Jump to content
Sign in to follow this  
krasimir_01

Проблем с окачването

Recommended Posts

Здравейте, колата я имам от 1 година и окачването ми е ужасяващо зле, даже в сравнение с това на сивика ми 5генерация, CR-V-то вози като фадрома все едно нямам окачване а съм на твърди връзки. Височината до веждите е 78см отпред и отзад вчера се возих в на един приятел X5-цата и си вози меко и не подскача на всяка неравност. Това нормално ли е за наще коли или имам проблем с цялото окачване? А и гумите са ми стандартни 225/65/17 йокохама геоландер напомпани на 2.1атмосфери.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И на мен мни се струва че твърдо вози колата, но го отдавам на това че е SUV.

Ако пътя е хував е комфортна, но ако вляза в града, къде улиците са отвартителни на моменти ми прилошава.

Edited by kyna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нормално. Фокуса на BMW е в комфорта и глезотиите.  :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е толкова зле, даже си е много добре в сравнение с голфове и други подобни, возията на ЦР-в РД1. Със стандартен размер гуми на 1.8, мах 1.9 атмосфери.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какво пише  на вратата на колко трябва да са гумите. 

Да при 1ген това е 1.9 и минеш ли две вози като каруца.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

На моята на вратата си пише 225/65/17 на 2.1 атмосфери, при товар или теглене на каравана или ремарке и дават 2.3 атм. Не знам вие как се чувствате ама на мен ми призлява от тия подскоци при всяка малка неравност. Ако това е нормално доста са се изложили конструкторите на Хонда.

 

Edited by krasimir_01
допълване

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре де, аз съм даже с 235/55 18 и нямам такъв проблем. Няма да е зле да ти прегледат окачването в сервиз щом е толкова зле или пък се качи на същата да видиш проблема дали е в твоя телевизор или не.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тези "коли", возят малко по-твърдо и по-стегнато - за разлика от леките коли, но усещането при всеки е различно. 

Манометрите по бензиностанциите, където обикновено си проверяваме и помпаме гумите, са крайно неточни , затова може и да са пренапомпани, откъдето да ти идва проблема.

Да не забравяме и амортисьорите.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен пък си ми вози идеално,в сравнение с предишното ауди а4 направо е лодка.Децата отзад малко повече подскачат ама вече свикнаха.Иначе проверявах задното окачване и амортисьорите свалях от пружините,всичко е бетон.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Манометъра ми е бетон 40 годишен няма грешно измерване за това време. Има ли възможност да съм с усилени прожини, че ми направи впечатление 4 -ма по 100кила и колата не мърда не се снижава видимо поне? Има ли разлика във вида на прожините? 

Markony го е написал утре ще се броим и мерим

Оригинални CR-V 2   височина 310 тел 14,5  витки 5 7/8

Оригинални CR-V 3   височина 309 тел 14     витки 5 1/4

Eibach +30mm            височина 332 тел 16     витки 6 3/4

 

След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30:

Височина до веждата: 

 

преди : предница 793  задница 759

след :   предница 810  задница 810

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...