dragob 72 #1 Публикувано 6 Октомври, 2019 Колеги вчера ми се появи пукнатина на предното стъкло ,която се разраства всеки час при каране.кажете от къде да търся стъкло да купя?има ли вариант за втора ръка стъкло.на хондите лепи ли се или се монтира?интересува ме някъкъв бюджетен вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #2 Отговорено 6 Октомври, 2019 Когато пукнатината е малка се лепи,но спри да караш иначе отиваш за цяло стъкло.Ти избираш ново или втора употреба,ако е запазено защо не втора употреба поне е оригинално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 7 Октомври, 2019 100-130 е ново китайче с монтажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vang 5 #4 Отговорено 7 Октомври, 2019 При мен се спука до винетката за 2ри път за година и малко. Нямах пари на момента и просто го пробих с диамантено свредло, разширих дупката и пъхнах вътре дъвка. Уж за временно, карам така вече 2 години почти. Иначе първият път го смених със стъкло от друга англичнака (2ра ръка) за 70 лв и 30 за смяна ~към 2 часа отне всичко. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #5 Отговорено 7 Октомври, 2019 (Редактирано) Като си сменяте стъклото да се пооправи ръждата отдолу и вече няма да се пука. При мен се усетиха стъкларите на 2-рото спукано и оттогава е OK Преди това им им споменах че нещо зачести ефекта и то се на едно и също място. Редактирано 7 Октомври, 2019 от ivorpetkov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #6 Отговорено 7 Октомври, 2019 Преди 19 часа, dragob написа: Колеги вчера ми се появи пукнатина на предното стъкло ,която се разраства всеки час при каране.кажете от къде да търся стъкло да купя?има ли вариант за втора ръка стъкло.на хондите лепи ли се или се монтира?интересува ме някъкъв бюджетен вариант. Задължително оригинално,втора ръка естествено.С "китайчето" след 3 месеца ще носиш очила с диоптър. Преди 5-6 години бате ви fenabg ме уреди и мен с оригинално(втора радост) за някакви тънки пари.Тъй,че обърни се към него,така и така си от София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #7 Отговорено 7 Октомври, 2019 Как се сваля и как се лепи стъклото?как да разбера ко е оригинално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #8 Отговорено 9 Октомври, 2019 Не е работа за всеки, въпреки че изглежда елементарно отстрани, има си някой тънкости. Лепи се с някакъв вид полиуретан, не съм сигурен какъв точно използват сръкларите. Менте стъклата често изкривяват в някоя точка, или се вижда леко кофти. Намери си стъкло от друга Хонда, и иди да ти го подменят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teodor_tsonev 54 #9 Отговорено 11 Октомври, 2019 На 7.10.2019 г. at 22:17, dragob написа: Как се сваля и как се лепи стъклото?как да разбера ко е оригинално? На оригиналното пише Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #10 Отговорено 12 Октомври, 2019 Аз сменях моето. Оригинално не намерих, а и оригиналните са надрани от чистачките , което се вижда нощно време от фаровете насреща. Взех си Пилкингтън, с монтаж 240 лв. Много добра изработка, оригиналното даваше повече деформация по ъглите и странично погледнато . Малко по тънко е от оригинала и по лесно цъфти от камъчета, но пък ако се наложи лепене, за разлика от оригиналното става незабележимо. Като цяло съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #11 Отговорено 13 Октомври, 2019 Относно драскотините от втората ръка стъкло – стъклата също се полират, така че и аз мисля, че втора ръка оригинално е по-добър вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #12 Отговорено 14 Октомври, 2019 Само дето няма кой да го направи професионално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 453 #13 Отговорено 14 Октомври, 2019 Само дето цената на полирането ще е колкото ново сносно стъкло. Надраскано стъкло се оправя с камък,тухла или паве, сиреч с ново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #14 Отговорено 14 Октомври, 2019 Един колега си полира челното стъкло за 60лв. Има дребни забележки, така че не мога да препоръчам със 100%, но казва, че е доволен. 60лв не са толкова много. Дори и да са повече, дори и да са „колкото ново сносно стъкло“, ако знам, че работата ще се свърши добре, аз бих полирал стартото. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #15 Отговорено 15 Октомври, 2019 Някой да опише точния процес по свалянета и монтажа на стъклото.предлагат ми стъкло 2 употреба за 50 лева струва ле си?силикон може да взема от приятел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1550 #16 Отговорено 15 Октомври, 2019 Ако не си сигурен в уменията си не го прави,но пък автостъкларите като отидеш с твое започват с един мега цени за поставяне,чак да те заболи глава. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #17 Отговорено 15 Октомври, 2019 преди 41 минути, dragob написа: Някой да опише точния процес по свалянета и монтажа на стъклото.предлагат ми стъкло 2 употреба за 50 лева струва ле си?силикон може да взема от приятел. 1. За точния процес питай YouTube. 2. Стъкло втора употреба - НЕ. 3. Само със силикона от приятел си мнооооого далеч от всички необходими неща за демонтаж и монтаж на стъкло. Виж т.1. п.п. Off Topic Еееейййй, доживях Карпера да каже "Не правете това у дома", вместо традиционното "Не давайте пари за майстор. Това можеш да си го смениш сам". Не се заяждам. Просто дружелюбна шегичка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #18 Отговорено 16 Октомври, 2019 Преди 12 часа, dragob написа: Някой да опише точния процес по свалянета и монтажа на стъклото.предлагат ми стъкло 2 употреба за 50 лева струва ле си?силикон може да взема от приятел. Очевадно имаш желанието да си го смениш сам. Ок. Взимаш си ЕЛАСТИЧЕН полиуретан, черен на Sikaflex. Комплект резци за макетен нож, и нож за сваляне на лепенки (тип стъргалка). 1: сваляш внимателно всички лайсни вътре и вън около стъклото, гледайки да не начупиш всички щипки (все пак са 20 годишни. 2: влизаш вътре и почваш с макетния да режеш стария уплътнител(лепило) м/у стъклото и рамката. 3: няма да можеш да го срежеш само долу при таблото, за това като изрежеш навсякъде лепило то, сядаш на пасажерската седалка и избутва стъклото с крака 4: след като си избил стъклото и по чудо регулиращите щипки са здрави започва старателното почистване на стария уплътнител от рамката. Изчиства се педантично абсолютно всички остатъци от лепило. 5: ако по рамката има ръжда, язви, шупли и прочие дефекти, се третират и отстраняват по необходимия начин, иначе ще сменяш стъкла редовно. 6 новото стъкло също се почиства от всякакви остатъци от лепило, и се молиш да не са му нащърбили краищата при свалянето, иначе вероятноста пак да се пукне е голяма 7. Почистваш и обезмасляваш стъклото, нанасяш новото лепило на достатъчно дебел и равномерен слой и с другарчето ти полагате новото стъкло внимателно. 8.с лек натиск с парцал минаваш краищата да може леко да натиснеш силикона да се разнесе равномерно 9.фиксираш с тиксо за тавана и колоните и поне 6 часа никакво каране .10 връщаш всички пластмаси по местата им, прехвърляш си огледалото и стикерите за гтп и гражданска и се радваш. Успех! 😉 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #19 Отговорено 16 Октомври, 2019 Пропусна само грундирането преди силикона, но може и да е обезмасляване, а не грундиране, просто е като черна боя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #20 Отговорено 12 Ноември, 2019 Колеги кажете дали стъкло от сивик 1998 седан ще стане за моята 1998 аеродеск сивик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #21 Отговорено 12 Ноември, 2019 Уплътнението не се реже с макетен нож. Най лесният начин е със тънка стоманена тел, или струна , като първо се пробива като с игла и се промушва отдругата страна . Теглят двама и става гладко и лесно. Така се спестява и свалянето на всякакви лайсни и кори. Като се стигне край таблото, се поставя подложка да не се нарани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове