Jump to content

Recommended Posts

На вашето Внимание, жената отиде днес да ми вземе масления филтър от Еконта ,с уговорката да го ПОГЛЕДНЕ преди да го плати , но нали е Жена и все някъде и е главата......Ето го "Оригинален филтър" МАНН от autopower 

 

Аз толкова крив филтър до сега не бях виждал и на вс отгоре не е Germany, а по- спомен @dandilov ми беше казал че ВА са Босна и Херцеговина и така да е , аз това не бих го сложил на колата 

П.с. Мога да го подаря на някой , ако желае ,но не съветвам :)

 

IMG-1222b54e51c4ae9b8dbfe713f3c80247-V.jpg

IMG-abf48a9a779c7c4ddc1ff940d9fde801-V.jpg

IMG-045058d48c41dcc906e8818218ef206e-V.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#sentinelprime3

Она ке спи у гаражо....цела седмица!!!:ph34r::rant:

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 hours ago, sentinelprime3 said:

На вашето Внимание, жената отиде днес да ми вземе масления филтър от Еконта ,с уговорката да го ПОГЛЕДНЕ преди да го плати , но нали е Жена и все някъде и е главата......Ето го "Оригинален филтър" МАНН от autopower 

 

Аз толкова крив филтър до сега не бях виждал и на вс отгоре не е Germany, а по- спомен @dandilov ми беше казал че ВА са Босна и Херцеговина и така да е , аз това не бих го сложил на колата 

П.с. Мога да го подаря на някой , ако желае ,но не съветвам :)

 

IMG-1222b54e51c4ae9b8dbfe713f3c80247-V.jpg

IMG-abf48a9a779c7c4ddc1ff940d9fde801-V.jpg

IMG-045058d48c41dcc906e8818218ef206e-V.jpg

Това за кой модел Хонда е колега.

Ако колегата @dandilov се съгласи да го разреже прати му го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, sentinelprime3 написа:

Аз толкова крив филтър до сега не бях виждал

Ебаси ментака :blink: и то вероятно официален ментак. В сравнение на това, филтрите произведени в България са направо еталон за качество. Излиза, че е по добре да си купуваш не толкова велики марки, които не се правят на 200 места.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERAНе е за Хонда , а Рено Лагуна 3 Купе 2009г.

 

П.с. Ако Дани е ОК ще му го изпратя , никакъв проблем! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не особено пък за Рено поне аз нямам интерес да го видя,като гледам само надписа как е.....

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да отварям филтри с по-голям диаметър от 65 мм. Съжалявам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслен филтър HAMP H1540-RTA-003. Made in Japan. Аналог на Honda 15400-RTA-003.

Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата  birev.

 

На външен вид, фитърът изглежда като точно копие на ОЕМ Honda 15400-RTA-003. Опакован е целият в защитно фолио. На външната част са написани подробно и инструкциите за употреба, както и на оригиналния Honda.

Веднага ми хвана окото един надпис над инструкциите за употреба - "MAHLE". Това навежда на мисълта, че може би има нещо общо с японското подразделение "Mahle Tennex".

20230113_175043.thumb.jpg.e98f319a72977d713f232f17d97d927f.jpg20230113_175211.thumb.jpg.18b3c86ba7c64d4e459db03a9a108592.jpg20230114_121419.thumb.jpg.62c3e6d8767435fa7228d76a6213ef2c.jpg20230114_122148.thumb.jpg.bdb645e2230140c456c1387348668a3d.jpg20230114_122156.thumb.jpg.eeabdd254c4bacacbf3841bba9a53679.jpg20230114_122206.thumb.jpg.a34dfb56a6280c122afbf7f0ff0e9b60.jpg20230114_122214.thumb.jpg.1f1b9e153e35fe8dbbb10a6395e7e415.jpg

 

Външното гумено уплътнение е с кръгло сечение. Намазано е със смазка, приличаща на тънка грес. Веднага ми направи впечатление, че не е застопорено и се движи свободно. Много подобно на китайския Mahle OC617.

 

 

Изважда се с леко усилие, което определено не ми хареса. Има вероятност да бъде "изплюто" при по-високо налягане на маслото.

20230114_122436.thumb.jpg.838b2e96e745a3546eea5f6647da8746.jpg

 

Резбата е нарязана чисто. Противодренажният клапан е от много гъвкав и еластичен червен силикон. След прегъване възвръща моментално първоначалната си форма. Ще затваря дори и при големи студове.

Двете страни на филтриращия елемент са изработени от картон!  Също като оригиналния японски 15400-RTA-003.

20230114_123752.thumb.jpg.6587a5a9b1b997f1ba7cb1926e98a5fa.jpg20230114_123708.thumb.jpg.99e8b30f7f023958cf2ee9e009a31728.jpg20230114_123006.thumb.jpg.430ba4a92ef3dcaf26cf6f130afff361.jpg

 

Филтриращият елемент е нахлузен върху байпас клапана. А самият байпас клапан е монтиран конструктивно върху пластинчатата пружина на дъното на филтъра. Отвътре кутията е чиста. Няма ръжда.

20230114_123835.thumb.jpg.e47b9eb30e9c2b35f357dba22bae2a95.jpg20230114_123845.thumb.jpg.4520edef483f450dbf0c71375a4edb97.jpg20230114_124017.thumb.jpg.6bb594ba8d32646792928ef00e90aa3f.jpg20230114_124052.thumb.jpg.2cea0f221b46776e743921b57258000b.jpg20230114_124158.thumb.jpg.ce67c6e8cc430ed02671a2d7484149dc.jpg

 

Филтърната хартия е положена относително равномерно. Залепена е здраво за картонените страни на макарата. Снадката на филтърната хартия е пресована, без метална пластина.

20230114_124232.thumb.jpg.db698d8b8e20965f74a81c12c4b525e3.jpg20230114_124410.thumb.jpg.1a19245d6227be35a8c992b0718df85c.jpg20230114_124312.thumb.jpg.ec54273cd0b3fc0bc2ec19a4b3b52c53.jpg

 

След разрязването й в двата края, се оказа, че вътрешната метална част - решетката с отворите, въобще не е залепена за картонените плоскости и се отдели сама от тях. Не съм сигурен от налягането и температурата на маслото, в един момент, дали картонът няма да се поразкисне и да пропуска нефилтрирано масло от там...

20230114_124935.thumb.jpg.a52d25e5911a002c5133019f6561aaf1.jpg20230114_125025.thumb.jpg.7d3731719c379864bd1310a82abc99f6.jpg20230114_130718.thumb.jpg.bd7a256e71880044c591ac5226047550.jpg20230114_130724.thumb.jpg.dd9bce4751d97915c4c2331750b10889.jpg20230114_130910.thumb.jpg.e2dc3f81fbaeab21c36ba7ce718a8bbb.jpg

 

Филтърната хартия е 1:1 с тази на MAHLE OC617. Дебела и плътна. Не прозира въобще на просвет. Ще има много добра филтрираща способност. Полезната й филтрираща площ е 743 cm2. Много добра!

20230114_130326.thumb.jpg.ffa701e22a9985c927ed1fc3dd8db48a.jpg20230114_130524.thumb.jpg.59705421978f4eb834063f15ab1e02df.jpg20230114_124606.thumb.jpg.3481816867a0ed20f590406d51ee4193.jpg20230114_125805.thumb.jpg.6ef59cac537f912af174b4c111efc876.jpg

 

Байпас клапанът е с диаметър 0,9 cm и започва да отваря при натиск от 0,72 kg. Това прави налягане 1,132 kg/cm2, или 1,11 bar. В норма! Колкото трябва да бъде!

20230114_130201.thumb.jpg.4d4b4a975391bd5bf53407f6f1424ba1.jpg

 

В заключение:

Смесени чувства... заради външното гумено уплътнение, сглобката на вътрешната "цедка" с картонени страни, свободното нахлузване на филтриращия елемент въру байпас клапана.

Иначе филтърната хартия е "ТОП".

 

П.П. Ще бъде полезно всеки, който е ползвал филтри HAMP, да сподели впечатленията си и дали е имал някакви проблеми с тях.

Редактирано от dindin
Редактирани параметри и твърдения по молба на автора
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, dandilov написа:

Това навежда на мисълта, че може би има нещо общо с японското подразделение "Mahle Tennex".

Последно като купувах оригинален филтър Honda на него си пишеше Mahle Tennex Made in Japan. Изглеждаше по-същия начин, съжалявам, че не го снимах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov

Quote

В заключение:

Смесени чувства... заради външното гумено уплътнение, сглобката на вътрешната "цедка" с картонени страни, свободното нахлузване на филтриращия елемент въру байпас клапана и ниското налягане на байпас клапана.

Иначе филтърната хартия е "ТОП".

Ниското налягане на отваряна не предполага ли почти 80% пропуск на нефилтрирано масло.

При едно градско шофиране на къси разстояния този филтър нищо няма да филтрира,тоест няма да работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хипотетично е за по-редичките 0W-20-ки.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

HAMP са интересни филтри, имаше и къси, "спортни".

Колегата Пепи (Izanagi) правеше общи поръчки за тях, аз лично съм взимал май един или два, но това беше отдавна.

Загледал съм ги сега отново, но последните няколко смени все съм или с Amsoil (имам още един), а преди това с VIC DC-06 преди да спрат вноса.

 

Иначе този VIC си чака реда, но в името на науката мога да го даря :D

image.png

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съобщя за направена корекция в данните на филтър HAMP H1540-RTA-003. Made in Japan.

Поради грешка в изчисленията за налягането при отваряне на бай-пас клапана, данните са коригирани!

Байпас клапанът започва да отваря при налягане от 1,132 kg/cm2, или това е 1,11 bar.

Останалите данни са правилни.

А пък и никой не си направи труда да сметне налягането по така предоставените данни, та да ме коригира. :rolleyes: :)

 

@dindin

Заслужава ли си да го жертваме?

Иначе VIC филтри се продават от Interkars, но в Полша.

Също в Полша открих този сайт, но доставката до БГ излиза солена:

https://jdmshop.eu/en/japanese-oil-filter-honda-vic-c-809

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, вече се води "екзотичен" като няма внос. :)

Off Topic

Аз пък чак сега загледах, че съм взел 805, вместо 809, така че бих го подарил на някой с F, B серия (може би и D). 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:shock: Дано не ви попадат такива филтри :shock:

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслен филтър OEM Honda 15400-PLM-A02. Made in U.S.A..

Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от CARPERA със съдействието на tsonev.autofix.

 

Филтърът е опакован целият в защитно фолио. Беше предоставен, допълнително увит, в защитен найлон с балончета. Гуменото уплътнение е намазано със смазка, приличаща на грес. Филтърът излъчваше силна миризма на ж.п. смазка. 

20230220_181658.thumb.jpg.51f2ef4379d4795b46b9fdd6e40d5bb3.jpg20230220_181748.thumb.jpg.37556aa6505ff26f74edf93b9e2a2913.jpg20230211_185540.thumb.jpg.6751ab7860fb63cb55a67c14fa552b66.jpg

 

Впечатление ми направи не особено ясният шрифт и не особено добрата прецизност на надписите върху самата кутия на филтъра.

20230211_185251.thumb.jpg.f19110fc951dcc4c6c898dd3058e0367.jpg20230211_185440.thumb.jpg.feeb99bcd8745af52717d37daa4532ac.jpg20230211_185451.thumb.jpg.5ec6dfecaf6c0133b06c9ad618a031c0.jpg20230211_185348.thumb.jpg.1aecf580d080f32a49fd9b21374d1e66.jpg

 

Противодренажният клапан е силиконов и с оранжев цвят.  Веднага прави впечатление изпълнението му. Една не малка част от него се спуска надолу във вътрешността на филтъра. Нещо, което не съм забелязвал при другите филтри. Не знам каква е целта на такова изпълнение.

20230211_185609.thumb.jpg.e79c9b45125ee64e61b461c773e40f9e.jpg20230211_185628.thumb.jpg.9d395160e2b10fa85c567578d0683ece.jpg20230225_123649.thumb.jpg.983164c8645e1a959db5a2c479617ff4.jpg20230225_120312.thumb.jpg.2ddfb827b34b708f0be506f077a251c8.jpg

 

Външното гумено уплътнение (О-пръстен) е лесно подвижно в леглото си. Изважда се лесно с един пръст. Надявам се, да е изчислено правилно и да не направи някой проблем.

 

След отваряне, филтърът изглежда така:

20230225_120244.thumb.jpg.9135840b5a3b2f97c7e0e2855067fa77.jpg20230225_120437.thumb.jpg.c743f3445b534fc2d08723a1f3bfa2f8.jpg20230225_120506.thumb.jpg.10000e6ee55c2caf484973794d007c88.jpg20230225_120519.thumb.jpg.5416a968841e11adf96a9929df2713e6.jpg20230225_120400.thumb.jpg.c4dcc46e88cf6e76ee86f0f362146d98.jpg

 

Филтърната хартия е разположена върху метална решетка, а в двата й края са залепени картонени ограничители. Не успях да разбера това кафяво замъсяване, върху картонените части, някаква смазка ли е, или пък друго нещо, но миришеше силно на ж.п. вагон.

20230225_120846.thumb.jpg.c0732e4c622fe1c0e0866d81e9f0c481.jpg

 

Байпас клапанът е пластмасов и ереализиран като отделен елемент заедно с пластинчата пружина, която го притиска към макарата с филтърната хартия. Това изпълнение съм срещал и в много други американски филтри. Явно им е някаква традиция.

20230225_120519.thumb.jpg.5aa2aeee371d60618851c9162cc8a6c5.jpg20230225_120552.thumb.jpg.ee09660f3e93248ef361a1c99ef7f982.jpg20230225_120602.thumb.jpg.fbdc13555e7ee6e33fd1a9f1be1843cb.jpg20230225_120547.thumb.jpg.1074fb988933fd6dbbda455e34c26480.jpg

 

Конструкцията на макарата е залепена здраво с черно лепило. Снадката на самата филтърна хартия е подсигурена с метална пластина, макар и не много прецизно.

20230225_120927.thumb.jpg.9467312fbe874881a308d8d8c56d7b39.jpg20230225_120957.thumb.jpg.7b98bdf5b6e380e368dbee5aac60bc39.jpg20230225_121737.thumb.jpg.b1b6ddd9cce1f451c1c43212191753c9.jpg

 

Филтърната хартия е доста плътна и дебела. Не прозира на просвет и ще осигурява много добро филтриране. По дебелина и плътност е сходна с тази на MAHLE OC617. Филтриращата площ е 742.8 cm2 - много добра!

20230225_122938.thumb.jpg.0f03b2b48d3f50d12c7d1ed81a2f7a8d.jpg20230225_121635.thumb.jpg.d192cff0dd2a264926eda8c47e56b6d6.jpg20230225_122631.thumb.jpg.56f1135488c762b863aa3079a3d540a5.jpg20230225_123452.thumb.jpg.ea7d6d49dd84c636c70917a1b391c071.jpg

 

Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.3 mm и отваря при натиск от 1.7 kg. Това прави налягане от 1.28 kg/cm2, или 1.26 bar. Чудесен резултат!

 

Заключение:

Добър филтър! Ще върши работата за която е предназначен.

Обаче остава едно не добро впечатление от не достатъчната прецизност в изработката при някои детайли...

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип 15400-PLM-A02 e производство на Honeywell.

И едно клипче за сравнение между 15400-PLM-A01 и 15400-PLM-A02

 

 

 

Редактирано от dandilov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Не успях да разбера това кафяво замъсяване, върху картонените части, някаква смазка ли е, или пък друго нещо, но миришеше силно на ж.п. вагон.

@dandilov

Ако е полагано топло лепилото отгоре на тази картонена част,би ли могло да е пропит цвета през картона,и от това да е замърсяването.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е пропито от лепилото.

20230225_151810.thumb.jpg.391390314090f105350e637da3269d82.jpg20230225_151759.thumb.jpg.3de780ac97f54b5e5c52d56b1402a708.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок значи е някаква тайна подправка.

Прави впечатление на отворите в основата че са двойно повече от всеки филтър,това не е за пренебрегване.

Плюс байпас клапана  с най-добри резултати от всички в темата филтри ,хартия филтрираща отново  топ.

Можеш ли да сравниш с другите отрязани филтри този О пръстен и закрепването му долу.

При правилна работа на байпас клапана   с точните спецификации,който не провокира високо налягане,този О пръстен  би си свършил работата.

Благодаря още веднъж  за темата,на мен ми беше интересно да го вида този филтър отрязан.

:honda:

п.п.Хубаво ли е да ги оценяваме по десетобалната система и да намерим топ10

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

#dandilov

Такъв сложих през октомври.... Имам и втори резервен ..ще хвана да поръчам още два:worthy::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, dandilov написа:

Made for Filtron, a не е Made by Filtron, или Made in Poland, например...

Най вероятно,защото го прави MAN,а те са едно общо.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mitaka0007  Не се хвърляй така смело. Има и по-добри филтри от тоя.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dandilov написа:

Не се хвърляй така смело. Има и по-добри филтри от тоя.

Мен ако питаш има и по-добри коли от Хонда, ама ... :lol:

И на мен Blue Print  са ми първия избор за всички филтри, без горивния (за него нямам достатъчно сведения). Отличен баланс цена/качество.

Респект за обзорите!

Редактирано от inspektora
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

На 29.10.2022 г. at 18:05, dandilov написа:

Заключение:

Всичко би било перфектно, ако не бяха: липсата на метална снадка, на филтърната хартия и най-вече лошата конструкция на байпас клапана, който винаги е частично отворен. Жалко!

 

Първо да благодаря за труда! Супер сте!

Интересно, Mahle ги смятах за добри филтри след като четох преди няколко години. Основно тук. Сега се оказва че има проблем. До сега на дизела слагах само такъв, но там е само вложка, изглеждаше си добре. Сега и за бензина взех пак Mahle OC 617, този от теста :( 

Обаче, и сега, и на дизела като съм купувал са били в оранжева опаковка, а този е в синя. Сега не съм гледал, но на дизеловия си пишеше Made in Bulgariа, даже май сме го коментирали някъде. Май ще трябва пак да чета и да сменям марката.

 

Преди 4 часа, inspektora написа:

Мен ако питаш има и по-добри коли от Хонда, ама ... :lol:

И на мен Blue Print  са ми първия избор за всички филтри, без горивния (за него нямам достатъчно сведения). Отличен баланс цена/качество.

Респект за обзорите!

Освен, че има по-добри, видях назад, че се оплакваш от цените. Явно си забелязал, че на този дизел няма нищо евтино ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Bizzito По принцип не съм от хората, които се оплакват. Само съм отбелязал колко безобразни са цените на HONDA ОЕМ части и консумативи. За щастие има и други добри алтернативи на разумни цени, за което съм пуснал и отделна тема.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслен филтър Amsoil EA15K13. За използване на мястото на MANN W610/6, Honda 15400-PLM-A02, Mahle OC617, Honda 15400-RTA-003 и други.

 

20230314_202335.thumb.jpg.91887a3bf451dfd6a54d019a5bff0521.jpg20230314_202352.thumb.jpg.55835ca43d1f5236467215d5b25a26d9.jpg20230314_202401.thumb.jpg.0bd5d6aa39be3e0d17a878e72142c231.jpg20230314_202537.thumb.jpg.ea1ededd7060faddeab4058e926c26ad.jpg20230314_202548.thumb.jpg.8aa72ea222caf76582a5e3d8de3980ba.jpg

 

Да го режа ли? ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да видим той ли е най-добрия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда". :D Пък и знам какво има вътре.

Ще си го ползвам по предназначение. :)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.03.2023 г. at 19:25, dandilov написа:

31 кинта + 8 за доставка, "Айде нема нужда".

Или обърнати в 5 афтърмакет  филтри:confused:.

На онези ,дето пише honda по20лв. ,какво им е?

Добре правиш,че ни представяш различни марки филтри,но с тези 20 микрона,ще трябва май да си върви,с масло от същата марка🙂.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Е защо пък да се съобразяваме с марката и на маслото? :D

Като сложа филтър MANN, масло MANN ли да търся? :lol::lol::lol:

Шегата на страна, филтърчето изглежда много добро, от "презентациите" на различни любопитни хора в нет-а.

Ако заявената филтрираща способност (от 98% - 99% при 20 микрона) е истина, тогава си е върхът! Но и да го отворя, няма как да разбера това дали е вярно. :dunno:

Някъде гледах, че ОЕМ на Хонда му дават едва 68% - 72% при 20 микрона... ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро мисълта ми беше,за самата пропускливист на филтриращата хартия (елемент)вътре,защото има и други марки (VIC) с подобна филтрация,но с препоръчителен къс интервал на работа и съответно подмяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-големият си обем би бил + за Ледженда, но не знам дали при мах ход на предно дясно колело, полуоската нама да го смачка. Но може с проба на място да се провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като купих ЦРВ-то беше с такъв филтър. Тръгвам да сменям мастото и гледам новия (MANN) по-малък. Първата ми реакция беше да започна да мамча продавача дето ми го продаде. После като се позагледах, разбрах, че грешка няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...