Jump to content
Todorov1914

Акумулатор за 1.8

Recommended Posts

Колата е 1.8 140к.с бензин и акумулатора ми е 35 ah, и като гледам гнездото трябва да е 45ah, според  мен, но така я карам и засега си работи добре и пали добре в студеното, но защо са сложили такъв малък акумулатор, вие вашите с колко ампер часа карате? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400.

Защо да инвестираш в нов като имаш работещ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 4 минути, CARPERA написа:

Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400.

Защо да инвестираш в нов като имаш работещ.

Да, така ще направя. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А тоя мотор 1.8 бензин има ли егр клапан, или има само при дизели. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има.

А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"!

Edited by dandilov

Share this post


Link to post
Share on other sites

В ръководството си пише с какъв акумулатор трябва да се кара, не знам дали е добре да се слага по-голям, все пак алтернатора е правен да зарежда този, с който са го проектирали японците.

Edited by cucy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз моята я имам от година и половина и вече смених акумулатор в началото на годината, но не знам стария колко е бил нов. Според мен ще се налага наистина честа смяна, защото има много електроника и доста консумация на ток. Пълна е с електроника, а пък акумулатора е малък.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има много

10 minutes ago, revenue said:

Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори?

Има доста фактори да изкара един акумулатор дълго време.

1.Казал го е  колегата

Quote

А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"!

2.Щом е 45Ah избираш този с най много стартов ток,по възможност не под 400А.

3.Алтернатор зареждащ на 14.4v проверявя се,система без утечка -пак се проверява.

4.Като марка акумуратори аз поставям на първо място оригинален,после това е моя фаворит http://akumulatori.bg/335/Product/1442/YUASA 45Ah YBX5202#info

5.Експлоатация - определение като слушах музика  1час докато мих колата,се съкращава живота драстично ,както и запалваш сутрин и 5 км до работа и пак отново вечер.Тук трябва да се прилага по често точка 1.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз като купих моя сивик и видях, че моя е 35 ампер часа много малък една педя акумулатор е хаха, но засега зимата си пали от раз, но мисля да го сменя малко по-нататък понеже не е за тая кола тоя. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Todorov1914

Spoiler

Можеш да инвестираш в едно хубаво зарядно,което ще удължи живота на този акумулатор и всички останали които ще закупиш.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

В книжката за 1.8 го дават 35Ач

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 26 минути, Todorov1914 написа:

Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч

 

1234.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 5 минути, Todorov1914 написа:

 

Screenshot_20210224_203649_com.android.chrome.jpg

Аз от тук видях, но също така гледам, че гнездото на акумулатора е голямо за 35 аh

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tangra

Текстът (с номерацията) в ръководството на български език е сгрешен:

battery_r18.thumb.jpg.bb2ea2adeea363415326da007833f6c7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Иначе сега снимах моя акумулатор, оригиналния, с който съм закупил Сивика преди 2 години.

12345.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе става и 35 и 45 явно хаха важното е да влезе в гнездото. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, Todorov1914 написа:

Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч

45 Ач друг път 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да речем че е с грешен. Дават и 36Ач. Но ако стартовия ток е един и същ, кво значение има Ач. Например на акорда 48Ач ли го дават, все върти мудно. А Сивика пали от четвърт, студ - 10 и пак пали така. Не съм сигурен на жената на Сивика какъв е точно, гледам сменян е, но си пали чакмак. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На Type R и 1.8 - 31500-ST3-111HE ( 45Ah )

На 1.4 е 35Ah ( 31500-TF3-G04 ). Честно казано ми е чудно защо е 35 но англо-японската дружба явно е сметнала това. 

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заради по-малкия заряден ток на алтернатора. 

При 1.4 е 80 ампера. 

При 1.8 е 90 ампера. 

При 2.2 е 130 ампера. 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rakeem, така е вероятно :) На 1.3-то пише от 52 до 60Ah. Все така става, че слагам различен. И тук не вярвам да има проблем да е 45Ah. Всъщност аз я купих с 55Ah. Ханс беше набутал един БОШ вътре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз в момента съм 35амп., но и аз не бих сложил отново толкова малък, мисля че 45 е оптимално за бензина. 

Просто при по-голям акумулатор при кратки градски няма да може да го зарежда и по-бързо ще се скапе. 

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това съвсем не е така, да знаеш. Ще се опитам да обясня. Представи си следното. Имаме 2 кофи с вода, едната 10 л, другата 5 л. За запалване сутрин ползваме 1 л. В едната кофа остават 9, в другата 4 л. Алтернатора все трябва 1л. да възстанови и в двата случая.  Просто в 10 литровата кофа имаш повече запас. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Принципно е така, но конкретно при Хонда има BMS(battery management system), а тази система е предвидена да работи с определен капацитет на батерията и когато го превишиш няма да зарежда оптимално. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...