XEPAKOBO 0 #1 Публикувано 11 Юли, 2019 Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1540 #2 Отговорено 11 Юли, 2019 (Редактирано) Зеленото ключе е имобилайзера явно той е сработил не разпознава ключа.Нещо слабо има в тази връзка. Потърси тук в темите имаше някъкво обучение на ключа. Редактирано 11 Юли, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #3 Отговорено 11 Юли, 2019 Грешката е "непозната" защото проверката не е направена с HDS. Ключа може да се обучи само дистанционно да отключва и заключва колата, за паленето процедурата е доста по-сложна. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #4 Отговорено 11 Юли, 2019 (Редактирано) Да е стояла колата със слаб акумолатор и да е въртяно докато умре напълно ? И да е подаван ток някак не както трябва ? А чека светва ли? Ако не светва провери шоковият датчик. Ако светва намери някой да направи синхронизация на модулите с HDS примерно. Редактирано 11 Юли, 2019 от docev 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEPAKOBO 0 #5 Отговорено 13 Юли, 2019 На 11.07.2019 г. at 15:25, XEPAKOBO написа: Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем? Такаааа.. Проблемът се оказа откачането на акумулатора. Смяна или временно откачане се прави с байпас, за да не крашне компютърът. В моя случай са крашнали и 2та ключа. Надявам се друг да не е имал този проблем и да не му се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #6 Отговорено 13 Юли, 2019 (Редактирано) Интересно...аз моя съм го откачал няколко пъти и никога не е имало проблем ,нито при бензиновия ,нито при газовия компютър, нито при другите автомобили...моята е 2.0 r20 a2 ....според мен не е само от откачането на акумулатора,вероятно има и друг проблем...няма как да крашне компютъра от липса на напрежение,тези неща са достатъчно защитени от случайна липса на напрежение,по скоро прилича на ошашавен компютър от грешно подадено напрежение ,/например късо съединение по инсталация или друг модул,датчик....🤔 Редактирано 14 Юли, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEPAKOBO 0 #7 Отговорено 13 Юли, 2019 Случи се при смяна на масло и откачане на +, защото пречи за въздушния филтър. Интересното е, че при предната смяна пак е откачен, но явно е или или и сега се е случило. Майсторът каза, че трябва да се случва това с байпас, за да не се бъгва компа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #8 Отговорено 13 Юли, 2019 (Редактирано) И въпреки всичко това не трябва да се случва...в указанието на нито един автомобил производителите не пишат че трябва да се поставя байпас....при смяна на акумулатора / примерно/...но може и да не съм прав..🙂..поздрави и успех... Редактирано 14 Юли, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEPAKOBO 0 #9 Отговорено 13 Юли, 2019 (Редактирано) Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте. Редактирано 14 Юли, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #10 Отговорено 13 Юли, 2019 Случайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slavko 36 #11 Отговорено 13 Юли, 2019 (Редактирано) Преди 21 часа, XEPAKOBO написа: Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте. ОК!...поздрави Редактирано 14 Юли, 2019 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #12 Отговорено 13 Юли, 2019 Само да попитам къде го държиш твоят червеният ключ по принцип. За приятел питам. Това че е откачан не е проблем . Проблемът е че е както му казваме е прецърквано няколко пъти при закачане и от там е загубило синхронизация на имобилайзера с компютъра. Ключове на ЦРВ3 не се трият току така . А изтрият ли се после голям филм с голям харч , освен ако не дойде оня с качулката и ОБД тапата. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #13 Отговорено 13 Юли, 2019 То и акумулатор не се сваля така.Сваля му се масата а не плюса,а ако се наложи да се разкачи и плюса пак първо масата и тогава плюса.Поставянето по обратен ред,първо плюса и после минуса.Следващият път колега ако пак ти пречи плюса разкачи първо минуса,иначе пак ще препрограмираш ключове. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #14 Отговорено 13 Юли, 2019 Най-полезния пост до момента. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
XEPAKOBO 0 #15 Отговорено 15 Юли, 2019 На 13.07.2019 г. at 15:27, Wyvern написа: Случайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване? Може и да е бил. Като чета колегата по-надолу за реда и начина на откачене и закачане на + и - и стигам до извод, че доста неща май са се случили, за да губя нерви и пари последните дни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #16 Отговорено 15 Юли, 2019 Ти реда може и да не го спазиш и пак да нямаш проблем, ама рискуваш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1235 #17 Отговорено 15 Юли, 2019 Преди 7 часа, dindin написа: Ти реда може и да не го спазиш и пак да нямаш проблем, ама рискуваш. Точно.Той колегата пак е минал метър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове