mytanta 46 #1 Публикувано 6 Юни, 2019 Колеги някой правил ли е тази гимнастика,положителни и отрицателни страни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 6 Юни, 2019 Този @batzerga колега преди пишеше за 7 Сивик дизел + газова уредба, в тези теми: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #3 Отговорено 6 Юни, 2019 Aз знам само положителни: харчи по-малко и върви повече. Общо взето принципа на работа е като бензин с течна фаза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #4 Отговорено 6 Юни, 2019 Повишената температура от изгарянето на газта може ли да прецака двигателя,а намаленото мазане и помпата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #5 Отговорено 6 Юни, 2019 Дизел на газ това ми звучи като уйски с айрян.Пълен абсурда да си вземеш дизел и да го газифицираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #6 Отговорено 6 Юни, 2019 Вече правят и то от години.увеличава се мощта и намалява разхода.някъде имаше тема за това.мисля че автора пишеше че има смисъл само за извънградско каране.газта се връзваше към въздушния филтър,но може и да бъркам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 7 Юни, 2019 На бусове и камиончета чист дизел, знам, че слагат метанови уредби, просто за да увеличат мощността им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #8 Отговорено 7 Юни, 2019 Не толкова за увеличаване на мощността, колкото от екологична гледна точка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #9 Отговорено 7 Юни, 2019 Едва ли някой със скапал се Форт транзит, дето няма сила да дърпа натовареното, го интересува екологията, и за това да монтира уредба. Там ( при бусовете) е заради допълнителната мощност, при леките автомобили на бензин се монтира газова заради по-евтиното гориво. Освен колегата от първия пост, който отбелязах, друг случай не знам за монтирана газова на лек автомобил дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #10 Отговорено 7 Юни, 2019 Правили сме 5-6 коли с обикновенна газова дизел+пропан бутан, без да претендираме , че сме разбирачи на тази технология.По-скоро експериментално.Ефекта във вървежа е все едно слагаш чип.Икономия около15-20%.Иначе признат майстор е този в Луковит , но вече е на възраст и не му се занимава.За сметка на това никога не е отказвал да помогне със съвет. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #11 Отговорено 7 Юни, 2019 Преди 4 часа, KRING написа: .Иначе признат майстор е този в Луковит , но вече е на възраст и не му се занимава.За сметка на това никога не е отказвал да помогне със съвет. Всеки един стар майстор, който добре познава какво е вакумен изпарител може да го направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #12 Отговорено 8 Юни, 2019 Монтажа е лесен , настройката и начина на управление включването на газта са специфични! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #13 Отговорено 8 Юни, 2019 Преди 19 часа, vespa написа: Всеки един стар майстор, който добре познава какво е вакумен изпарител може да го направи. А с вакуумен изпарител става ли на комън-рейл успешно,без да се скапе мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #14 Отговорено 8 Юни, 2019 С вакумен изпарител въобще не става.Трябва електрически . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #15 Отговорено 13 Юни, 2019 Дизел с газова са 2 вида, по интересната е с метан при която дизела е да кажем 40% там икономията е съществена и екологията също но и цената също по спомен например 2500лв.Другия вид където май е като агу много често се ползва при джипове за повече мощност икономията която е от пълното изгаряне на дизела, газта може да е и метан но не знам дали няма опасност от повишаване на температурата на горене при втория вид ако не се настройка и количеството нафта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове