Todorov1914 0 #1 Posted December 13, 2020 Колата е 1.8 140к.с бензин и акумулатора ми е 35 ah, и като гледам гнездото трябва да е 45ah, според мен, но така я карам и засега си работи добре и пали добре в студеното, но защо са сложили такъв малък акумулатор, вие вашите с колко ампер часа карате? Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 679 #2 Posted December 13, 2020 Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400. Защо да инвестираш в нов като имаш работещ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todorov1914 0 #3 Posted December 13, 2020 преди 4 минути, CARPERA написа: Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400. Защо да инвестираш в нов като имаш работещ. Да, така ще направя. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todorov1914 0 #4 Posted December 13, 2020 А тоя мотор 1.8 бензин има ли егр клапан, или има само при дизели. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 1297 #5 Posted December 13, 2020 (edited) Има. А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"! Edited December 13, 2020 by dandilov Quote Share this post Link to post Share on other sites
cucy 39 #6 Posted December 21, 2020 (edited) В ръководството си пише с какъв акумулатор трябва да се кара, не знам дали е добре да се слага по-голям, все пак алтернатора е правен да зарежда този, с който са го проектирали японците. Edited December 21, 2020 by cucy Quote Share this post Link to post Share on other sites
revenue 25 #7 Posted December 21, 2020 Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cucy 39 #8 Posted December 21, 2020 Аз моята я имам от година и половина и вече смених акумулатор в началото на годината, но не знам стария колко е бил нов. Според мен ще се налага наистина честа смяна, защото има много електроника и доста консумация на ток. Пълна е с електроника, а пък акумулатора е малък. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 679 #9 Posted December 21, 2020 Има много 10 minutes ago, revenue said: Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори? Има доста фактори да изкара един акумулатор дълго време. 1.Казал го е колегата Quote А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"! 2.Щом е 45Ah избираш този с най много стартов ток,по възможност не под 400А. 3.Алтернатор зареждащ на 14.4v проверявя се,система без утечка -пак се проверява. 4.Като марка акумуратори аз поставям на първо място оригинален,после това е моя фаворит http://akumulatori.bg/335/Product/1442/YUASA 45Ah YBX5202#info 5.Експлоатация - определение като слушах музика 1час докато мих колата,се съкращава живота драстично ,както и запалваш сутрин и 5 км до работа и пак отново вечер.Тук трябва да се прилага по често точка 1. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todorov1914 0 #10 Posted December 21, 2020 Аз като купих моя сивик и видях, че моя е 35 ампер часа много малък една педя акумулатор е хаха, но засега зимата си пали от раз, но мисля да го сменя малко по-нататък понеже не е за тая кола тоя. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 679 #11 Posted December 21, 2020 @Todorov1914 Spoiler Можеш да инвестираш в едно хубаво зарядно,което ще удължи живота на този акумулатор и всички останали които ще закупиш. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikito82 54 #12 Posted Tuesday at 06:19 PM В книжката за 1.8 го дават 35Ач Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todorov1914 0 #13 Posted Wednesday at 05:56 PM Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tangra 7 #14 Posted Wednesday at 06:23 PM преди 26 минути, Todorov1914 написа: Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todorov1914 0 #15 Posted Wednesday at 06:44 PM преди 5 минути, Todorov1914 написа: Аз от тук видях, но също така гледам, че гнездото на акумулатора е голямо за 35 аh Quote Share this post Link to post Share on other sites
emod 1407 #16 Posted Wednesday at 07:06 PM @Tangra Текстът (с номерацията) в ръководството на български език е сгрешен: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tangra 7 #17 Posted Wednesday at 07:06 PM Иначе сега снимах моя акумулатор, оригиналния, с който съм закупил Сивика преди 2 години. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Todorov1914 0 #18 Posted Wednesday at 07:19 PM Абе става и 35 и 45 явно хаха важното е да влезе в гнездото. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikito82 54 #19 Posted Wednesday at 07:49 PM Преди 1 час, Todorov1914 написа: Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч 45 Ач друг път Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikito82 54 #20 Posted Wednesday at 07:52 PM Да речем че е с грешен. Дават и 36Ач. Но ако стартовия ток е един и същ, кво значение има Ач. Например на акорда 48Ач ли го дават, все върти мудно. А Сивика пали от четвърт, студ - 10 и пак пали така. Не съм сигурен на жената на Сивика какъв е точно, гледам сменян е, но си пали чакмак. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mkilla 472 #21 Posted Wednesday at 08:13 PM (edited) На Type R и 1.8 - 31500-ST3-111HE ( 45Ah ) На 1.4 е 35Ah ( 31500-TF3-G04 ). Честно казано ми е чудно защо е 35 но англо-японската дружба явно е сметнала това. Edited Wednesday at 08:13 PM by Mkilla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 492 #22 Posted Wednesday at 08:19 PM Заради по-малкия заряден ток на алтернатора. При 1.4 е 80 ампера. При 1.8 е 90 ампера. При 2.2 е 130 ампера. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mkilla 472 #23 Posted Wednesday at 08:28 PM @Rakeem, така е вероятно На 1.3-то пише от 52 до 60Ah. Все така става, че слагам различен. И тук не вярвам да има проблем да е 45Ah. Всъщност аз я купих с 55Ah. Ханс беше набутал един БОШ вътре. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 492 #24 Posted Wednesday at 08:32 PM Аз в момента съм 35амп., но и аз не бих сложил отново толкова малък, мисля че 45 е оптимално за бензина. Просто при по-голям акумулатор при кратки градски няма да може да го зарежда и по-бързо ще се скапе. 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirott 57 #25 Posted Thursday at 06:23 AM Това съвсем не е така, да знаеш. Ще се опитам да обясня. Представи си следното. Имаме 2 кофи с вода, едната 10 л, другата 5 л. За запалване сутрин ползваме 1 л. В едната кофа остават 9, в другата 4 л. Алтернатора все трябва 1л. да възстанови и в двата случая. Просто в 10 литровата кофа имаш повече запас. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 492 #26 Posted Thursday at 08:31 AM Принципно е така, но конкретно при Хонда има BMS(battery management system), а тази система е предвидена да работи с определен капацитет на батерията и когато го превишиш няма да зарежда оптимално. Quote Share this post Link to post Share on other sites