kvd74 646 #81 Отговорено 8 Август, 2021 Можеш да си сложиш и заден десен подкалник, има ги в Тарос трейд, с оглед предпазване на купето. За горната помпа имаше преди години бутало в комплект с пружината и всички гумички, струваше 28лв. и при мен кара вече 11г. Марката беше Сайкен, или нещо такова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #82 Отговорено 8 Август, 2021 Относно помпата на съединителя, преди години сменях гумички, след като съединителя започна да пропада и все помпата все още работи перфектно. Ако няма някакви надирания в цилиндъра, аз бих сменил гумичките и би трябвало всичко да е ок. Според мен, в повечето случаи е по-добре качествено рециклирана OEM-ска част от чисто нова Aftermarket Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #83 Отговорено 8 Август, 2021 (Редактирано) @kvd74, @Terje, абсолютно съм съгласен с вас за ремонтният комплект обаче нямам идея дали е ОЕМ-ска или не е. Иначе ще взема един Saiken или Seiken от магазина. Чакам все още за няколко неща Мотобокса но са заети 3-та седмица. @kvd74, гледах в japancars-a обаче не виждам да има оригинално там подкалник. Аз ли не виждам или? Единствено от едната страна има пластмаса която пази тръбите на резервоара. Редактирано 8 Август, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #84 Отговорено 9 Септември, 2021 (Редактирано) Бабата е вече в сервиз Мотобокс при д-р Цецо за различни процедури. Подарих и и едно Exedy, че хич не ме кефеше как сменя скорости. Трябва да се смени О-пръстен делко, преглед свободен ход на моторЯ, ходова част преглед и тн.. Като излезе ще пиша с инфо. Редактирано 9 Септември, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #85 Отговорено 9 Септември, 2021 @Mkilla Явно са нещо допълнително измислени, но ги има. Предполагам са еднакви и за комби. https://www.avtosklad.bg/podkalnik-plastichen-zaden-237140/po/honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4-272601 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #86 Отговорено 10 Септември, 2021 (Редактирано) Днес си взех старата лейди от сервиза и благодаря отново на Цецо за труда който е вложил в над 20 годишната кола. За информация на недоволстващите които пишат по темите, че били чакали много, моят час беше записан на 2-ри Август за 9-ти Септември но това не е толкова важно. - проблема с празният ход вече го няма, колата кове оборотите и на студено и на топло. Системата за празен ход не е била чистена вероятно никога. - ходовата част е наред - реглажа на клапани с комшията е бил добре направен Идва момента със съединителя...Кой нормален механик ще направи това? Лагерчето на маховика тоталка, по маховика ( съответно и лагера ) е удряно вероятно със секач или нещо подобно, че видиш ли "не пада тоА болт". И в крайна сметка семеринга също не е бил сменен. Всъщност, съединител си имаше "PHC Valeo" обаче монтирането е било под всякаква критика което не знам как може да се обърка като е на шлици. Не знам къде е правено а и ми е все едно обаче такава мърлящина и безотговорна работа скоро не бях виждал. Както се досещате - нов комплект съединител, нов лагер, нов семеринг и колата стана съвсем различна след намесата на Цецо. Наясно съм, че това е стар автомобил но не знам какво да кажа, то не е много за говорене. Колкото купето да е като на почти нова кола, толкова технически е правена от човек който дори в техникума 1-ви курс би се справил по-добре но на Ганьо трудно може да се обясни така или иначе. Ако не обичах марката толкова, отдавна да се бях прехвърлил към VW Group поради ред причини. Редактирано 10 Септември, 2021 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stivenj 35 #87 Отговорено 10 Септември, 2021 Извинявам се, че ще пиша в темата , но въпросът е свързан с ремонти и сервизи в нашата скромна държава.Та, някой знае ли дали имаме тук майстор,като тези от "Да продадеш колата си"-Ан Анстед и Еди, с удоволствие ги гледам как се прави ремонт и обслужване на коли от всякаква възраст и се възхищавам, аз не съм чувал за такъв майстор, бих се радвал ако има.Нашите са добри на жигули, опел и немските вагини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #88 Отговорено 10 Септември, 2021 @stivenj, точно такива хора ни оправят колите, даже по-добри. Въпросът е, че са много малко а сервизите в същото време са много и човек не е трудно да се обърка. Ако искаш пълно възстановяване на колата то трябва да се бръкнеш по-дълбоко и за дадени модели е нерентабилно да се прави но пък всичко зависи от собственика в крайна сметка. Кеф цена няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #89 Отговорено 14 Септември, 2021 Не ме питайте защо и как, просто получих това което хейтех в темата за маслата: Трябваше да поръчвам така или иначе масло за R-a, старото беше на точно 5000км та го хвърлих и....пак сложих същото. Та за следващите още 5к км ще съм пак с такова. От 6-тата генерация пък ми остана нова помпа съединител, ако някой я иска на приятелска цена, нека ми пише, моите се оказаха и 2-те здрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #90 Отговорено 16 Септември, 2021 Бавно започвам да подготвям оНдите за зимата. Ще наблегна на сивата, защото тя ще се ползва предимно в снеговете. Разходих се до фирменият магазин на Fertan и купих обезмаслител и прозрачна вакса за шаси : Ваксата ми я нахвалиха пък да видим какво ще излезе. Ще "запечатам" колата където мога и се надявам да е във същият вид и пролетта. Иначе днес минахме бързо една баня: Не бях обръщал много внимание на R'a, та сезонно и той "намаза" 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #91 Отговорено 16 Септември, 2021 (Редактирано) Днес времето стигна за горе долу 1/2 от колата. Успях да сваля и задната броня, че там е само гола ламарина. Измих като начало колкото мога, изчаках да поизсъхне и се започна: Мизерийката зад бронята не беше чааак толкова много колкото очаквах: Последва ваксата която стои жълтеникаво: Остава предната част както и отдолу но там има бая "матриал" от заводски битум. Както написа @Krasi-mir в по-предни коментари, явно тия коли са си направени да не ги лови много ръждата но си зависи и къде е прекарала младостта Редактирано 16 Септември, 2021 от Mkilla 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #92 Отговорено 17 Септември, 2021 С какво я мажеш отдоло? И мен ме чака това упражнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #93 Отговорено 17 Септември, 2021 (Редактирано) @pet71, купил съм освен тази вакса за шаси и битум на спрей. Реално обаче англичанката няма голяма нужда да се минава навсякаде. Заводски за разлика дори от 8-ма генерация, 6-та UK е мината много добре. При 8-мата ако няма пластмасовите кори отдолу които са по цялото протежение на колата, ще е зле положението. При Aerodeck-a, купето е пръснато много читаво още от завода, чак да не повярва човек. При 6-та ген. японката не е точно така. Една от причините да харесвам много италианските коли е, че там ръжда няма или ако има е изключение. Антикорозионната обработка на купетата е страхотна и там такива проблеми няма. При теб HRV-то е високо и спокойно може да вземеш и битум на четка. Въпросът е да нямаш никъде ръжда, защото с битума я запечатваш и става по-зле. Ако нямаш, мажаш/пръскаш смело но ако има по-добре да я свалиш до здраво чрез механична обработка или химическа такава с препарати от типа на Fertan, Вюрт и тн.. Сега някой ще каже, че колите са стари но и това не е много вярно, защото една голяма част от чисто новите които излизат от шоурума са на гол метал отдолу. Няма го това покритие което го имат по-старите коли с цел предпазане на купето. Редактирано 17 Септември, 2021 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #94 Отговорено 17 Септември, 2021 Off Topic Имал съм 3 Ровър-а 400 а.к.а. Сивик 6 англичанка. Само на единия изгни тавана (така го купих), заради ненавреме отстранен теч на люка. Единия от тях се караше в България около 4г, никаква ръжда. Митсубиши Пинин след втората зима в България нямаше здрава ламарина по пода. Изгни му и тръбата за резервоара. Настоящето ми CR-V е 18-годишно, мейд ин ЮК. Няма точка ръжда. Джазката на съпругата ми, 14-годишна без ръжда. Авенсиса и той е 18-годишен мейд ин ЮК без грам ръжда. Не'нам к'во правят тия англичани, ама тук, на тоя влажен, солен морски въздух без ръжда ... ? Аааа, 14-годишната японка Сивик 5 на съпругата ми нямаше прагове, вежди и под на багажника. Тотална ръжда. Двете ми CR-V 1 JDM тотален гнилоч на 15г. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pet71 122 #95 Отговорено 17 Септември, 2021 Е аз се чудех между битум, течна гума,шегре и полиуритан. Този път реших да пробвам с Боди 910. Реших да заложа на гумата. Ще видим какво ще се получи. Нямам и точка ръжда по купето. Смятам направо да почистя и газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #96 Отговорено 17 Септември, 2021 (Редактирано) @pet71, екстра но да ти кажа, че не бих ползвал 910-ката. По-евтино е бях чел лоши отзиви. Купи си добра консерва на Car System или Fertan примерно. Бях чел, че има и разлика между самите бодита. Сивото да кажем било на каучукова основа и е било по-добро за прагове докато черното е на асфалтова но трябва да прочетеш, че аз чак толкова не съм задълбавал кое за какво е. Обикновенно действам със спрейовете, че ми е по-лесно поради липсата на компресор в момента. То не е и нужно да правиш дебел слой, 1 ръка с четката или пръскане е достатъчно. Редактирано 17 Септември, 2021 от Mkilla 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #97 Отговорено 24 Септември, 2021 Търсих известно време и намерих калобрани за комбЕто от същата кола но седан. Честно казано ми харесва повече без обаче зимата е по-добре да има. Предните паснаха но задните, греда...Разминават се и има малка разлика. Та хартисаха ми задните, ако някой иска да ги разменим, нека каже Задните 6-та седан НЕ стават за комби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #98 Отговорено 25 Септември, 2021 Напръска ли калниците под тях? Пазят от камъчета, но там се събира мизерия и гние! Има и некви препарати за освежаване, че стоят малко вехти на таз нова на вид кола. Проблем на предните калобрани е и слизането от високи бордюри. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #99 Отговорено 25 Септември, 2021 (Редактирано) @ceco_accord, където мога, пръсках. Да ти кажа, така ме мързи вече, че искам само да сложа зимните гуми, зимна течност и това да е тази година. Иначе да, изглеждат вехти ама те са си стари. Все пак 20 години най-малко са търкаляни по знайни и незнайни пътища обаче зимата замръзва иначе прагът като го няма това парче пластмаса. Има разни силикони и тем подобни мазила та ще го пръ"ц"на догодина Лошото за тия стари коли вече е, че то няма части, смисъл ОЕМ такива. Афтърмаркет се правят основните ама ОЕМ някой неща липсват. Точно калобрани не съм проверявал като цена за нови и дали могат да се поръчат но мисля, че са "out of stock" и те както няколко неща за които питах в Бултрако. Наложи се познат от чужбина да ми прати даже една част та я чакам още. Високите бордюри отдавна няма къде да ги качвам но има дълбоки ями зимата но този аеродек е адски висок и няма да има проблеми. Редактирано 25 Септември, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #100 Отговорено 25 Септември, 2021 Е, те ако още правят части за старите здрави Хонди, как ще продават новите? Споко, тАа ша та вози (и носи) докато забравиш че си имал по-нова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #101 Отговорено 4 Октомври, 2021 (Редактирано) Сложих и зимните гуми на "новите" джанти на сребърната стрела Джантата за моя изненада, макар и железарка се оказа "Dunlop" Гумите са корморани с ДОТ 2020 но са от приятел на добра цена та ще изкарам вероятно поне 2 зими с тях. Не съм карал с такива до сега но предвид, че са най-евтините на най-евтините и правени от братята сърби, нямам големи очаквания Останаха старите джанти. Те бяха от Нисан/Рено, 14-ски, 4x100 и централен 60.1. Ако някой иска, нека ми пише за тях. Редактирано 4 Октомври, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #102 Отговорено 16 Октомври, 2021 Преди няколко дни, прибирайки се от работа и тръгвайки да паркирам, изведнъж станах като парен локомотив. От предният капак на сивичето взе да пуши на талази и чак си помислих, че нещо се е запалило. Спрях, вдигнах капака и изненада - всичко в антифриз. От снадката на радиатора на ламелите с пластмасата, на струйки хвърля антифриза и веднага се сетих за темата на @ceco_accord Та, завторих капака и още същата вечер ми стана ясно, че ще ми трябва нов радиатор. Естествено варианти с разни прахчета и тем подобни "целебни" отвари винаги има но не мисля, че е окей. Та попитах @fenabg и той веднага ми намери вариант, намерих си и аз китайче но колега от другите групи ми предложи това : Не му мислих много и го взех. Не се произвеждат вече ОЕМ-ски 6-та, поне в Европа са Out of Stock а останалите такива, че и чисто нови са си кът. За разлика от радиатора, ОЕМ капачка не можах да си намеря а старата не ставаше на новият радиатор а и не знаех, дали и тя не е проблемна. Купих каквато имаше на момента но просто да е ново и ми се падна това. Знам, че не е топ но важното е да работи коректно При англичанката а може би и не само при нея, производител на радиаторите е "Calsonic". Фирмата "Calsonic Kаnsey" имат складове в 58 държави, включително и Европа. Превъртях Calsonic-a който е ОЕ за Aerodeck-a с този на Toyo от кашона и навсякаде пише, че са взаимозаменяаеми. Предполагам, че Toyo-то ги монтират главно на JDM Сивик. Спокоен пристъпих към демонтаж/монтаж. Свалих старият радиатор, свалих перката и изненада. Радиатора е 1:1 но захватите за перката не: В долната част на старият радиатор си има отворите за стойката на перката докато тук е само пластмаса без да е разпробита с цел захващане. Предполагам, че на япончето което е правило радиатора са му горели ушите, защото отнесе голяма хранилка Не беше вариант да връщам радиатора, нито имах време да се занимавам, нито щях да взема нещо по-добро от това. Та бормашинта и спретнах набързо 2 захвата... Не е най-доброто решение но е решение. Перката не мърда което е най-важното а пролетта ще мисля да го захвана с гайки както трябва. Ето и виновника от къде пускаше антифриза. На глед няма нищо но като има налягане е фонтан. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #103 Отговорено 16 Октомври, 2021 Off Topic Предполагам знаеш, че JDM-a на англичанката е Honda Domani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #104 Отговорено 16 Октомври, 2021 @Krasi-mir, нямах представа, че Domani е японското. Има си муцуната на англичанката и задницата на 6та седан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #105 Отговорено 16 Октомври, 2021 Късмет си е че е станало пред вас, а и проблема, както и решението са били категорични, а не от нейде да сълзи и въри го дири. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #106 Отговорено 23 Октомври, 2021 Днес малко се заиграх със старата ОЕ топка от FN2-то. Преди полирането : След него : Доволен съм от резултата и ако имах сребърен матов спрей то щеше да стане точно както новата ОЕ която купих за да заменя тази преди години. Не знам има ли някаква разлика между менте алуминиевите топки и ОЕ такива, защото ценово разликата е доста голяма. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #107 Отговорено 23 Октомври, 2021 Кока кола и паста за зъби? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #108 Отговорено 23 Октомври, 2021 (Редактирано) @dindin, водна шкурка 80 и 120. За кока-кола не се сетих да ти кажа а пастата ме мързеше да ида до банята да я взема и да стане "джам". Искам със спрей да си я боядисам и да стане 1:1 както е като чисто нова. Мен акъла ми е на друго място обаче. Отворих старият радиатор на D14-ската преди да го хвърля : Нищо нередно освен, че явно уплътнението е тоталка. Не си личи но явно е отлепило там където изпускаше. Та минаха 2 дни и на студен двигател викам да си долея остатъка от антифриза който бях забъркал. Отварям капачката на новият радиатор и гледам това : Еййй, направо ми стана тъпо. Писах първо на Ванката ( Фена ) а после и на един съсед майстор но и според 2-мата не е г-ра. Иначе щека и капачка на маслото са си ок - няма отлагания а нивото на маслото също не е качено. Вярно, че старият антифриз не е бил сменян доста време но все пак. Та следя сега нивото да видим как ще е, карам я ежедневно и вече навъртях 3500км. Започвам да се замислям дали моята формула за (не)успеха е правилна или иначе казано външното състояние да е водещо при избора на кола, независимо дали по-нова или по-стара. Все пак предпочитам да се ремонтира дори двигател а не да се сменят вежди и панели. Редактирано 23 Октомври, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #109 Отговорено 23 Октомври, 2021 Новия антифриз е поразложил стари полипи. За топката - тегли в каналчетата 1 перманент маркер, а после може и да я лакираш. Най-трудно се реставрира интериор, купето е по-лесно, мотор и кутия са песен, (за който има "музикален слух"), а най-лесно е задвижването и окачването. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #110 Отговорено 23 Октомври, 2021 (Редактирано) преди 58 минути, Mkilla написа: Иначе щека и капачка на маслото са си ок Много странно, че по капачката не се е полепило. Иначе се лекува. Аз имах много лош случай на заминала гарнитура, пробив при 2 цилиндъра, но при тебе щом казват не е от това. преди 58 минути, Mkilla написа: Вярно, че старият антифриз не е бил сменян доста време Да, именно. Тази форма на живот не се е появила снощи. Промивка, правилен антифриз и следиш ако почне пак да си мени цвета - наново. Съгласен съм с Цецо, формулата ти е правилна. Редактирано 23 Октомври, 2021 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #111 Отговорено 23 Октомври, 2021 @dindin, @ceco_accord ще видим, то ще си покаже. Дано да са само мизерии но пък каквото дойде в крайна сметка, те са здрави тия коли но Луиджи и Ганьо масло и антифриз не сменят та така става накрая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #112 Отговорено 23 Октомври, 2021 (Редактирано) Забравих да спомена за един вариант да ти се появи такава гадост. Гледай клипа, после първият коментар е с ъпдейт. И аз го бях отдал на смесица от ръжда и конденз в студено време, но колата е мой набор. Редактирано 23 Октомври, 2021 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #113 Отговорено 23 Октомври, 2021 @dindin, само в новият радиатор за водата е така. По моторЯ и щеката няма нищо. Не знам дали има връзка с това от клипчето. Може и да е същата работа. Преди да се спомине старият радиатор, нямаше такова нещо по гърловината му. Ще пиша като измина още едни 1000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #114 Отговорено 23 Октомври, 2021 Споко. Соичиро е конструирал за Ханс, но е предвидил и Луиджи, и Ганьо, а даже и Шака Зулу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #115 Отговорено 28 Октомври, 2021 (Редактирано) Ейй, голяма работа са това хранителните магазини. То хляб, то винтоверти, то лютеница и до нея гайковерти Шегата си е шега но не малка част от тия уреди са страхотни като цена/качество което получава човек накрая. Този е 500 нютона на отвиване и 100 завиване. Реално би трябвало да може да се разглоби цялата кола без проблем с него. На ток е което за мен е даже по-добре от тези на батерията. Голяма благинка си е гайковерта та който се чуди, да отнася някакъв. На мен ми спестява половината от времето при смяната на гуми. Та сложих зимните гуменки : Стари са вече и то много ( 2015 DOT Bridgestone ), но не мисля да купувам тази година. Ще издевателствам с D14-ската в преспите а тук ще чакам едни по-сухи дни Естествено отидох и при Aerodeck-a за да видя това-онова. Не знам обаче адски много ме радва тая кола. Може би ако беше с 1.8 169кс в купето щеше да е доста блага за каране но още 1 висок данък не ми се плащаше а и то няма много живи роднини вече на нашият пазар в добро състояние. Докато откачах свещите за да ги видя в какво състояние са се загледах и изненада, малка локва от антифриз по скоростите : Маркуча от изпарителя който влиза в тройника си капе ли капе по малко върху скоростите. Скобата не беше много стегната та я притегнах и се надявам да е ок вече. Ако ли не ще трябва да сменям маркуча с нова скоба. Свещите цилиндър по цилиндър и не ми се виждат толкова зле: Мисля да си изкарат тази година пък другата ще взема едни нови. Ще трябва обаче да имам среща с газаджия, че на около 1000км си бие жълтата ламБа. Откачам клемата на акумулатора да се ресетне компа и пак така до следващите около 1000км. Не е хич ок така а и не знам дали е бедна или богата сместа та ще трябва и това да гледам. За инфо само, някой сменял ли е катализатор на 6-та генерация? Аз имам и е със сонда на него? Редактирано 28 Октомври, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #116 Отговорено 29 Октомври, 2021 Тоя мотор за да попадне вода в маслото или обратното , нещо трябва да се разцепи преди това , през гарнитурата е на практика не възможно . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #117 Отговорено 3 Декември, 2021 (Редактирано) Както обикновенно @fenabg е прав. Антифриза не е мръднал за около 700км. Явно при смяната на новият радиатор и новият антифриз, системата е повлякла някакви боклуци и отлагания. Старият антифриз не се знае на колко години беше. Пролетта ще го сменя отново и ще промия пак системата. Иначе когато се кара само на бензин, пали като нова. Като я оставя обаче да си обръща сама на газ/бензин от копчето автоматично, пали трудно. Какъв е проблема с газовата, идея нямам. Както казаше някой - има ли газ колата, става на гъз рано или късно. Ще се ходи на газаджия като имам време, иначе машинката е страхотна и ако някой търси бюджетно комби да си върши работа, бих му препоръчал с 2 ръце Сивик Аеродек. Редактирано 3 Декември, 2021 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #118 Отговорено 8 Декември, 2021 Малкото CR-V превзема снеговете. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6011 #119 Отговорено 8 Декември, 2021 Off Topic Коледна картичка. Ще докара много подаръци. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitrov8827 0 #120 Отговорено 17 Декември, 2021 На 3.12.2021 г. at 17:32, Mkilla написа: Както обикновенно @fenabg е прав. Антифриза не е мръднал за около 700км. Явно при смяната на новият радиатор и новият антифриз, системата е повлякла някакви боклуци и отлагания. Старият антифриз не се знае на колко години беше. Пролетта ще го сменя отново и ще промия пак системата. Иначе когато се кара само на бензин, пали като нова. Като я оставя обаче да си обръща сама на газ/бензин от копчето автоматично, пали трудно. Какъв е проблема с газовата, идея нямам. Както казаше някой - има ли газ колата, става на гъз рано или късно. Ще се ходи на газаджия като имам време, иначе машинката е страхотна и ако някой търси бюджетно комби да си върши работа, бих му препоръчал с 2 ръце Сивик Аеродек. И аз колега съм със със същата кола. 1.4 на газ почти 200000 хиляди на газ това лято почна трудно да пали , оказа че изпарителя е за смяна на мембрани смениха ми ги ,и колата заспа пали от раз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове