Jump to content
krasimir_01

След зареждане с дизел трака като стар дизел при подаване на газ

Recommended Posts

Posted (edited)

Здравейте, досега не се чуваше това тракане при подаване на газ просто си ускоряваше но днес сипах дизел от една бензиностанция и колата сега трака като стар мерц 200д. питането ми е опасно ли е това тракане или с добавки ще се оправи?

За да няма недоразумения за CR-V 3 става въпрос с двигател  N22A2.

Edited by krasimir_01
пояснение

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Веднага му сипи нещо подсилващо!

1:10 е перфектно без значение бензин или газ.

Едно такова лошо зареждане може да те прати в Надин.

Edited by Митко Йотов

Share this post


Link to post
Share on other sites

От тракане - до тракане, има разлика, а от там и от различни неща - ама от разстояние няма как да се гадае.

Сигурен ли си, че е от нафтата която си заредил - или че въпросното тракане се е появило, веднага след зареждането?

Също възможна причина е пикаеща дюза / дошло и е времето /, затова я закачи на диагностика за да не прецакаш някое бутало.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Въпросното тракане се появи 5-6км след като заредих, на кръговото под Люлинската магистрала, след първия тунел по нанадолнището се пооправи и така до Враждебна си работи пак нормално като не съм и подавал резко газ. Точно като стар дизел така тракаше и запали от второто подгряване. Сложих и цетан бустер и двутактово масло утихна и работи нормално няколко километра след което на ниски обороти взе да прекъсва и да гасне. Оставих колата за сутринта да видя как ще се държи.

Edited by krasimir_01
пояснение

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koлега източи тая нафта и сипи от реномирана бензиностанция, ако не се оправи в сервиза.  

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, моят съвет е:

1.       Източи всичката нафта, ако можеш да обереш и утайките в резервоара, ще е добре;

2.       Смени горивния филтър, защото и той е пострадал (може да има и вода);

3.       Сипи читава нафта и добавка за дизел (има тема за добавките, кои са добри и кои не, за да неправя реклама)

Стискай палци и се моли да не се е прецакала някоя дюза, че ……

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

И аз препоръчвам пълно изпразване и промивка.Скоро един сивик ми взе здравето.Оказа се ,че сипали 6 тона бензин в 10 тона нафта.И си продават...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера източих от резервоара 50-тина литра БОЗА миришеща на олио, смених горивния филтър но се оказа че ще се почиства и сондата. Как се отвинтва пластмасовата капачка на сондата че и тя е задръстена а и сипах 20л. читава нафта и нея трябва да извадя без да я замърсявам?  

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заредили са ти рапично олио..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 14.05.2019 г. at 6:01, krasimir_01 написа:

Въпросното тракане се появи 5-6км след като заредих, на кръговото под Люлинската магистрала,.......

За Марешки ли говориш, или .....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задължително смени незабавно горивния филтър!

100% лоша нафта с примеси на вода!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, Emicha. Бензиностанцията е на скоростната(външна) магистрала на Перник в местността "Караманица" за втори път зареждам там не знам какво ме прихвана да пробвам тяхната нафта и моя късмет. Сменил съм и прочистил всичко до сондата на резервоара утре ще пробвам и нея но е пластмасова и се чудя как да я отвия, по точно с какво? С ръце не става а не съм от слабичките, един съсед каза да удрам по капака или както се нарича това дето държи сондата и маркучите влизащи в резервоара. И някакви идеи как да почистя резервоара?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ползвай ангренажен ремък.Обикновено върши работа

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, krasimir_01 написа:

....... Сменил съм и прочистил всичко до сондата на резервоара утре ще пробвам и нея но е пластмасова и се чудя как да я отвия, по точно с какво? ......

 

Когато тръгнеш да я отвиваш, първо я бележи, за да знаеш после докъде да стягаш.

Отвиването е по-лесно от завиването.

Аз използвах чук и отвертка  /широка  и дебела отпред , но и тъпа / . Чуках по зъбите на пластмасовата гайка която държи сондата - здрави са и не се притеснявай. Зора е докато отцепи веднъж, после върви по-лесно. 

При завиването проблема е, че има гумено уплътнение и е зор докато направиш един оборот, че хем трябва да въртиш на ръка, хем да натискаш, а то трудно се сплесква, защото влиза между сондата и гърловината.

Мъчих се с ремък и то от тези за смяна на филтри, но не става, няма място и е неудобно.

За тази гайка си има специален ключ, но не вярвам някой да си го купи за еднократно ползване.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте

Едвали някой ще си купи...аз си направих когато сменях бензиновия филтър...не е трудно.Става от две шини с размер около 200х30х5мм зарязват се от единия край по около 30мм  за да влезят в ръбовете на  капачката се съединяват с две шпилки ф10 мм/и се регулират от шпилки/..работи идеално...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговорите но имам още един въпрос. При вас чува ли се нещо от резервоара че при мен е пълна тишина има ли помпа, работи ли, нищо не се чува? Искам да си набавя всичко преди да разглобя сондата. В един клип гледах колегата си беше купил пълен комплект а тук по сайтовете нищо не открих само помпа за високо налягане и предния филтър а за в резервоара никакви части не намерих. Ако може някой да удари едно рамо за частите в резервоара ще съм много благодарен.Emicha, ти откъде взе твоите части?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ти нямаш помпа в резервоара, а само една "кошница" на която ти е закачен поплавъка за нивото и нещо като филтър, което можеш да изчистиш.

При мен е с DTEC двигател и има помпа.

Прав е колегата, че може да се направи ключ, но когато аз правих тази манипулация, не ми се занимаваше. 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, мисля че оправих проблема. И ако колегите имат подобен проблем според мен е най-добре да започнат от сондата в резервоара. Цедката на сондата беше в нещо като грес и кал а на кошницата дъното също беше покрито със същата гняс. Горивния филтър не беше задръстен но го смених с български на махле, предишния беше оригинален от бултрако но не посмях да го върна обратно. Резервоара е избърсан и изчистен колкото може и докъдето се достига и от него излезе поне литър гняс.  Колата  си върви и работи както преди в дизела сложих бензин и двутактово масло смес за моторна резачка на щил около 0,5литра, и накрая сложих и добавката на бардал BDS мисля беше за почистване и предпазване на горивната система.

Това е от мен благодаря на всички за помощта.

Edited by krasimir_01
пояснение
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега това, което описваш според мен няма как да се случи от едно зареждане, на коя бензиностанция зареждаш предимно? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е от един път пробвал съм всички бензиностанции по пътя от Радомир до Враждебна. Първоначално зареждах на Марешки, не ми хареса и спрях, след което зареждах на омв на люлинската но ми даде по-висок разход и там спрях, след което зареждам предимно на Бела Вода(Перник) но ми играеше разходомера все едно съм в регенерация и последно-то фатално на Външната на Перник така наречената караманица. Сега не знам къде да зареждам даже си мисля за прозрачна туба и първо в нея да наливам и тогава в резервоара. Не съм пробвал на Екото и на петрол но за тях имам лошо мнение и затова ги подминавам и по пътя ми бензиностанциите се свършиха по моя маршрут.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом и за Екото имаш лошо мнение, което не знам на какво се основава, то значи си в много патова ситуация, аз по-добро гориво от Еко в България не знам да има.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има естествено,от Лукойл,но НЕ франчайз,а оригинална бензиностанция Лукойл.Сега ще наскачат всички сигурно,но това е положението поне тук в Бургас.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И Еко и всички са франчайзи - изключвам тук-там "фирмена"

И всичко опира до управителя на обекта

Имам съсед, който зарежда  - кара цистерните, от 1-2 години е много затегнато и самите шофьори на практика не могат да прават шашми - но управителите на бензиностанции в комбина със служителите си действат.

На шега на майтап, най-добре газ от туби. Или пропан-бутан :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×