Jump to content

Recommended Posts

Колеги някой правил ли е тази гимнастика,положителни и отрицателни страни?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този  @batzerga колега преди пишеше за 7 Сивик дизел + газова уредба, в тези теми:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aз знам само положителни: харчи по-малко и върви повече. Общо взето принципа на работа е като бензин с течна фаза. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Повишената температура от изгарянето на газта може ли да прецака двигателя,а намаленото мазане и помпата ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дизел на газ това ми звучи като уйски с айрян.Пълен абсурда да си вземеш дизел и да го газифицираш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече правят и то от години.увеличава се мощта и намалява разхода.някъде имаше тема за това.мисля че автора пишеше че има смисъл само за извънградско каране.газта се връзваше към въздушния филтър,но може и да бъркам

Share this post


Link to post
Share on other sites

На бусове и камиончета чист дизел, знам, че слагат метанови уредби, просто за да увеличат мощността им. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не толкова за увеличаване на мощността, колкото от екологична гледна точка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Едва ли някой със скапал се Форт транзит, дето няма сила да дърпа натовареното, го интересува екологията, и за това да монтира уредба. Там ( при бусовете) е заради допълнителната мощност, при леките автомобили на бензин се монтира газова заради по-евтиното гориво. Освен колегата от първия пост, който отбелязах, друг случай не знам за монтирана газова на лек автомобил дизел.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Правили  сме 5-6 коли с обикновенна газова дизел+пропан бутан, без да претендираме , че сме разбирачи на тази технология.По-скоро експериментално.Ефекта във вървежа е все едно слагаш чип.Икономия около15-20%.Иначе признат майстор е този в Луковит , но вече е на възраст и не му се занимава.За сметка на това никога не е отказвал да помогне със съвет.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, KRING написа:

.Иначе признат майстор е този в Луковит , но вече е на възраст и не му се занимава.За сметка на това никога не е отказвал да помогне със съвет.

Всеки един стар майстор, който добре познава какво е вакумен изпарител може да го направи. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Монтажа е лесен , настройката и начина на управление включването на газта са специфични!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, vespa написа:

Всеки един стар майстор, който добре познава какво е вакумен изпарител може да го направи. 

А с вакуумен изпарител става ли на комън-рейл успешно,без да се скапе мотора?

Share this post


Link to post
Share on other sites

С вакумен изпарител въобще не става.Трябва електрически .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дизел с газова са 2 вида, по интересната е с метан при която дизела е да кажем 40% там икономията е съществена и екологията също но и цената също по спомен например 2500лв.

Другия вид където май е като агу много често се ползва при джипове за повече мощност икономията която е от пълното изгаряне на дизела, газта може да е и метан но не знам дали няма опасност от повишаване на температурата на горене при втория вид ако не се настройка и количеството нафта

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×