Jump to content
krasimir_01

Проблем с окачването

Recommended Posts

Здравейте, колата я имам от 1 година и окачването ми е ужасяващо зле, даже в сравнение с това на сивика ми 5генерация, CR-V-то вози като фадрома все едно нямам окачване а съм на твърди връзки. Височината до веждите е 78см отпред и отзад вчера се возих в на един приятел X5-цата и си вози меко и не подскача на всяка неравност. Това нормално ли е за наще коли или имам проблем с цялото окачване? А и гумите са ми стандартни 225/65/17 йокохама геоландер напомпани на 2.1атмосфери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен мни се струва че твърдо вози колата, но го отдавам на това че е SUV.

Ако пътя е хував е комфортна, но ако вляза в града, къде улиците са отвартителни на моменти ми прилошава.

Редактирано от kyna

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално. Фокуса на BMW е в комфорта и глезотиите.  :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова зле, даже си е много добре в сравнение с голфове и други подобни, возията на ЦР-в РД1. Със стандартен размер гуми на 1.8, мах 1.9 атмосфери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво пише  на вратата на колко трябва да са гумите. 

Да при 1ген това е 1.9 и минеш ли две вози като каруца.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята на вратата си пише 225/65/17 на 2.1 атмосфери, при товар или теглене на каравана или ремарке и дават 2.3 атм. Не знам вие как се чувствате ама на мен ми призлява от тия подскоци при всяка малка неравност. Ако това е нормално доста са се изложили конструкторите на Хонда.

 

Редактирано от krasimir_01
допълване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз съм даже с 235/55 18 и нямам такъв проблем. Няма да е зле да ти прегледат окачването в сервиз щом е толкова зле или пък се качи на същата да видиш проблема дали е в твоя телевизор или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези "коли", возят малко по-твърдо и по-стегнато - за разлика от леките коли, но усещането при всеки е различно. 

Манометрите по бензиностанциите, където обикновено си проверяваме и помпаме гумите, са крайно неточни , затова може и да са пренапомпани, откъдето да ти идва проблема.

Да не забравяме и амортисьорите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък си ми вози идеално,в сравнение с предишното ауди а4 направо е лодка.Децата отзад малко повече подскачат ама вече свикнаха.Иначе проверявах задното окачване и амортисьорите свалях от пружините,всичко е бетон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Манометъра ми е бетон 40 годишен няма грешно измерване за това време. Има ли възможност да съм с усилени прожини, че ми направи впечатление 4 -ма по 100кила и колата не мърда не се снижава видимо поне? Има ли разлика във вида на прожините? 

Markony го е написал утре ще се броим и мерим

Оригинални CR-V 2   височина 310 тел 14,5  витки 5 7/8

Оригинални CR-V 3   височина 309 тел 14     витки 5 1/4

Eibach +30mm            височина 332 тел 16     витки 6 3/4

 

След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30:

Височина до веждата: 

 

преди : предница 793  задница 759

след :   предница 810  задница 810

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...