zograffa 181 #1 Публикувано 4 Октомври, 2019 Пускам темата понеже може да е полезна на някой.Става въпрос за долния заден тампон,който се намира до пробката за масло.Досега на няколко CRV-та които съм видял винаги е скъсан(уточняваме,става въпрос за дизел).Скъсана винаги е широката част,която се захваща за купето и докато не се свали това не може да се разбере.Смяната е елементарна,развиват се два болта 17 и 19 и с малко наместване и повдигане на двигателя с щанга се изважда.Тампона е този на снимките,да не се бърка с този за бензиновия модел,който се предлага афтърмаркет,този е само оригинален на цена около 250лв.Симптомите са леки вибрации в купето и силно притрисане при гасене да мотора. Сега циганията,която сътворих сигурно няма да се хареса на никой,но предвид цената на тампона реших да опитам да го поправя в случая залепя.Знам,че не се прави така,но досега 3 месеца резултата е налице,ако се скъса отново ща не ща ще купувам нов.Може би резултата е добър заради лепилото,което използвах,цената му обаче е около 40лв.за 20г. имах го купено от преди.Тампона се изчиства идеално на скъсаните участъци,аз ползвах изопропилов алкохол,напъва се с отвертка и се изцежда в самия процеп. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #2 Отговорено 4 Октомври, 2019 Добре си се справил, щом върши работа. Наистина ли няма афтърмаркет за този тампон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #3 Отговорено 4 Октомври, 2019 Няма за бензиновите има около 50лв. Различен е не се лъжете,тяхния е с три болта и има две планки(уши) от страната на мотора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1233 #4 Отговорено 4 Октомври, 2019 (Редактирано) На всички дизели този тампон си дава фира.Всички го имат и точно там стои между кутията и мотора.На две-три години смяна. Това което си направил няма да издържи а ако по всяка вероятност е станало чудо то ще се скъса на друго място.Гумата много бързо се уморява и е готов.Мотора е тежък и го мачка. Събирай си пари. Редактирано 4 Октомври, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #5 Отговорено 4 Октомври, 2019 (Редактирано) При този двигател, този тампон стои точно зад двигателя , около първи/втори цилиндър. Компенсира усукването назад и първо омеква , а после си се къса - ама на прилични години и километри. Сменявал съм го с втора употреба преди две/три години и за сега няма драма. п.п. За скъсването на моя, аз съм си виновен, ама това е друга тема. Редактирано 4 Октомври, 2019 от Emicha допълване 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #6 Отговорено 4 Октомври, 2019 Значи без сваляне не може да се разбере състоянието? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #7 Отговорено 4 Октомври, 2019 Може - нали моя го видях че е започнал да се зацепва, както си е на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #8 Отговорено 4 Октомври, 2019 (Редактирано) Интересно е,че всички които видях включително и моя са скъсани на едно и също място.По скоро мотора го тегли напред защото сцепването при всички е в тази посока. Митко Йотов,говорим за различни тампони,може би и за различни мотори.Тампона се вижда и сменя само ако си под колата. Емич,часта която се къса влиза в нещо като кутия в самия мост и е затворена от всякъде,дори свален тампона изглежда здрав докато не го напънеш с отвертката. Редактирано 4 Октомври, 2019 от zograffa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #9 Отговорено 4 Октомври, 2019 Преди 11 часа, inspektora написа: Добре си се справил, щом върши работа. Наистина ли няма афтърмаркет за този тампон? за всички дизели няма значение ЦРВ АКОРД СИВИК може само да мечтаем за нов и то афтърмаркет,ако имаме късмет и си вързваме гащите навреме защото тампоните 2ра ръка са рядскост,но с упоритост се намират на сносна цена дори и от чужбина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #10 Отговорено 4 Октомври, 2019 Преди 11 часа, zograffa написа: Няма за бензиновите има около 50лв. Различен е не се лъжете,тяхния е с три болта и има две планки(уши) от страната на мотора. колега,неможе ли да се намести или пригоди някакъв полиуретанов тампон в това гнездо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #11 Отговорено 4 Октомври, 2019 Може самите кухини в гумената част да се запълнят с полиуретан,но трябва след изсъхване да остава много мек и еластичен иначе се губи смисъла на самия тампон.Възможно е вибрациите да станат още по-големи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #12 Отговорено 4 Октомври, 2019 съгласен съм, но поне яма да се къса незнам,моя го смених скоро с употребяван също като твоя беше сцепен и сега си фърка,ама след някоя друга хилядарка пак ще се обади,този тампон беше сменен на 300хил+ така че впечатлленията са ми че употребявания поне 100 хил ще издържи въпреки това се застраховах с още един Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #13 Отговорено 4 Октомври, 2019 Най-накрая някой знае за кой тампон става въпрос.Това не е тампона на скоростната кутия,хванат е за картера и моста и отговаря за движението на мотора напред-назад.Колкото изкара толкова ще взимам направо нов от чужбина когато се наложи.Смяната е за 10 мин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #14 Отговорено 4 Октомври, 2019 преди 27 минути, zograffa написа: ......Емич,часта която се къса влиза в нещо като кутия в самия мост и е затворена от всякъде,дори свален тампона изглежда здрав докато не го напънеш с отвертката.... Поне на 2-ката със същия двигател, си се вижда (при 3-ката не мисля че е по-различно) и както казваш, с по-здрава отверка се получава проверката. Има една предпазна гума (на самия тампон-ако го гледаш от външната страна),която го скрива и създава илюзия че е скрит като в джоб, но като я повдигнеш, гумената част на голямото ухо на тампона, си лъсва и се вижда. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #15 Отговорено 13 Май, 2020 Както са казали хората"козата си сака пръч".Днес пристигна въпросния тампон-нов,доставка 20 дни,цена 250лв.Смених го и разликата веднага се усети,при палене и гасене не се усеща нищо,никакви вибрации и тресене.Смяната на скоростите стана мека и плавна,като автомат.Интересно,че стария,който лепих беше още здрав,но явно с годините гумата омеква,разтяга се повече и блъскането започва.Цената е гадна,но все пак е ОЕМ част и съм доволен,че не е напразно. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 401 #16 Отговорено 13 Май, 2020 Ха честито! И при мен има едно претрисане при гасене, но засега е слабо и не смятам да се занимавам. Колко хиляди се очаква да изкара стоковият тампон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #17 Отговорено 13 Май, 2020 Смятам,че докато е при мен проблеми няма да има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stanimir22 2 #18 Отговорено 13 Май, 2020 Преди 1 час, zograffa написа: Смятам,че докато е при мен проблеми няма да има. За тоя тампон ли става на въпрос..http://avtozone.bg/ТАМПОН-ДВИГАТЕЛ-0312RER-21660-авточасти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #19 Отговорено 13 Май, 2020 (Редактирано) Този е за бензин.Става въпрос за тампон номер 8 от схемата,другия проблемен е номер 6,приличат си,но не са еднакви,цената им обаче е. Номера му е 50890-SWY-E02 Другия е 50880-SWY-E01 Редактирано 13 Май, 2020 от zograffa 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peter.petrov 1 #20 Отговорено 14 Юни, 2020 Здравейте благодарение на тази тема и аз успях да сваля и проверя моя тампон на двигателя. Проблемът е вибрации от към предните пасажерски места на свободна скорост, става въпрос за хонда црв 2011, 2.2, i-dtec. Дали е за смяна? какъв да взема оригинален хонда втора употреба или нов заместител? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #21 Отговорено 14 Юни, 2020 Вибрациите на свободна е по-вероятно да са от маховика.Тампона заместители не знам дали има.Този изглежда доста зле поне отвън,да не е пробвано да е лепен с нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peter.petrov 1 #22 Отговорено 14 Юни, 2020 Вибрациите като подам леко газ и изчезват. Тампона така го свалих не си личи да са го правили или лепили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #23 Отговорено 14 Юни, 2020 Тампона ти е тоталка -сменявай го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #24 Отговорено 14 Юни, 2020 Преди 2 часа, peter.petrov написа: Здравейте благодарение на тази тема и аз успях да сваля и проверя моя тампон на двигателя. Проблемът е вибрации от към предните пасажерски места на свободна скорост, става въпрос за хонда црв 2011, 2.2, i-dtec. Дали е за смяна? какъв да взема оригинален хонда втора употреба или нов заместител? Много е нова, заместител не видях, но ето го оригиналния. Номер 8 - 150 евро, толкова някъде ще е и в Бултрако. https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2011/22-EXECUTIVE/BODY-PARTS/ENGINE-MOUNTS-DIESEL-AT-/17SWAB01/B__4705/6/20450 На 4.10.2019 г. at 12:41, zograffa написа: Няма за бензиновите има около 50лв. Различен е не се лъжете,тяхния е с три болта и има две планки(уши) от страната на мотора. Ей го на и на преди фейса е толкова. https://namaleniavtochasti.com/cr-v-re3re4-2007-/38368-tampon-dvigatel-50890swye02-50890-swy-e02-honda-cr-v-dizel.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peter.petrov 1 #25 Отговорено 16 Юни, 2020 Днес поръчах оригинален хонда втора ръка за 57лв. Каква разлика спрямо моя. Все едно моя са го инжектирали с нещо и се е надул. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #26 Отговорено 16 Юни, 2020 Това изглежда е от обратната страна. Там също ли е така, може ли да качиш снимка на две еднакви страни, стар и нов? Има ли маркировка SWA SWY? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peter.petrov 1 #27 Отговорено 16 Юни, 2020 в средата имат набит номер и на двата тампона е един и същ 089008 RH-F Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #28 Отговорено 16 Юни, 2020 Супер, за 60 лв колкото изкара пак ще е добре. Стария явно като се спука и става реакция от кислорода с вътрешността, каквото и да има там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
peter.petrov 1 #29 Отговорено 24 Юни, 2020 Да информирам какво стана след смяната на въпросния тампон. Вибрациите отдоло по пода и на предните седалки не се усещат вече. Сега само по волана и си мисля, че и отпред имам тампон за смяна. Единия от дясно се достъпва по-лесно, този отляво даже не го знам къде се намира, май е някъде под акумулатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1843 #30 Отговорено 25 Юни, 2020 Преди 7 часа, peter.petrov написа: ....... Сега само по волана и си мисля, ...... Те ще си останат вечно - не си мисли. Майтап бе - търси "съкровището". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #31 Отговорено 31 Юли, 2020 Здравейте, днес се навирах под колата, че сменях мазнината и снимах това. Долния тампон на двигателя май е тръгнал да си ходи. Говоря запукнатината на малкото ухо. Голяма част не може да се види, но поне не е подута като горния. Не е още много зле, май навреме го хващам. Прав ли съм? Има малко вибрации при гасене, но не е нещо кой знае какво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #32 Отговорено 31 Юли, 2020 Тъкмо,като си бил отдолу можеше да го свалиш и огледаш,повечето случаи е скъсано голямото ухо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #33 Отговорено 31 Юли, 2020 Може и да го сваля днес задачите бяха други и само огледах. Лесно изглежда да се сваля. Има ли нещо особено? Сигурно е добре да подпрем двигателя с нещо отдолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #34 Отговорено 31 Юли, 2020 Сваляш двата болта и с малко наместване с щанга се изважда,леко може да повдигнеш картера с щангата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #35 Отговорено 31 Юли, 2020 Какъв е смисалът да го сваля без да го замени с нов, само да си губи времето. Гумата е остаряла, загубила е еластичност и се е сцепила, под напора на двигателя, напълно нормално за над 10г автомобил, особено ако няма предпазна кора под двигателя. Нищо сериозно му няма на тампона, карай си я така, ако не ти се дават пари за нов. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #36 Отговорено 31 Юли, 2020 На 5.10.2019 г. at 0:45, benjamin4o написа: моя го смених скоро с употребяван също като твоя беше сцепен и сега си фърка Колега, колко вървят втора ръка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #37 Отговорено 2 Август, 2020 На 1.08.2020 г. at 0:20, Bizzito написа: Колега, колко вървят втора ръка? от Холандия ми го донесоха за 20 лева в БГ незнам колко струват,преди време бях писал на един- за 2 тампона искаше за 120 лв да ми ги дава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
benjamin4o 25 #38 Отговорено 3 Август, 2020 На 31.07.2020 г. at 17:42, Bizzito написа: Здравейте, днес се навирах под колата, че сменях мазнината и снимах това. Долния тампон на двигателя май е тръгнал да си ходи. Говоря запукнатината на малкото ухо. Голяма част не може да се види, но поне не е подута като горния. Не е още много зле, май навреме го хващам. Прав ли съм? Има малко вибрации при гасене, но не е нещо кой знае какво. по мое мнение тампона ти е все още добре, но е леко сплескан може да издържи още някой месец 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 474 #39 Отговорено 8 Ноември, 2020 Здравейте, така ли мърда този тампон? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове