Jump to content
kokoshinko

Прекъсва , диагностиката нищо не показа

Recommended Posts

Здравейте колеги , карам от година вече Хонда джаз 2002 1.4 бензин , та от няколко дни започна да прекъсва или насича ( все едно спират свещите да дават искра) за по малко от секунда и после се оправя и изобщо не се появява това , до следващото гасене и престой на колата ( това забелязах днес), като я запаля пак и тръгна на някъде пак един или два пъти придърпва , насича и после всичко нормално. Диагностиката нищо не показва, мислих си дали не е вода я бензина ама май няма да е това. Ще сменя бензиностанцията за всеки случай та ще видя как ще е тогава. Някакви идеи ? След като сменя бензина мисля да почистя егр клапана и за друго не се сещам. Преди да почне това проверявах въздушния филтър и поизчистих кутията ама пък нищо не съм пипал друго . Ще се радвам някой ако е имал подобен проблем да сподели какво е решението ако го е решил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите смени!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, s.s.d.d. написа:

Свещите смени!

И 8те че редовно при мен идват и сменили само 4. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея защо защо са сложили различни свещи, 4 ngk и 4 denso, и трябва ли да се спазва тази особеност, доколкото можах да ги сравня на хартия са идентични като характеристики?

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 21 минути, Rakeem написа:

Някой има ли идея защо защо са сложили различни свещи, 4 ngk и 4 denso, и трябва ли да се спазва тази особеност, доколкото можах да ги сравня на хартия са идентични като характеристики?

 

Защото са сменили само едните. :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз така си помислих, но май не е там работата. И в книжкита ги има двата модела, които реално са сложени на колата.

Дори имаше тема тук някъде из форума, в която се споменава за това, но извода май беше, да има и от двата, за да не се сърдят. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така са и от завода, слагал съм 8 нжк и 8 денсо няма проблем. Маркетингов трик 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз свещите ще ги сменя ама те пък всичките ли са за смяна . На бащата на колата свещите бяха за смяна и прекъсваше , докато тука все едно колата гасне и пак пали странна работа. По номера на колата ми излизат свещи Denso , NGK и и едни по скъпи Denso ( явно са иридиеви) . Четох малко по темата за свещите и като цяло има малко повече хора които не с доволни от ngk , та май ще заложа на Denso.

Редактирано от kokoshinko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз заради това не искам да слагам NGK, хем са скъпи, хем шанса да попаднеш на менте е по-голям. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджетен вариант k20tt

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иридиевите на Денсо са към 20лв. бройката, аз лично не бих сложил обикновени, като предполагам каква тегоба е смяната. 

В книжката 1.4 dis са посочени IFR6G-11K и SK20PR-L11, не знам дали са валидни за всички DSI двигатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иридиеви на денсо ми излизат 91 паунда което е около 200 лева , та някак си не ми се дават 100 паунда за тия пущини , най вероятно ще сложа обикновенни денсо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от иридиуми. Ако слагаш такива, попитай колегата Stvenj или нещо такова му е ника. Та той сложи Бриск - чешки и доколкото знам е ОК. Аз лично карам NGK, но само Japan made или US. В момента съм с NGK V-power от US. Предните ми американки изкараха 40к и нямаше проблем. После френски NGK ме разочароваха - на 16-18 к почнаха да пркъсват. 

Та, влез в ebay и си поръчай от там

https://www.ebay.com/itm/8-pcs-NGK-V-Power-Plug-Spark-Plugs-for-2001-2006-Lexus-LS430-4-3L-V8-Kit-Set/283230248288?hash=item41f1d69d60:g:T-EAAOSwaIpb04PR

Aз ги поръчвам за доставка US и мои хора ми ги носят на крака тук. За теб не мисля че шипинга ще е толкова скъп колкото за БГ

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е странно, че всички се оплакват от френските свещи. Аз карам само с такива и не мога нищо лошо да кажа, но ги купувам от тук в Италия 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От където и да ги купуваш е все тая, два случая вече имам на паднала керамика на нжк френско, на пистата пукат като пуканки. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Купих вече денсото , ще изчакам да се пооправи времето  да ги сменя че май се махат чистачки глупости и ще отнеме малко време. Та да видим какво ще стане.

Редактирано от kokoshinko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради това се слагат иридиеви, защото имат ресурс от 100к. и не се занимаваш да ги сменяш на макс 40к км., както обикновените, които ако не ги смениш навреме или не им регулираш гапа, електрода се изяжда, гапа се увеличава, което започва да товари бубините, а една бубина струва колкото 10 иридиеви свещи. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро кутията да хвърли пешкира отколкото свещите : D докато навъртя 40000 смятам да скоча на акорд , така че...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 000км. е максимално допустимият пробег, препоръчително е смяната или редукцията на гапа да се прави на 20 000км.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених свещите тая сутрин , карах малко после не ми е прекъсвала за сега . Ще видим по нататък . Благодаря на отзовалите се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя само че старите свещи и 8те бяха денсо к20 .В момента колата е на 76 хиляди мили. Та според мен или са сменяни веднъж или изобщо не са.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Moжеш да си сигурен, че са сменяни, вече колко пъти са подменяни може само да се гадае.

Колата ти излиза от завода с NGK-BKR6E-11и Denso-K20PR-U11

Важното е, че проблемът ти е решен, но не карай повече от 40к с тези свещи.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сигурно са сменяни поне веднъж защото на едната бубина билетчето беше различно от другите и с подлагани шайби. Както и да е след 40к пак. Благодаря на включилите се за бързите отговори , не го очаквах. В другите форуми не са така :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изглежда са се сетили, че свещите се сменят едва когато е гръмнала една от бобините.

Пазиш ли старите свещи или поне знаеш ли в какво състояние бяха? 

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 9 часа, kokoshinko написа:

Да сигурно са сменяни поне веднъж защото на едната бубина билетчето беше различно от другите и с подлагани шайби. Както и да е след 40к пак. Благодаря на включилите се за бързите отговори , не го очаквах. В другите форуми не са така :D

Не билетчето , а болтчето. Да пазя си ги , сложих ги в багажника , не мисля да ги хвърлям за сега . При смяната не ги оглеждах чак толкова, но после си ги наредих всичките и 4 от тях са в добро състояние , което ме навежда на мисълта че само те са сменени защото и изглеждат видимо по нови от другите и предполагам че са били задните щом на едната бубина е друго болтчето значи явно там са правили нещо . Другите четири изглеждат по стари  и са оцветени в сиво бяло . И 8те са денсо к20 каквито са и новите. 

IMG_20200702_212808.jpg

IMG_20200702_212755.jpg

Редактирано от kokoshinko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.06.2020 г. at 1:44, kokoshinko написа:

Здравейте колеги , карам от година вече Хонда джаз 2002 1.4 бензин , та от няколко дни започна да прекъсва или насича ( все едно спират свещите да дават искра) за по малко от секунда и после се оправя и изобщо не се появява това , до следващото гасене и престой на колата ( това забелязах днес), като я запаля пак и тръгна на някъде пак един или два пъти придърпва , насича и после всичко нормално. Диагностиката нищо не показва, мислих си дали не е вода я бензина ама май няма да е това. Ще сменя бензиностанцията за всеки случай та ще видя как ще е тогава. Някакви идеи ? След като сменя бензина мисля да почистя егр клапана и за друго не се сещам. Преди да почне това проверявах въздушния филтър и поизчистих кутията ама пък нищо не съм пипал друго . Ще се радвам някой ако е имал подобен проблем да сподели какво е решението ако го е решил.

Колега,

Пробвай с реглаж на клапаните. На нашите джазове се налага реглаж през определен пробег. При мен също имаше нещо като прекъсване и гаснене.

Поздрави,

Димитър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега е наред , но ще го имам предвид за напред. До работа и обратно са общо 64 километра , добре си върви , всичко е нормално , няма прекъсване,  така че не мисля да я човъркам повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не отварям друга тема относно маслото на скоростната кутия, търсих информация и намерих , но на моята немога да видя въпросната щека за масло на скоростна кутия. 2002 година е и да не би първите модели да нямат такава?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с i-Shift - това е роботизирана механична, демек един съединител. Няма щека , а само пробки за източване и наливане на MTF масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчна петстепенна кутия е , не е автоматик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш щека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...