CCord 236 #1 Публикувано 20 Декември, 2019 Здравейте колеги! Търсих във форума но така и не открих тема за открехнатата в левия край жабка на Акорд 7-ма генерация, явно е хроничен проблем за модела защото не съм видял кола с добре прилегнала жабка. На черен интериор долу-горе се преживява но моя е светъл и направо ми вади очите тази фуга която се получава. Има ли някой който се е задълбочавал в разнищването на този проблем, от къде се получава това издаване на лявата горна част? предполагам че е посукване на самия капак като цяло но все пак ако имате решение или идеи за "лечение" моля да споделите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #2 Отговорено 21 Декември, 2019 Повечето са така. Вариант 1. Да наместиш по-добре пантите на жабката. Лявата максимално навътре, дясната максимално навън. - Частично ми реши проблема. Вариант 2. Да скъсиш П-образната кука (на таблото) в която щраква ключалката на жабката. - Би решило проблема, стига да се улучи дължината. Може да се демонтира самата планка и да се отреже телената и част (по заварките) и да се премести и завари по-нагоре спрямо основната монтажна планка. Ето ти помощен материал: https://www.drive2.ru/l/9858972/ За финна регулировка, братушката е разширил отворите и, понеже не е уцелил от първия път. Точно това ми бе хрумнало и на мен (след разни подлагания вдясно), но не стигнах до там (салонът ми е черен). При някой явно е по-малко измятането и върши работа само разширяването на отворите: https://www.drive2.ru/l/456105186943829002/ Други пък не искат да ги разширяват и направо режат и местят П-то. Вижда се "преди и след" интервенцията: https://www.drive2.ru/l/466644830529781927/ Дано линковете са ти от полза и покажи после как е станало (със снимки преди / след). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 21 Декември, 2019 Ако е много увиснала, нищо няма да ти помогне, защото се е усукала достатъчно за да е отвъд поправка.Нова жабка, но само ако ти си я свалиш от кола, или пред теб я свалят.Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 236 #4 Отговорено 21 Декември, 2019 Благодаря ви! утре ще се пробвам да видя какво ще сътворя. И без това иска известно регулиране защото трудно се отваря, може би и вътре механизма и лостчетата правят проблем, иначе затварянето е много лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 236 #5 Отговорено 22 Декември, 2019 (Редактирано) И така днес след корекция само от пантите, като лявата панта я модифицирах малко се получи това преди и след интервенцията може да се иска още но установих че трябва да се модифицира лявата панта и статичната част от закопчалката както ме насочи Цецо. ПП - втората снимка не ми се получи нещо защото се наложи 2 пъти да я преформатирам, но все пак се вижда. Редактирано 22 Декември, 2019 от CCord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6017 #6 Отговорено 22 Декември, 2019 Добър резултат по лесния метод. По трудния (чрез ключалката) ще стане перфектно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #7 Отговорено 23 Декември, 2019 (Редактирано) Колеги, благодаря за полезната тема. Жабката ми беше трън в очите от както имам колата, но нямах идея как се оправя а пък не съм питал във форума. Днес се заиграх и ето резултата. Преди След. Това се получи след изпиляване отворите на планката Редактирано 23 Декември, 2019 от Ivan_Ch 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #8 Отговорено 23 Декември, 2019 Пропуснах да кача снимка на доработената закопчалка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #9 Отговорено 24 Декември, 2019 Аз си сложих и ключе на лампичката, тоест на вратичката на жабката, защото по подразбиране винаги свети. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #10 Отговорено 27 Декември, 2019 Винаги свети, ако си пуснал габарити/фарове. Ако си сложил някое DRL решение, през деня няма да светят много лампи в колата, включително и жабката. Но иначе да, тъпо е, че свети и когато е затворена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #11 Отговорено 27 Декември, 2019 (Редактирано) То голф 3-ка е с ключе,а тука липсва! Редактирано 27 Декември, 2019 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #12 Отговорено 28 Декември, 2019 На 24.12.2019 г. at 13:45, mimiron3 написа: Аз си сложих и ключе на лампичката, тоест на вратичката на жабката, защото по подразбиране винаги свети. Колега, би ли споделил как си изпълнил монтажа на съответното ключе и какво е то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #13 Отговорено 28 Декември, 2019 Преди 3 часа, smirky написа: ... и какво е то? Всяко ключе с нормално затворен контакт. Още "краен изключвател". Пример за крайни изключватели: Може да използваш също "рид ампула" с Н.З.-контакт. Предимството ѝ е че е безконтактна. Заместването на W5W-лампичката със светодиод 20-25-30 мА с широк ъгъл на светене също е добро решение на проблема - свети винаги, няма нагряване, мощност - 0.24-0.36 вата. Подходящо за целта е парче 5 см от светодиодна LED-лента, на която евентуално да ѝ се подмени резисторът с малко по-висок. Пък после - нека си свети колкото иска вътре, на никой не пречи. Освен ако вратичката не зее 2 пръста.... При мен съм решил проблема по последния начин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #14 Отговорено 28 Декември, 2019 Заменил съм лампичката с LED от поне година и нещо, но сега тепърва започвам да мисля как да подходя по темата за увисналата жабка. А това с диодната лента също е хитро, но означава да махнеш оригиналната "кутийка" предполагам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #15 Отговорено 29 Декември, 2019 Можеш да я залепиш където решиш, имах предвид. Не съм разглеждл подробно вариантите, просто се сетих за нея, че е готово решение от LED-ове. Може даже да не е 5 см, може да е повече, така че да си стане ярко осветена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draiman90 35 #16 Отговорено 28 Юни, 2020 На 23.12.2019 г. at 20:10, Ivan_Ch написа: Пропуснах да кача снимка на доработената закопчалка. Това и аз го свърших преди няколко месеца по същия начин,благодаря за снимките и идеята получи се иделано.Другото което направих обаче забравих да снимам е,че си съживих демпфера или както там се казва на жабката(за плавно отваряне).Бях забелязал,че е леко омаслено и съответно не работи,ама все не стигам до него.Като го свалих(малко зор излиза през страничната дупка на таблото) установих,че вътре няма абсолютно НИЩО освен един о-пръстен и 10гр. грес.Работи на принципа на най-обикновена помпа,само със въздух и нищо друго.О-пръстена се беше предал,изхвърлих го,замених го със два един под друг една идея по-тънки и всичко е ток. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове