Jump to content
ykornx

CRV III 2.2 i-CTDI - Бял(сив) пушек от аспуха при палене

Recommended Posts

За мен това са си остатъчни газове и се вижда ясно как мотора ги изхвърля за миг и после всичко си е ОК.Това явление се наблюдава при почти всички мотори когато дълго време се карат преди всичко в градска среда.Да се върне от морето и на другият ден ще види,че това явление го няма.Катализатора задържа.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.09.2020 г. at 6:30, Митко Йотов написа:

Да се върне от морето и на другият ден ще види,че това явление го няма.Катализатора задържа.

 

Това не го разбрах :) Нещо от влажността тук или какво ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро идеята е да продухаш системата на дълго на магистралата на високи обороти, мисля.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джиткам яко градско аз. Ама неговата повече пропушва.

@ykornx Клипчето изчезна някъде. Качи го във Vimeo като мен :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж дали надува маркучите на антифриза, виж дали се губи антифриз ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.09.2020 г. at 15:22, Bizzito написа:

 

@ykornx Клипчето изчезна някъде. Качи го във Vimeo като мен :) 

 

Аз я карам доста и извън градско, но пак си е така. Е не съм я изпържвал на високи обороти де.

Ето и клипче отново. 

@sttekata Няма загуба на антифриз, това за надуването на маркучите нямам идея как да се провери - не разбирам от коли.

Редактирано от ykornx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе не знам на мен не ми се струва много нормално.

 

Иначе за Варна ми препоръчаха Ифидик за дизела. За Радефф сервиз също съм чувал добри отзиви. И двамата правят чип тунинг и трябва да са много на ти с дизела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ифидика (Иво) избягва да се занимава с не-VAG автомобили, за съжаление.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ykornx - На колко е ремапа?

 

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Georgiev crv написа:

Ykornx - На колко е ремапа?

   
Не знам какво точно  ме питаш. Може ли да уточниш като за неразбирачи. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположих, че е ремапната след като е махнат ДПФ. То иначе горе долу си губи смисъла да се сваля ДПФ.

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Georgiev crv написа:

Предположих, че е ремапната след като е махнат...


Аз съм описал в предните постове каква беше ситуацията и че се наложи да й презапишат софтуера ако на това му се вика ремап.

Иначе преди година и 1-2 месеца е направено. 
Но, пушека го имаше и преди да й го презапишат.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че е нормално след като няма ДПФ, всичко натрупано по системата да се "издухва" при начално палене. Макар, че тук леко ми прилича на изгоряло масло (лек синкав оттенък). Каквото и да е, не е зле да измериш компресията.

Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално нормално, ако е твоята нормално ли ще е? Днес снимах пак моята днес, нямаше нищо този път.

И аз съм с махнат дпф без тунинг. Това е поискал предния собственик. Ако бях аз щях да я засиля, ама ще и дойде времето. 

Пък и колко да задържа тая система, тя чак на третото форсиране се изчисти. 

Не мисля, че всички са така и ако това нещо отива в кола с дпф, то той няма са изкара много. А може и точно това да е довело до задръстването му.

 

Колега според мен пробвай първо с друго масло, друга бензиностанция и добавка да видиш дали ще има промяна. И на мен ми синее на масло. При мен също, на видеото не се вижда защото е тъмно, но през деня е същия като твоя.

 

Между другото от скоро съм с БДЦ, не съм фен на добавките, но реших да пробвам. Ще я следя как е по-нататък, че нещо не се кефя на такива пушеци. 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата. 

От месец и половина зареждам само на Ромпетрол. Пушенето още след второто зареждане намаля значително. Дори вече не пуши при всяко палене, а когато пуши изпушва с много по-малко количество пушек - двойно по-малко.

Така, че единия фактор със сигурност е горивото.

Препоръчаха ми една добавка AMSOIL Diesel Injector Clean + Cetane Boost, която ще сложа при следващото зареждане и ще видим какво ще стане с нея - дали ще има някаква промяна.

Ще пиша пак като има развитие....

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А катализатор - имаш ли въобще ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.12.2020 г. at 0:05, ykornx написа:

Така, че единия фактор със сигурност е горивото.

 

Да ти кажа да. Вчера реших да си направя експеримент. Досега съм зареждал само премиум дизел или съм слагал добавки на обикновения дизел. Реших да пробвам една бензиностанция на самообслужване на Петрол, която докарва цена на Марешки. За целта не сложих добавка. Ами, направих няколко кръгчета и дюзите почнаха да пеят симфония. Днес сложих малко добавки и се пооправиха нещата. Така, че горивото има огромно значение за всичко. И... разлика в горивата има. Определено. 

Другото ново, което мога и аз да споделя за пушенето. Този уикенд пътувах и колата се наложи да спи навън на температури около нулата и малко под. Първия ден паля сутринта около 0 градуса, облаци като твоите. После се светнах, че не погледнах подгрева дали е изгаснал и като цяло не чаках много преди да завъртя ключа. На другата сутрин направих два подгрева и изпуши малко и веднага се изчисти. Та може би има някаква връзка с подгревните свещи това. В момента в гаража паля на 12 градуса и виждаш как изпушва едва забележимо.

 

Колкото до добавките аз карам с Bardahl BDC + Wynns Supremium diesel, която съдържа 50 процента цетан бустър и мога да кажа, че има разлика. Зареждам на Шел и вече не смятам да си правя такива експерименти, защото съм доволен от комбинацията.

Забелязах и нещо много странно, този дизел, от който ми чукат дюзите не пуши. Обикновено като я настъпя здраво и отзад става черен облак в първия момент, докато се продуха :) 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.12.2020 г. at 18:24, Bizzito написа:

 

Да ти кажа да. Вчера реших да си направя експеримент.

 

Явно ще трябва да пробвам да зареждам малко и на Шел да видим какво ще стане. В началото наистина имаше някаква промяна, но сега след вече 2-3 месеца ми се струва, че пак си пуши както преди.

За подгрева определено си го изчаквам да изгасне, но паля след като изгасне. Не ми е идвало да пробвам да ги подгрея два пъти....ще пробвам.

От тази добавка AMSOIL Diesel Injector Clean + Cetane Boost дето я сложих нищо не се промени....не усещам никаква разлика нито в работата на мотора нито в изпушването.

Но при мен си пуши и лятото и зимата по един и същ начин....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си турбото колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...