Jump to content
Harvee

Премахване на катализатор

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги, някой случайно да е минал през тая процедура защото си измъчих колата. От два три дена насам няма мощност, като се опитам да я вкарам в обороти съска отдолу и мирише на развалени яйца. Ходих на сервиз за гърнета човека каза че е тотал катализатора и не иска да го прави с резонатор и втулки за сондите. Възможно ли е колата да е толкова спъната само от катализатор, повече от 3,4к оборота не може а види ли баир влиза в тир режим😀😀

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Премахнато излишно форматиране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е заминал и тотално запушен е напълно възможно.

Първата възможност си я споменал,другата е нов катализатор избора е твой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а ако я карам известно време с тръба без да включвам ламбдите никъде дали ще има ядове? Отзад като си сложа ръката на гърнето духа здраво, пък майстора вика че е запушено🙄

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компа на Хондата ще ги търси ламбдите и според мен ще свети чека.

Две ли са при теб сондите отпред и отзад катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да две са, направо съм в чудо 700лв ми обявиха цена за катализатор. Софтуерно да съм го бил отпушвал, да не го изтърбушвам че щяла да умре колата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Освен катализатора трябва да провериш и "гърнетата".

Може и някое от тях да е задръстено, нищо, че духа от тръбата отзад.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За съжаление вече няма такива цени в Англия, темата я прочетох 10 пъти поне. Колата е яко за пушена повече от 3к оборота не може. Това с поръчката на катализатор отпада, по ме интересува дали някой го е направил с резонатор и втулки. И естествено дали има проблеми след това (чека не ме притеснява свикнал съм му😆😆

  На 27.05.2020 г. at 19:03, Krasi-mir написа:

Освен катализатора трябва да провериш и "гърнетата".

Може и някое от тях да е задръстено, нищо, че духа от тръбата отзад.

 

Редактирано от Harvee

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.ebay.co.uk/itm/Catalytic-Converter-fits-HONDA-HR-V-GH-1-6-99-to-01-BM-18160PELG00-18160PEMG00/233399254741?hash=item3657adfed5:g:GacAAOSwuj1eq0s6

Ето ти един за 70паунда, последния. Все пак са минали три години и няколко щама вируси от тогава.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

70 паунда /153 лева/ в Англия, а в България 350 лева с 21 процента отстъпка...

 

https://www.avtochastionline24.bg/bm-catalysts/8327324

Редактирано от 5 GTT
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Покажи скритото съдържание

 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 28.05.2020 г. at 7:13, Krasi-mir написа:
  Покажи скритото съдържание

 

Не се нерви Краси, аз също сутринта бях луднал и бях написал един ферман, половин страница, мах го изтрих.

Колко теми трябва да се отворят със заглавие КАК ДА НАПРАВЯ ОТ ХОНДАТА МОСКВИЧ??????

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, понеже е хубаво да се напише как сме си решили проблемите: изтърбушиха катализатора вътре всичко беше стопено, дадоха ми 50лв и колата си върви нормално. Няма дрънчене и тем подобни, само чека остана. Темата може да се затваря. 

 

 

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От днес, че сега видях темата:

Колата от подписа. Купена преди 10 г. на почти 140 к км по километраж. Значи 240 к, поне! Навъртени от мен на газ още 170 к, от които 40 к с разход на масло 1л/1000 км! Общо 410 к км, поне! Катализатор оригинален, предполагам. Гордостта ми в тази кола! Онзи ден нещо се разпърдя отдолу. Оказа се разжлембени болтове на задния фланец, 3 бр. Нови 3 + 2 /за отпред/ болтове, нови уплътнения /неоригинални/, малко термопаста, термощита в коша за скрап и газзз. 1 час работа, 50 лв в Дружба! За жалост не се сетих да снимам катализатора, но през него прозираше светлина и монтьора беше категоричен че е ок. Офертата му за нов, неоригинален започваше от 360 лв., а имало предлагане /предполагам и търсене ;-)/ и за 640 лв., само катализатор.

Толкова за махането на катализатор. А как се прецаква, акъла не ми го събира... двигател прецаках/ха ''майстори''/, а катализатора е ок!? Ама "свят - като цвят"!

Нямам втора сонда.

Втора кола. Фабия; 1,4; 100 к. с.; 2002 г. - 320 к км, абсолютно истински, само на бензин /за 4к км гори ок. 1,5 л масло/ и е с катализатора си. Тая зима му падна термо щита, ма и на хондата го бях хванал с метални скоби...

Редактирано от kalintry
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 28.05.2020 г. at 12:13, kalintry написа:

... Оказа се разжлембени болтове на задния фланец ...

И в този филм съм играл. 

 

Няма и 2 месеца преди да сменявам катализатор на гореспоменатото CR-V 1, смених средно и задно гърнета на колата на съпругата ми - Сивик 6 "англичанка". Изспускателните системи на двете коли са почти идентични, на една и съща платформа са. Таа, докато си играех с моята кола, на Сивика се скъса тръбата, точно пред средното гърне. Гледах, умувах, и изумувах, че главната причина са точно тези фланци. Вибрациите и усукването между гърнетата се поемат от лещите и пружините на болтовете. Това е крайно недостатъчно. На практика се получава цяла, почти твърда тръба с катализатор, средно и задно гърне на нея.

Е, има го и фактора евтина, некачествена изработка.

 

Реших проблема като заварих меки връзки на тръбите и на двете коли.

Те такова те:

717inUrymBL._AC_SY355_.thumb.jpg.26d906a0d7498287f0f200bca8483933.jpg

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 28.05.2020 г. at 12:52, Krasi-mir написа:

 

Е, има го и фактора ..., некачествена изработка.

 

 

Toчно това допусна и майстора на грънци. Предния фланец, с пружините на болтовете, според него е бил прекалено затегнат и е товарил цялата система.

И Да за Коледа '19 ми се окоти алтернатора... Братя Пеневи, по препоръка на Слави, Го правиха, но монтаж/демонтажа също бе при тях! Сваляха алтернатора отдолу с демонтаж на генерацията?! ФЕНА им обърса, л..ната отпред при двуцевката, че светеше чека, ама назад явно е изглеждало ок. И те така...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Покажи скритото съдържание

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Покажи скритото съдържание

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Покажи скритото съдържание

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Покажи скритото съдържание

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  Покажи скритото съдържание

 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Покажи скритото съдържание

 

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Покажи скритото съдържание

 

Редактирано от dindin
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моя катализатор също беше щета, когато е запаля или е на ниски обороти колата дрънчи на тенекия, не се трае. Преди няколко месеца махнах катализатора и сложих резонаторно гърне, маистора се по-озори със слагането , но резултата е че: не дрънчи на тенекия, малко по-голяма мощност и чек лампата не свети макар при диагностика да дава че има проблем с втората ламбда сонда.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 6.06.2020 г. at 18:28, Tiomir написа:

но резултата е че: не дрънчи на тенекия

Дано не те срещна по площадите да дрънчиш с тенекия: "🤓за по чист въздух" "системата ни убива" долу- Оставка"

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...