Civic Owner 8 #1 Публикувано 22 Май, 2020 (Редактирано) Здравейте, искам да попитам какви са симптомите на износена ангренажа верига при ЦРВ 2.0 бензин и колко километра изкарват тези вериги принципно ? Колата не държи никакви обороти студена и гасне, топла все пак работи и не гасне, но определено са ниски. Откачих мап сензора за момента колкото да може да се кара. Шумове не се чуват. Единствения код при сканиране е за откачения мап. Най-вече ме интересува принципно колко е живота на една такава верига-автомобила е на 190 000 км. То е ясно,че зависи от смяна на масло и вискозитет и все пак... Благодаря предварително. Редактирано 22 Май, 2020 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #2 Отговорено 22 Май, 2020 Търсачката: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #3 Отговорено 22 Май, 2020 (Редактирано) P0341 е грешката. Веригата може да изкара неопределено време. Не я сменяш ако не си 100% сигурен, че е за смяна. Редактирано 22 Май, 2020 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #4 Отговорено 23 Май, 2020 Благодаря за мненията. За съжаление диагнозата ми се оказа вярна. Веригата е труп. Живот и здраве ще я сменя идната седмица и ще сервизирам колата изцяло и ще и купя нови гуми. Грешките са стандартните на скенера-сигнал силен на датчик налягане входящ въздух и позиция разпределителен вал. Щом я оправя ще пиша пак. Карах я днес 150 километра, че ми трябваше, но ако не си играеш с педала на газта гасне. Явно толкова е живота на веригата - 190 000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 23 Май, 2020 Благодаря. Ще чакаме развръзката. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 774 #6 Отговорено 24 Май, 2020 Как ги откри тези грешки, след като казваш, че единствената грешка при диагностиката е за мап сензора, който си откачил? При грешка P0341 трябва да ти светне чека и да те вкара в авариен режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #7 Отговорено 24 Май, 2020 (Редактирано) 9 hours ago, Civic Owner said: Благодаря за мненията. За съжаление диагнозата ми се оказа вярна. Веригата е труп. Живот и здраве ще я сменя идната седмица и ще сервизирам колата изцяло и ще и купя нови гуми. Грешките са стандартните на скенера-сигнал силен на датчик налягане входящ въздух и позиция разпределителен вал. Щом я оправя ще пиша пак. Карах я днес 150 километра, че ми трябваше, но ако не си играеш с педала на газта гасне. Явно толкова е живота на веригата - 190 000 км. Мола те разясни кои грешки открихте,как разбрахте че веригата е труп,все пак е на 190 хил или не си сигурен в км. Не може да е толкова живота на веригата ,това трябва да е зверска експлоатация и никакво мазане на масло там,тоест много дълги смени на същото или използване на евтини масла .Коя грешка показва за позицията на вала,това май е прехвърлил зъб на веригата нека да кажат знаещите. Редактирано 24 Май, 2020 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #8 Отговорено 24 Май, 2020 На 22.05.2020 г. at 16:21, Civic Owner написа: Шумове не се чуват. Ако веригата беше толкова износена,че да гаси колата щеше да иска да излезе през корпуса и да я чуваш от десет метра.Ама,като си решил да даваш пари давай,все е някаква инвестиция занапред. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 24 Май, 2020 Проверката на веригата е елементарно действие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #10 Отговорено 24 Май, 2020 (Редактирано) Така, да поясня. Първото което е-даваше сигнал над 1.1 волт от МАП сензора на празен ход(доколкото изобщо го имаше)- и няма и как да е-клапаните не затварят когато трябва. Номера на грешката не го помня- но си пишеше сигнал твърде силен(потвърдено с мултиметър). Втората е именно P0341 , позиция рзпределителен вал. Въпреки,че беше ненужно смъкнах и капака на клапаните- разминаването бе почти два зъба. Веригата бе износена. Да, първия път беше само една грешка, после се появи и тази за разпределителния вал. Въпреки всичко всички цилиндри работят и повреди по клапаните няма. Както казах, наложи ми се да я карам така 150 км вчера. Проблема е решен с нова верига. Въпреки всичко, други грешки не бе записала (примерно за неработещ цилиндър). И да,разбира се,чека светеше. И мен не учуди,че веригата е толкова износена а никакви шумове от нея нямаше... Вече доколко е била зверска експлоатацията-не мога да кажа, факт е,че до последно е сервизирана в Хонда , но на всеки 10 000 мили, тоест 16 000км, лично за мен това е много. Оттук нататък смяната на маслото ще се прави на 10 000 км, или 6000 мили, просто за да се пази верига и двигател. Нормално е и да гасне на място при това положение, със съвсем лек натиск на педала на газта се движеше без проблем, даже вчера бях дигнал оборотите на 1500 от жилото, за да не гасне. Та това е. Благодаря за мненията. Темата я пуснах непосредствено след покупката на колата, да науча нови неща за веригата и живота и най-вече. Редактирано 24 Май, 2020 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #11 Отговорено 24 Май, 2020 Какви шумове трябва да се очакват от разтегната верига, това да не е Ваг. До един зъб няма никакви проблеми с палене и обороти на празен ход, даже върви малко по-добре в средните. Консуматив е, сменя се и забравяш, никъде няма писано колко трябва да изкара, може 200 ккм, или 300 ккм, а може и 100 ккм. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #12 Отговорено 24 Май, 2020 Ами за шумове няколко 2.2 дизел съм чувал и там направо удряше в капаците... И пак не бе прехвърлила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka0007 204 #13 Отговорено 24 Май, 2020 Преди 1 час, fenabg написа: Проверката на веригата е елементарно действие. НО, за шамани като теб.... 😊😉 Дай напътствия, за нас - неуките...? 🙈😷✌️ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 24 Май, 2020 (Редактирано) преди 18 минути, mitaka0007 написа: Дай напътствия, за нас 🙈😷✌️ Сваляш капака на клапаните , и качваш на ГМТ доло шайбата има белег и за предварението и за гмт . Двете колела от вътрешната им страна имат белези трябва да са един срещу друг или съвсем леко да се разминават ако е тръгнала . това е за смяна . Това е . Редактирано 24 Май, 2020 от fenabg 3 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #15 Отговорено 24 Май, 2020 Преди 2 часа, jijane написа: Какви шумове трябва да се очакват от разтегната верига, това да не е Ваг. До един зъб няма никакви проблеми с палене и обороти на празен ход, даже върви малко по-добре в средните. Консуматив е, сменя се и забравяш, никъде няма писано колко трябва да изкара, може 200 ккм, или 300 ккм, а може и 100 ккм. Да до един зъб няма проблем с работата на двигателя, проверено както го е написал Фена. Но си трака като фуражомелка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #16 Отговорено 30 Май, 2020 (Редактирано) В крайна сметка това е резултата. 650 оборота в минута. Днес и взех 4 нови гуми , спирачките са сменени, всички масла , ремъци и филтри също. Всичко със частите,гуми, спирачки и тн и покупката на колата и смяната на веригата ми излезе 2000 лв. Като цяло съм доволен. video-1590865712.mp4 Редактирано 30 Май, 2020 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #17 Отговорено 31 Май, 2020 Преди 9 часа, Civic Owner написа: покупката на колата и смяната на веригата ми излезе 2000 лв Ба мамУ, ти колата за 100лв ли я купи? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #18 Отговорено 31 Май, 2020 Ebay. 330 паунда. Пълна Хонда сервизна история. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #19 Отговорено 31 Май, 2020 (Редактирано) преди 8 минути, Civic Owner написа: Ebay. 330 паунда Евала, със здраве да си я караш! Скъта докарването и регистрацията минимум 1400? Редактирано 31 Май, 2020 от zmiata29 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #20 Отговорено 31 Май, 2020 Не, карам си я в Англия, вече 12 години съм тука. Иначе мой познат взе дизелова 2006-а за 250 паунда вчера,навъртяла е доста километри но пък работи добре. Предпочетох бензинова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #21 Отговорено 31 Май, 2020 (Редактирано) За мен остава загадка как редовно обслужвана Хонда на 190К е с два зъба разтегната верига?! Това ли са супер здравите мотори на Хонда @Civic Owner Да не би да са 190К мили? Редактирано 31 Май, 2020 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #22 Отговорено 31 Май, 2020 (Редактирано) преди 6 минути, inspektora написа: За мен остава загадка как редовно обслужвана Хонда на 190К е с два зъба разтегната верига?! Това ли са супер здравите мотори на Хонда @Civic Owner Да не би да са 190К мили? Ще ти кажа как, от онези дни разгледах сервизната документация-маслото е сменяно на всеки 10 000 мили. Хонда казват 6000 мили или 10 000 км(тези типове явно не умеят да четат). Явно това си казва думата. Колата е на 120 000 мили. Другото аз веригата я огледах добре когато я купих. Ами мъничка и тънка е. На колело не бих я сложил. И все пак основно редовната смяна на масло си казва думата според мен. Редактирано 31 Май, 2020 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic Owner 8 #23 Отговорено 31 Май, 2020 (Редактирано) Другото което е, една верига няма как да се разтегне. Веригата се износва. Всяко едно звено се износва там където се захваща за следващото да речем 0.08 мм, от това се образува хлабина между звената, да ама като има 150 звена примерно и като го умножиш и става 7-8 мм. От какво се износва веригата е единствения въпрос за мен. На първо място-качествено мазане е най-важното(редовна смяна с подходящото като вискозитет масло). Качество на материала използван за веригата е второто (тук вече никой не може да каже). Третото разбира се е дали веригата е достатъчно добре сметната за поемане на натоварването на което е подложена. Ами и мазда от 84-а година с двойна верига имам. До ден днешен не е пипнат двигателя. Да ама самата верига е 3 пъти по-дебела от хондовата... Изводите за вас. Редактирано 31 Май, 2020 от Civic Owner Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #24 Отговорено 31 Май, 2020 преди 5 минути, Civic Owner написа: Хонда казват 6000 мили или 10 000 км(тези типове явно не умеят да четат). Явно това си казва думата. В тази връзка да ви разкажа нещо. Вчера гледам комшията и сина му, вдигнали капака на колата на сина (дърта Тойота Авенсис D4D) и се гъзорчат около нея. Заприказвах ги и ето какво научих: Напоследък колата нещо не вървяла. Сменяли датчици МАФ и още някой, но без подобрение. Канели се да свалят турбото и да го чистят, но нещеш ли - сетили се, че маслото не е сменяно. Сменили го и след няколко дни колата се оправила (след внезапно изпушване от ауспуха се отпушила по техните думи). Аз: И колко време не беше сменяно маслото? Комшията: Ба ли мааму - поне 3 години. Аз: И колко км.? Комшията: Ммм, ми поне 30 000 км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #25 Отговорено 31 Май, 2020 (Редактирано) преди 46 минути, Civic Owner написа: една верига няма как да се разтегне. Веригата се износва. Да, това имам предвид разтягане. И аз съм мислил по въпроса и мнението ми е, че лошото мазане не влияе (само) директно на този ефект, а по скоро индиректно, кото се повишава усилието, необходимо за развъртане на разпределителния вал и прилежащите механизми, за които веригата е отговорна. Редактирано 31 Май, 2020 от inspektora 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове