Jump to content
Todorov1914

Акумулатор за 1.8

Recommended Posts

Колата е 1.8 140к.с бензин и акумулатора ми е 35 ah, и като гледам гнездото трябва да е 45ah, според  мен, но така я карам и засега си работи добре и пали добре в студеното, но защо са сложили такъв малък акумулатор, вие вашите с колко ампер часа карате? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400.

Защо да инвестираш в нов като имаш работещ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, CARPERA написа:

Карай го докато здаде багажа и си вземи 45ah с повече стартов ток примерно 400.

Защо да инвестираш в нов като имаш работещ.

Да, така ще направя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тоя мотор 1.8 бензин има ли егр клапан, или има само при дизели. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има.

А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"!

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ръководството си пише с какъв акумулатор трябва да се кара, не знам дали е добре да се слага по-голям, все пак алтернатора е правен да зарежда този, с който са го проектирали японците.

Редактирано от cucy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моята я имам от година и половина и вече смених акумулатор в началото на годината, но не знам стария колко е бил нов. Според мен ще се налага наистина честа смяна, защото има много електроника и доста консумация на ток. Пълна е с електроника, а пък акумулатора е малък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много

10 minutes ago, revenue said:

Няма голям избор на акумулатори за този модели са 45Ah. Утре пак ще сменям акумулатор. За 6 години и половина моята "изяде" 2 нови акумулатора. Карам по 15к километра на година, като предимно градско. Колко често сменяте акумулатори?

Има доста фактори да изкара един акумулатор дълго време.

1.Казал го е  колегата

Quote

А относно акумулатора, зареждай го до макс. и пролет, и лете, за да изкара повече време. Но за това си трябва качествено зарядно, не играчките от "Зрънчо"!

2.Щом е 45Ah избираш този с най много стартов ток,по възможност не под 400А.

3.Алтернатор зареждащ на 14.4v проверявя се,система без утечка -пак се проверява.

4.Като марка акумуратори аз поставям на първо място оригинален,после това е моя фаворит http://akumulatori.bg/335/Product/1442/YUASA 45Ah YBX5202#info

5.Експлоатация - определение като слушах музика  1час докато мих колата,се съкращава живота драстично ,както и запалваш сутрин и 5 км до работа и пак отново вечер.Тук трябва да се прилага по често точка 1.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като купих моя сивик и видях, че моя е 35 ампер часа много малък една педя акумулатор е хаха, но засега зимата си пали от раз, но мисля да го сменя малко по-нататък понеже не е за тая кола тоя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Todorov1914

Spoiler

Можеш да инвестираш в едно хубаво зарядно,което ще удължи живота на този акумулатор и всички останали които ще закупиш.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката за 1.8 го дават 35Ач

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Todorov1914 написа:

Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч

 

1234.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Todorov1914 написа:

 

Screenshot_20210224_203649_com.android.chrome.jpg

Аз от тук видях, но също така гледам, че гнездото на акумулатора е голямо за 35 аh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Tangra

Текстът (с номерацията) в ръководството на български език е сгрешен:

battery_r18.thumb.jpg.bb2ea2adeea363415326da007833f6c7.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе сега снимах моя акумулатор, оригиналния, с който съм закупил Сивика преди 2 години.

12345.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе става и 35 и 45 явно хаха важното е да влезе в гнездото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Todorov1914 написа:

Дават го 35 ампер часа ама за 1.4 двигателя, за 1.8 е 45 Aч

45 Ач друг път 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да речем че е с грешен. Дават и 36Ач. Но ако стартовия ток е един и същ, кво значение има Ач. Например на акорда 48Ач ли го дават, все върти мудно. А Сивика пали от четвърт, студ - 10 и пак пали така. Не съм сигурен на жената на Сивика какъв е точно, гледам сменян е, но си пали чакмак. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Type R и 1.8 - 31500-ST3-111HE ( 45Ah )

На 1.4 е 35Ah ( 31500-TF3-G04 ). Честно казано ми е чудно защо е 35 но англо-японската дружба явно е сметнала това. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради по-малкия заряден ток на алтернатора. 

При 1.4 е 80 ампера. 

При 1.8 е 90 ампера. 

При 2.2 е 130 ампера. 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem, така е вероятно :) На 1.3-то пише от 52 до 60Ah. Все така става, че слагам различен. И тук не вярвам да има проблем да е 45Ah. Всъщност аз я купих с 55Ah. Ханс беше набутал един БОШ вътре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм 35амп., но и аз не бих сложил отново толкова малък, мисля че 45 е оптимално за бензина. 

Просто при по-голям акумулатор при кратки градски няма да може да го зарежда и по-бързо ще се скапе. 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съвсем не е така, да знаеш. Ще се опитам да обясня. Представи си следното. Имаме 2 кофи с вода, едната 10 л, другата 5 л. За запалване сутрин ползваме 1 л. В едната кофа остават 9, в другата 4 л. Алтернатора все трябва 1л. да възстанови и в двата случая.  Просто в 10 литровата кофа имаш повече запас. 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно е така, но конкретно при Хонда има BMS(battery management system), а тази система е предвидена да работи с определен капацитет на батерията и когато го превишиш няма да зарежда оптимално. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...