Jump to content
trandev

Придърпване на газ и бензин

Recommended Posts

Здравейте колеги,Хонда црв 2.0ivtec 2005г. газ бензин.Та,проблема е следния🤬🤬 от 1800оборота до 2100 не винаги,но доста често се получава едно рязко придърпване и на газ и бензин.Все едно за част от секундата двигателя гасне,Диагностиката не може да хване нищо,това го прави когато си иска .Помагайте някой от вас ако се е сблъсквал с този проблем .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много неща може да са. Освен това не даваш много информация. Диагностиката като не изкарва грешки се гледат живи данни. Обороти, показания на сензори tps, map, maf, бензинови корекции, работа на катализатор. На празен ход първо , а после се опитват да се пресъздадат условията , в които излиза грешката.  Оглеждат се свещи, бобини и т.н.Хубаво е да се види на Хонда диагностика, а не на някое Делфи или елм327. В общи линии - добър Хонда механик е необходим. Порови във форума в съответния раздел за сервизи, ще намериш разбиращи хора. Успех!

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега хвърли един поглед на свещите, точно в тези обороти най много се усеща когато са за смяна. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99 процента е от свещите...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особено ако на газ е по-силно изразено, ама се усеща и на бензин. :)

Точно около тези обороти ми го е правела същото, оправи се със свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми правеше проблем в момента на прехвърляне от газ на бензин докато позагрее на празен ход една идея прекъсваше. Мислех си, че някоя газова дюза е заминала, докато не я прехвърлих и на бензин, и там го правеше, но по-слабо се усещаше. Свещите бяха на 30к ngk френски обикновени. От 3 дена съм с други, които смених, иридиеви пак ngk, нямам никакви проблеми, прекъсването изчезна.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.06.2020 г. at 9:47, diezz написа:

иридиеви пак ngk, нямам никакви проблеми, прекъсването изчезна.

С две ръце, аз Клавдий, иридий препоръчвам!

Колеги, дяволи, нали знаете  приказката за дявола дето си нямал работа?!?

Сега, тия Хонди са създадени от инженери (дръпнати), дето не знаят що е пропан-бутан и има ли той почва у нас, камо ли в .......?!?

Ако беше целесъобразно щяха не да правят хибриди ток-бензин, а газ-бензин!

От тук нататък всичко е НАДЛЪГВАНЕ.

Нас ни лъжат, че тази газова е точната за нас, ние се лъжем ,че сме се сдобили с точното устройство, а двигателят проклиня, че  е попаднал в БГ, а не за рециклиране.

Та, има един дето лъже  Хонда/Акура, качествено в БГ и това е Маркони.

 

  • Хаха 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,не знам от къде да започна та,накратко.Резултата е стопено бутало на третия цилиндър,износена гърбица на разпределителния вал на испускателните клапани на същия🤬🤬🤬.И сега почва същинския рев,търся бутало комплект и вал втора употреба,сегменти и биелни лагери нови,комплект гарнитури и гумички за клапаните.Някой ако може нека да помага.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Установи ли се какво точно е довело,до тази катастрофа.

Така отведнъж това не става,нещо  е тормозело този двигател.Нов внос ли е колата, от колко е при теб, ти каква поддръжка и прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата я карам 3години без никакви ядове,обслужва се редовно и без компромиси.Защо и как се случи нямам обяснение.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и необясними неща, техника е все пак, но ако не е отварян капака на клапаните от три и повече години....., е ясна работата.

Иначе, аз имам проблем с двигателя, чука нещо, но върви, реших да рискувам с нов(друг втора употреба). Още не съм го закичил, щото подкарах HRVто, но предпочитам агрегат сглобяван заводски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
2 hours ago, trandev said:

Колата я карам 3години без никакви ядове,обслужва се редовно и без компромиси.Защо и как се случи нямам обяснение.

Точно  това без компромиси исках да обясниш. 

Сменял си масло  на  калко,регулирал си клапаните на колко хил.км.

Износени гърбици една от  възможните пичини е грешно масло и дълги смени на същото.

Може  и така да си я купил зависи какво е правил предния собственик. 

Затова ако е отваряна за регулиране  на клапани още като си я купил няма начин да не са видели износената гърбица.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На всеки 20к реглаж на клапаните,масло 5/30. Смяна на 8к,интересното е че само на трети цилиндър гърбицата е дала фира.Свещите са на Денсо на 10к уж оригиналдъ.Антифриз не ми се губи за една година съм делял 100-200гр.

B2E449C7-4A24-4C67-AAEC-BEC22AE3C912.jpeg

F4AE89A2-0AB8-471A-BABF-B5A2E08F3FF5.jpeg

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея свещи много зле искаш да кажеш че ти си ги слагал и са на 10хил км.

Незнам нещо в детонацията и изгарянето в цилиндъра не е наред,тази керамика  да се отчупи така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свещите лично аз ги сложих,всичко се случи отведнъж


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега, това със свещите някаква шега ли? Никога до сега не съм виждал толкова счупени свещи, еле пък за 10к пробег, някои от тях са с 3мм гап.

В тоя двигател е имало зверски детонации.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не,не е шега както си карах и почна да работи неравномерно,и почна да се чува чукане горе в газоразпределителния механизъм.Скороста с която се движих беше около 140км.Бях на бензи не на газ ако има значение.За мен си остава загадка

 

 

Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти остави, ми тая керамика какво е свършила по цилиндрите?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само на трети цилиндър има стопено чело частично,другите са наред,клапаните също.Сега почна ходене по мъките,но ще се справя защото колата е хубава и не ми се хвърля на моргата.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Търси мотор, сега поне има, по евтино ще ти излезе, пък ако имаш късмет може и да го чуеш преди да го свалят.

Там в ваща околия гледам има доста англичанки.

Редактирано от zmiata29
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бутало комплект и вал намерих,сега търся сегменти и биелни лагери,някой ако може нека помага.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валът ти изглежда добре, супер леко е драснато. Въпросът е , как се е стигнало до 3 милиметра разстояние между електродите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вала само на трети цилиндър е износен повече от милиметър,свещите ги проверих може би седмица назад,нищо им нямаше.Както писах по горе всичко стана изведнъж.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, няма да е зле да ти проверят тая газова като направиш ремонт на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля гАзът да е виновния, но има по вещи от мен, те да ударят с чУкчето за присъда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, ivailopp написа:
Ок, няма да е зле да ти проверят тая газова като направиш ремонт на мотора.


Предишния ден бях при газаджията,газовата е със obd ,уж всичко беше на ред.
 

 

преди 18 минути, zmiata29 написа:
И аз мисля гАзът да е виновния, но има по вещи от мен, те да ударят с чУкчето за присъда.


100к километра я карам на газ,ядове никакви съм нямал до сега.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.youtube.com/watch?v=5Qs3MStIxHU

 

Ето едно видео от NGK япония за последици от неправилна инсталация на свещи.. Освен , ако не си използвал динамометричен ключ , мисля ,че имаме победител. Имало е висока температура.Освен това , на едната от свещите ти има нещо стопено (или наслагване, или самия електрод e стопен).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, ivailopp написа:

Освен , ако не си използвал динамометричен ключ , мисля ,че имаме победител.

 

Никога не съм използвал (въпреки че имам), надявам се, че няма да ме сполети същото. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, ivailopp написа:
Ето едно видео от NGK япония за последици от неправилна инсталация на свещи.. Освен , ако не си използвал динамометричен ключ , мисля ,че имаме победител. Имало е висока температура.Освен това , на едната от свещите ти има нещо стопено (или наслагване, или самия електрод e стопен).


От 91гпдина съм професионален шофьор,няма да ти изброявам колко коли бензи и дизел съм сменил,проблема според мен не е в неправилно монтирани свещи.Както и да е,важното да сме живи и здрави.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, но едва ли това нещо са го казали напразно производителите на свещи. Няма как да знам какъв сте, просто нещата се  връзват теоретично. Особено след като е станало отведнъж... Аз бих допуснал такава грешка , ако не го знаех това и тръгна просто така да сменям свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да видим колко човека ползват динамометричен ключ. Аз, например, никога не съм ползвал. Сам си сменям свещите на моите коли и никога не съм имал каквито и да е проблеми с тях.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е казал ,че е задължително. Но е препоръчително , ако нямаш опит ,според мен. Ако ги пренатегнеш има последствия, както и ако ги недозатегнеш. Купих динамометричен след като скъсах два болта, а не мога да кажа ,че съм ги напъвал... Просто така станаха. Никъде съм твърдял, че всички, които не ползват такъв инструмент са обречени... Приключвам темата, не давам акъл на никого, не ме разбирайте погрешно. Беше предположение,че не е затегнал колегата някоя свещ, но очевидно има опит и не е от това. Извинявам се , ако някои се е засегнал... :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За части колегата мисля че ще ти свърши работа

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колега,днеска намерих каквото ми трябваше ще видя маслата как са и може би ще поръчам.Сега да почваме да я събираме и дано няма проблеми.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз такива свещи за първи път виждам или те са били абсолютни боклуци или имаш ужасяващ проблем със запалителната система. На Сивика съм свалял на 50к и то френски НЖК и са били почти като нови 1-2 десети бяха изядени а тия електрода е изяден напълно все едно са на 300к и на горе.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех ги от сериозен магазин свещите,аз също нямам обяснение защо се получи така.Горивните смеси уж са нормални,предния ден ходих на газаджия и пуснахме диагностика.И на бензин и газ всичко ок,просто нямам обяснение.


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите са иридиеви...чак сега виждам. Имам същите на моята кола.Тука нищо не се връзва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали това казвам че е пълна загадка за мен.

 

 

Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам, че газовата е причинила щетите. При смяна на свещи не трябва ли нови настройки по газовата ?

 Аз карам 4 години с газова вече над 100К ,  свещи не съм сменял, проблеми никакви - не знам до кога :)  Имам опит от предишни коли, че като сменя свещи, започва да работи по-зле.

Продават ни страшни боклуци за авточасти.

Веригата сменявана ли е ?

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @bozmana с какви свещи  караш марка  модел,свалял ли си ги да видиш състоянието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...