Harvee 2 #1 Публикувано 27 Май, 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, някой случайно да е минал през тая процедура защото си измъчих колата. От два три дена насам няма мощност, като се опитам да я вкарам в обороти съска отдолу и мирише на развалени яйца. Ходих на сервиз за гърнета човека каза че е тотал катализатора и не иска да го прави с резонатор и втулки за сондите. Възможно ли е колата да е толкова спъната само от катализатор, повече от 3,4к оборота не може а види ли баир влиза в тир режим😀😀 Редактирано 27 Май, 2020 от Pavel_Pavlov Премахнато излишно форматиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1517 #2 Отговорено 27 Май, 2020 Ако е заминал и тотално запушен е напълно възможно. Първата възможност си я споменал,другата е нов катализатор избора е твой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Harvee 2 #3 Отговорено 27 Май, 2020 Добре, а ако я карам известно време с тръба без да включвам ламбдите никъде дали ще има ядове? Отзад като си сложа ръката на гърнето духа здраво, пък майстора вика че е запушено🙄 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1517 #4 Отговорено 27 Май, 2020 Компа на Хондата ще ги търси ламбдите и според мен ще свети чека. Две ли са при теб сондите отпред и отзад катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Harvee 2 #5 Отговорено 27 Май, 2020 Да две са, направо съм в чудо 700лв ми обявиха цена за катализатор. Софтуерно да съм го бил отпушвал, да не го изтърбушвам че щяла да умре колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #6 Отговорено 27 Май, 2020 (Редактирано) Освен катализатора трябва да провериш и "гърнетата". Може и някое от тях да е задръстено, нищо, че духа от тръбата отзад. Редактирано 27 Май, 2020 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Harvee 2 #7 Отговорено 27 Май, 2020 (Редактирано) За съжаление вече няма такива цени в Англия, темата я прочетох 10 пъти поне. Колата е яко за пушена повече от 3к оборота не може. Това с поръчката на катализатор отпада, по ме интересува дали някой го е направил с резонатор и втулки. И естествено дали има проблеми след това (чека не ме притеснява свикнал съм му😆😆) преди 32 минути, Krasi-mir написа: Освен катализатора трябва да провериш и "гърнетата". Може и някое от тях да е задръстено, нищо, че духа от тръбата отзад. Редактирано 27 Май, 2020 от Harvee Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #8 Отговорено 28 Май, 2020 https://www.ebay.co.uk/itm/Catalytic-Converter-fits-HONDA-HR-V-GH-1-6-99-to-01-BM-18160PELG00-18160PEMG00/233399254741?hash=item3657adfed5:g:GacAAOSwuj1eq0s6 Ето ти един за 70паунда, последния. Все пак са минали три години и няколко щама вируси от тогава. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #9 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) 70 паунда /153 лева/ в Англия, а в България 350 лева с 21 процента отстъпка... https://www.avtochastionline24.bg/bm-catalysts/8327324 Редактирано 28 Май, 2020 от 5 GTT 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #10 Отговорено 28 Май, 2020 Off Topic Моите уважения, ама не се сдържах. Знаете приказката "ИмАл - дАл!" По 350лв са щото има кой да ги даде. Т'ва си е 100% печалба, плюс безплатен транспорт до България. Даже снимката е същата от eBay. Такива катализатори под път и над път в Англия. Не е само eBay, и не са само за Хонда. Такова може да се купи от всеки снабдител на авточасти за сервизите в Англия, не само онлайн. Можеш да си го купиш и като физическо лице от магазините на тези снабдители. Лично съм монтирал такива катализатори на всякакви коли, докато работех в сервиз. Има и по-евтини, само тяло без фланци. Ти си режеш фланците от стария и си ги заваряваш на новия. Чудесна алтернатива са на скъпите ОЕМ-ски такива. Да, ама не! В България сме тарикати. Не купуваме боклуци от eBay! Аааа, и 'що да давам грешни пари за катализатор, като мо'а бодна един резонатор?! 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #11 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) преди 43 минути, Krasi-mir написа: Скрий съдържанието Моите уважения, ама не се сдържах. Знаете приказката "ИмАл - дАл!" По 350лв са щото има кой да ги даде. Т'ва си е 100% печалба, плюс безплатен транспорт до България. Даже снимката е същата от eBay. Такива катализатори под път и над път в Англия. Не е само eBay, и не са само за Хонда. Такова може да се купи от всеки снабдител на авточасти за сервизите в Англия, не само онлайн. Можеш да си го купиш и като физическо лице от магазините на тези снабдители. Лично съм монтирал такива катализатори на всякакви коли, докато работех в сервиз. Има и по-евтини, само тяло без фланци. Ти си режеш фланците от стария и си ги заваряваш на новия. Чудесна алтернатива са на скъпите ОЕМ-ски такива. Да, ама не! В България сме тарикати. Не купуваме боклуци от eBay! Аааа, и 'що да давам грешни пари за катализатор, като мо'а бодна един резонатор?! Не се нерви Краси, аз също сутринта бях луднал и бях написал един ферман, половин страница, мах го изтрих. Колко теми трябва да се отворят със заглавие КАК ДА НАПРАВЯ ОТ ХОНДАТА МОСКВИЧ?????? Редактирано 28 Май, 2020 от zmiata29 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #12 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Не Ве, Змей, не се нервя, забавлявам се! И как да не се? Във всеки подраздел по модел, във всеки под-подраздел по генерация на модела има поне по 3 теми за катализатор. Пресен пример от преди час-и-нещо - потребител, регистриран преди година, първо мнение във форума, първа тема - "Катализатор Accord 2007 2.0". Еее, за 1г немА ли време да прочетеш някоя тема за катализатор?! Ама било за CR-V, или JAZZ, а мен ме интересува за Accord! Ми то проблема е един и същ, и решението е почти едно и също - ако не ти се дават м-найсе-стотин-хиляди лева за "оригинален", слагаш универсален. Ама бил боклук и нямало да изкара, колкото оригиналния. Е колко време ще я каряш тая кола та да ти трябва супер-дупер-яко-вечния "оригинален" катализатор?! Факт, от личен опит - CR-V 1 JDM, без катализатор няма минаване на теста за емисии. Оригинален - 300+ паунда. Универсален - £50. МинА емисии от раз, т.е. върши си работата. Не оказва отрицателно влияние на работата на двг, не променя разхода на гориво, не променя динамиката на колата. Е как да не съм хапи?! Ама, колко щял да изкара?! БаЛиМааМу ... не дочаках да видя. Няколко месеца по-късно, на магистралата, опУхах един тлъст английски язовец със 100км/ч и скрапирах колата. Един месец по-късно, за 3/4 от месечната ми заплата, си купих абсолютно същата, на същите години и километри. Само цвета беше различен. Таааа, тетака ... маайте бира с кюфтета и се радвайте на живота! Купчината ламарина - колкото изкара! Редактирано 28 Май, 2020 от Krasi-mir 1 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #13 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Две години и 45000 километра на моя английски на акорда ми. По ибей съм го поръчвал. Никакви проблеми, грешки, колата върви, имам и газова. Като работи на газ и като застана отзад , няма никаква миризма- все едно водна пара ... Хехех . Излезе ми към 230 лв с доставката и монтажа. Искаха ми 190 кинта за резонатор и втулки . Жестока сделка. Редактирано 28 Май, 2020 от ivailopp 1 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Harvee 2 #14 Отговорено 28 Май, 2020 Така, понеже е хубаво да се напише как сме си решили проблемите: изтърбушиха катализатора вътре всичко беше стопено, дадоха ми 50лв и колата си върви нормално. Няма дрънчене и тем подобни, само чека остана. Темата може да се затваря. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #15 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) От днес, че сега видях темата: Колата от подписа. Купена преди 10 г. на почти 140 к км по километраж. Значи 240 к, поне! Навъртени от мен на газ още 170 к, от които 40 к с разход на масло 1л/1000 км! Общо 410 к км, поне! Катализатор оригинален, предполагам. Гордостта ми в тази кола! Онзи ден нещо се разпърдя отдолу. Оказа се разжлембени болтове на задния фланец, 3 бр. Нови 3 + 2 /за отпред/ болтове, нови уплътнения /неоригинални/, малко термопаста, термощита в коша за скрап и газзз. 1 час работа, 50 лв в Дружба! За жалост не се сетих да снимам катализатора, но през него прозираше светлина и монтьора беше категоричен че е ок. Офертата му за нов, неоригинален започваше от 360 лв., а имало предлагане /предполагам и търсене ;-)/ и за 640 лв., само катализатор. Толкова за махането на катализатор. А как се прецаква, акъла не ми го събира... двигател прецаках/ха ''майстори''/, а катализатора е ок!? Ама "свят - като цвят"! Нямам втора сонда. Втора кола. Фабия; 1,4; 100 к. с.; 2002 г. - 320 к км, абсолютно истински, само на бензин /за 4к км гори ок. 1,5 л масло/ и е с катализатора си. Тая зима му падна термо щита, ма и на хондата го бях хванал с метални скоби... Редактирано 28 Май, 2020 от kalintry 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #16 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) преди 39 минути, kalintry написа: ... Оказа се разжлембени болтове на задния фланец ... И в този филм съм играл. Няма и 2 месеца преди да сменявам катализатор на гореспоменатото CR-V 1, смених средно и задно гърнета на колата на съпругата ми - Сивик 6 "англичанка". Изспускателните системи на двете коли са почти идентични, на една и съща платформа са. Таа, докато си играех с моята кола, на Сивика се скъса тръбата, точно пред средното гърне. Гледах, умувах, и изумувах, че главната причина са точно тези фланци. Вибрациите и усукването между гърнетата се поемат от лещите и пружините на болтовете. Това е крайно недостатъчно. На практика се получава цяла, почти твърда тръба с катализатор, средно и задно гърне на нея. Е, има го и фактора евтина, некачествена изработка. Реших проблема като заварих меки връзки на тръбите и на двете коли. Те такова те: Редактирано 28 Май, 2020 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #17 Отговорено 28 Май, 2020 преди 28 минути, Krasi-mir написа: Е, има го и фактора ..., некачествена изработка. Toчно това допусна и майстора на грънци. Предния фланец, с пружините на болтовете, според него е бил прекалено затегнат и е товарил цялата система. И Да за Коледа '19 ми се окоти алтернатора... Братя Пеневи, по препоръка на Слави, Го правиха, но монтаж/демонтажа също бе при тях! Сваляха алтернатора отдолу с демонтаж на генерацията?! ФЕНА им обърса, л..ната отпред при двуцевката, че светеше чека, ама назад явно е изглеждало ок. И те така... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #18 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Off Topic За Ибейския катал - Postage: Doesn't post to Bulgaria Само за протокола ! Обикновено адресирам до някой "местен" българин. И ми го носи Редактирано 28 Май, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2812 #19 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Off Topic Преди 1 час, ИцоД написа: За Ибейския катал - Postage: Doesn't post to Bulgaria С https://www.gabco.org/ идва с цена 2.40 лв. / кг. Редактирано 28 Май, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #20 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Off Topic Сто процента има и търговци с изпращане до България, само трябва да се порови хубаво. Редактирано 28 Май, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #21 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Off Topic Имах предвид и групажи ... Редактирано 28 Май, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #22 Отговорено 28 Май, 2020 Spoiler 21 minutes ago, dandilov said: С https://www.gabco.org/ идва с цена 2.40 лв. / кг. Предпочитам ggbg, цената им е 1.99 на кило. Освен Англия имат и офиси в Германия и Испания. Досега не съм имал проблеми с тях. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1549 #23 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Off Topic Е нали казАх тия дни в една друга, май поредната катализатор тема. Доставката от eBay до адрес в Англия обикновено е безплатна. Купуваш, каквото там купуваш от eBay и посочваш адрес за доставка gabco, или който там ти харесва. Те ти го доставят със следващото пътуване, на посочен от теб адрес в България. Естествено, че gabco прeдварително трябва да знаят, че при тях ще пристигне еди-какво-си, и те трябва да го доставят на еди-кого-си в България. Редактирано 28 Май, 2020 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #24 Отговорено 28 Май, 2020 (Редактирано) Off Topic Мисля, че е достатъчно информацията за доставка с gabco и ggbg. Който се интересува да се поинтересува. Редактирано 28 Май, 2020 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tiomir 9 #25 Отговорено 6 Юни, 2020 Здравейте, моя катализатор също беше щета, когато е запаля или е на ниски обороти колата дрънчи на тенекия, не се трае. Преди няколко месеца махнах катализатора и сложих резонаторно гърне, маистора се по-озори със слагането , но резултата е че: не дрънчи на тенекия, малко по-голяма мощност и чек лампата не свети макар при диагностика да дава че има проблем с втората ламбда сонда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 180 #26 Отговорено 7 Юни, 2020 Преди 10 часа, Tiomir написа: но резултата е че: не дрънчи на тенекия Дано не те срещна по площадите да дрънчиш с тенекия: "🤓за по чист въздух" "системата ни убива" долу- Оставка" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове