Ra6ko 6 #1 Публикувано 10 Юни, 2019 (Редактирано) Здравейте колеги дойде сезона за климатиците и с тях забелязах нещо което до сега не ми е правило впечатление и не знам така ли трябва да е. Та при включен климатик и най-добре го усещам извънградско е, че докато карам усещам как компресора изключва и включва когато си поиска(смисъл, че като включи и усещам колата как леко забива, а като изключи и се освобождава мотора). Нормално ли е това или да се засилвам към сервиз. Редактирано 10 Юни, 2019 от Ra6ko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено 10 Юни, 2019 Нормално е колкото по-топло толкова по осезоемо. Агрегата който отнема най много коне от колата. А ако си на газ и не е настроена направо 😢 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Виктор Желев 2 #3 Отговорено 14 Юни, 2019 Когато количеството фреон в системата намалее има същите симптоми. Миналата година моята правеше така след зареждане се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitakaotbitaka 0 #4 Отговорено 14 Юни, 2019 Имам същия проблем .. имам чувството че извънградско забива от време на време и после рязко тръгва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 15 Юни, 2019 (Редактирано) Проверка и обслужване на климатика доливат фреон и сменят маслото, след това нещата трябва да са наред. Но компресора отнема от моща на колата колкото по-топло толкова по-осезаемо се чувства .Търсете читав сервиз за климатици за да не станат по зле нещата . Компресора не се включва и изключва когато си иска това е начина му на работа. Редактирано 15 Юни, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ra6ko 6 #6 Отговорено 15 Юни, 2019 След няколко дена проби и смяна на дехидратор, изпразване и пълнене на ново климатика, се оказа че много вдига налягането понеже не може добре да се охлажда радиатора. Докато работи и го охлаждаме със студена вода самиа радиатор всичко си влиза в норма и охлажда без да изключва компресора, та най вероятно съм за смяна на радиатор на климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 15 Юни, 2019 Що се вкарвате във филм? Компресора не работи постоянно, а точно така - включва за около 10-на секунди, след което изключва за около 4/5. Вместо да поливате питата, вземи да я измиеш качествено и може да усетиш подобрение в охлаждането. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ra6ko 6 #8 Отговорено 15 Юни, 2019 Радиатора на климатика е чист понеже, преди няколко месеца ми се наложи да сменям радиатора на двигателя и когато го смъкнах се хванах и измих този на климатика. Но въпреки всичко не успява да се охлажда добре и най вероятно вътрешно е запушен. А това за изключването незнам дали е нормално толкова често да изключва и включва, като при на баща ми црв-то няма такова нещо чак когато охлади изключва в много много редки интервали. Докато при мен го прави много често и не охлажда както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #9 Отговорено 15 Юни, 2019 (Редактирано) Ако искаш вярвай дали работи така. Гледам че си от Русе - ми отиди при Бранко (Markony) да ти погледне колата и да я оправи ако и има нещо. Редактирано 15 Юни, 2019 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #10 Отговорено 15 Юни, 2019 Моя охлажда перфектно и също работи на интервали,начина му на работа е такъв.В началото и аз се зачудих ама така си е,не се вкарвайте в излишни филми,ако иска допълване е друг въпрос,но интервалите си ги има и,като нов.Някой има ли наблюдение прословутия съединител на компресора на какви километри сдава багажа или е когато си иска.Моята е на 180 000 и работи без грешка не знам дали е сменян или съм късметлия ама се надявам така да си откара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #11 Отговорено 15 Юни, 2019 Моя на 250.000 не работи вече. То зависи и от настройките през годините не само от километрите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 181 #12 Отговорено 15 Юни, 2019 Ясно,а на място може ли да се види се види от кой вид е,дали подобрения нов вид или оригиналния за вграждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #13 Отговорено 15 Юни, 2019 И при мен на сивика д15z8 98 компресора на климатика ту ключва ,ту изключва .понякога се питам дали така трябва ,но не мисля разчопквам,засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ra6ko 6 #14 Отговорено 15 Юни, 2019 Добре, явно така си работи. Като му замерих температура която ми духа през отворите, я меря 7 градуса незнам дали е добре или не, но мен ме устройва, охлажда доста добре. Така ще я карам явно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan4eto 9 #15 Отговорено 15 Юни, 2019 Аз съм на съм на 221 к. по километраж и не съм усещаш такива забивания по време на движение(не съм усещал да включва или изключва компресора по време на движение) духа си перфектно студено(като я взех преди година съм допълнил 150 гр. фреон) .Сега ако врътката на вентилатора ми е над средно положение ми става прекалено студено и я държа почти на минимума и в купето си е екстра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #16 Отговорено 16 Юни, 2019 Преди 4 часа, Ra6ko написа: .....Като му замерих температура която ми духа през отворите, я меря 7 градуса незнам дали е добре или не..... Браво -отличник. Спирай да мислиш за глупости и си карай колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Green147 17 #17 Отговорено 20 Юни, 2019 В моя сервиз за климатици ми казаха, че над 3000 оборота климатика изключвал. Едно да освободи мощност за изпреварване и второ да не му излязат буталата. Та ако се кара около прага за изключване, може да вкл и изключва по на честичко. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #18 Отговорено 18 Юли, 2019 А според симптомите на прозорчето на дехидратора как се диагностицираха нащата? Имам спомен, че когато се виждат рядко мехурчета при работещ компресор нещата са ОК. Ако има много мехури, значи е намалял фреона. Ако има някакви бели тиняци на джама, положението е за фреон и търсене на пробиви и т.н. Така ли е или бъркам? Чел съм го в руското ръководство по спомен. А относно включването и изключването, така работи и при мен. Понякога дразни, защото го усещам по ускорението, но пък в "каютата" е хладно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #19 Отговорено 18 Юли, 2019 (Редактирано) Така е както си го описал за мехурчената и аз съм чел това. Сигурен съм че повечето незнаят за него ,къде е той,и че има прозорче. Редактирано 18 Юли, 2019 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Двигателист 37 #20 Отговорено 1 Септември, 2019 На 20.06.2019 г. at 23:50, Green147 написа: В моя сервиз за климатици ми казаха, че над 3000 оборота климатика изключвал. Едно да освободи мощност за изпреварване и второ да не му излязат буталата. Та ако се кара около прага за изключване, може да вкл и изключва по на честичко. Да разбирам ли, че София - Бургас при това положение трябва да си го мина почти без климатик, защото повечето време съм над 3000 об/мин? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nupi 79 #21 Отговорено 9 Септември, 2019 Карай си, стой си в каютата и така! Японците са го измислили! Включва, малко се усеща, изключва, пак се усеща. Това е! Нали е хладно! Някои колеги се супер много се оглеждат в обороти и т.н. Трябва да се разсъждава потребителски- караш, чупиш, хвърляш за консерви. Времето на ремонтите пред гаража, ключове, крикове, телове отдавна мина! И аз искам да си карам и ремонтирам "Жигулата", но нито ще ме вози така, нито пък беше толкова здрава и икономична и бърза като Хондата. Те са го казали хората: "Почнеш ли много да разбираш от една кола-продавай я!" Явно си сменил всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове