Jump to content

Radocan

Фен
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Radocan

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Вероятно не, при навъртян волан няма проблем никакъв
  2. Митко,незнам, не разбирам почти нищо от окачване. Може и да е така. Интересно, че като я подкарам не почуква и след малко каране, 5-10 км започва фа се чува при спиране към края и при тръгване до 10 тина км/ час. Иначе е много стегната и друго не тропа при движение. Като почне да потропва и леко поразмърдам волана наляво инадясно, пропуква. Затова мисля за рейката, а и в един сервиз ми бяха казали, че похлопва при размърдване наръка/ не че вярвам много на майстори, които не познавам/
  3. Аз ходих и ми смениха втулката, но при първият по-дълъг преход от порядъка на 300 км отново се появи потропването. Майсторът сложи описаната втулка, направена от фосфорен бронз, но уви. Бяха ми казали, че вътрешното каре на стенд на ръка хлопа, но на пътя няма типичните описани във форума симптоми. Предполагам, че не е от него, но сега първо него ще сменя, преди да дам рейката за рециклиране. С тази втулка не се получи, ама вече по предположения пари не ми се дават, особено като няма ефект. А бях така убеден, че е втулката, тъй като симптоматиката бе точно като описаната. Та или втулката, която ми сложи майстора е калпава, или проблема е от друго място в рейката, или от карето- незнам, но определено си почуква при спиране и тръгване и се усеща леко и на волана. Иначе това момче, майсторът, много се постара, но уви.
  4. Ценна информация! Благодарско колега!
  5. Тази сутрин всичко май работи, стъклата и люкът най- сетне отреагираха на ключа! Имам я и тази екстра в Екзекютива. На всичко отгоре успях да свържа и блутута от тел. си! Денят започва с + за Хонда. Благодаря на всички за отделеното време и отговори!
  6. Успях! Свърза се и работи. Благодаря оново, колега, за ясните инстукции!
  7. Много благодаря! Сега вече ми е ясно. Дано се открият.
  8. А този код откъде да го видя, за да знам кой е верният. Voice-a пита дали това е кодът и го иписва, но този код може да е от блутут устройства наоколо. Два пъти пробвах и потвърдих два различни кода и пак нищо, не ги сдвои.
  9. Нагоре в темата колегата policeman го е нарекъл така „комфорт модул (при задържане на бутон от дистанционното отваря,или затваря стъклата и люка)”
  10. Благодаря за инфото. Чудя се за комфорт модула- тази кола има всичките екстри за модела, а да няма този модул, нещо не ми се връзва
  11. Здравейте, аз не успявам да се свържа с блутут системата на колата. Не съм вещ по тези технологии, моля за съвети. Давам команда pair на гласов контрол, но не открива телефона, който е Huawei P8lite, както и телефона не открива колата. Един, два пъти ми поиска някакъв 4 цифрен код,който незнам защо го поиска и къде да го открия. Преди съм карал пасат-и и там ставаше лесно, вярно бяха по нови. Вероятно ще си взема и блутут ресивър, като показания по-горе, но ми се ще да пробвам хендс фри-то в оригинал. Моля за някакви насоки
  12. Привет, моята е executive, 2.4. Има всичко описано по-горе, свири премиум, кара сама и говори😀, но не мога да вдигам и свалям стъклата от бутоните на ключа. Сега- дали аз нещо не правя както трябва или нямам този комфорт модул, или трябва нещо да се настрои? Моля за мнение, а също да попитам за нещо, което сега видях- отдясно на копчето за шибедаха има още едно подобно, с две позиции, едната от които е off-бихте ли ми казали за какво е
  13. Здравейте, При преглед на моята Хонда Акорд 8, 2.4 ми казаха, че имам вътрешно каре за ремонт. Сега въпросът е дали фа го сменя с ново или фа го рециклират. За рециклиране ми искат 200 лв., а новите от онлайн доставчик са около 70-120 лв. Като цена горе долу същото, но кое е за предпочитане като издръжливост. Някой има ли опит със сменено с ново- марка на частта, от колко време/ км е с такова и въобще особености и съвети по темата, които могат да са от полза на всеки, на който му предстои ремонт на каре.
  14. В крайна сметка, като ще се дават пари по ремонти, има ли такъв майстор, който може да оправи пробллема трайно, а не да вземе парите и след някой друг км пак да се разтропа. Нямам технически познания, имам колата отскоро и бих желал да отсраня проблема. 400 лв за рециклиране и още за демонтаж/ монтаж ми се струват много за една проблемна втулка и то при съмнителен резултат. Моля за сериозно препоръка за човек, който може да поправи рейката, трайно и на разумна цена
  15. Привет, при мен като покарам 50-100 км и почва да потропва, все по осезаемо. Бензинка 2.4. е. Може ли контакт или адрес на този майстор в София. Също дали проблемът трайно е изчезнал, поне до момента и колко струваше описаният ремонт.
×
×
  • Create New...