..... Краси и преди 15 сек. и след 15 х. секунди, все ще духа едно и също - студено . Естествено има и съм виждал такива коли, които като ги запалиш на минусови температури, и зададеш обдухване/размразяване на предното стъкло, започват да духат веднага топло на предното стъкло, ама имат и то фабрично монтирани допълнителни нагреватели за тази цел. Пример: на приятел МБ - Е класата 270-ка дизеляк от 2004г. , на -10 гр. предното стъкло отвътре му е цялото замръзнало и в скреж, пали и натиска бутона за размразяване на челното стъкло ,съответно се включва вентилатора и въпросния нагревател и след около минута започва да духа наистина много топло, като стъклото отвътре се изчиства за още около няколко минути - но това не е от климатика , а от въпросния модул с нагревател. Ама това не е Хонда де , да има такива екстри макар и 2004 година. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #49 Отговорено 25 Януари, 2021 Off Topic Преди 1 час, Emicha написа: да има такива екстри макар и 2004 година Емич, знаеш, предишните ми 2 CR-V-та бяха RD1 JDM '95-a. Та при тях си имах "климатроник", ел.прибиране на огледалата и някои други екстри по интериора, и екстериора, които липсват при настоящето ми англичанче RD8 '03-а. Тези екстри на JDM-ките не са опции, за които се плаща допълнително, а серийно, заводски монтирани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #50 Отговорено 25 Януари, 2021 @Peko Каква ти е била предната кола, Модел, двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #51 Отговорено 25 Януари, 2021 Преди 2 часа, Krasi-mir написа: Покажи скритото съдържание Емич, знаеш, предишните ми 2 CR-V-та бяха RD1 JDM '95-a. Та при тях си имах "климатроник", ел.прибиране на огледалата и някои други екстри по интериора, и екстериора, които липсват при настоящето ми англичанче RD8 '03-а. Тези екстри на JDM-ките не са опции, за които се плаща допълнително, а серийно, заводски монтирани. Off Topic Краси знам бе , ама нали знаеш, че климатик/климатроник от много време не е някаква екстра, а нещо нормално дори и в най-измислените марки и моделите им. То 123-та от 80-те години имаше климатик, ти за 95-та година ми говориш. И да, при Хонда, масичката в багажника е най-голямата екстра, ама до ден днешен, никога не съм я използвал - а ти твоята колко пъти я ползва. Я сподели и за другите, по интериора и екстериора , че съм забравил . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #52 Отговорено 25 Януари, 2021 Off Topic На ЛС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #53 Отговорено 25 Януари, 2021 Преди 2 часа, Митко Йотов написа: @Peko Каква ти е била предната кола, Модел, двигател? Последната бе Шевролет Круз 2010г 1.8 бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #54 Отговорено 25 Януари, 2021 140 кс Е тук е проблема ти колега. Сравняваш. Никога няма да имаш неговото парно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #55 Отговорено 25 Януари, 2021 Преди 1 час, Митко Йотов написа: 140 кс Е тук е проблема ти колега. Сравняваш. Никога няма да имаш неговото парно. Сигурно е така, но и моето не бе нормално. След описаните процедури нещата се подобриха доста и сега мисля че вече е нормално. Днес сутринта за около 1-2км почна да духа хладко. Мисля че повече от това не мога да искам. Остава само да открия проблема с регулирането на карана за парното и да сложа читав антифриз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #56 Отговорено 25 Януари, 2021 Благодаря на всички озовали се колеги! Приятно съм изненадан от помощта със снимков материал и всичко останало! Като реша проблема с жилото ще пиша за да се знае какво е било Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #57 Отговорено 26 Януари, 2021 Преди 7 часа, Peko написа: Сигурно е така, но и моето не бе нормално. След описаните процедури нещата се подобриха доста и сега мисля че вече е нормално. Днес сутринта за около 1-2км почна да духа хладко. Мисля че повече от това не мога да искам. Остава само да открия проблема с регулирането на карана за парното и да сложа читав антифриз. Според мен, времето се затопли и за това по бързо стопля парното. Сега когато пак застудее пак ще те топли по бавно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #58 Отговорено 26 Януари, 2021 Преди 20 часа, Emicha написа: Айде бе, ти вЕрно ли написа това бе Тошко? Айде прочети малко и спри да пишеш глупости и да се излагаш - че сега всички ще тръгнат да си оправят климатиците, за да им духат на 15-та секунда топло ! А също прочети и за размразяването на предното стъкло и защо тръгва компресора - писна ми да обяснявам, че това не е домашен климатик и не духа на топло, а само на студено ! Яд ме е че нямам някои термометър които отчита температурата бързо,за да ти покажа на видео колко градуса е духалката и как се затопля.Имам един но бавно отчита разликата но ще опитам.Дразня се някои като спори за нещо което като при него не е така и обеждава и другите че и при тях е така.Начи като е около 0,1,2,3 градуса времето навън.Паля колата ,парното е на 24-25 градуса настроено и натискам бутона за компресора.Изкарвам колата от двора ,слизам и затварям вратите и като се кача се усеща че е по топло в колата.На духалките също се усеща че духа топло и даже има една миризма на влага от самия климатик.Сега не духа като загряла кола на 90 градуса но това е система за подпомагане а не за основно отопление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #59 Отговорено 26 Януари, 2021 (Редактирано) Ще дам малко малко емпирични данни, че сума глупости се изписаха: Термостатът на 2.2 i-ctdi е с температура 78 гр. 90гр. при нормално каране на шосе, тази кола никога не стига или ако стига нещо не е наред. Първото квадратче от прибора за Т се появява при 48 гр. и на 56 гр. спира да расте (две квадратчета преди средата) - там е работната температура. Това, че спира да расте, не означава че температурата не се покачва. Просто приборът не го показва - така е при повечето автомобили, произведени след 2000-2005 г. На климатроника има скрито меню, откъдето може да се види реалната температура на антифриза. Преди два дни направих проба - тръгвам със студена кола към Галата и следя температурата. До към 45-50 гр. достига бързо, после се забавя, защото парното започва да духа и съответно охлажда течността. На баира за Галата (изминати около 10-12 км.) Т достигна 80 гр. и термостата отвори, като след това поддържаше 78 +- 2 гр. Най високата температура, която съм виждал на подменюто е около 82 гр., независимо от външната температура. Допускам, че термостатът ми вече е "мръднал" и отваря малко по-рано от нов, но смятам, че все още си е в норми. По принцип този двигател загрява бавно, първо защото е високоефективен (отделя малко Т) и второ, защото е с алуминиев блок, който имо високо топлоотдаване. P.S. Навсякъде под "температура" съм имал предвид температура на антифриза. Редактирано 26 Януари, 2021 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tranko 2 #60 Отговорено 26 Януари, 2021 2 hours ago, inspektora said: ...На климатроника има скрито меню, откъдето може да се види реалната температура на антифриза. Колега, как се отключва това меню, че ми стана интересно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #61 Отговорено 26 Януари, 2021 преди 36 минути, tranko написа: Колега, как се отключва това меню, че ми стана интересно? Датчик А. 3 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #62 Отговорено 26 Януари, 2021 @inspektora А после само ли се изключва? Ако не как? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #63 Отговорено 26 Януари, 2021 преди 2 минути, Bizzito написа: @inspektora А после само ли се изключва? Ако не как? Изключва се с бутон Ауто или изключване на контактния ключ. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #64 Отговорено 27 Януари, 2021 Като раздадеш газ в снега и VSA почне да мига много бързо загрява, между другото 😂 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #65 Отговорено 30 Януари, 2021 Проблема с управлението на кранчето на парното се оказа точно както го описа shopa. Жилото се вади след 2-3 отваряния и затваряния. Само трябва да измисля как да го подсигурят и всичко ще е наред. Както всички казахте парното не е като на бензинова кола, но след всичко направено и описано от мен ( с вашата помощ) сега нещата са доста по-добре. Благодаря за помощта! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peko 4 #66 Отговорено 30 Януари, 2021 Имам още един проблем, който до колкото разбрах е често срещан, но не открих никъде възможни решения. Ще пусна нова тема тъй като мисля че е важно и в полза не само за мен. От някъде влиза вода и се събира при резервната гума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #67 Отговорено 15 Февруари, 2021 Колеги,много глупости изчетох и се посмях 😀Към автора на темата:-Пич, дизелите са така, с куцо парно, не се мъчи да търсиш под вола теле и да спазваш съветите от “онлайн” майстори😀Карай си колата и се примири с положението.Ако се беше поинтересувал в другите раздели- (Акорд,Сивик) за този проблем,щеше да разбереш,че колата ти няма проблем, а просто това й е слабо място.Ако искаш да го решиш кардинално е монтаж на печка😉 и си ти. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qwsd 10 #68 Отговорено 14 Август, 2022 (Редактирано) Да споделя за моя R20A2 при изключен климатик и работа на място на /завет в гаража/ околна температура 23 градуса, показанието от дисплея на климатроника е 57 градуса ,точно когато на таблото светва последното квадратче /деление/, казвам последно защото винаги показва две квадратчета преди средата на скалата и спира да нараства. За да загрее то тази стойност отнема около 8 -10 мни. без да давам газ. И така показанието на климатроника продължава да расте до 99 градуса и след това изписва F0, и и се включват вентилаторите на бавна скорост. След това изстива до 85-86 градуса. После температурата започва отново да нараства и така се повтаря цикъла. При измерване с инфрачервен термометър точно на металната тръба която е изход към радиатора показва 99,5-103 градуса. А на входа на радиатора 88-89 градуса, в долната часта на радиатора около 70-75 градуса. Не знам до колко това е нормално, но съм проверил всички релета и електрически връзки, и стигам до заключението, че РСМ модула просто решава да включи на около 100 градуса перките на бавна скорост. Само от сензор (ЕСТ) Sensor 1 ли РСМ решава да включи бавна скорост или.... ? А бързата се включва от (ЕСТ) Sensor 2, който е в радиатора, така ли е ? Пак казвам мисля, че няма електрически проблем защото при включване на климатика, има цикли на бърза и бавна скорост на въртене на вентилаторите, което означава, че релета и ел. връзки към РСМ са добре. Редактирано 14 Август, 2022 от qwsd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове