h5rov 294 #1 Публикувано 22 Септември, 2020 Здравейте, Преди месец ми го направи този номер за пръв път, след това се оправи. Днес за втори път. Като отключа от дистанционното се отключват всички врати без шофьорската и багажника. Отключвам с ключа, всичко е ОК. Заключвам с дистанционното се заключват всички без шофьорската. Става и при затворена врата като натисна копчето, тогава заключва всичко. Това аукторатор ли трябва да е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #2 Отговорено 22 Септември, 2020 Здравей.При мен беше точно там проблема. Поръчах от китайците, че бях чел теми тук, че работят адекватно. Смяната е малко гадна. Оставих доста кожа, но вече всичко е ОК. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #3 Отговорено 22 Септември, 2020 Изглежда като точно това - актуатор. Шофьорската с врътване на ключа или натискане на палеца предполагам, че се отключва/заключва механично без да се налага работа на актуатора, за разлика от команда на дистанционното. И да - смяната е пипкава, но и напълно по силите на човек, който дори никога не го е правил. Щом аз успях... Излезе ми 50-60лв оригинална от Щатите. Това преди 8-9 години. От тогава нито смененият, нито останалите актуатори са правили проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 443 #4 Отговорено 23 Септември, 2020 (Редактирано) Смяната е лесна, има си чалъм, за да не оставяш кожи по ламарините. Горе долу за половин час е работата със сваляне и качване на корите. Китайските машинки са ок, излизат по около 20-на лева бройката. Оригиналните са пак китайци. ПП. Тия дето им искат по 40 лева на брой, няма да ги коментирам. Редактирано 23 Септември, 2020 от jijane 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #5 Отговорено 23 Септември, 2020 Благодаря Колеги, Поръчах един комплект лява и дясна от алито, от препоръчан търговец в друга тема. Днес всичко е на ред, работи. Което ми дава време да изчакам доставката. @jijane сподели с 2-3 думи чалъма да знам какво ме очаква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 443 #6 Отговорено 23 Септември, 2020 Нищо особено. Откача се едната шина на механизма на стъклото. Поглеждаш да видиш къде са двата метални шиша за дръжката и патрона и внимателно ги откопчаваш. Малко е пипкав тоя процес с откопчаването, но без да бързаш и без нерви става. Развиваш трите болта на бравата, както и този на палеца за отключване, махаш няколко щипки, отместваш шината на дясно и всичко излиза като едно цяло. Това е нищо сложно. Ако имаш някакви драми се обади. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #7 Отговорено 23 Септември, 2020 (Редактирано) Аз с трите болта на бравата го ядох. Двата превъртяха и се наложи разпробиване на главите. Шината на стъкловодача мисля, че не съм я разкачал и може би затова се борих като шопар с тикви. Мисля, че се водих по това. Редактирано 23 Септември, 2020 от Ivan_Ch 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #8 Отговорено 23 Септември, 2020 @h5rov ако не ти се чакат китайците това ми излзна на първо четене. https://www.olx.bg/ad/motor-za-tsentralno-zaklyuchvane-preden-za-honda-accord-shof-strana-CID360-ID8hVUq.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 443 #9 Отговорено 24 Септември, 2020 С трите болта се подхожда внимателно. Трябва хубав бит и тресчотка 1/4 с удължение. Така се отвиват най-лесно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iliyanK20 8 #10 Отговорено 24 Септември, 2020 Аз същото го ядох с трите болта, наложи се да разпробивам единия. Бих прехоръчал да се използва ударна отвертка, за да не се стига до там. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 443 #11 Отговорено 24 Септември, 2020 Да кажем,че съм сменил някоя и друга машинка. С правилния подход и инструмент нищо не се чупи, или превърта. Просто по-внимателно се подхожда, все пак са 12 и нагоре годишни коли и не е като да е ново. По-голям проблем, за мен, са щипките по корите и самите кори, защото съм имал случай, колкото и внимателно да се подхожда, да се счупи крепежа на шипката към кората и тогава се налагат възстановителни дейности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #12 Отговорено 24 Септември, 2020 Колеги, в Пловдив има една фирма, която продава такива машинки за централно ( и не само). Няколко пъти съм поръчвал от тях и не съм имал проблеми. https://www.avtosklad.bg/мотор-за-централно-заключване-преден-с-централно-заключване-за-honda-accord-2002-10-2008-3-шофьорска-страна И от Китай съм поръчвал за Акорд 7-ма, но се чака 3 седмици, иначе цената е по-добра. Трите болта болта се развиват много лесно с Impact driver (Ударен винтоверт) или с ударна отверка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #13 Отговорено 24 Септември, 2020 За кои 3 болта все се споменава тук не разбрах точно. Да не би да говорите за тези отстрани , които държат самата брава? Ако е за тях , никога не съм ползвал за развиването им нещо по различно от отверка и ръката си. Никакви стъклоповдигачи не съм махал. Само единствено водача на съклото ако се наложи и оная пластмаса която е около лостовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #14 Отговорено 1 Ноември, 2020 Стигнах до 3те болта. Нещо не мога да ги развия. Опитах с напъване, почукване.. дори с ключ, винтоверт.. не поддават. Тези дни ще ида до автосервиз за да видим с тези ударни инструменти дали ще стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #15 Отговорено 1 Ноември, 2020 Еми колега и при мен беше зор, както вече казах. Единия го разпробивах и после го развих след като свалих бравата. Новите болтове ги взех неръждавейка, че не бях сигурен китайскта машинка, колко ще изкара. Ако ти се занимава разпробиваш главите и пантата пада. Или пък пробвай с накисване с някакъв спрей или спирачна течност, дано да тръгнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #16 Отговорено 8 Ноември, 2020 Развиха ми болтовете. Завиха ги леко на ръка за да мога после сам. Много странни винтове. Пак бяха стегнати и се развиха с някакво изпукване. Смених ауктоарора. Работи отключването. От любопитство разглобих стария. Видимо нищо му няма. Готов съм... 🙂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 236 #17 Отговорено 8 Ноември, 2020 (Редактирано) На тези машинки обикновено се прецаква крайния изключвател, онова черното на снимката с трите извода. И не е само при Хонда този проблем. Редактирано 8 Ноември, 2020 от CCord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #18 Отговорено 8 Ноември, 2020 Това е мнение от форума, което си бях снимал за да отворя моя и да проверя теорията но още не съм намерил муза за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове