Jump to content
Sign in to follow this  
Chumata

Jazz придърпва на газ

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Не видях тема за такъв проблем свързан с малолитражките с 8 свещи а именно L13A1 Джаз 2003 CVT кутия.

-Монтирата газова система Stag Xbox 300 до колкото знам с автоматична корекция на картата по бензиновия компютър.

-Бързи инжектори Баракуда тука за цена няма да споделям,че ме боли глава....да гонят ниски времена.

-Изпарител Атикер среден клас.

- Свещи по каталог на 20к км,сменени,няма и грешка за издумкала бобина .

 

Колата преди слагане на газовата имаше от време на време едно придърпване ,когато се сети и доста рядко,изразяваше се в това,че подаваш газ придърпва веднъж и спира и после много време не се появява,затова и никой не обръна внимание на този малък уж проблем.

 

ДА НО , сега нещата след слагането на ГИ и гарането на газ се промениха същия симптом само,че вече го прави по няколко пъти на ден а не 2/3пъти в месеца.

-Разход,вървеж и работа през останалото време когато не прексъва са перфектни !

 

Давайте насоки ? Адже ба що придърпва тоз каприз

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имах подобен проблем мин.година. Започна да прекъсва на газ...леко, едва доловимо. Повече на над 3-та. На бензин не прекъсваше. Газаджията (оригинално БРЦ) ми препоръча смяна на свешите. Бяха френски НГК а току що ми бяха донесли от Щатите NGK V-Power. Смених ги, въпреки че не бях много навит. Всичко се оправи и до сега нямам проблем. По-късно огледах французойките. Ми оказа се че въпреки че са NGK явно проблемът е в керамиката. Открих на 3-4 от тях мноооого мънички кафеви петънца по керамиката - ясно откъде.

Та така. Смени си свещите ! Един колега ползваше Brisk и беше много доволен. Това освен НГК и Денсо...

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 17 минути, ИцоД написа:

Имах подобен проблем мин.година. Започна да прекъсва на газ...леко, едва доловимо. Повече на над 3-та. На бензин не прекъсваше. Газаджията (оригинално БРЦ) ми препоръча смяна на свешите. Бяха френски НГК а току що ми бяха донесли от Щатите NGK V-Power. Смених ги, въпреки че не бях много навит. Всичко се оправи и до сега нямам проблем. По-късно огледах французойките. Ми оказа се че въпреки че са NGK явно проблемът е в керамиката. Открих на 3-4 от тях мноооого мънички кафеви петънца по керамиката - ясно откъде.

Та така. Смени си свещите ! Един колега ползваше Brisk и беше много доволен. Това освен НГК и Денсо...

 

Колега и аз се съмнявам вече,че съм случил на менте НЖК при смяната , обаче при мен експеримента с 8 нови свещи е по-скъп и ,ако се окаже ,че не е от тях изгарям със 70-80 лв средно,трябва да се обедя,че там е проблема.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също съм с 8 :) Просто се убедих че френските не са читави. А преди да ги купя, един колега тук пак се беше жалвал от керамиката (даже май се беше отчупила). Може да прегледаш поне предните. Знам че Денсо са единствените на пазара  Made in Japan. А не са и скъпи.

А в момента съм с това:

https://www.ebay.com/itm/8-pc-8-x-NGK-V-Power-Plug-Spark-Plugs-2756-BKR6E-11-2756-BKR6E11-Tune-Up-Kit-po/122371431355?hash=item1c7de7dbbb:g:QVcAAOSwS~ldVg7N

Купих ги за 16 долара ;) т.е. по 2 за парче , а синът ми ги донесе от Щатите

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Полска  комп с китайски дюзи и турски изпарите,по голяма мешавица не може да бъде с това газова,как изобщо е тръгнало.

Къде пише по каталог че се сменят на 20 к свещи,или нещо не съм разбрал

Quote

Свещи по каталог на 20к км,сменени,

Френските дават много дефекти купи си японски.

Обикновените се сменят на 40хил км  а иридиевите 120хил км

ето каталог да провериш за точните свещи

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 16 часа, CARPERA написа:

Полска  комп с китайски дюзи и турски изпарите,по голяма мешавица не може да бъде с това газова,как изобщо е тръгнало.

Къде пише по каталог че се сменят на 20 к свещи,или нещо не съм разбрал

Френските дават много дефекти купи си японски.

Обикновените се сменят на 40хил км  а иридиевите 120хил км

ето каталог да провериш за точните свещи

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

-Първо всеки един компонент на газовите системи сам по себе си може да се съчетава с всичко почти според зависи кое е най-добро, с две думи незнам къде си чел или чул ,че неможе да се съчетават комплекти...

-Второ никъде не сме писали ,че свещи се сменят на 20к ,като коментираш поне чети.Пише,че са на 20к след смяна и не искам да ги сменям ПАК.

-Трето БЛАГОДАРЯ за полезния съвет ,ей сега отивам да демонтирам газовата мешавица както казваш,само не ми каза каква друга да си сложа ?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Аз знам къде сам го чел,имам опит с сбирщайна уредби още си плащам поразиите които нанесе тя.

Изпарителя беше същия като твоя.

Моля те прочети точка 6 от темата над твоята.

За да не търсиш ето

Quote

6.Какви решения взима монтажника?

-Избор на компоненти:Ако уредбата е сбирщайн,елементите са от ключово значение.Тия уредби No-name се събират с цел докарване на по-ниска крайна цена и по-голяма печалба.

Няма алгоритъм по който се избират компоненти.Няма и доказателство ,че тези компоненти ще работят взаимно.Няма качествено оценка на взаимодействие.

Компонентите се събират на база рекламата и търговците,отстъпките,на прекупвачите им т.н. на база не-касаеща вашата Хонда.

-Изборът при маркова уредба се свежда до определяне на местата за монтаж,Комплекта е събран от проверени и тествани компоненти,с доказана съвместимост.Дори скобите и тройниците са брандирани.Убедете се ,че всички компоненти отговарят на бренда

 

 

 

Така казано друго излиза ,затова те попитах.

On 3/25/2020 at 11:32 AM, Chumata said:

Свещи по каталог на 20к км,сменени,

 

 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първо ще направя една евтина проверка дали от свещите е проблема преди отново да ги сменя, и съм отворен за нови предложения.

Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проверката ако е да ги свалиш и огледаш,това е ок понякога има видими следи за неправилната работа.

Всякакви други интервенции,като дай да видим дали дават искра,рискуваш да скапеш нещо друго обратно по веригата,доста по-скъпо от една свещ.

Разстояние на електродите на свещите е хубаво да се замери,ако имаш наличен инструмент за това.

Бобините проверявани ли са.

Ето тема и разисквания за свещите тук от форума.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...