Flameff 16 #81 Отговорено 16 Февруари, 2020 11 hours ago, Bizzito said: Колеги, сега четох една много добра тема в секцията за акорд. Наистина много добре са описани нещата. Хареса ми това, че дневните изгасват при включване на габарити/къси. Ще поръчам такива крушки и после монтаж 😃 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 479 #82 Отговорено 16 Февруари, 2020 Аз бих си сложил и релето за отложен старт. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #83 Отговорено 16 Февруари, 2020 Да, най-вероятно пълният комплект от статията ще сложа. Т.е. мисля в сервиз да го направя, така че да избегна неточности, а и по пипнато трябва да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #84 Отговорено 16 Февруари, 2020 Чета Ви, и недоумявам защо си причинявате всичко това? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 48 #85 Отговорено 17 Февруари, 2020 С комплекта, крушки, който съм постнал по-горе си има вградено реле, от което си излиза управляващ проводник, който се връзва за кабела на един от габаритите. Така като светнат късите /респективно и габаритите/ дневните изгасват. А основно съм ги захранил от бушонната кутия в купето. Има предпазител предназначен за дневни светлини, използвал съм тая верига. Назад във форума Маркони беше обяснил, че CRV 3 има на хардуерно изпълнение за дневни светлини фабрично. Може да се захранят и от кутията в двигателният отсега. Мисля предпазител 15, даже ако се използва тая верига се получава "екстрата" изпрати до вкъщи, тоест гасиш вадиш ключа, слизаш, а дневните светят още една минута. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emonai 48 #86 Отговорено 17 Февруари, 2020 преди 6 минути, emonai написа: С комплекта, крушки, който съм постнал по-горе си има вградено реле, от което си излиза управляващ проводник, който се връзва за кабела на един от габаритите. Така като светнат късите /респективно и габаритите/ дневните изгасват. А основно съм ги захранил от бушонната кутия в купето. Има предпазител предназначен за дневни светлини, използвал съм тая верига. Назад във форума Маркони беше обяснил, че CRV 3 има на хардуерно изпълнение за дневни светлини фабрично. Може да се захранят и от кутията в двигателният отсега. Мисля предпазител 15, даже ако се използва тая верига се получава "екстрата" изпрати до вкъщи, тоест гасиш вадиш ключа, слизаш, а дневните светят още една минута. Успех! А ето някой доводи защо съм си причинил всичко това: 1.На ксенона крушки и запалка са му по- малко работните часове. 2. По- малка консумация. 3. Но не на последно място през деня таблото ми свети по- ярко. 4.Никога не ги забравяш да пуснеш/ угасиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 479 #87 Отговорено 17 Февруари, 2020 Това с таблото не ми е много ясно къде точно е проблемът. Моето си е постоянно на макс и денем и нощем и ми е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #88 Отговорено 17 Февруари, 2020 Удобството е, ако искаш през нощта / по тъмно да ти е по-малко ярко. Удобно е, ако се остави осветеността да се регулира от това дали фаровете са включени. Всъщност май са габарити, но същата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #89 Отговорено 17 Февруари, 2020 Поръчах крушки като на @emonai, да видим кога ще пристигнат и след това монтаж 😃 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #90 Отговорено 18 Февруари, 2020 Преди 20 часа, emonai написа: А ето някой доводи защо съм си причинил всичко това: 1.На ксенона крушки и запалка са му по- малко работните часове. 2. По- малка консумация. 3. Но не на последно място през деня таблото ми свети по- ярко. 4.Никога не ги забравяш да пуснеш/ угасиш. Чудесно - и дано си убеден в написаното защото: - по точка 1 бъркаш - сравни ги примерно с Н1 ! - по точка 2 - като е по-малка консумацията, колко по-малко ще платиш и от къде ? - по точка 3 - като искаш таблото да ти свети по-ярко през деня, го увеличаваш до край и си готов . - по точка 4 - и при нормалните хора се случва, да забравят да ги пуснат понякога, а при глухите се случва да не чуят звуковия сигнал при слизане от колата. п.п. пропускате и някои други точки , например: - точка 5 - ще вдигнете поне 20/30 от умрелите коне ! - точка 6 - "як" тунинг като на "ферари"! - точка 7 - автоматично щайгата се подмладява и става 2020г. ! и т.....н..... ако ме разбираш . п.п.п. По добре обръщайте повече време на близките и семейството си , отколкото на тези ламарини ! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #91 Отговорено 18 Февруари, 2020 Мераклии са още хората,в момента в две теми паралелно се обсъждат тия дневни светлини.Сега чакам тема за булбар,прагове и спойлер. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #92 Отговорено 18 Февруари, 2020 Че какво лошо има някой да се занимава с колата си с такива дреболии. Всеки си има приоритети и си избира как да си „харчи“ времето и парите. Не ми допада лекия сарказъм, с който се отнасяте. А предимства има, дори да се умаловажават 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #93 Отговорено 18 Февруари, 2020 Аз лично съм избрал модул за дългите на 30% и от тогава съм забравил от къде се палят фаровете. По светло не свети нищо друго по колата освен 2 те крушки на дългите на 30%. Като запалиш издава звуков сигнал, че сработва (ако е светло) и пали лампите като постепенно ги нагрява до 30%. Сработи ли датчика за тъмно, пак издава звуков сигнал, че спира, пали ксенона и съответно всички други светлини по колата. Аз лично през деня не искам нищо друго освен нужното по закон да ми свети по колата. Отзад габаритите през деня не са нужни, някой писа назад нещо такова...Варианта който обсъждате тук с тая схема в мигача също е приемлив. Само недейте да лепите някакви лед ленти или други изгъзици по бронята. Това не е Голф. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #94 Отговорено 18 Февруари, 2020 Преди 6 часа, Pavel_Pavlov написа: Че какво лошо има някой да се занимава с колата си с такива дреболии. Всеки си има приоритети и си избира как да си „харчи“ времето и парите...... Абсолютно си прав за това . За останалото - относно сарказма и предимствата съм на друго мнение, ама нали сме различни хора и виждаме нещата по различен начин. Сигурно и аз ако бях на двадесетина години, щях да си бодна едни "ангелски очи -тип БМВ", или да си сложа някакви други дневни светлини, за да си пазя рефлекторите и крушките за "век и веков" ,защото нали с тая кошница ще векувам - но не съм . И последно - всеки прави нещо по колата си, както на него му е удобно и му харесва, но жалкото е, че не се съобразява с останалите участници в движението, оставяйки въпроса с безопасността на пътя, на заден план. Дерзайте - няма сарказъм, дано този път разберете какво казвам. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #95 Отговорено 18 Февруари, 2020 Off Topic преди 30 минути, Emicha написа: ... за "век и веков" ,защото нали с тая кошница ще векувам - но не съм . ... Сутринта се засилих да добавя това като точка 8 към твоите 7, ама се отказах. Отказах се, заради свободата всеки да прави, каквото си иска. Иначе да, и аз съм против "подобрения" със съмнителен характер по осветителната уредба на колата. Ама сигурно, защото ЕГН-то ми е около това на Емича. Карам си това, което съм си купил и си свиркам. Даже радиото ми е оригиналното. Не че нямам на склад дабъл дин мултимедия, ама за 15 мин сутрин и 15 мин вечер до/от работа ... нема нужда. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #96 Отговорено 10 Май, 2020 Колеги, най-накрая пристигнаха прословутите крушки и вече са монтирани на колата. Светят и изглеждат много добре. Ако човек не знае, че са китайски, би решил, че са заводски светлини. Сега държа лоста на ауто и когато запаля колата светва т. нар. DLR. При влизане в тунел или като се стъмни, дневните гаснат и се включват късите светлини. Също така осветеността на таблото се регулира автоматично спрямо околната светлина, което е супер удобно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KDungarov 0 #97 Отговорено 24 Юли, 2020 На 8.02.2020 г. at 23:10, Flameff написа: Процедурата се оказа доста лесна, но не добре описана в ръководството. Ще се опитам да я обясня по-подробно: 1. Колата трябва да е на контакт (II-ра позиция) или запалена. 2. Натиска се бутана за говорене и се подава гласова команда "Phone setup pair". 3.Изчаква се малко и IVR- на колата пуска съобщение с кратки указания, което казва, че трябва да му подадете код за сдвояване. 4. Натиска се бутона за говорене, след което казвате произволен код, например 0000. 5. IVRa пита сигурни ли сте, че искате код 0000 6. Натискате бутона за говорене и казвате ДА 7. IVRa казва че минава в свързващ режим и да пуснете bluetooth-а на телефона. 8. След като телефона намери HT Honda го сдвоявате и въвеждате кода 0000 9. IVRa ви пита как да се казва сдвоеното устройство, натискате копчето за говорене и казвате желаното от вас име. 10. IVRa пита дали това е името, което искате (плейва казаното от вас), потвърждавате му и сте готови. Колега, днес пробвах твойте стъпки, но колата ми връща команда, която не мога добре да чуя добре "code *skip back*" нещо подобно. Имали вариант бутоните за вдигане и затваряне да са просто сложени, и ако собственика реши да си сложи handsfree отделно? Когато кажа "Phone setup pair" ми връща командата по-горе и когато кажа кода "1234" или "0000" почва да сменя станцията на радиото или да вдигне температурата на климатика. Също така пробвах и с кода за навигацията, но уви не стана😂. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #98 Отговорено 24 Юли, 2020 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir22 2 #99 Отговорено 25 Юли, 2020 На 18.02.2020 г. at 6:11, zograffa написа: Мераклии са още хората,в момента в две теми паралелно се обсъждат тия дневни светлини.Сега чакам тема за булбар,прагове и спойлер. Mного добра идея. Мен лично ме интересуват релси за тавана....ама надлъжни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Flameff 16 #100 Отговорено 25 Юли, 2020 17 hours ago, KDungarov said: Колега, днес пробвах твойте стъпки, но колата ми връща команда, която не мога добре да чуя добре "code *skip back*" нещо подобно. Имали вариант бутоните за вдигане и затваряне да са просто сложени, и ако собственика реши да си сложи handsfree отделно? Когато кажа "Phone setup pair" ми връща командата по-горе и когато кажа кода "1234" или "0000" почва да сменя станцията на радиото или да вдигне температурата на климатика. Също така пробвах и с кода за навигацията, но уви не стана😂. Не вярвам копчетата да стоят просто така. Пускаш ли бутона за говорене преди да подадеш гласова команда или го държиш постоянно натиснат? По спомен трябва да го пуснеш преди да започнеш да говориш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KDungarov 0 #101 Отговорено 25 Юли, 2020 Преди 1 час, Flameff написа: Не вярвам копчетата да стоят просто така. Пускаш ли бутона за говорене преди да подадеш гласова команда или го държиш постоянно натиснат? По спомен трябва да го пуснеш преди да започнеш да говориш. Натискам бутона за говорене, казвам командата и го пускам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове