Todorov1914 4 #1 Публикувано 13 Декември, 2020 Колата е 1.8 140к.с бензин и акумулатора ми е 35 ah, и като гледам гнездото трябва да е 45ah, според мен, но така я карам и засега си работи добре и пали добре в студеното, но защо са сложили такъв малък акумулатор, вие вашите с колко ампер часа карате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #2 Отговорено 13 Декември, 2020 Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400. Защо да инвестираш в нов като имаш работещ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #3 Отговорено 13 Декември, 2020 преди 4 минути, CARPERA написа: Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400. Защо да инвестираш в нов като имаш работещ. Да, така ще направя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #4 Отговорено 13 Декември, 2020 А тоя мотор 1.8 бензин има ли егр клапан, или има само при дизели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2829 #5 Отговорено 13 Декември, 2020 (Редактирано) Има. А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"! Редактирано 13 Декември, 2020 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #6 Отговорено 21 Декември, 2020 (Редактирано) В ръководството си пише с какъв акумулатор трябва да се кара, не знам дали е добре да се слага по-голям, все пак алтернатора е правен да зарежда този, с който са го проектирали японците. Редактирано 21 Декември, 2020 от cucy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
revenue 32 #7 Отговорено 21 Декември, 2020 Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #8 Отговорено 21 Декември, 2020 Аз моята я имам от година и половина и вече смених акумулатор в началото на годината, но не знам стария колко е бил нов. Според мен ще се налага наистина честа смяна, защото има много електроника и доста консумация на ток. Пълна е с електроника, а пък акумулатора е малък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #9 Отговорено 21 Декември, 2020 Има много 10 minutes ago, revenue said: Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори? Има доста фактори да изкара един акумулатор дълго време. 1.Казал го е колегата Quote А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"! 2.Щом е 45Ah избираш този с най много стартов ток,по възможност не под 400А. 3.Алтернатор зареждащ на 14.4v проверявя се,система без утечка -пак се проверява. 4.Като марка акумуратори аз поставям на първо място оригинален,после това е моя фаворит http://akumulatori.bg/335/Product/1442/YUASA 45Ah YBX5202#info 5.Експлоатация - определение като слушах музика 1час докато мих колата,се съкращава живота драстично ,както и запалваш сутрин и 5 км до работа и пак отново вечер.Тук трябва да се прилага по често точка 1. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #10 Отговорено 21 Декември, 2020 Аз като купих моя сивик и видях, че моя е 35 ампер часа много малък една педя акумулатор е хаха, но засега зимата си пали от раз, но мисля да го сменя малко по-нататък понеже не е за тая кола тоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1538 #11 Отговорено 21 Декември, 2020 @Todorov1914 Spoiler Можеш да инвестираш в едно хубаво зарядно,което ще удължи живота на този акумулатор и всички останали които ще закупиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #12 Отговорено 23 Февруари, 2021 В книжката за 1.8 го дават 35Ач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #13 Отговорено 24 Февруари, 2021 Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tangra 17 #14 Отговорено 24 Февруари, 2021 преди 26 минути, Todorov1914 написа: Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #15 Отговорено 24 Февруари, 2021 преди 5 минути, Todorov1914 написа: Аз от тук видях, но също така гледам, че гнездото на акумулатора е голямо за 35 аh Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1671 #16 Отговорено 24 Февруари, 2021 @Tangra Текстът (с номерацията) в ръководството на български език е сгрешен: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tangra 17 #17 Отговорено 24 Февруари, 2021 Иначе сега снимах моя акумулатор, оригиналния, с който съм закупил Сивика преди 2 години. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todorov1914 4 #18 Отговорено 24 Февруари, 2021 Абе става и 35 и 45 явно хаха важното е да влезе в гнездото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #19 Отговорено 24 Февруари, 2021 Преди 1 час, Todorov1914 написа: Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч 45 Ач друг път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #20 Отговорено 24 Февруари, 2021 Да речем че е с грешен. Дават и 36Ач. Но ако стартовия ток е един и същ, кво значение има Ач. Например на акорда 48Ач ли го дават, все върти мудно. А Сивика пали от четвърт, студ - 10 и пак пали така. Не съм сигурен на жената на Сивика какъв е точно, гледам сменян е, но си пали чакмак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #21 Отговорено 24 Февруари, 2021 (Редактирано) На Type R и 1.8 - 31500-ST3-111HE ( 45Ah ) На 1.4 е 35Ah ( 31500-TF3-G04 ). Честно казано ми е чудно защо е 35 но англо-японската дружба явно е сметнала това. Редактирано 24 Февруари, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #22 Отговорено 24 Февруари, 2021 Заради по-малкия заряден ток на алтернатора. При 1.4 е 80 ампера. При 1.8 е 90 ампера. При 2.2 е 130 ампера. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #23 Отговорено 24 Февруари, 2021 @Rakeem, така е вероятно На 1.3-то пише от 52 до 60Ah. Все така става, че слагам различен. И тук не вярвам да има проблем да е 45Ah. Всъщност аз я купих с 55Ah. Ханс беше набутал един БОШ вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #24 Отговорено 24 Февруари, 2021 Аз в момента съм 35амп., но и аз не бих сложил отново толкова малък, мисля че 45 е оптимално за бензина. Просто при по-голям акумулатор при кратки градски няма да може да го зарежда и по-бързо ще се скапе. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #25 Отговорено 25 Февруари, 2021 Това съвсем не е така, да знаеш. Ще се опитам да обясня. Представи си следното. Имаме 2 кофи с вода, едната 10 л, другата 5 л. За запалване сутрин ползваме 1 л. В едната кофа остават 9, в другата 4 л. Алтернатора все трябва 1л. да възстанови и в двата случая. Просто в 10 литровата кофа имаш повече запас. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #26 Отговорено 25 Февруари, 2021 Принципно е така, но конкретно при Хонда има BMS(battery management system), а тази система е предвидена да работи с определен капацитет на батерията и когато го превишиш няма да зарежда оптимално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове