Jump to content
gradinarq

Нива на оборудване - разлики

Recommended Posts

Здравейте! 

 

Предварително се извинявам, ако вече има такава тема..

 

Някой би ли споделил какви са разликите между различните нива на оборудване в Accord - Elegance, Executive, Exclusive. Никъде не видях нещо смислено в нета като обяснение. Като цяло се чудя дали са съществени разликите, какво липсва в по-нискооборудваните модели и т.н.

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Ще ти кажа какво има в моята,тя е Екзекютив ниво:

Дистроник(CMBS),пълен ел пакет,Люк,климатроник,парктроник (от преди и отзад),автопилот,система за следене на осевата линия(държи лентата в която се движиш автоматично-LANE KEEPING ASSIST SYSTEM (LKAS)
Afs),блутуут,сензор за дъжд,сензор за светлините,ксенон,халогенни ,комфорт модул (при задържане на бутон от дистанционното отваря,или затваря стъклата и люка),при движение на зад накланя дясното огл

едало ....друго не се сещам.Нямам навигация и кожа,вероятно човека не е пожелал при купуването на колата.

Добавям пръскалки на фаровете и подгрев на седалките.

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от мен ниво elegance

- халогени

-халогенни фарове + пръскалки

-заден парктроник

-пълен ел пакет

-сензор за светлините (авт. фарове)

-сензор за дъжд (авт.чистачки)

-подгряване на седалките

-плюшен салон (не е кожа)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите!

 

А има ли шанс да се намери 2.0 бензин с по-високо ниво от Elegance (което се води най-ниското).

 

Понеже навсякъде, където гледам 2.0 е все с такова ниво на оборудване. А 2.4 ми се струва доста ламя от към гориво..

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, gradinarq написа:

А има ли шанс да се намери 2.0 бензин с по-високо ниво от Elegance (което се води най-ниското).

 

2.0 се предлага с всяко ниво на оборудване, включително Executive. Ето ти пример, но търси "шибедах", това е ключовото за Executive. Това, което @policeman е описал, е ниво Executive, но CMBS / LKAS / ACC - умните системи за сигурност, се предлагат само и единствено с 2.2 дизел и 2.4 бензин и са допълнителна екстра, която далеч не всички 2.2 / 2.4 Executive имат.

 

преди 49 минути, gradinarq написа:

Понеже навсякъде, където гледам 2.0 е все с такова ниво на оборудване. А 2.4 ми се струва доста ламя от към гориво..

 

В сигнатурата ми можеш да видиш колко гори 2.4 автоматик - абсолютно реален разход за над 35 000км шофиране, като карам повече магистрално и извънградско. Разликата в разхода между 2.0 и 2.4 не е особено голяма - около 15%. Ако парите за гориво на 2.4 са ти проблем, то и 2.0 няма да ти е евтино. По-добре на първо място избери запазен автомобил с много екстри, с който и да е бензинов двигател. От прочетеното във форума - и двата двигателя подлежат на газификация ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този линк има брошури в които може да се видят различните нива на оборудване

https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/collections/72157632657322656/

 

ето примерно за Германия
https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/sets/72157678627111688/

Редактирано от nevernotnever
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, gradinarq написа:

А има ли шанс да се намери 2.0 бензин с по-високо ниво от Elegance (което се води най-ниското).

Моята е 2.0 EXECUTIVE.. Имам си люк, cruise control, парктроник, premium audio (без навигация), Bluetooth, стъкла, огледала и т.н.

В общи линии няма кожа, навигация и скъпите системи като LKAS и ACC.. Не знам дали изобщо ги има от преди фейслифта.. Някой да сподели, ако знае..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 13 минути, petko_z написа:

Моята е 2.0 EXECUTIVE.. Имам си люк, cruise control, парктроник, premium audio (без навигация), Bluetooth, стъкла, огледала и т.н.

В общи линии няма кожа, навигация и скъпите системи като LKAS и ACC.. Не знам дали изобщо ги има от преди фейслифта.. Някой да сподели, ако знае..

И аз съм точно така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, nevernotnever написа:

На този линк има брошури в които може да се видят различните нива на оборудване

https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/collections/72157632657322656/

 

ето примерно за Германия
https://www.flickr.com/photos/63416089@N06/sets/72157678627111688/

От страницата с вътрешно обзавеждане се открива, че EXECUTIVE е единствено с кожен салон, 10 бр. високоговорители + премиум музикална система и въздуховоди за задните седалки, ел. регулиране на седалките с запаметяване на позициите на шофьорската

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 hours ago, Veseliq said:

 

2.0 се предлага с всяко ниво на оборудване, включително Executive. Ето ти пример, но търси "шибедах", това е ключовото за Executive. Това, което @policeman е описал, е ниво Executive, но CMBS / LKAS / ACC - умните системи за сигурност, се предлагат само и единствено с 2.2 дизел и 2.4 бензин и са допълнителна екстра, която далеч не всички 2.2 / 2.4 Executive имат.

 

 

В сигнатурата ми можеш да видиш колко гори 2.4 автоматик - абсолютно реален разход за над 35 000км шофиране, като карам повече магистрално и извънградско. Разликата в разхода между 2.0 и 2.4 не е особено голяма - около 15%. Ако парите за гориво на 2.4 са ти проблем, то и 2.0 няма да ти е евтино. По-добре на първо място избери запазен автомобил с много екстри, с който и да е бензинов двигател. От прочетеното във форума - и двата двигателя подлежат на газификация ;) 

 

Навсякъде пишеше различно из нета за разхода, но, ако при теб е такъв - то това изглежда доста доволно. При положение и че аз ще я карам почти само извънградско. Със сигурност ще гледам за повече екстри, отколкото какъв е двигателят, но ми изглежда, че има по-голям шанс да намеря по-високо оборудване при 2.4 - например тези умни системи, които са доста апетитна хапка, но сигурно излизат доста рядко на вторичния пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За умните системи ще трябва много да потърсиш ако искаш да е бензин. Основно при дизела ги има (поне мое наблюдение). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, 5 GTT написа:

От страницата с вътрешно обзавеждане се открива, че EXECUTIVE е единствено с кожен салон, 10 бр. високоговорители + премиум музикална система и въздуховоди за задните седалки, ел. регулиране на седалките с запаметяване на позициите на шофьорската

Моята е екзекютив и няма кожен салон и навигация само.Дори в Руският сайт за частите по рама излиза така.Дизел е колата преди фейса,с всички системи,премиум аудио и др споменати шукарийки .

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за екзекютива и кожата е дъвкано вече и е ясно, че едното няма общо с другото.. Това е било въпрос на предпочитания на първия собственик и на държавата от която идва дадения автомобил..

За мен е екстра, че нямам кожа! Даже я мразя! За друг ще е обратното... Всеки сам си избира!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, JunkieXL написа:

За умните системи ще трябва много да потърсиш ако искаш да е бензин. Основно при дизела ги има (поне мое наблюдение). 

 

Не съм съгласен - в момента има 4 непродадени i-DTEC с CMBS и 3 непродадени 2.4i с CMBS. Все пак CMBS пакета се е предлагал само с най-високото ниво и е струвал около 5000 евро независимо с какъв двигател си, а i-DTEC и 2.4i са стрували приблизително еднакво.

 

@gradinarq читавите хонди на добра цена изчезват бързо. Независимо дали бензин, дизел, cmbs. Швейцарските са типично много запазени. Както виждаш всички нива имат много екстри - ходи на два-три огледа и според мен ще успееш да познаеш като дойде правилната кола :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е екзейютив 2.0 с абсолютно всичко без CMBS. Има навигация, кожен салон, ел седалки, премиум аудио, накланящо се огледало, шибедах, ксенон, автоматични фарове, автоматични чистачки, подгрев на седалките, камера за задно виждане, парктроник, затъмняващо се огледало, фоново осветление при педалите и краката на пътника до шофьора.

 

Както каза колегата по-горе една част от екстрите са по-желание на клиента и зависи и държавата в която е купена като нова колата. Навигацията, Кожения салон и ел.седалките, не са включени към екзекютив оборудването във всички страни.

Редактирано от max_3d_3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 2.0 бензин, German Edition - много щура комбинация между Еlegance и Executive. Имам традиционните екстри + навигация и камера за задно виждане, bluetooth (последното е супер хубаво да си вържеш телефона и да си говориш handsfree). Имам и CD-чейджър 6 CD-та и Premium Audio System, oзвучаването е невероятно. Никога не съм разбирал защо трябва да си купиш 2.4 бензин или 2.2. дизел, за да имаш най-високото ниво технолъджи пакидж или всички екстри. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е  Executive + 2,4 бензин. Има CMBS / LKAS / ACC, навигация, камера за обратно виждане ( дясното огледало се накланя на заден ход), парктроник отпред и отзад, кожен салон, подгрев на предните седалки ( електически с памет за две позиции ). Има и CD-чейджър 6 CD-та и Premium Audio System, Гласови команди ( мога да пускам и спирам радиото, климатроника, вероятно и други неща😉). сензор за дъжд и светлина, handsfree система, шибедах ( много му се кефя ). От дистанционното мога да отварям багажника, както и да свалям и вдигам стъклата. Даже съм и сложил газово. И между другото - много приказва, за щяло и нещяло😄

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, моята е executive, 2.4. Има всичко описано по-горе,  свири премиум, кара сама и говори😀, но не мога да вдигам и свалям стъклата от бутоните на ключа. Сега- дали аз нещо не правя както трябва или нямам този комфорт модул, или трябва нещо да се настрои? Моля за мнение, а също да попитам за нещо, което сега видях- отдясно на копчето за шибедаха има още едно подобно, с две позиции, едната от които е off-бихте ли ми казали за какво е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 39 минути, Radocan написа:

Привет, моята е executive, 2.4. Има всичко описано по-горе,  свири премиум, кара сама и говори😀, но не мога да вдигам и свалям стъклата от бутоните на ключа. Сега- дали аз нещо не правя както трябва или нямам този комфорт модул, или трябва нещо да се настрои? Моля за мнение, а също да попитам за нещо, което сега видях- отдясно на копчето за шибедаха има още едно подобно, с две позиции, едната от които е off-бихте ли ми казали за какво е

За плафона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Чудя се за комфорт модула- тази кола има всичките екстри за модела, а да няма този модул, нещо не ми се връзва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Митко Йотов написа:

Кой модул наричаш така?

 

Нагоре в темата колегата policeman го е нарекъл така „комфорт модул (при задържане на бутон от дистанционното отваря,или затваря стъклата и люка)” 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Radocan написа:

Нагоре в темата колегата policeman го е нарекъл така „комфорт модул (при задържане на бутон от дистанционното отваря,или затваря стъклата и люка)” 

Тази сутрин всичко май работи, стъклата и люкът най- сетне отреагираха на ключа! Имам я и тази екстра в Екзекютива. На всичко отгоре успях да свържа и блутута от тел. си! Денят започва с + за Хонда. Благодаря на всички за отделеното време и отговори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Radocan написа:

Нагоре в темата колегата policeman го е нарекъл така „комфорт модул (при задържане на бутон от дистанционното отваря,или затваря стъклата и люка)” 

Така и предполагах,но комфорт модула е този на шофьорската врата и остава впечатлението,че и той не ти работи.

Вижда се,че си решил неизвестното за теб.Това е добре.Наслаждавай се.🍻

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Radocan

Най-вероятно борави неправилно с дистанционното.

Не прочетох някой да му е казал,че за да свали стъклата се натиска веднъж бутона за отключване,след което пак се натиска и задържа същия бутон. С бутона за заключване се вдигат по същия начин.

А в жапката имаш един бутон "on/off" с които се заключва багажника. При off багажника може да се отвори само от бутона при шофьорската врата,от дистанционното или бутона ма самия багажник не може. Тъпия бутон прилича на бутон за плафона в жапката и като нищо ще го прецъкаш мислейки си че е за плафона и ще има да пцуваш после ,че "багажника се е развалил" :D

Редактирано от BOKLUK_CHOVEK
  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ценна информация! Благодарско колега!

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А в жабката имаш един бутон "on/off" с които се заключва багажника.

 

 Така е само при седана.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...