Jump to content
Sign in to follow this  
XEPAKOBO

Непозната грешка 9275 - имобилайзер

Recommended Posts

Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем? 

IMG-88f2db286f50e3b1c2e0067c4f8961e0-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Зеленото ключе е имобилайзера явно той е сработил  не разпознава ключа.Нещо слабо има в тази връзка.

Потърси тук в темите имаше някъкво обучение на ключа.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Грешката е "непозната" защото проверката не е направена с HDS. Ключа може да се обучи само дистанционно да отключва и заключва колата, за паленето процедурата е доста по-сложна. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Да е стояла колата със слаб акумолатор и да е въртяно докато умре напълно ? И да е подаван ток някак не както трябва ? 

А чека светва ли? Ако не светва провери шоковият датчик.  Ако светва намери някой да направи синхронизация на модулите с HDS примерно.

Edited by docev
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 11.07.2019 г. at 15:25, XEPAKOBO написа:

Здравейте. Не мога да запаля, защото мига зелено ключе и върти, но не пали. Проверката установи тази грешка, която се появява на 3 места, запалване, имобилайзер и скоростомер. Не може да се изчисти. Пробвах да не е бушон, слаба батерия на ключа или слаб акумулатор. Някой с подобен проблем? 

IMG-88f2db286f50e3b1c2e0067c4f8961e0-V.jpg

Такаааа.. Проблемът се оказа откачането на акумулатора. Смяна или временно откачане се прави с байпас, за да не крашне компютърът. В моя случай са крашнали и 2та ключа. Надявам се друг да не е имал този проблем и да не му се случва. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Интересно...аз моя съм го откачал няколко пъти и никога не е имало проблем ,нито при бензиновия ,нито при газовия компютър, нито при другите автомобили...моята е 2.0 r20 a2 ....според мен не е само от откачането на акумулатора,вероятно има и друг проблем...няма как да крашне компютъра от липса на напрежение,тези неща са достатъчно защитени от случайна липса на напрежение,по скоро прилича на ошашавен компютър от грешно подадено напрежение ,/например късо съединение по инсталация или друг модул,датчик....🤔

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Случи се при смяна на масло и откачане на +, защото пречи за въздушния филтър. Интересното е, че при предната смяна пак е откачен, но явно е или или и сега се е случило. Майсторът каза, че трябва да се случва това с байпас, за да не се бъгва компа. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

И въпреки всичко това не трябва да се случва...в указанието на нито един автомобил производителите не пишат че трябва да се поставя байпас....при смяна на акумулатора / примерно/...но може и да не съм прав..🙂..поздрави и успех...

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте. 

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Случайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 21 часа, XEPAKOBO написа:

Има има, има и един червен ключ, който малко хора знаят за него. Абе внимавайте. 

 

ОК!...поздрави

Edited by dindin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само да попитам къде го държиш твоят червеният ключ по принцип. За приятел питам.

Това че е откачан не е проблем . Проблемът е че е както му казваме е прецърквано няколко пъти при закачане и от там е загубило синхронизация на имобилайзера с компютъра.  Ключове на ЦРВ3 не се трият току така . А изтрият ли се после голям филм с голям харч , освен ако не дойде оня с качулката и ОБД тапата.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

То и акумулатор не се сваля така.Сваля му се масата а не плюса,а ако се наложи да се разкачи и плюса пак първо масата и тогава плюса.Поставянето по обратен ред,първо плюса и после минуса.Следващият път колега ако пак ти пречи плюса разкачи първо минуса,иначе пак ще препрограмираш ключове.

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-полезния пост до момента.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.07.2019 г. at 15:27, Wyvern написа:

Случайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване?

Може и да е бил. Като чета колегата по-надолу за реда и начина на откачене и закачане на + и - и стигам до извод, че доста неща май са се случили, за да губя нерви и пари последните дни. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти реда може и да не го спазиш и пак да нямаш проблем, ама рискуваш. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, dindin написа:

Ти реда може и да не го спазиш и пак да нямаш проблем, ама рискуваш:)

Точно.Той колегата пак е минал метър.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×