g.n.g 21 #1 Публикувано 10 Ноември, 2020 Здравейте. Accord К24 комби седи пред единият гараж като стража, и се изпозлва предимно за работа, но ето, че акумулатора издаде багажа (има още няколко месеца гаранция, но не ми се занимава, а искам да сложа по-голям). Добре, че имах кабели да си дам сам ток, че с автомата го .... Та прочетох доста и така или иначе НЕ намерих това което ме интересува: 1: Ако се сложи 60Ah или по-голям акумулатор ще има ли проблем за самият автомобил? 2: Аз днес извадих всичко и успях да напъхам 65Аh обикновен акумулатор! Е малко трудно, но с леко преправяне може и да се захване както трябва. Беше си със стандартен десен +, но като го завъртях клемите си дойдоха на място. Само на + клемата трябваше да разглобя и завъртя болта да е в другата посока (от там позволява да се отвие и завие). Ако няма проблем с удоволствие утре ще закупя един 65Ah с 3 години гаранция, че ми писна баш когато стане студено и колата ми трябва спешно за работа да се ядосвам излишно. Благодаря предварително за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #2 Отговорено 10 Ноември, 2020 Здравей, колега! По принцип може да сложиш 60 Ah акумулатор, няма проблем щом имаш място. Но! Какъвто и акмулатор да сложиш, без да го зареждаш, пак ще се изтощава! Алтернаторът не успява да го зареди напълно, особено при ежедневни преходи на къси разстояния. Ако имаш и някаква постоянна консумация, тогава пък съвсем стои незареден. По-добре си купи едно качествено зарядно и зареждай напълно акумулатора, от време на време, за да ти служи както трябва. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6120 #3 Отговорено 11 Ноември, 2020 Преди 19 часа, g.n.g написа: ... седи пред единият гараж като стража, и се изпозлва предимно за работа, но ето, че акумулатора издаде багажа (има още няколко месеца гаранция, но не ми се занимава, а искам да сложа по-голям). Виж първо дали нямаш утечка на ток - някаква консумация при изваден ключ от стартера и затворени врати. Не е задължително да е заключена, но като мериш - изчакай 1 - 2 мин. - да се "слийпне". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #4 Отговорено 11 Ноември, 2020 (Редактирано) Много зависи и от акумулатора . Вземи си оригиналните Ah за това модел но с повече стартов ток. Моето предложение е някой от тези. http://akumulatori.bg/335/Product/YBX5000#prodAnshor Щом имаш гараж зарядното е много добра придобивка . Редактирано 11 Ноември, 2020 от CARPERA 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #5 Отговорено 11 Ноември, 2020 Благодаря за отговорите. Цецо, мерих, но няма консумация. Проблема дойде когато лятото на два пъти малкият е щракал плафоните и акумулатора бе паднал на 9 волта. Заредих го, но зелената точка изчезна от него. Направи ми впечатление, че дори и нов докато беше, когато стартирам двигателя при студено време (-10 и повече, при положение, че не е стартиран два-три дни) се движеше стрелката на бензина. CARPERA, имам два гаража, но тази кола седи извън тях. Зарядно имам, а и кабели за ток. Днес закупих 65 Ah, но не съм го монтирам, защото нямах време. Надявам се като е с три години гаранция, и произведен преди 4 СЕДМИЦИ да изкара поне гаранцията! Старият може да го занеса с гаранционната карта да си го мерят, и ако кажат да го сменят с нов, ако ли не отива в единият гараж за да се помпат гумите на колелата и мотора. Ще направя снимка как седи 65 ампера в "леглото" на Accord 7 (ако на някой му е интересно де). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #6 Отговорено 11 Ноември, 2020 (Редактирано) Quote Проблема дойде когато лятото на два пъти малкият е щракал плафоните и акумулатора бе паднал на 9 волта. Това е фатален разряд за повечето батерии. Quote Направи ми впечатление, че дори и нов докато беше, когато стартирам двигателя при студено време (-10 и повече, при положение, че не е стартиран два-три дни) се движеше стрелката на бензина. Ето точно тук ти трябва повече стартов ток. Повечето ампераж води до повече повече товар на алтернатора,както беше писано при градско каране е нужно повече време за зареждане. Както го беше описал това което ти беше нужно е повече стартов ток. Но ти нищо не написа за данните на стара и нова батерия. По просто казано този акумулатор от 52ah http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012#info ще ти свърши много по-добра работа от този 60ah,в твоя случай http://akumulatori.bg/286/Product/1453/YUASA 60Ah YBX3005#info Редактирано 11 Ноември, 2020 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #7 Отговорено 11 Ноември, 2020 (Редактирано) Ами новият е 65 ампера и 580А стартов ток. Със сигурност е по-добре и от двата в варианта които ми показвал колега. Редактирано 11 Ноември, 2020 от g.n.g Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #8 Отговорено 11 Ноември, 2020 Няма значение друго се опитвах да обясня. Успех с новия . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #9 Отговорено 11 Ноември, 2020 65амперовият ще влезне ли в леглото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #10 Отговорено 12 Ноември, 2020 Преди 11 часа, Митко Йотов написа: 65амперовият ще влезне ли в леглото. Да, влиза. Имах такъв стар, и преди да купя новият съм го тествал. Днес ще направя снимки след като го монтирам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #11 Отговорено 12 Ноември, 2020 Това е добре. Да не стане грешка,че имат разлика както в ширината така и във височината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #12 Отговорено 12 Ноември, 2020 (Редактирано) Всичко стана! Махнах пластмасовата тава и направо сложих акумулатора. След това върнах една пластмаса на място (че трябваше да я махна докато сложа акумулатора), и превързах компа на газовото със свински опашки да не се подмята. Единствено се наложи да махна червената "шапчица" на + клемата, че не може да се ползва с обикновен акумулатор (който НЕ е Азия стандарт). Общо взето това стана: Редактирано 12 Ноември, 2020 от g.n.g 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #13 Отговорено 13 Ноември, 2020 (Редактирано) Преди 19 часа, g.n.g написа: При мен шапчицата на + си остана. Вярно, че заложих на по-близък до заводския ампераж и с 3 години гаранция. Предишния VEGA азиатски стандарт, някаква корейска марка, изкатра два месеца над гаранцията си. Три пъти го дозареждах през двете зими, които го ползвакх и на пролет ме изненада. Редактирано 13 Ноември, 2020 от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #14 Отговорено 13 Ноември, 2020 19 hours ago, g.n.g said: Всичко стана! Махнах пластмасовата тава и направо сложих акумулатора. След това върнах една пластмаса на място (че трябваше да я махна докато сложа акумулатора), и превързах компа на газовото със свински опашки да не се подмята. Единствено се наложи да махна червената "шапчица" на + клемата, че не може да се ползва с обикновен акумулатор (който НЕ е Азия стандарт). Общо взето това стана: Spoiler Предишния VEGA азиатски стандарт, някаква корейска марка, изкатра два месеца над гаранцията Дано имаш с тази марка повече късмет от колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #15 Отговорено 13 Ноември, 2020 (Редактирано) Честно да Ви кажа карам с Vega вече повече от 7 години, на над 10 автомобила (лични 3, на роднини 3, и служебни (покрай служебните научих за тази марка изобщо)). Само веднъж съм имал ядове (точно с Азия стандарта), но го смениха гаранционно в рамките на 30 минути след като го занесох в представителството им (ако не се лъжа даже е Българска търговска марка, която се прави в Корея). Явно точно този стандарт им куца нещо. Вярно не изкарват по 6-7 години, но пък цената на която ги купувам ме устройва. За 112 лева с три години гаранция е екстра, дори и да изкара само гаранцията си (става въпрос за този 65Ah, и под 80 лева за Азия стандарт с две години гаранция). Както се казва не е болка за умиране 35 лева на година, имайки предвид, че колите (Accord) са здрави, и почти няма инвестиция за части (надявам се така и да си остане). П. П. НЕ правя реклама на фирмата, или нещо подобно! Просто споделям от първа ръка за марката! Редактирано 13 Ноември, 2020 от g.n.g Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #16 Отговорено 13 Ноември, 2020 Добро инфо . Този които сменяш от въпросната кола който не си е покрил гаранцията. Каква марка е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g.n.g 21 #17 Отговорено 13 Ноември, 2020 (Редактирано) Точно на тази марка е! Реално вече веднъж е сменен с нов, но се оказва, че са поотлежали по складовете (почти 1 година и 8 месеца) преди да го закупя. Възможно е и да е от това, че по-малко е търсенето на Азия стандарта. Но при всяка марка има "черна овца", независимо колко е реномирана или не! Аз съм доволен както вече казах (цена-качество). П. П. Това е лично мое мнение, и никой НЕ е длъжен да се влияе от него! П. П. 2: измерената консумация при покой на колата е : 0,013А. Това нормална стойност ли е според Вас? Редактирано 13 Ноември, 2020 от g.n.g Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #18 Отговорено 13 Ноември, 2020 Това отлежаване е пагубно за всяка батерия. Трябва и складова поддръжка,тоест дозаряд.Едва ли някой я прави. Но 1год и 8мес са съкратили живота на батерията както се е случило. Съвет кам тези които им предстои закупуване, ако е възможно да няма такъв складов престой. Да ви замерят батерия преди да ви я сложат в колата. Тези стойности трябва да гледате в таблицата. Изправен алтернатор да зарежда на 14.4 . Да се замери утечката. Това е таблицата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо82 7 #19 Отговорено 15 Ноември, 2020 Колата ти е с редуктор! И 45 ah да й сложиш, караш ли я постоянно, пак ще ти върши работа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #20 Отговорено 1 Декември, 2020 Какъв е оптималният размер акумулатор който може да се поеме к24ка3 седан. Заглеждам се по една Yuassa 50Ah. Дали ще стане без махане на чаркове и някой знае ли, дали тоя модел е с нормални клеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1553 #21 Отговорено 2 Декември, 2020 Spoiler С нормално клеми е http://akumulatori.bg/335/Product/1437/YUASA 52Ah YBX5012#info. Винаги може да се обадиш и питаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #22 Отговорено 8 Декември, 2020 Реших да се зачета в тази тема, макар да избягвам теми дискутирани в годините многократно. Разцъках линковете какво се предлага. Аз карам с VARTA BLUE DYNAMIC ASIA B32 45Ah 330A, купен за 90лв. след връщане на стария. Към момента по същата схема е 95лв. Дори догодина да го хвърля... ще взема същия за 95. Равносметка: 6г. с акумулатори за 185лв. Къде ми е файдата да дам 198лв. YUASA? През годините съм имал и 2бр. Vega, VG 45Ah =55B24LS, 400A, там схемата е същата. Карат си гаранцията +1г. Не си мислете , че ще изберете нещо ултра яко. Чувал съм легендите за акумулатори на по 5-6г. Е да, но не ми се случват на мен. Или поне в този ценови диапазон. Знае ли се, дали се знае? А COVID-a мори ли ги? 🖖 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #23 Отговорено 8 Декември, 2020 Ами ,може и да ги мори ,нооо няма категорично мнение от проучванията ,обаче неправилната подръжка е сигурно ,че ги мори .От ефтините не можеш да очакваш много -затова са ефтини ,скъпите ако ги потдържаш добре ,може да се надяваш на някоя годинка отгоре да искарат .Аз последно взех миналата година jis стандарт banner 45 ah ,до момента се държи перфектно -дано да е за дълго . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gmarinov 36 #24 Отговорено 11 Декември, 2020 Със същият Банер 45ah съм, на година и 6м., онзи ден едвам запали след автомивка и 30 минути отворени врати и светещи плафони. Следващият ще е с по-голям ампераж, поне 50ah. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове