Bizzito 474 #41 Отговорено 6 Февруари, 2020 (Редактирано) Ще те помоля да споделиш това ръководство за дизелова Хонда, защото аз не съм виждал такова. Няма какво да спорим, аз знам, какво съм написал. А това, което ти си написал не мога да коментирам без схема. С гугъл преводач още повече. Редактирано 6 Февруари, 2020 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #42 Отговорено 7 Февруари, 2020 Преди 2 часа, Bizzito написа: От сайта на Schaeffler. Номерът на моховика по номенклатурата на LUK е 415027210. Моят имаше малко над 6 зъба и 1.5 мм аксиален луфт. Можеше да кара грубо още 10-20 хил. Смяната беше на 225 хил. км. 564045170684115.pdf 1 MB · 2 downloads Е нали това казвам - за боклука си е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #43 Отговорено 7 Февруари, 2020 Който разбрал, разбрал. Явно нещо не се изразявам правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #44 Отговорено 7 Февруари, 2020 Много объркващо стана. Сумати негативни коментари спрямо LUK, в същия момент почти всички него избират, поради пазарния дял който имат. Има ли някой, който е сложил комплект съединител и маховик на Exedy и да сподели мнение? С какво е по-добър и с какво е по-лош? Каква е тази саморегулираща функция и защо Exedy я няма (уж)? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #45 Отговорено 7 Февруари, 2020 Не "уж", ами наистина я няма. По-назад колегата го е казал: На 1.02.2020 г. at 17:14, KrIv написа: птитескателен диск е с тресчотка,която компенсира износването на феродовият диск за сметка на промяната на хода на педала. Комплекта съединител,който е монтирал колегата с проблема е Екседи. Притескателя на тази марка няма въпросната система за компенсация,така че нека да си регулира хода За маховик Exedy не знам, никой май не е споделял, че е сложил такъв (поне аз не съм видял такъв пост). За съединител обаче има хора сложили такива, включително и аз. С какво е по добър? - Всеобщото мнение май е че са по-издръжливи от LUK, изкарват по доста повече километри и уж издържат на по-големи натоварвания, което за ремапнати автомобили е голям плюс. Точно поради тази причина и аз сложих такъв, въпреки че имах ядове след това. И при мен се появи проблема с трудното влизане на скоростите, особено при първа и задна беше голям ужас. При мен обаче проблема не беше от регулирането на педала. Съединителя го монтираха в сервиза на Слави. Казаха ми, че хода на педала си е наред, не е от там проблема. Помпите на съединителя, спирачната течност също са наред, та и от тях не е. Маховика си е направо нов (на ~30 хил.км.) - и от него няма да е. Според тях проблема е или в самия съединител (кофти бройка, менте...) или му трябва малко време да "улегне". Колкото и да им имам доверие, хич не ми се виждаше достоверно това. Интересното беше, че проблема го нямаше в движение (или почти не се усещаше тогава), а се проявяваше само при превключване на място (при запален двигател) и то спорадично. Един ден - жива мъка, на другата сутрин - всичко влиза като по-масло, след повече каране - пак ядове, след час-два - пак всичко е наред... Ходих и в Юби-Ко, дори бях готов да им я оставя за нова смяна. Там също ми казаха, че хода на педала е ОК и не е от него. Предложиха ми да не бързам с нова смяна, а да покарам малко така, можело и да "улегне". Изразиха мнение (разговора беше с шефа и единия от механиците, мисля че Милен се казваше), че въпросното "устройство" за саморегулиране не е само за хода на педала, а играело роля и да обира някакви луфтове на маховика. За това и проблема се появявал от време на време - зависи как е застанал маховика. Само да вмъкна, че не разбирам от тези неща, не знам така ли е или не, възможно ли е или не... просто предавам думите. Факт е обаче, че проблема изчезна след седмица-две (не мога да кажа след колко километра, но може би между 1000 и 2000 от смяната). А вече колко ще изкара - ще видим, за сега няма ядове (7-8 хил км). Надявам се да е повече от LUK-а, който се предаде след около 30 хил... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #46 Отговорено 7 Февруари, 2020 Преди 9 часа, Bizzito написа: Моят имаше малко над 6 зъба и 1.5 мм аксиален луфт. Можеше да кара грубо още 10-20 хил. Смяната беше на 225 хил. км. Съединителят оригинален ли беше или е сменян за тези километри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #47 Отговорено 7 Февруари, 2020 преди 11 минути, inspektora написа: Съединителят оригинален ли беше или е сменян за тези километри? Беше сменян на около 200 хил., пак беше LUK и беше монтиран неправилно, но въпреки това не съм имал проблеми с него. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #48 Отговорено 7 Февруари, 2020 (Редактирано) След като монтирате EXEDY не се доверявайте на който и да е,казвайки ви колко е достатъчен хода на педала. Никой от монтажниците(майсторите ви) не ляга в краката на шофьора за да види какво се случва с хода на помпата. След като се отпусне педала на съединителя помпата трябва да е в макс. крайно(свободно ) положение за да може да засмуче и нагнети при натискане. Самото регулиране изисква от 5 до 10 мм. корекция. Зависи какво преди това е било положението на педала и каква е била работната зона. Помпата така е измислена,че не работи ефективно ако не е максимално свободна. Затова след като монтирате EXEDY ви започват проблемите с отделянето и трудната комутация на предавки. Не сте виновни нито вие че сте избрали тази марка или производителя за качеството. Смея да твърдя че марката е много добра,просто се иска да се съобразят някой неща при монтаж. Редактирано 7 Февруари, 2020 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #49 Отговорено 7 Февруари, 2020 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #50 Отговорено 5 Март, 2020 (Редактирано) Здравейте колеги. Днеска закупих съответния комплект от coxmotorparts: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2003-2008/ Не знам дали това е нормално, но взех Genuine Honda Flywheel и въпреки това пристигна LUK съединител и маховик: https://cloud.smirky.net/s/fpSpHHKnBt2pgke Щом Genuine води до LUK, каква е разликата в тези 174 паунда отгоре? Надявам се поне частите да са изрядни и да не ги мисля поне 3 години Редактирано 5 Март, 2020 от smirky 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #51 Отговорено 5 Март, 2020 Преди 7 часа, smirky написа: Щом Genuine води до LUK, каква е разликата в тези 174 паунда отгоре? Надявам се поне частите да са изрядни и да не ги мисля поне 3 години В случая е малко имал дал. Инак поне си спокоен че всичко е ое. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #52 Отговорено 5 Март, 2020 Преди 11 часа, smirky написа: Надявам се поне частите да са изрядни и да не ги мисля поне 3 години И майстора да е читав! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #53 Отговорено 6 Март, 2020 Преди 6 часа, JHM написа: И майстора да е читав! В София кой би препоръчал? Аз обмислях да се доверя на Мотобокс в Овча Купел, както винаги, но все пак да чуя странично мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #54 Отговорено 6 Март, 2020 Преди 19 часа, smirky написа: Здравейте колеги. Днеска закупих съответния комплект от coxmotorparts: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2003-2008/ Не знам дали това е нормално, но взех Genuine Honda Flywheel и въпреки това пристигна LUK съединител и маховик: https://cloud.smirky.net/s/fpSpHHKnBt2pgke Щом Genuine води до LUK, каква е разликата в тези 174 паунда отгоре? Надявам се поне частите да са изрядни и да не ги мисля поне 3 години Разлика има колега и не е случайно. Това, че в кутия Aisin примерно има маховик LUK и цената е по-висока, означава, че производствения толеранс е по-малък и колкото е по-малък от идеалния, толкова цената е по-висока, т.е. по-качественото е по-скъпо. Материалите са еднакви, но след изработка на детайлите, те минават ОТК и се проверяват отклоненията от нормата. Без отклонения са за заводско вграждане, а от там нататък, това по магазините. Купувайте по-скъпото, има смисъл. Съединителите с големи отклонения, не зацепват равномерно и претрисат. Моя опит беше с LUK, който щеше да ми скъса тампоните на двигателя от тресене при потегляне. Гаранционно го смениха с Айсин, който се оказа LUK в кутията, обаче зацепва много по-добре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valls 1 #55 Отговорено 10 Март, 2020 Здравейте и добро утро колеги. Искам да споделя с вас появил се при мен от няколко дни симптом на проблем в съединителя и да получа мнения и някакви напътствия. Та каква е ситуацията: При обиране на празния ход на съединителя с педала, в него се усеща вибрация наподобяваща пулсиране. След като съединителя премине към работен ход, отделяне на двата диска, тази вибрация изчезва. При движение вибрацията се усеща много слабо или почти я няма. При загряване на двигателя този ефект се усеща много слабо. Принципно не съм забелязал съединителя да преплъзва при потегляне или на 4-та или 5-та предавка. Та ще помоля за мнение в какво може да е проблема и какво да очаквам. Автомобила е Хонда Акорд 2004г. 2.2 i-CTDi -140 к.с. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Иванов 5 #56 Отговорено 13 Март, 2020 В крайна сметка след разглобяването се оказа, че маховика е разбит тотално. Но най-притеснителното е, че маховика и съединителя са сменяни може би в автокъщата и не изкараха и 25 хил. км. Феродовия диск не беше различим от нов, но понеже бях купил частите смених всичко. Заложих на съединител Exedy и маховик LUK който се надявам да издържи повече от стария. Засега всичко е ок, определено има разлика в автомобила-съединителя отделя долу и зацепва много по-добре. Първа и задна скорост влизаха малко по-трудно но с всеки километър става по-добре. Може би с времето ще улегне още съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #57 Отговорено 13 Март, 2020 Преди 2 часа, Димитър Иванов написа: Но най-притеснителното е, че маховика и съединителя са сменяни може би в автокъщата и не изкараха и 25 хил. км. В автокъщата не са сменили маховика ! и наскоро го и писах че карат по толкова но ........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #58 Отговорено 13 Март, 2020 (Редактирано) Й Редактирано 13 Март, 2020 от KrIv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Иванов 5 #59 Отговорено 13 Март, 2020 Най-вероятно са сменени и двете части защото след демонтажа изглеждат като нови но маховика е разбит, диска на съединителя беше с дебелината на новия. Не знам дали маховика не е бил виновника за приплъзването но реших да сменя всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #60 Отговорено 3 Април, 2020 На 5.03.2020 г. at 12:17, smirky написа: Здравейте колеги. Днеска закупих съответния комплект от coxmotorparts: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-2-2-diesel-clutch-kit-luk-flywheel-2003-2008/ Не знам дали това е нормално, но взех Genuine Honda Flywheel и въпреки това пристигна LUK съединител и маховик: https://cloud.smirky.net/s/fpSpHHKnBt2pgke Щом Genuine води до LUK, каква е разликата в тези 174 паунда отгоре? Надявам се поне частите да са изрядни и да не ги мисля поне 3 години Колега от офертата, която си дал би трябвало да получиш маховик Luk и оригинален съединител, а ти си получил обратното. Според мен това е по-добрия вариант Смени ли го вече? Дай отзиви. На 6.03.2020 г. at 8:13, Ivan B написа: Разлика има колега и не е случайно. Това, че в кутия Aisin примерно има маховик LUK и цената е по-висока, означава, че производствения толеранс е по-малък и колкото е по-малък от идеалния, толкова цената е по-висока, т.е. по-качественото е по-скъпо. Материалите са еднакви, но след изработка на детайлите, те минават ОТК и се проверяват отклоненията от нормата. Това предположения ли са? Защото ако не работиш там не виждам от къде може да го знаеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #61 Отговорено 3 Април, 2020 Не виждам много логика LUK за себе си да отделят "ментетата", а на Aisin да продават "оригиналите". Просто Aisin преопаковат и затова им е по-висока цената. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #62 Отговорено 3 Април, 2020 (Редактирано) Преди 1 час, Bizzito написа: Колега от офертата, която си дал би трябвало да получиш маховик Luk и оригинален съединител, а ти си получил обратното. Според мен това е по-добрия вариант Смени ли го вече? Дай отзиви. Да, смених го преди 2 седмици. Отзивите не съм сигурен дали ще са полезни на този етап. Проблеми нямам за момента, всичко върви мазно, но ме съветваха 2-3 хиляди километра да го галя и без резки смени. Не съм ги минал все още, няма и да ги мина близките 2-3 седмици сигурно. И на дветете части пишеше Luk, но се водят Genuine и двете, което е по-добрия вариант (според няколко мнения вече). Не знам какъв друг отзив да ти дам, евентуално ако питаш нещо конкретно? При мене нещата се получиха супер странно. Заделих пари за съединител и маховик, при положение че от 2 години ми напомнят в сервиза, че са за смяна като симптомите бяха само приплъзване на 4-та между 80 и 90. Нито торпаше нещо, всичко си беше окей. Три дена след като направих поръчката и маховика се потроши и започна да рита педала на съединителя като го натисна до долу. Чуваше се и като загасях колата. След смяната вече не е така, даже в сервиза ми демонстрираха на маховика как и къде точно дрънчи, като звука беше точно този. Не мога да повярвам какво съвпадение просто... Редактирано 3 Април, 2020 от smirky 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #63 Отговорено 3 Април, 2020 (Редактирано) преди 14 минути, smirky написа: Да, смених го преди 2 седмици. Отзивите не съм сигурен дали ще са полезни на този етап. Проблеми нямам за момента, всичко върви мазно, но ме съветваха 2-3 хиляди километра да го галя и без резки смени. Три дена след като направих поръчката и маховика се потроши и започна рита педала на съединителя като го натисна до долу. Чуваше се и като загасях колата. След смяната вече не е така, даже в сервиза ми демонстрираха на маховика как и къде точно дрънчи, като звука беше точно този. Да, трябва малко време за сработване, при мен след 1000 км се усети разлика към по-добре и става все по-добре. Аз имам само едно оплакване, но не знам дали не е нормално за кола с двумасов маховик, като я настъпя до долу на ниска скорост след това при плавно подаване на газ се чува леко притракване. Мисля, че се наместват двете маси или там черколаците и се успокоява. Нали като го настъпиш той удря на упор. След това всичко се нормализира. Все пак става въпрос за по-тромава кола, може би трябва да се вземе предвид, но си събирам мнения. Знам какво е заминал маховик, при мен беше същото. Редактирано 3 Април, 2020 от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 119 #64 Отговорено 3 Април, 2020 (Редактирано) Преди 3 часа, Bizzito написа: Колега от офертата, която си дал би трябвало да получиш маховик Luk и оригинален съединител, а ти си получил обратното. Според мен това е по-добрия вариант Смени ли го вече? Дай отзиви. Това предположения ли са? Защото ако не работиш там не виждам от къде може да го знаеш. Tова е личен опит + информация от външни източници + елементарна логика. Ако имаш по-добро обяснение, сега е момента да го споделиш. Теорията, че някой слагал чаркове в друга кутийка и затова цената била по-висока издиша. Практиката показва, че Айсин е по-добър. Аз сложих Лук и усетих, как работи. Не само, че имаше биене, ами и самия педал беше много корав, заради пластините на феродовия диск. Смених го с Айсин и разликата беше до небесата. Всичко в интервал от една седмица. Редактирано 3 Април, 2020 от Ivan B Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #65 Отговорено 3 Април, 2020 (Редактирано) Ок, това си е мое мнение на база, че така работят търговците. Определено цената не определя качеството. Поне от 20 години. Аз също съм работил в производство и това което описваш със сортирането трудно може да стане в такава фирма. Има си ISO, TUV и т.н. Виж вече ако идва от различни заводи може да има разлика. А те имат много. Това също няма как да знаеш кое от къде идва. А дали проблемът при теб не идва от монтажа нещо? Щото съм чувал от първа ръка и за нестегнати болтове на маховик, монтаж без специални инструменти, обърнати феродови дискове 😉 Редактирано 3 Април, 2020 от Bizzito 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове