Jump to content
Chumata

Jazz придърпва на газ

Recommended Posts

Здравейте Колеги,

 

Не видях тема за такъв проблем свързан с малолитражките с 8 свещи а именно L13A1 Джаз 2003 CVT кутия.

-Монтирата газова система Stag Xbox 300 до колкото знам с автоматична корекция на картата по бензиновия компютър.

-Бързи инжектори Баракуда тука за цена няма да споделям,че ме боли глава....да гонят ниски времена.

-Изпарител Атикер среден клас.

- Свещи по каталог на 20к км,сменени,няма и грешка за издумкала бобина .

 

Колата преди слагане на газовата имаше от време на време едно придърпване ,когато се сети и доста рядко,изразяваше се в това,че подаваш газ придърпва веднъж и спира и после много време не се появява,затова и никой не обръна внимание на този малък уж проблем.

 

ДА НО , сега нещата след слагането на ГИ и гарането на газ се промениха същия симптом само,че вече го прави по няколко пъти на ден а не 2/3пъти в месеца.

-Разход,вървеж и работа през останалото време когато не прексъва са перфектни !

 

Давайте насоки ? Адже ба що придърпва тоз каприз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем мин.година. Започна да прекъсва на газ...леко, едва доловимо. Повече на над 3-та. На бензин не прекъсваше. Газаджията (оригинално БРЦ) ми препоръча смяна на свешите. Бяха френски НГК а току що ми бяха донесли от Щатите NGK V-Power. Смених ги, въпреки че не бях много навит. Всичко се оправи и до сега нямам проблем. По-късно огледах французойките. Ми оказа се че въпреки че са NGK явно проблемът е в керамиката. Открих на 3-4 от тях мноооого мънички кафеви петънца по керамиката - ясно откъде.

Та така. Смени си свещите ! Един колега ползваше Brisk и беше много доволен. Това освен НГК и Денсо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, ИцоД написа:

Имах подобен проблем мин.година. Започна да прекъсва на газ...леко, едва доловимо. Повече на над 3-та. На бензин не прекъсваше. Газаджията (оригинално БРЦ) ми препоръча смяна на свешите. Бяха френски НГК а току що ми бяха донесли от Щатите NGK V-Power. Смених ги, въпреки че не бях много навит. Всичко се оправи и до сега нямам проблем. По-късно огледах французойките. Ми оказа се че въпреки че са NGK явно проблемът е в керамиката. Открих на 3-4 от тях мноооого мънички кафеви петънца по керамиката - ясно откъде.

Та така. Смени си свещите ! Един колега ползваше Brisk и беше много доволен. Това освен НГК и Денсо...

 

Колега и аз се съмнявам вече,че съм случил на менте НЖК при смяната , обаче при мен експеримента с 8 нови свещи е по-скъп и ,ако се окаже ,че не е от тях изгарям със 70-80 лв средно,трябва да се обедя,че там е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с 8 :) Просто се убедих че френските не са читави. А преди да ги купя, един колега тук пак се беше жалвал от керамиката (даже май се беше отчупила). Може да прегледаш поне предните. Знам че Денсо са единствените на пазара  Made in Japan. А не са и скъпи.

А в момента съм с това:

https://www.ebay.com/itm/8-pc-8-x-NGK-V-Power-Plug-Spark-Plugs-2756-BKR6E-11-2756-BKR6E11-Tune-Up-Kit-po/122371431355?hash=item1c7de7dbbb:g:QVcAAOSwS~ldVg7N

Купих ги за 16 долара ;) т.е. по 2 за парче , а синът ми ги донесе от Щатите

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Полска  комп с китайски дюзи и турски изпарите,по голяма мешавица не може да бъде с това газова,как изобщо е тръгнало.

Къде пише по каталог че се сменят на 20 к свещи,или нещо не съм разбрал

Quote

Свещи по каталог на 20к км,сменени,

Френските дават много дефекти купи си японски.

Обикновените се сменят на 40хил км  а иридиевите 120хил км

ето каталог да провериш за точните свещи

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, CARPERA написа:

Полска  комп с китайски дюзи и турски изпарите,по голяма мешавица не може да бъде с това газова,как изобщо е тръгнало.

Къде пише по каталог че се сменят на 20 к свещи,или нещо не съм разбрал

Френските дават много дефекти купи си японски.

Обикновените се сменят на 40хил км  а иридиевите 120хил км

ето каталог да провериш за точните свещи

http://www.ngkpartfinder.co.uk/cars_commercial.php?type=SPARK%20PLUGS&manufact=HONDA

-Първо всеки един компонент на газовите системи сам по себе си може да се съчетава с всичко почти според зависи кое е най-добро, с две думи незнам къде си чел или чул ,че неможе да се съчетават комплекти...

-Второ никъде не сме писали ,че свещи се сменят на 20к ,като коментираш поне чети.Пише,че са на 20к след смяна и не искам да ги сменям ПАК.

-Трето БЛАГОДАРЯ за полезния съвет ,ей сега отивам да демонтирам газовата мешавица както казваш,само не ми каза каква друга да си сложа ?

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз знам къде сам го чел,имам опит с сбирщайна уредби още си плащам поразиите които нанесе тя.

Изпарителя беше същия като твоя.

Моля те прочети точка 6 от темата над твоята.

За да не търсиш ето

Quote

6.Какви решения взима монтажника?

-Избор на компоненти:Ако уредбата е сбирщайн,елементите са от ключово значение.Тия уредби No-name се събират с цел докарване на по-ниска крайна цена и по-голяма печалба.

Няма алгоритъм по който се избират компоненти.Няма и доказателство ,че тези компоненти ще работят взаимно.Няма качествено оценка на взаимодействие.

Компонентите се събират на база рекламата и търговците,отстъпките,на прекупвачите им т.н. на база не-касаеща вашата Хонда.

-Изборът при маркова уредба се свежда до определяне на местата за монтаж,Комплекта е събран от проверени и тествани компоненти,с доказана съвместимост.Дори скобите и тройниците са брандирани.Убедете се ,че всички компоненти отговарят на бренда

 

 

 

Така казано друго излиза ,затова те попитах.

On 3/25/2020 at 11:32 AM, Chumata said:

Свещи по каталог на 20к км,сменени,

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ще направя една евтина проверка дали от свещите е проблема преди отново да ги сменя, и съм отворен за нови предложения.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката ако е да ги свалиш и огледаш,това е ок понякога има видими следи за неправилната работа.

Всякакви други интервенции,като дай да видим дали дават искра,рискуваш да скапеш нещо друго обратно по веригата,доста по-скъпо от една свещ.

Разстояние на електродите на свещите е хубаво да се замери,ако имаш наличен инструмент за това.

Бобините проверявани ли са.

Ето тема и разисквания за свещите тук от форума.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, свещите са сменени отново и проблема е същия......

Давайте насоки,че се виждам в чудо,много рядко  в движение също сама си покачва оборотите за кратко при извънградско в движение и се стабилизират после  ? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пак за газ ли е валидно ? Или го прави и на бензин ??

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматик ли е ча сама си покачва оборотите сама в движение?

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.03.2020 г. at 11:32, Chumata написа:

 

-Монтирата газова система Stag Xbox 300 

Такъв Stag няма.Ако проблема го има на бензин, не го търси в газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.04.2020 г. at 9:18, Ioan написа:

Автоматик ли е ча сама си покачва оборотите сама в движение?

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
 

 

Колега автоматик е  да СВТ,почна да го прави наскоро след монтажа на газовата незнам дали има нещо общо,при потегляне или каране с ниска скорост 30/40км сама се изфорсира до към 4000 оборота и веднага после падат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.04.2020 г. at 11:12, ivan_pop написа:

Такъв Stag няма.Ако проблема го има на бензин, не го търси в газовата.

Колега объркал съм нещо Qbox 300 e basic по спомен. Иначе проблем на бензин не е правила ,но и по-малко се кара на бензин,шанса да го направи е по-малък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай примерно 10 дни само на бензин за да видиш дали ще го направи.Писал си в началото на бензин е имало проблем пак,но за малко време.

На този CVT автомат обновявал ли си маслото.

Ако това не се случи търси проблема е в газовата.

Знам че е трудно да накараш газаджията да си оправи поразиите или да я настрои като не знае как,и се започва да се обвинява всичка по колата само и само да си признае че не може да я настрои.

Както ти писах горе сборни формации газови,процента да се появят някакви проблеми е по -голям, да си признае газаджията това никога,винаги ще обвини колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сменено е маслото преди 30 хиляди г/д с оригинално от Бултрако.

Започвам да си мисля,че стъпковия прави проблеми ,защото онзи ден на място изгасна,от време на време сама се изфорсира както споменах също и при каране извънградско придърпва,може би нещо бърка смесите стъпковия повече въздух ли вкарва ,заяжда на определена позиция ли незнам.Ще го почистя профилактично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Клапаните на колата кога са регулирани ,или вече те питах.

Най добре е да се свали целия дросел и тогава стъпковото( IACV клапана)ето ти  теми

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мерси Колега, наясно съм как става.

Относно до клапаните незнам дали са проблемни с придърпването ,ама вече от както е при нас околко 50 хиляди километра не са регулирани.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Колко от тези 50 хил са на газ.

Ами смятам знаеш на колко  хиляди км се регулират тогава, и какво чакаш че не го направиш.

С това трябваше да се започнем, като мисля че всеки знае за своята кола на колко това става.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, CARPERA написа:

 

Колко от тези 50 хил са на газ.

Ами смятам знаеш на колко  хиляди км се регулират тогава, и какво чакаш че не го направиш.

С това трябваше да се започнем, като мисля че всеки знае за своята кола на колко това става.

Ами честно казано не повече от 10 хиляди до момента са на газ ,тя е от скоро.

 

Принципно около 30 до 40 на газ трябва да се регулират ,ако ги регулирам ще направя само добро,но все си мисля,че не е от тях проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано при много добра газова,с компоненти от една марка и много добре настроена трудно издържат клапаните да не си променят стойностите до 20-25 хиляди.

При нова газова трябва да се направи на 15 хил за да се види как работи тя и как я настроил газаджията, на 40 хил по мануал се регулират на бензин не знам  кой ти е казал че това става на газ.

Регулирай ги и ще видим кой ще излезе прав,ако ни дадеш и инфо какво е станало.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо имат клапаните с това:

 

5 hours ago, Chumata said:

Колега автоматик е  да СВТ,почна да го прави наскоро след монтажа на газовата незнам дали има нещо общо,при потегляне или каране с ниска скорост 30/40км сама се изфорсира до към 4000 оборота и веднага после падат.

 

Според мен карай на бензин докато видиш дали го прави и на бензин и след това отиди на съответния майстор да диагностицира проблема. Клапаните е хубаво да се регулират навременно, но не виждам как ще са причина на проблемите ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
4 hours ago, Chumata said:

 

Започвам да си мисля,че стъпковия прави проблеми ,защото онзи ден на място изгасна,

Поради тази причина ,от личен опит като затегнат  клапаните колата започва да гасне на кръстовища когато спираш,или се опитва да загасне.

От личен опит газова с такъв изпарител

Quote

Изпарител Атикер среден клас.

Клапаните затягаха на 10-12хиляди,да ги провери колегата да види какво е състоянието на хлабините.

Хубави е когато някой ще си слага газова да си регулира преди това клапаните,така ще засече на колко му затягат на газ,и кога трябва да ги регулира.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми се появи придърпване и то след реглажа на клапаните, оказа се некачествено гориво.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще погледна за възможните проблеми и ще пиша при първа възможност да Ви информирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покарай я на бензин няколко дни, като тествай на ниски обороти и висока предавка с повече газ, ако не ти придъпва, а на газ продължи да го прави, е възможно да не ти е настроена добре сместа. И смени бензиностаницята, ако зареждаш на една и съща, за да изключиш горивото като фактор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Rakeem написа:

Покарай я на бензин няколко дни, като тествай на ниски обороти и висока предавка с повече газ, ако не ти придъпва, а на газ продължи да го прави, е възможно да не ти е настроена добре сместа. И смени бензиностаницята, ако зареждаш на една и съща, за да изключиш горивото като фактор. 

Колега , на различни бензиностанции пак го прави,не е от горивото,ще погледната каквото мога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не сочи ли всичко към скоростите, може да е и от електроника или датчици.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Ioan написа:

Колега не сочи ли всичко към скоростите, може да е и от електроника или датчици.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk
 

Имам съмнения и във тях също,но да речем 20% таван,защото проблема се появи веднага след слагането на газовата... до преди това нямаше проблеми.

Мисля ,че е стъпков мотор в комбинация с кофти свещи или бобини,защото е логично прекъсването да е по осезаемо на газ с кофти свещи и бобини,а това че вдига високи обороти  ,а друг път даже гасне в ниски и е симптом на неправилна работа на стъпковия мотор и в комбинация се получава този краен ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са счупили нещо при слагането на газовата. При вдигане на оборотите почва ли да ускорява все едно си натиснал повече газста или напротив?
Можеш да огледал около газовата кабелите букси. ОБД има ли газовата въпреки че не виждам как може да прави тези неща например от повреден газов компютър.

Изпратено от моят Redmi 3 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,да не кажа голяма дума ,ама проблема изчезна и вече цели 2 дни и около 100тина км няма и помен от симптомите.

 

П.п. След сваляне на свещите които видимо си бяха като нови пак казвам имат околко 20к км. регулирах разстоянието м/у полюсите на 0.65 с луфтомер.

Почистих на всички бобини контактната площ със свеща със спрей, почистих Мап сензора,дросела и стъпковия мотор. Ресетнах компютъра и дано скоро да не ме виждате да пиша в тази тема :)

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Chumata написа:

регулирах разстоянието м/у полюсите на 0.65 с луфтомер.

 

Тук според мен си направил голяма грешка 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, vespa написа:

Тук според мен си направил голяма грешка 

Идеята беше за проба, и мисля,че ако не се появи пак проблема ще е хубаво да подновя свещите на джаза с такива за газ заводско на 0.70 разстояние.

 

П.п но кажи колега защо мислиш ,че грешката е голяма и от какво мога да се притеснявам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 12 минути, Chumata написа:

Идеята беше за проба, и мисля,че ако не се появи пак проблема ще е хубаво да подновя свещите на джаза с такива за газ заводско на 0.70 разстояние.

 

П.п но кажи колега защо мислиш ,че грешката е голяма и от какво мога да се притеснявам ?

Човек не пипай свещите, вероятно вече си изгърмял някоя бобина. Ще си мислите че като сте на газ карате някоя пробита жигула и ровите свещите? 1.1 е разстояние няма газ, няма бензин, ако ще и на въглища да е. 

Кой професор го измисли това? 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 11 минути, fenabg написа:

Човек не пипай свещите, вероятно вече си изгърмял някоя бобина. Ще си мислите че като сте на газ карате някоя пробита жигула и ровите свещите? 1.1 е разстояние няма газ, няма бензин, ако ще и на въглища да е. 

Кой професор го измисли това? 

 Фене, така си е ,но аз все си мисля че бобини заминават заради  стари свещи респективно с голямо разстояние м/у електродите от износването,съответно натоварват повече бобините с по дългия път за контактуване и искра,т.е сега с по-малко разстояние,защо мислиш че ще замине някоя?

Редактирано от Chumata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с регулирането на клапаните.

Казваш 50 без реглаж откакто е при вас като 10 хил на газ.

Преди това знае ли се кога изобщо накой е обръщал внимание на клапаните.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
2 hours ago, Chumata said:

 Фене, така си е ,но аз все си мисля че бобини заминават заради  стари свещи респективно с голямо разстояние м/у електродите от износването,съответно натоварват повече бобините с по дългия път за контактуване и искра,т.е сега с по-малко разстояние,защо мислиш че ще замине някоя?

Разстоянието  1.1  на свеща е дадено от инженерите на Хонда и със сигурност са пресметнали за определия пробег  от 40хил км когато то се  увеличи да издържи бобината и тя да се смени свеща а не да караш вечно както тук се прави .

Но си мисля  че изобщо  не може да им е хрумвало че българския гении ще го намаля,ти си прецени кое  ще навреди  повече на бобината с разстояние намалено почти наполовина на заводското.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, CARPERA написа:

А какво стана с регулирането на клапаните.

Казваш 50 без реглаж откакто е при вас като 10 хил на газ.

Преди това знае ли се кога изобщо накой е обръщал внимание на клапаните.

Незнам Колега,клапаните не съм регулирал още,а и преди нас незнам кога се регулирани ,за момента мисля тъкмо се е закрепила да не е ръчкам допълнително,ако пак почне тогава и клапаните ще се регулират и свещите ще се сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Твоят отговор ми звучи счупих стъклато си залепих го с тиксо ама да не го бутам сега че новото може да е по зле.

Това което ти казвам  да се направи не е препоръчително  ,в твоя случай наложително.Следващята тема която евентуално  ще пуснеш,да не е дайте идей за читав ремонт на глава.

За момента това което си направил с свещите  рискуваш да издумкаш всички бобини,и клапаните нерегулирани от незмам колко км и те да затегнат ,може и вече да са.

Спирам да пиша решил си колата да е за скрап.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...