sentinelprime3 59 #241 Отговорено 21 Декември, 2022 На вашето Внимание, жената отиде днес да ми вземе масления филтър от Еконта ,с уговорката да го ПОГЛЕДНЕ преди да го плати , но нали е Жена и все някъде и е главата......Ето го "Оригинален филтър" МАНН от autopower Аз толкова крив филтър до сега не бях виждал и на вс отгоре не е Germany, а по- спомен @dandilov ми беше казал че ВА са Босна и Херцеговина и така да е , аз това не бих го сложил на колата П.с. Мога да го подаря на някой , ако желае ,но не съветвам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #242 Отговорено 21 Декември, 2022 #sentinelprime3 Она ке спи у гаражо....цела седмица!!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #243 Отговорено 21 Декември, 2022 3 hours ago, sentinelprime3 said: На вашето Внимание, жената отиде днес да ми вземе масления филтър от Еконта ,с уговорката да го ПОГЛЕДНЕ преди да го плати , но нали е Жена и все някъде и е главата......Ето го "Оригинален филтър" МАНН от autopower Аз толкова крив филтър до сега не бях виждал и на вс отгоре не е Germany, а по- спомен @dandilov ми беше казал че ВА са Босна и Херцеговина и така да е , аз това не бих го сложил на колата П.с. Мога да го подаря на някой , ако желае ,но не съветвам Това за кой модел Хонда е колега. Ако колегата @dandilov се съгласи да го разреже прати му го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #244 Отговорено 21 Декември, 2022 Преди 5 часа, sentinelprime3 написа: Аз толкова крив филтър до сега не бях виждал Ебаси ментака и то вероятно официален ментак. В сравнение на това, филтрите произведени в България са направо еталон за качество. Излиза, че е по добре да си купуваш не толкова велики марки, които не се правят на 200 места. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sentinelprime3 59 #245 Отговорено 21 Декември, 2022 @CARPERAНе е за Хонда , а Рено Лагуна 3 Купе 2009г. П.с. Ако Дани е ОК ще му го изпратя , никакъв проблем! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #246 Отговорено 21 Декември, 2022 Не особено пък за Рено поне аз нямам интерес да го видя,като гледам само надписа как е..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #247 Отговорено 22 Декември, 2022 Не мога да отварям филтри с по-голям диаметър от 65 мм. Съжалявам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #248 Отговорено 14 Януари, 2023 (Редактирано) Маслен филтър HAMP H1540-RTA-003. Made in Japan. Аналог на Honda 15400-RTA-003. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. На външен вид, фитърът изглежда като точно копие на ОЕМ Honda 15400-RTA-003. Опакован е целият в защитно фолио. На външната част са написани подробно и инструкциите за употреба, както и на оригиналния Honda. Веднага ми хвана окото един надпис над инструкциите за употреба - "MAHLE". Това навежда на мисълта, че може би има нещо общо с японското подразделение "Mahle Tennex". Външното гумено уплътнение е с кръгло сечение. Намазано е със смазка, приличаща на тънка грес. Веднага ми направи впечатление, че не е застопорено и се движи свободно. Много подобно на китайския Mahle OC617. 20230114_121843.mp4 Изважда се с леко усилие, което определено не ми хареса. Има вероятност да бъде "изплюто" при по-високо налягане на маслото. Резбата е нарязана чисто. Противодренажният клапан е от много гъвкав и еластичен червен силикон. След прегъване възвръща моментално първоначалната си форма. Ще затваря дори и при големи студове. Двете страни на филтриращия елемент са изработени от картон! Също като оригиналния японски 15400-RTA-003. Филтриращият елемент е нахлузен върху байпас клапана. А самият байпас клапан е монтиран конструктивно върху пластинчатата пружина на дъното на филтъра. Отвътре кутията е чиста. Няма ръжда. Филтърната хартия е положена относително равномерно. Залепена е здраво за картонените страни на макарата. Снадката на филтърната хартия е пресована, без метална пластина. След разрязването й в двата края, се оказа, че вътрешната метална част - решетката с отворите, въобще не е залепена за картонените плоскости и се отдели сама от тях. Не съм сигурен от налягането и температурата на маслото, в един момент, дали картонът няма да се поразкисне и да пропуска нефилтрирано масло от там... Филтърната хартия е 1:1 с тази на MAHLE OC617. Дебела и плътна. Не прозира въобще на просвет. Ще има много добра филтрираща способност. Полезната й филтрираща площ е 743 cm2. Много добра! Байпас клапанът е с диаметър 0,9 cm и започва да отваря при натиск от 0,72 kg. Това прави налягане 1,132 kg/cm2, или 1,11 bar. В норма! Колкото трябва да бъде! В заключение: Смесени чувства... заради външното гумено уплътнение, сглобката на вътрешната "цедка" с картонени страни, свободното нахлузване на филтриращия елемент въру байпас клапана. Иначе филтърната хартия е "ТОП". П.П. Ще бъде полезно всеки, който е ползвал филтри HAMP, да сподели впечатленията си и дали е имал някакви проблеми с тях. Редактирано 17 Януари, 2023 от dindin Редактирани параметри и твърдения по молба на автора 1 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #249 Отговорено 15 Януари, 2023 Преди 12 часа, dandilov написа: Това навежда на мисълта, че може би има нещо общо с японското подразделение "Mahle Tennex". Последно като купувах оригинален филтър Honda на него си пишеше Mahle Tennex Made in Japan. Изглеждаше по-същия начин, съжалявам, че не го снимах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #250 Отговорено 15 Януари, 2023 @dandilov Quote В заключение: Смесени чувства... заради външното гумено уплътнение, сглобката на вътрешната "цедка" с картонени страни, свободното нахлузване на филтриращия елемент въру байпас клапана и ниското налягане на байпас клапана. Иначе филтърната хартия е "ТОП". Ниското налягане на отваряна не предполага ли почти 80% пропуск на нефилтрирано масло. При едно градско шофиране на къси разстояния този филтър нищо няма да филтрира,тоест няма да работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #251 Отговорено 15 Януари, 2023 Хипотетично е за по-редичките 0W-20-ки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #252 Отговорено 17 Януари, 2023 HAMP са интересни филтри, имаше и къси, "спортни". Колегата Пепи (Izanagi) правеше общи поръчки за тях, аз лично съм взимал май един или два, но това беше отдавна. Загледал съм ги сега отново, но последните няколко смени все съм или с Amsoil (имам още един), а преди това с VIC DC-06 преди да спрат вноса. Иначе този VIC си чака реда, но в името на науката мога да го даря 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #253 Отговорено 17 Януари, 2023 (Редактирано) Да съобщя за направена корекция в данните на филтър HAMP H1540-RTA-003. Made in Japan. Поради грешка в изчисленията за налягането при отваряне на бай-пас клапана, данните са коригирани! Байпас клапанът започва да отваря при налягане от 1,132 kg/cm2, или това е 1,11 bar. Останалите данни са правилни. А пък и никой не си направи труда да сметне налягането по така предоставените данни, та да ме коригира. @dindin Заслужава ли си да го жертваме? Иначе VIC филтри се продават от Interkars, но в Полша. Също в Полша открих този сайт, но доставката до БГ излиза солена: https://jdmshop.eu/en/japanese-oil-filter-honda-vic-c-809 Редактирано 17 Януари, 2023 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #254 Отговорено 19 Януари, 2023 Прав си, вече се води "екзотичен" като няма внос. Off Topic Аз пък чак сега загледах, че съм взел 805, вместо 809, така че бих го подарил на някой с F, B серия (може би и D). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #255 Отговорено 18 Февруари, 2023 Дано не ви попадат такива филтри 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #256 Отговорено 25 Февруари, 2023 (Редактирано) Маслен филтър OEM Honda 15400-PLM-A02. Made in U.S.A.. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от CARPERA със съдействието на tsonev.autofix. Филтърът е опакован целият в защитно фолио. Беше предоставен, допълнително увит, в защитен найлон с балончета. Гуменото уплътнение е намазано със смазка, приличаща на грес. Филтърът излъчваше силна миризма на ж.п. смазка. Впечатление ми направи не особено ясният шрифт и не особено добрата прецизност на надписите върху самата кутия на филтъра. Противодренажният клапан е силиконов и с оранжев цвят. Веднага прави впечатление изпълнението му. Една не малка част от него се спуска надолу във вътрешността на филтъра. Нещо, което не съм забелязвал при другите филтри. Не знам каква е целта на такова изпълнение. Външното гумено уплътнение (О-пръстен) е лесно подвижно в леглото си. Изважда се лесно с един пръст. Надявам се, да е изчислено правилно и да не направи някой проблем. 20230220_182041.mp4 20230220_182212.mp4 След отваряне, филтърът изглежда така: Филтърната хартия е разположена върху метална решетка, а в двата й края са залепени картонени ограничители. Не успях да разбера това кафяво замъсяване, върху картонените части, някаква смазка ли е, или пък друго нещо, но миришеше силно на ж.п. вагон. Байпас клапанът е пластмасов и ереализиран като отделен елемент заедно с пластинчата пружина, която го притиска към макарата с филтърната хартия. Това изпълнение съм срещал и в много други американски филтри. Явно им е някаква традиция. Конструкцията на макарата е залепена здраво с черно лепило. Снадката на самата филтърна хартия е подсигурена с метална пластина, макар и не много прецизно. Филтърната хартия е доста плътна и дебела. Не прозира на просвет и ще осигурява много добро филтриране. По дебелина и плътност е сходна с тази на MAHLE OC617. Филтриращата площ е 742.8 cm2 - много добра! Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.3 mm и отваря при натиск от 1.7 kg. Това прави налягане от 1.28 kg/cm2, или 1.26 bar. Чудесен резултат! Заключение: Добър филтър! Ще върши работата за която е предназначен. Обаче остава едно не добро впечатление от не достатъчната прецизност в изработката при някои детайли... Редактирано 25 Февруари, 2023 от dandilov 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #257 Отговорено 25 Февруари, 2023 (Редактирано) По принцип 15400-PLM-A02 e производство на Honeywell. И едно клипче за сравнение между 15400-PLM-A01 и 15400-PLM-A02 Редактирано 25 Февруари, 2023 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #258 Отговорено 25 Февруари, 2023 Quote Не успях да разбера това кафяво замъсяване, върху картонените части, някаква смазка ли е, или пък друго нещо, но миришеше силно на ж.п. вагон. @dandilov Ако е полагано топло лепилото отгоре на тази картонена част,би ли могло да е пропит цвета през картона,и от това да е замърсяването. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #259 Отговорено 25 Февруари, 2023 Не е пропито от лепилото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #260 Отговорено 25 Февруари, 2023 (Редактирано) Ок значи е някаква тайна подправка. Прави впечатление на отворите в основата че са двойно повече от всеки филтър,това не е за пренебрегване. Плюс байпас клапана с най-добри резултати от всички в темата филтри ,хартия филтрираща отново топ. Можеш ли да сравниш с другите отрязани филтри този О пръстен и закрепването му долу. При правилна работа на байпас клапана с точните спецификации,който не провокира високо налягане,този О пръстен би си свършил работата. Благодаря още веднъж за темата,на мен ми беше интересно да го вида този филтър отрязан. п.п.Хубаво ли е да ги оценяваме по десетобалната система и да намерим топ10 Редактирано 25 Февруари, 2023 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #261 Отговорено 25 Февруари, 2023 (Редактирано) Сега едно сравнение на "Made For Filtron", с предишния Made in Poland. Маслен филтър FILTRON OP575 (Made For Filtron), предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Надписът "Made for Filtron" е наблюдаван при филтри OP575, произведени в BA (Босна и Херцеговина). Дали този също е произведен там - не мога да кажа! Поне от надписите не е ясно къде точно е произведен, но все така е Made for Filtron, a не е Made by Filtron, или Made in Poland, например... На този филтър противодренажният му клапан е от бяла силиконова гума. За сравнение на "оригинала" е от черна гума. Вътре е започнал да ръждясва. Явно не е бил съхраняван при оптимални условия. Още от тук се вижда колко много прозира филтърната хартия. Макарата е изработена прецизно. Всичко е залепено точно и здраво. Хартията е положена малко неравномерно, но каквото-такова... Полезната филтрираща площ е 648 cm2, което е много добре. Но! Филтърната хартия е сравнително тънка и рехава. Прозира съществено на просвет. Няма нищо общо с качествената хартия на ОР575 на полското производство! Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.35 cm и отваря при натиск от 1.42 kg. Това прави налягане от 0,99 kg/cm2 или 0,97 bar. Тоест много добър резултат в сравнение с полското производство, където отваряше при двойно по-голямо налягане от нормалнто. Заключение: Като цяло много добре и прецизно изработен филтър, но за съжаление, качеството на филтърната хартия е ниско и няма да има добра филтрираща способност! Редактирано 25 Февруари, 2023 от dandilov 3 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #262 Отговорено 25 Февруари, 2023 Маслен филтър Blue Print ADH22114, предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Филтърът е представен като заместител на ОЕМ 15400-RBA-F01. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Външното уплътнение (О-пръстенът) е здраво, достатъчно дебело и е с кръгло сечение. Намазано е с някакъв вид течна прозрачна смазка. Седи сравнително плътно в леглото си. 20230225_160754.mp4 Вътре изглежда добре уплътнен с лепило. След разрязване се наблюдава също много прецизна изработка на елементите вътре. Всичко е чисто. Няма никакви петънца. Противодренажният клапан е оранжев на цвят, но не мога да кажа дали е от силикон или гума, понеже е доста дебел материалът. Но въпреки това възвръща моментално формата си след прегъване и осигурява затваряне на изходящите отвори на филтъра. Макарата също е изработена доста добре. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно и доста на гъсто. Снадката на хартията е подсигурена с метална пластина, защипана прецизно. Конструкцията е залепена здраво. Не се разпада дори след прилагане на значително усилие. Има малко излишък от лепило, но не е проблем. Площта на филтърния елемент е 725,2 cm2 - много добър резултат! Филтърната хартия е със средна дебелина и има известно прозиране на просвет. Сравнена с тази на Mahle OC617, е по-тънка, но сравнена с тази на MANN W610/6 e еднаква, дори ми се струва, че е малко по-дебела от на MANN. Също така има сходна плътност с тази на Манн-а, а също и прозират горе-долу еднакво на просвет. Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.305 cm и отваря при натиск от 2.13 kg. Това прави налягане от 1,59 kg/cm2 или 1,56 bar. По-високо от нормалното, но не много. Заключение: Много добре и прецизно изработен среден клас филтър! Има аналогични и близки х-ки на Mann W610/6, но е на по-ниска цена. Бих го ползвал, ако нямам нещо по-добро подръка! 5 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #263 Отговорено 25 Февруари, 2023 #dandilov Такъв сложих през октомври.... Имам и втори резервен ..ще хвана да поръчам още два Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #264 Отговорено 26 Февруари, 2023 Преди 14 часа, dandilov написа: Made for Filtron, a не е Made by Filtron, или Made in Poland, например... Най вероятно,защото го прави MAN,а те са едно общо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #265 Отговорено 26 Февруари, 2023 @mitaka0007 Не се хвърляй така смело. Има и по-добри филтри от тоя. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #266 Отговорено 26 Февруари, 2023 (Редактирано) Преди 1 час, dandilov написа: Не се хвърляй така смело. Има и по-добри филтри от тоя. Мен ако питаш има и по-добри коли от Хонда, ама ... И на мен Blue Print са ми първия избор за всички филтри, без горивния (за него нямам достатъчно сведения). Отличен баланс цена/качество. Респект за обзорите! Редактирано 26 Февруари, 2023 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #267 Отговорено 26 Февруари, 2023 На 29.10.2022 г. at 18:05, dandilov написа: Заключение: Всичко би било перфектно, ако не бяха: липсата на метална снадка, на филтърната хартия и най-вече лошата конструкция на байпас клапана, който винаги е частично отворен. Жалко! Първо да благодаря за труда! Супер сте! Интересно, Mahle ги смятах за добри филтри след като четох преди няколко години. Основно тук. Сега се оказва че има проблем. До сега на дизела слагах само такъв, но там е само вложка, изглеждаше си добре. Сега и за бензина взех пак Mahle OC 617, този от теста Обаче, и сега, и на дизела като съм купувал са били в оранжева опаковка, а този е в синя. Сега не съм гледал, но на дизеловия си пишеше Made in Bulgariа, даже май сме го коментирали някъде. Май ще трябва пак да чета и да сменям марката. Преди 4 часа, inspektora написа: Мен ако питаш има и по-добри коли от Хонда, ама ... И на мен Blue Print са ми първия избор за всички филтри, без горивния (за него нямам достатъчно сведения). Отличен баланс цена/качество. Респект за обзорите! Освен, че има по-добри, видях назад, че се оплакваш от цените. Явно си забелязал, че на този дизел няма нищо евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #268 Отговорено 27 Февруари, 2023 @Bizzito По принцип не съм от хората, които се оплакват. Само съм отбелязал колко безобразни са цените на HONDA ОЕМ части и консумативи. За щастие има и други добри алтернативи на разумни цени, за което съм пуснал и отделна тема. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #269 Отговорено 2 Март, 2023 @dandilov направи таблица Sent from my SM-A528B using Tapatalk 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #270 Отговорено 14 Март, 2023 Маслен филтър Amsoil EA15K13. За използване на мястото на MANN W610/6, Honda 15400-PLM-A02, Mahle OC617, Honda 15400-RTA-003 и други. Да го режа ли? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #271 Отговорено 19 Март, 2023 Да, да видим той ли е най-добрия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #272 Отговорено 20 Март, 2023 31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда". Пък и знам какво има вътре. Ще си го ползвам по предназначение. 1 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #273 Отговорено 22 Март, 2023 На 20.03.2023 г. at 19:25, dandilov написа: 31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда". Или обърнати в 5 афтърмакет филтри. На онези ,дето пише honda по20лв. ,какво им е? Добре правиш,че ни представяш различни марки филтри,но с тези 20 микрона,ще трябва май да си върви,с масло от същата марка🙂. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #274 Отговорено 22 Март, 2023 Е защо пък да се съобразяваме с марката и на маслото? Като сложа филтър MANN, масло MANN ли да търся? Шегата на страна, филтърчето изглежда много добро, от "презентациите" на различни любопитни хора в нет-а. Ако заявената филтрираща способност (от 98% - 99% при 20 микрона) е истина, тогава си е върхът! Но и да го отворя, няма как да разбера това дали е вярно. Някъде гледах, че ОЕМ на Хонда му дават едва 68% - 72% при 20 микрона... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #275 Отговорено 22 Март, 2023 По скоро мисълта ми беше,за самата пропускливист на филтриращата хартия (елемент)вътре,защото има и други марки (VIC) с подобна филтрация,но с препоръчителен къс интервал на работа и съответно подмяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #276 Отговорено 22 Март, 2023 https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057557994 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #277 Отговорено 1 Април, 2023 (Редактирано) Маслен филтър Blue Print ADH22117 за N22A2: Изработката изглежда много прецизна. Хартията е сгъната равномерно и нагъсто. Залепена е отлично към пластмасата, без излишъци от лепило. От вътрешната страна на филтъра има допълнително оребряване. Всички гумени О-пръстени пасват идеално. Редактирано 1 Април, 2023 от inspektora 4 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2824 #278 Отговорено 21 Май, 2023 Маслен филтър CHAMPION COF100208S Закупен online от български дистрибутор на авточасти. Може да бъде закупен на цени от 5,83 лв. до 8,00 лв., в зависимост от търговеца. На кутията филтърът е представен за използване в Civic VII, но в сайта на производителя , Part finder-а го дава и за други модели Civic, Accord, HR-V, CR-V, дори и за Legend. Преди да го купите, направете справка за съответствие тук. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Размерите му са по-големи от тези на масовите филтри за Honda, но уплътнителният, външен О-пръстен е със стандартни размери и правоъгълно сечение. Ще пасне на повечето Хонди, там където външният диаметър на филтъра не е пречка! Ето как изглежда, сравнен с MANN W610/6: Вътре всичко е чисто - предимството на защитния целофан! Вътрешната макара (цедка) е уплътнена добре. Филтърната хартия е наредена и залепена изключително равномерно и прецизно. Няма излишни остатъци от лепилото като при някои други филтри. Снадката между двата й края е подсигурена с метална пластина. Конструкцията е здрава и не поддава на натиск. Филтърната хартия е със средна дебелина, съпоставима с тази на Mann W610/6, но е много по-плътна и въобще не прозира на просвет. Ще има по-добра филтрираща способност при малките частици. Поради по-големите размери, филтърът има изключително голяма филтрираща площ - около 1090 cm2 ! Това ще осигурява и по-добър поток на маслото. По-големият обем на филтъра ще осигури и по-голямо количество масло за пълнене, в маслената система, което е още едно предимство. Противодренажният клапан е изработен от стандартната черна гума, но е достатъчно еластичен при стайна температура и затваря бързо и плътно. Тук би отивало повече, ако беше изработен от силикон, но се надявам при ниски температури да си върши работата и така. Байпас клапанът е с диаметър 1,006 cm и отваря при натиск от 1,2 kg, което прави налягане от 1,48 bar. Малко по-високо от нормалното, но приемливо! Заключение: Един незаслужено пренебрегван от мен филтър, дълги години наред... - Изключително прецизна изработка; - Голям обем; - Много голяма филтрираща площ; - Плътна и здрава филтърна хартия, не прозираща на просвет. - Притежава една от най-ниските цени на пазара в момента. След подробния анализ, спокойно мога да кажа, че този Champion е истински шампион в "лигата" на средния клас филтри! 5 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #279 Отговорено 21 Май, 2023 С по-големият си обем би бил + за Ледженда, но не знам дали при мах ход на предно дясно колело, полуоската нама да го смачка. Но може с проба на място да се провери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #280 Отговорено 21 Май, 2023 Като купих ЦРВ-то беше с такъв филтър. Тръгвам да сменям мастото и гледам новия (MANN) по-малък. Първата ми реакция беше да започна да мамча продавача дето ми го продаде. После като се позагледах, разбрах, че грешка няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове