Jump to content
zograffa

Тампон двигател 2,2 i-ctdi

Recommended Posts

Пускам темата понеже може да е полезна на някой.Става въпрос за долния заден тампон,който се намира до пробката за масло.Досега на няколко CRV-та които съм видял винаги е скъсан(уточняваме,става въпрос за дизел).Скъсана винаги е широката част,която се захваща за купето и докато не се свали това не може да се разбере.Смяната е елементарна,развиват се два болта 17 и 19 и с малко наместване и повдигане на двигателя с щанга се изважда.Тампона е този на снимките,да не се бърка с този за бензиновия модел,който се предлага афтърмаркет,този е само оригинален на цена около 250лв.Симптомите са леки вибрации в купето и силно притрисане при гасене да мотора.

 

Сега циганията,която сътворих сигурно няма да се хареса на никой,но предвид цената на тампона реших да опитам да го поправя в случая залепя.Знам,че не се прави така,но досега 3 месеца резултата е налице,ако се скъса отново ща не ща ще купувам нов.Може би резултата е добър заради лепилото,което използвах,цената му обаче е около 40лв.за 20г. имах го купено от преди.Тампона се изчиства идеално на скъсаните участъци,аз ползвах изопропилов алкохол,напъва се с отвертка и се изцежда в самия процеп.

20191004_094835.jpg

20191004_094830.jpg

20191004_094807.jpg

20191004_094730.jpg

20191004_100451.jpg

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се справил, щом върши работа. Наистина ли няма афтърмаркет за този тампон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за бензиновите има около 50лв. Различен е не се лъжете,тяхния е с три болта и има две планки(уши) от страната на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички дизели този тампон си дава фира.Всички го имат и точно там стои между кутията и мотора.На две-три години смяна.

Това което си направил няма да издържи а ако по всяка вероятност е станало чудо то ще се скъса на друго място.Гумата много бързо се уморява и е готов.Мотора е тежък и го мачка.

Събирай си пари.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този двигател, този тампон стои точно зад двигателя , около  първи/втори цилиндър.

Компенсира усукването назад и първо омеква , а после си се къса - ама на прилични години и километри:).

Сменявал съм го с втора употреба преди две/три години и за сега няма драма.

 

п.п. За скъсването на моя, аз съм си виновен, ама това е друга тема.:thumbs1:

Редактирано от Emicha
допълване
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи без сваляне не може да се разбере състоянието?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може - нали моя го видях че е започнал да се зацепва,  както си е на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е,че всички които видях включително и моя са скъсани на едно и също място.По скоро мотора го тегли напред защото сцепването при всички е в тази посока.

Митко Йотов,говорим за различни тампони,може би и за различни мотори.Тампона се вижда и сменя само ако си под колата.

Емич,часта която се къса влиза в нещо като кутия в самия мост и е затворена от всякъде,дори свален тампона изглежда здрав докато не го напънеш с отвертката.

Редактирано от zograffa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, inspektora написа:

Добре си се справил, щом върши работа. Наистина ли няма афтърмаркет за този тампон?

за всички дизели няма значение ЦРВ АКОРД СИВИК може само да мечтаем за нов и то афтърмаркет,ако имаме късмет и си вързваме гащите навреме защото тампоните 2ра ръка са рядскост,но с упоритост се намират на сносна цена дори и от чужбина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, zograffa написа:

Няма за бензиновите има около 50лв. Различен е не се лъжете,тяхния е с три болта и има две планки(уши) от страната на мотора.

колега,неможе ли да се намести или пригоди някакъв полиуретанов тампон в това гнездо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може самите кухини в гумената част да се запълнят с полиуретан,но трябва след изсъхване да остава много мек и еластичен иначе се губи смисъла на самия тампон.Възможно е вибрациите да станат още по-големи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм, но поне яма да се къса незнам,моя го смених скоро с употребяван също като твоя беше сцепен и сега си фърка,ама след някоя друга хилядарка пак ще се обади,този тампон беше сменен на 300хил+ така че впечатлленията са ми че употребявания поне 100 хил ще издържи въпреки това се застраховах с още един 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-накрая някой знае за кой тампон става въпрос.Това не е тампона на скоростната кутия,хванат е за картера и моста и отговаря за движението на мотора напред-назад.Колкото изкара толкова ще взимам направо нов от чужбина когато се наложи.Смяната е за 10 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, zograffa написа:

......Емич,часта която се къса влиза в нещо като кутия в самия мост и е затворена от всякъде,дори свален тампона изглежда здрав докато не го напънеш с отвертката....

Поне на 2-ката  със същия двигател, си се вижда (при 3-ката не мисля че е по-различно) и както казваш, с по-здрава отверка се получава проверката.

Има една предпазна гума (на самия тампон-ако го гледаш от външната страна),която го скрива и създава илюзия че е скрит като в джоб, но като я повдигнеш, гумената част на голямото ухо на тампона, си лъсва и се вижда.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са казали хората"козата си сака пръч".Днес пристигна въпросния тампон-нов,доставка 20 дни,цена 250лв.Смених го и разликата веднага се усети,при палене и гасене не се усеща нищо,никакви вибрации и тресене.Смяната на скоростите стана мека и плавна,като автомат.Интересно,че стария,който лепих беше още здрав,но явно с годините гумата омеква,разтяга се повече и блъскането започва.Цената е гадна,но все пак е ОЕМ част и съм доволен,че не е напразно.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито! И при мен има едно претрисане при гасене, но засега е слабо и не смятам да се занимавам. Колко хиляди се очаква да изкара стоковият тампон?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам,че докато е при мен проблеми няма да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, zograffa написа:

Смятам,че докато е при мен проблеми няма да има.

За тоя тампон ли става на въпрос..http://avtozone.bg/ТАМПОН-ДВИГАТЕЛ-0312RER-21660-авточасти

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

  Този е за бензин.Става въпрос за тампон номер 8 от схемата,другия проблемен е номер 6,приличат си,но не са еднакви,цената им обаче е.

 

Номера му е 50890-SWY-E02

Другия е 50880-SWY-E01

ENGINE-MOUNTS-DIESEL-Honda-Cars-CR-V-DIESEL-2008-22-COMFORT-6-speed-manual-B__4702.jpg

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте благодарение на тази тема и аз успях да сваля и проверя моя тампон на двигателя. Проблемът е вибрации от към предните пасажерски места на свободна скорост, става въпрос за хонда црв 2011, 2.2, i-dtec. Дали е за смяна?   какъв да взема оригинален хонда втора употреба или нов заместител?

IMG-20200614-130243.jpg IMG-20200614-130253.jpg IMG-20200614-130302.jpg IMG-20200614-130321.jpg IMG-20200614-130417.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите на свободна е по-вероятно да са от маховика.Тампона заместители не знам дали има.Този изглежда доста зле поне отвън,да не е пробвано да е лепен с нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вибрациите като подам леко газ и изчезват. Тампона така го свалих не си личи да са го правили или лепили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампона ти е тоталка -сменявай го. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Преди 2 часа, peter.petrov написа:

Здравейте благодарение на тази тема и аз успях да сваля и проверя моя тампон на двигателя. Проблемът е вибрации от към предните пасажерски места на свободна скорост, става въпрос за хонда црв 2011, 2.2, i-dtec. Дали е за смяна?   какъв да взема оригинален хонда втора употреба или нов заместител?

 

Много е нова, заместител не видях, но ето го оригиналния.

 

Номер 8 - 150 евро, толкова някъде ще е и в Бултрако.

 

https://www.parts-honda.uk/honda-cars/CR-V-DIESEL/2011/22-EXECUTIVE/BODY-PARTS/ENGINE-MOUNTS-DIESEL-AT-/17SWAB01/B__4705/6/20450

 

На 4.10.2019 г. at 12:41, zograffa написа:

Няма за бензиновите има около 50лв. Различен е не се лъжете,тяхния е с три болта и има две планки(уши) от страната на мотора.

 

 

 Ей го на и на преди фейса е толкова.

 

https://namaleniavtochasti.com/cr-v-re3re4-2007-/38368-tampon-dvigatel-50890swye02-50890-swy-e02-honda-cr-v-dizel.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес поръчах оригинален хонда втора ръка за 57лв.

Каква разлика спрямо моя. Все едно моя са го инжектирали с нещо и се е надул.

s-l1600.th.jpg

IMG-20200614-130417.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изглежда е от обратната страна. Там също ли е така, може ли да качиш снимка на две еднакви страни, стар и нов? 

Има ли маркировка SWA SWY?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s-l16001.th.jpg

 

в средата имат набит номер и на двата тампона е един и същ  089008 RH-F

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, за 60 лв колкото изкара пак ще е добре. Стария явно като се спука и става реакция от кислорода с вътрешността, каквото и да има там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да информирам какво стана след смяната на въпросния тампон. Вибрациите отдоло по пода и на предните седалки не се усещат вече. Сега само по волана и си мисля, че и отпред имам тампон за смяна. Единия от дясно се достъпва по-лесно, този отляво даже не го знам къде се намира, май е някъде под акумулатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, peter.petrov написа:

....... Сега само по волана и си мисля, ......

Те  ще си останат вечно - не си мисли:).

Майтап бе - търси "съкровището".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес се навирах под колата, че сменях мазнината и снимах това. Долния тампон на двигателя май е тръгнал да си ходи. Говоря запукнатината на малкото ухо. Голяма част не може да се види, но поне не е подута като горния.

Не е още много зле, май навреме го хващам. Прав ли съм?

Има малко вибрации при гасене, но не е нещо кой знае какво.

IMG_20200731_125301 (1).jpg

IMG_20200731_125308 (1).jpg

IMG_20200731_125344 (1).jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо,като си бил отдолу можеше да го свалиш и огледаш,повечето случаи е скъсано голямото ухо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да го сваля днес задачите бяха други и само огледах. Лесно изглежда да се сваля. Има ли нещо особено?

Сигурно е добре да подпрем двигателя с нещо отдолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш двата болта и с малко наместване с щанга се изважда,леко може да повдигнеш картера с щангата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е смисалът да го сваля без да го замени с нов, само да си губи времето.

Гумата е остаряла, загубила е еластичност и се е сцепила, под напора на двигателя, напълно нормално за над 10г автомобил, особено ако няма предпазна кора под двигателя.

Нищо сериозно му няма на тампона, карай си я така, ако не ти се дават пари за нов. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.10.2019 г. at 0:45, benjamin4o написа:

моя го смених скоро с употребяван също като твоя беше сцепен и сега си фърка

 

Колега, колко вървят втора ръка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.08.2020 г. at 0:20, Bizzito написа:

 

Колега, колко вървят втора ръка?

от Холандия ми го донесоха за 20 лева ;) в БГ незнам колко струват,преди време бях писал на един- за 2 тампона искаше за 120 лв да ми ги дава

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.07.2020 г. at 17:42, Bizzito написа:

Здравейте, днес се навирах под колата, че сменях мазнината и снимах това. Долния тампон на двигателя май е тръгнал да си ходи. Говоря запукнатината на малкото ухо. Голяма част не може да се види, но поне не е подута като горния.

Не е още много зле, май навреме го хващам. Прав ли съм?

Има малко вибрации при гасене, но не е нещо кой знае какво.

IMG_20200731_125301 (1).jpg

IMG_20200731_125308 (1).jpg

IMG_20200731_125344 (1).jpg

по мое мнение тампона ти е все още добре, но е леко сплескан може да издържи още някой месец

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, така ли мърда този тампон?

 

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...