Jump to content
JHM

Акумулатор

Recommended Posts

Много екстри има Ледженда и за това не е препоръчително да стои само "на контакт" - с отворени врати, музика и т.н. В движение няма драма - алтернатора си обслужва всичко.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша и в акордския раздел, но в тази тема намерих повечето информация, която доведе до избора ми.

Става дума за Акорд 6, F18B2. Имам колата от октомври 2019г. и досега беше с някакъв акумулатор, който не знаех какъв е и кога е слаган. Днес сутринта запали малко по-тегаво и реших докато "работя" да поразгледам темата. След работа въобще не завъртя, дадоха ми ток и директно отидох при един доверен акумулаторджия. Човекът замери каквото трябваше и каза, че колата зарежда нормално, няма утечки, а настоящата батерия е набор 2016, дъщерна марка на Exide и е цяло чудо, че е изкарала толкова време. При току що изгасена кола (изминала 20+км от подаването на ток) имаше 260А стартов ток. Ако я заредя имах шанс да изкарам до първите студове, но трябваше да се подготвя психически (и финансово) за нов акумулатор. Попитах какви са ми опциите. Варираха от 120 до 170лв. Спрях се на сива Yuasa YBX 5027 65Ah/640A стартов ток за 158лв с връщане на стария акумулатор. Оказа се, че точно тези акумулатори са ги заредили преди няколко дни - произведен е 07.2023г. Реших да не чакам студовете. Времето ще покаже дали съм постъпил правилно.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.08.2023 г. at 22:50, JoroHondata написа:

Просто Хондела е доста енергоемък, консумира повече ток и това им скъсява животът. Поздрави 

Не просто акумулатора е бил боклук 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих направил връзка между двете събития, но преди 2-3 седмици ми изгоря едната Н7 на късите. Може пък и да са свързани :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за мен беше голяма въпросителна. Ако ти кажа колко крушки бях сменил дотогава... и евтини и скъпи :)

Още ме е яд за NightBreaker-ите, бях решил че просто си купувам скапани крушки, които горяха през 1-2 седмици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Акорда Ок ли ще е с тоя акумулатор, знам , че е 45ah по каталог?

https://www.akumulator.pro/index.php?route=product/product&product_id=848&search=Yuasa&description=true&category_id=20&sub_category=true&sort=p.price&order=ASC&page=2

Това е другия вариант: 
https://www.akumulator.pro/index.php?route=product/product&product_id=346&search=Yuasa&description=true&category_id=20&sub_category=true&sort=p.price&order=ASC&page=2

Редактирано от Robben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 @RobbenВземи  сивата серия Yuasa с повече стартов ток,ако събереш 52 Ah  ок е.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко теория от Дойчланд.

Заредете правилно калциевата батерия.pdf

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Exide 45Ah/330A ме предаде за две години и 7месеца! Accord 8, 2.4.

Като последните 2месеца, при студено време палех с  с Yaber car jump starter!

 

Декември се снабдих с нов Yuasa 5000, 50Ah/ 450A. 160лв. с демонтаж и монтаж и върнат стар.

Същият монтирах  и на Accord 7, 2.4!

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...