Jump to content
CCord

Недобре затваряща се жабка

Recommended Posts

Здравейте колеги! 

Търсих във форума но така и не открих тема за открехнатата в левия край жабка на Акорд 7-ма генерация, явно е хроничен проблем за модела защото не съм видял кола с добре прилегнала жабка. На черен интериор долу-горе се преживява но моя е светъл и направо ми вади очите тази фуга която се получава. Има ли някой който се е задълбочавал в разнищването на този проблем, от къде се получава това издаване на лявата горна част? предполагам че е посукване на самия капак като цяло но все пак ако имате решение или идеи за "лечение" моля да споделите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето са така.

Вариант 1. Да наместиш по-добре пантите на жабката. Лявата максимално навътре, дясната максимално навън. - Частично ми реши проблема.

Вариант 2. Да скъсиш П-образната кука (на таблото) в която щраква ключалката на жабката. - Би решило проблема, стига да се улучи дължината.  Може да се демонтира самата планка и да се отреже телената и част (по заварките) и да се премести и завари по-нагоре спрямо основната монтажна планка. Ето ти помощен материал: https://www.drive2.ru/l/9858972/  За финна регулировка, братушката е разширил отворите и, понеже не е уцелил от първия път. Точно това ми бе хрумнало и на мен (след разни подлагания вдясно), но не стигнах до там (салонът ми е черен).

При някой явно е по-малко измятането и върши работа само разширяването на отворите: https://www.drive2.ru/l/456105186943829002/

Други пък не искат да ги разширяват и направо режат и местят П-то. Вижда се "преди и след" интервенцията: https://www.drive2.ru/l/466644830529781927/

Дано линковете са ти от полза и покажи после как е станало (със снимки преди / след).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е много увиснала, нищо няма да ти помогне, защото се е усукала достатъчно за да е отвъд поправка.
Нова жабка, но само ако ти си я свалиш от кола, или пред теб я свалят.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви! утре ще се пробвам да видя какво ще сътворя. И без това иска известно регулиране защото трудно се отваря, може би и вътре механизма  и лостчетата правят проблем, иначе затварянето е много лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така днес след корекция само от пантите, като лявата панта я модифицирах малко се получи това

20191222_102111.thumb.jpg.f7f506d03b0a5cdd1ff63a40ba953c8d.jpgпреди

20191222_113428.thumb.jpg.0b9a3842e83d234440d412da38e1d4f2.jpgи след интервенцията

може да се иска още но установих че трябва да се модифицира лявата панта и статичната част от закопчалката както ме насочи Цецо.

ПП - втората снимка не ми се получи нещо защото се наложи 2 пъти да я преформатирам, но все пак се вижда.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър резултат по лесния метод. По трудния (чрез ключалката) ще стане перфектно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за полезната тема. Жабката ми беше трън в очите от както имам колата, но нямах идея как се оправя а пък не съм питал във форума. Днес се заиграх и ето резултата.

IMG_20191223_110010.jpgПреди

IMG_20191223_191913.jpgСлед. Това се получи след изпиляване отворите на планката

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да кача снимка на доработената закопчалка.

IMG_20191223_171836.jpg

Screenshot_2019-12-23-19-18-03-089_com.miui.videoplayer.jpg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих и ключе на  лампичката, тоест на вратичката на жабката, защото по подразбиране винаги свети.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги свети, ако си пуснал габарити/фарове. Ако си сложил някое DRL решение, през деня няма да светят много лампи в колата, включително и жабката. Но иначе да, тъпо е, че свети и когато е затворена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То голф 3-ка е с ключе,а тука липсва:tooth:!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.12.2019 г. at 13:45, mimiron3 написа:

Аз си сложих и ключе на  лампичката, тоест на вратичката на жабката, защото по подразбиране винаги свети.

Колега, би ли споделил как си изпълнил монтажа на съответното ключе и какво е то?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, smirky написа:

... и какво е то?

 Всяко ключе с нормално затворен контакт. Още "краен изключвател". Пример за крайни изключватели:

 

SS-5GL2-500x500.jpg

 

D3V-165-1C5-500x500.JPG

 

Може да използваш също "рид ампула" с Н.З.-контакт. Предимството ѝ е че е безконтактна.

 

image;s=585x461

 

 

 

Заместването на W5W-лампичката със светодиод 20-25-30 мА с широк ъгъл на светене също е добро решение на проблема - свети винаги, няма нагряване, мощност - 0.24-0.36 вата. Подходящо за целта е парче 5 см от светодиодна LED-лента, на която евентуално да ѝ се подмени резисторът с малко по-висок. Пък после - нека си свети колкото иска вътре, на никой не пречи. Освен ако вратичката не зее 2 пръста.... 

 

При мен съм решил проблема по последния начин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заменил съм лампичката с LED от поне година и нещо, но сега тепърва започвам да мисля как да подходя по темата за увисналата жабка. А това с диодната лента също е хитро, но означава да махнеш оригиналната "кутийка" предполагам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да я залепиш където решиш, имах предвид. Не съм разглеждл подробно вариантите, просто се сетих за нея, че е готово решение от LED-ове. Може даже да не е 5 см, може да е повече, така че да си стане ярко осветена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.12.2019 г. at 20:10, Ivan_Ch написа:

Пропуснах да кача снимка на доработената закопчалка.

IMG_20191223_171836.jpg

Screenshot_2019-12-23-19-18-03-089_com.miui.videoplayer.jpg

Това и аз го свърших преди няколко месеца по същия начин,благодаря за снимките и идеята получи се иделано.Другото което направих обаче забравих да снимам е,че си съживих демпфера или както там се казва на жабката(за плавно отваряне).Бях забелязал,че е леко омаслено и съответно не работи,ама все не стигам до него.Като го свалих(малко зор излиза през страничната дупка на таблото) установих,че вътре няма абсолютно НИЩО освен един о-пръстен и 10гр. грес.Работи на принципа на най-обикновена помпа,само със въздух и нищо друго.О-пръстена се беше предал,изхвърлих го,замених го със два един под друг една идея по-тънки и всичко е ток.

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...