Nikito82 61 #1 Публикувано 30 Април, 2019 Здравейте колеги, искам да си изчистя дроселовата клапа, но ме притеснява после самата адаптация. Колата ми е от подписа. Някой правил ли е процедурата, без софтуер (хдс) и как точно става? Блаходаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #2 Отговорено 30 Април, 2019 Колега, ти нямаш адаптация, понеже дросела ти е с жило.До колкото знам електронния дросел се слага на моделите след фейслифта. Имаш само обучаване на празния ход, което е ресет на компа и после държиш 3000 оборота докато перката на радиатора се включи 2 пъти. След това оставяш на празен ход за 10 минути и воала. Не му се плаши. Трябва и да си настроиш жилото , ако случайно загубиш настройката при свалянето му. Ако го разбрицаш, после стягаш докато жилото не стане стегнато , но трябва да "играе"(потъва) с един сантиметър като го натиснеш с пръст. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #3 Отговорено 30 Април, 2019 (Редактирано) Процедурата за ресет на компа каква е? Ами аз до колкото знам е с електронна газ. Имам жило на педала на газта до една кутийка, мисля че там е тпс сензор. Редактирано 30 Април, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #4 Отговорено 1 Май, 2019 Моя грешка , извинявам се, проверих в ръководството и се оказа ,че си с електронен дросел на к24. На тая кутийка е така наречения АPP сензор - Сензор за позиция на педала. А ТПС а е сензор за позиция на дросела и той е на самия дросел. И все пак обучението/адаптацията се прави по същия начин ,който споменах по-горе. Ресет на компютъра се прави с диагностика... мисля,че може и с откачане на минуса на акумулатора, но не съм сигурен ,че ще го ресетнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #5 Отговорено 1 Май, 2019 Значи без софтуер няма да успея, по добре да не я пипам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #6 Отговорено 1 Май, 2019 Ама си е за чистене. Имам виса с нея дали не може да се закачи хондата? С виса си адаптирам моторчето за празен ход на алфата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #7 Отговорено 1 Май, 2019 Ами не Виса няма за нито един японски автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #8 Отговорено 4 Май, 2019 (Редактирано) Почистих дроселовата клапа, монтирах я, преди това бях откачил акумулатора. Запалих колата всичко точно, загря включи 4 пъти перката, изчаках да спре перката и я изгасих. След това запалих, но оборотите се вдигат и после падат. И така на всяко освобождаване от скорост стигат до 1500об и падат после плавно. Пробвах пак да обуча клапата. Махнах предпазителя на екю и бак ъп изчаках над 10мин запалих пак колата да я обучавам, но уви не се получи, даже светна и чека вече. Редактирано 4 Май, 2019 от Nikito82 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 4 Май, 2019 Козата си сака пръч. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #10 Отговорено 4 Май, 2019 Какво ще рече това fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 4 Май, 2019 преди 7 минути, CARPERA написа: Какво ще рече това fenabg Че тряя пипаш там де можеш. И да не пипаш там де незнаеш или не трябва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #12 Отговорено 4 Май, 2019 E х ами помогни на човека не е знаел и сега в ужас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 4 Май, 2019 (Редактирано) Как да помогна без да знам какво къде и защо е пипал и най малкото коя е грешката. Редактирано 4 Май, 2019 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #14 Отговорено 4 Май, 2019 По интернет трудно да помогне. Това да не е 6-та генерация Сивик, че да чакаш да се адаптира празния ход с включване на перки. Апаратура требе за акорда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2805 #15 Отговорено 4 Май, 2019 (Редактирано) Ами и аз му казвах на два пъти да не пипа дросела, ама той - не... П.П. Освен, че "козата си сака пръч", има и една друга много хубава поговорка: " Дори и половин килограм брашно да имаш - дай го на майстор да го омеси!" Редактирано 4 Май, 2019 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #16 Отговорено 4 Май, 2019 И голяма помощ сега, браво. Дросела беше мръсен и искаше чистене. Не мога да разбера, писъл съм по темата евентуално за помощ, не за упреци... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #17 Отговорено 4 Май, 2019 (Редактирано) Nikito82 В тубата дават,че си иска обучение. Редактирано 4 Май, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #18 Отговорено 4 Май, 2019 Да направих го, но... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2805 #19 Отговорено 4 Май, 2019 Избери си сега Дупница, Русе или Бултрако... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #20 Отговорено 4 Май, 2019 (Редактирано) преди 7 минути, Nikito82 написа: Да направих го, но... С програма ли? ЕКУТО трябва да го разпознае. Редактирано 4 Май, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #21 Отговорено 4 Май, 2019 преди 11 минути, dandilov написа: Избери си сега Дупница, Русе или Бултрако... Добре сега не разбирам защо е нужно. Малко не знаеш какви са обстоятелствата, че да говориш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #22 Отговорено 4 Май, 2019 преди 11 минути, Митко Йотов написа: С програма ли? ЕКУТО трябва да го разпознае. Не без програма ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #23 Отговорено 4 Май, 2019 Нищо не е станало.То голяма философия да се изчисти един дросел.Закачия да си разпознае Екуто дросела. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #24 Отговорено 4 Май, 2019 Ами когато си купя хдс, уж имаше тук при нас, звъня днес нямали нсличен и мсй ще трябва през алито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #25 Отговорено 4 Май, 2019 Преди 2 часа, Nikito82 написа: И голяма помощ сега, браво. Дросела беше мръсен и искаше чистене. Не мога да разбера, писъл съм по темата евентуално за помощ, не за упреци... И каква помощ очакваш, никой тук не знае затова ти се струват упреци. Ако си беше купил спрей за почистване без да размонтираш дросела ефекта е гарантиран, но струва 20, 30 лева. Изпробвано на доста коли от мен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #26 Отговорено 5 Май, 2019 Преди 7 часа, vespa написа: И каква помощ очакваш, никой тук не знае затова ти се струват упреци. Ако си беше купил спрей за почистване без да размонтираш дросела ефекта е гарантиран, но струва 20, 30 лева. Изпробвано на доста коли от мен. +1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #27 Отговорено 5 Май, 2019 (Редактирано) Спрея върши работа но с него постигаш минималин ефект,свалянето и кисненето в обезмаслите е по-траен.Да в иска закачане на диагностика.Затова аз се доверих на човек който го е правил го стотици пъти имащ нужния софтуер. Просто намери кой да ти закачи колата на софт и да оправи всичко щом вече и чека свети. Редактирано 5 Май, 2019 от CARPERA 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #28 Отговорено 11 Май, 2019 На 4.05.2019 г. at 23:55, vespa написа: И каква помощ очакваш, никой тук не знае затова ти се струват упреци. Ако си беше купил спрей за почистване без да размонтираш дросела ефекта е гарантиран, но струва 20, 30 лева. Изпробвано на доста коли от мен. И какво значение има дали я чистиш на място или свалена? На Алфата съм я чистил само на място и си иска адаптиране. След като се махне мръсотията, влиза повече въздух и оборотите стават високи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #29 Отговорено 11 Май, 2019 Изпробвано на няколко хонди и други марки без да иска адаптиране. Ако иска не вярвам да е сложно. Едно нещо колкото повече го чоплиш по зле става, така смятам аз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #30 Отговорено 12 Май, 2019 Преди 8 часа, Nikito82 написа: И какво значение има дали я чистиш на място или свалена? На Алфата съм я чистил само на място и си иска адаптиране. След като се махне мръсотията, влиза повече въздух и оборотите стават високи Не му изключваш буксата а само акумулатора. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #31 Отговорено 21 Май, 2019 Здравейте, колеги. Не знам дали успях да я обуча клапата. Е хдс няма статус дали се обучава или е обучена. Следвах инструкциите за обучение, няколко пъти го правих, на студен двигател, но е по-различно в момента от както преди почистването. Сега на студен двигател пали на към 1700об по оборотомер, в хдс са със 100 надолу, но няколко пъти я чувам докато затворя гаража, как ги вдига със 100 200об и ги сваля после и край. Сега си държи 700-800об. Преди на загрял мотор спирам, гася колата, паля я след 10мин да речем и пали на 700об заковани, а сега пали на 1300 и после ги сваля. Другото което е придърпването, ритането при подаване на газ, това само в началото, т. Е. ако държа с педала на газта едни обороти и искам да ускоря няма приритване, но ако не съм го натиснал и тепърва го натискам приритеа и тогава ускорява, което е много дразнещо в градски извън градски условия. Аз и заради това чистих клапата, но уви. Ако някой може да ме насочи какво да правя.. Ако може с хдс нещо да проверя? Имам и следните грешки, които трия, но пак си излизат. Колата е ръчка с електронна клапа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1249 #32 Отговорено 21 Май, 2019 Абе човек, ти да не си си прецакал ТПС-а с това сваляне ...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #33 Отговорено 21 Май, 2019 преди 46 минути, dindin написа: Абе човек, ти да не си си прецакал ТПС-а с това сваляне ...? Амиии не знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivailopp 291 #34 Отговорено 21 Май, 2019 Обучил си я клапата, Споко. Нормално е на студен двигател да палиш и да държи високи обороти около (1500 примерно) , които падат при загряване постепенно. Това си е норма. Възможно е APP сензорът да е тръгнал. За да е абсолютно сигурно се проверява с мултицет тоя сензор... но това според мен си е малко висш пилотаж и си е за механик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #35 Отговорено 21 Май, 2019 А знам, че на студено трябва да пали на 1500, само че тя пали на 1700 и после падат. Същото е при загрял двг, пали на 1300 и после падат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #36 Отговорено 27 Май, 2019 Някой има ли идея, дали дроселовата клапа с електрониката за автомати и ръчка са еднакви? Прилагам снимка, изглеждат еднакви, но дали управлението е еднакво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #37 Отговорено 27 Май, 2019 Сега като се за гледах на дясната има някакъв отвор в края, ето и отдолу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #38 Отговорено 27 Май, 2019 Какви ги умуваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #39 Отговорено 27 Май, 2019 Да купувам друг дросел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #40 Отговорено 27 Май, 2019 Смяташ, че се е прецакал, а не е от адаптацията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове