Jump to content
emulsia

Джанти HR-V - какви ще паснат?

Recommended Posts

Привет на форума, харесах си джанти и да съм сигурен да попитам.. Джантите са от тойота корала да ли ще станат на харвито 

received_325461591657338.jpeg

received_849976352037541.jpeg

received_591615481319994.jpeg

received_406196350172925.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти с какви караш в момента напиши на твоите и тези характеристики те по лесно ще ги сравним .

Тук са характеристиките за твоята кола 

http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/hr-v.html

Централния отвор ако е по голям от 64.1 не е проблем напасва се  с втулка ,не виждам междуболтовото. Важно е като минеш от ЕТ45 ако това е твоето на ЕТ35 да не опира в подкалника отзад при големи дупки. 

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще станат без проблем.Ет-то да не те притеснява,няма да опира.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко не си написах темата както трябва понеже беше в движение за което се извинявам,за да е по лесно до колкото знам за ХР-В размера е 15 цола 5х114,3 който искам да сложа ...така ще е по лесно не искам никакви фланци,въпроса е от кой автомобил сте слагали и става без да опират стържат,понеже става дума за пари от каквато и марка да са джантите се свалят капачките .... от по големия си брат CR-V стават джантите нали

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5х114.3 с централен 64.1 за повечето Хонди .Незнам за какво споменаваш фланец, така или иначе тези които искаш са издадени навън.

От всички марки стават само до пасва това 5х114. 3 и централния да е над 64.1  както казах оправя се с втулка.ЕТ то да не е много различно от твоето и J да отговаря на гумата която искаш да сложиш.

Да от CRV  15 ки джантите ще станат  но и там искат едни пари ,а за 250  300 лв могат да се намерят доста хубави 15 ки с параметрите които споменах.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор CARPERA,тези където качих сутринта ще се откажа от тях,че сумата набъбва много иска им 300 лв доставка 50лв ебах ти джантите ..тука видях едни в Лом за 200 лв ще мерим направо на място ...то и един чифт нови гуми трябва да купя195/65/15 да направим комплект джанти зима лято,няма да бързам ако трябва ще изчакам все ще се появят цена качество!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей тези не са лоши за парите 150 лв и доставка 50 =200лв

Технически характеристики на джантите:
Широчина: 6,5Jx15 ;
Междуболтово разстояние: 5х114,3 ;
Oфсет: ET45 ;

28970668o.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да хубави са  и централния отвор ако пасне,стават.

Ти можеш да караш и с 16 ки  ,по памет когато съм виждал HRV с 15 не седят ли малко като не за там или се бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам честно,харвито така дойде от Австрия със 15 гуми и джанти,понеже имам един чифт летни 15 хубави и ми се иска  да ги направим два комплекта зимни летни,със една дума за комплекта ми трябва 4-ри джанти от снимката и един нов комплект летни ....убеден съм,че със 16 ще е по хубаво,но е свързано със доста финанси .... ето така е сега със 15-ки 195/65/15 за модела фабрично е 195/70/15

20180827_155431.jpg

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20190406_174950.thumb.jpg.809e228895e03f496b922e0fe8ae79a1.jpg

Ето как стои с 16 комшията да ме извини но харесвам неговото HRV

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, emulsia написа:

........убеден съм,че със 16 ще е по хубаво,но е свързано със доста финанси .... 

20180827_155431.jpg

Не се набутвай.Карай си на 15 -по-добра возия и по-често ще сменяш гуми -евтенийка.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Markony написа:

Не се набутвай.Карай си на 15 -по-добра возия и по-често ще сменяш гуми -евтенийка.

И аз така мисля Бранко,и от други съображения имам добри летни 195/65/15 миналата година ги карах от пред,сега твърдо съм решил да имам комплект зимни и летни ....ще купвам чисто нови за отпред и старите отзад....утре видях обява в сервиз тука в Лом,ще меря на място ако всичко е наред ги купвам .... на снимката едната нещо е остъргана ще е гледам на место и са пазарим

23647017o.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма късмет всичко е продадено,а защо не си махат обявите и аз не знам .... на добри цени винаги се продават 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@emulsia Един колега продаваше разкошни джанти 15-ки, на които бях хвърлил око, но после реших, че не ми се дават пари да сменям тенекиените джанти на зимния ми комплект :D Дано не ги е продал все още, в случай, че ти харесат.

Ето ти темата:

 

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,работим по случая със джантите...гумаджията ми казва вземи си метални джанти да не се набутваш за зимата ,рекох добре....тези търговци са луди,комплект 4-ри метални джанти за харвито искат от 200 лв на горе ....кой не вярва ще постна линкове .....много се търсили :))))

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 200 лв да си ги държат и да се прескачат с тях :D Моите за 120 ги бях спазарил в Русе...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих ги това ще е... Само пластмасовите пръстени трябва да поръчам,че са на 67 да станат 64.1,джантите оригинални от сузики SUV и капачки нямат но на това нямане за хонда джанти

IMG_20190408_200646.jpg

Редактирано от emulsia
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали ще влязат в отворите на джантата гайките. Моите гайки имаха шайби, които държат тасовете и не станаха на летите джанти. Имах гайки от железни джанти за Тойота, размера им е 12/1,5 мм.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер са :) 

 

Аз съм с джанти от мазда 15ки. Вече не си игра да свалям гуми от джантите. Само сменям комплектите :) 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, anatolias написа:

Провери дали ще влязат в отворите на джантата гайките. Моите гайки имаха шайби, които държат тасовете и не станаха на летите джанти. Имах гайки от железни джанти за Тойота, размера им е 12/1,5 мм.

 

025927898.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, anatolias написа:

Провери дали ще влязат в отворите на джантата гайките. Моите гайки имаха шайби, които държат тасовете и не станаха на летите джанти. Имах гайки от железни джанти за Тойота, размера им е 12/1,5 мм.

Имах късмета да купя джанти от Лом,преди да платя съм пробвал да ли влизат и да не опира нещо,поръчал съм само тези пластмасови пръстена да влезна в 64.1 до два дена ще дойдат и отивам да монтирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, s.s.d.d. написа:

 

025927898.jpg

моите нямат шайби,хванах на две гайки за проба само

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Drone написа:

Супер са :) 

 

Аз съм с джанти от мазда 15ки. Вече не си игра да свалям гуми от джантите. Само сменям комплектите :) 

 

 

и аз тръгнах в тази посока дроне,а и на четири джанти на всеки сезон монтаж и демонтаж си е цифра :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си ги търкаляш:honda:.За два сезона и си ги избил.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, emulsia написа:

Имах късмета да купя джанти от Лом,преди да платя съм пробвал да ли влизат и да не опира нещо,поръчал съм само тези пластмасови пръстена да влезна в 64.1 до два дена ще дойдат и отивам да монтирам

    Честито и от мен колега!  Преходните втулки по-добре на стругар, който има опит в това . Аз да бързам взех готови от магазин, но те са много по-тесни и по съвет на колега от форума отидох на стругар. Купешките въпреки че бяха на 64.1 не лягаха добре. Мисля че бях ги сменил в магазина с по-ниския  размер  63.4 и с тях карах няколко дни докато ми ги направи стругаря  

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, pet71 написа:

    Честито и от мен колега!  Преходните втулки по-добре на стругар, който има опит в това . Аз да бързам взех готови от магазин, но те са много по-тесни и по съвет на колега от форума отидох на стругар. Купешките въпреки че бяха на 64.1 не лягаха добре. Мисля че бях ги сменил в магазина с по-ниския  размер  63.4 и с тях карах няколко дни докато ми ги направи стругаря  

Леле ти ме разочарова,тез скапани пръстени ги поръчваме от Полша,нали уш размера на харвито е 64.1 гледах го в сайта който Каспера ми даде по нагоре от линка,то и стругар да намеря човека иска точни размери ...........а сега де 64.1 или е 63.4 шаххххххх

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Да  64.1 е .Тези които бях купил от аутоком не уплътняваха .  Стругаря, които ми прави също на 64.1 и легнаха перфектно. Правилен размер си поръчал, може Полските да са по различни от тези по нашите магазини. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките ми джанти са с  пласмасови втулки от16- 20 лв 4 бр от ОЛХ  и пасват добре на 64,1,по-скъпите едни оранжеви пасват много добре.Потърси магазин или гумаджиница и пробвай,при поръчка от ОЛХ  доставката с опция тест и преглед но трябва да носиш джантите пак пробвай.

20190410_052359.thumb.jpg.9e845c971a11b614cbfd1e00134c8f4c.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката на колегата  Емулсия! Искам да те питам дали си правил някаква сметка на + и -  от втори комплект джанти с гуми. Преди години , когато купих моето ХР-В и аз тръгнах да правя втори комплект, но моята "аритметика" не се получи. Аз карам с комплект гуми 3 сезона, с големи усилия 4 сезона. Освен това така гумите трудно се "въртят" по места . Монтираните за ляво не могат да се поставят от дясно. Може да се разменят само предна със задна леви и съответно десни. Не може да поставиш например джанта с гума, която е била предна дясна предишния сезон от ляво - задна или предна, може само задна дясна. Обаче гумите се износват различно и дори производителите препоръчват при следващо поставяне да се разменят местата, даже има и препоръчителни схеми на размяна. Освен това след един сезон каране вероятно има промяна в баланса от износване, удар на джантата в бордюр или дупка, паднала оловна тежест от предишен баланс ...... Та аз стигнах до извода , че не е оправдан втори комплект и се отказах да го правя. Извинявай, ако прецениш, че съм оспамил темата , но ми е интересно мнение на човек направил нещо от което аз съм се отказал! Успех на всички съфорумци! И още веднъж Честито !

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два комплекта един летен един зимни имам.Извинявай 3 сезона с едни гуми ако са летни абсурд ,пробвал съм с джипове гуми за зимата ако няма сняг хубав и студ става ,при минус -5 и сняг над 10см че и по малко всичко отива в канала.Да не е икономически изгодно,но сигурност и живота  нямат парична стойност.При всяка смяна отивам и правя баланс и винаги са излезли от стойностите.Плюсовете за всеки сезон имаш гуми и сигурност, минуси не намирам, не правя компромис с сигурноста моята и на тези които возя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, V Kolev написа:

Честито за придобивката на колегата  Емулсия! Искам да те питам дали си правил някаква сметка на + и -  от втори комплект джанти с гуми. Преди години , когато купих моето ХР-В и аз тръгнах да правя втори комплект, но моята "аритметика" не се получи. Аз карам с комплект гуми 3 сезона, с големи усилия 4 сезона. Освен това така гумите трудно се "въртят" по места . Монтираните за ляво не могат да се поставят от дясно. Може да се разменят само предна със задна леви и съответно десни. Не може да поставиш например джанта с гума, която е била предна дясна предишния сезон от ляво - задна или предна, може само задна дясна. Обаче гумите се износват различно и дори производителите препоръчват при следващо поставяне да се разменят местата, даже има и препоръчителни схеми на размяна. Освен това след един сезон каране вероятно има промяна в баланса от износване, удар на джантата в бордюр или дупка, паднала оловна тежест от предишен баланс ...... Та аз стигнах до извода , че не е оправдан втори комплект и се отказах да го правя. Извинявай, ако прецениш, че съм оспамил темата , но ми е интересно мнение на човек направил нещо от което аз съм се отказал! Успех на всички съфорумци! И още веднъж Честито !

Привет колега аз чак толкова не съм маняк със разменяне на предни и задни може да е така може и да не ...ще ти кажа аз как процедирам по темата ...разбира се,че е хубаво да имаш два комплекта от чисто финансова страна,тука монтаж демонтаж и баланс на 4-ри гуми е 32 кинта и много висене,ако го правиш всеки сезон за някоя година ще платиш още едни джанти,за летните имах хубави от миналата година и отзад зимни целогодишно,сега със новия комплект чисто нови отпред и старите летни отзад,за зимата сега този сезон взимах чисто нови зимни и тези който дойде колата предни сложих отзад ...ето това е моята схема,винаги нова гума за предница и прилични отзад да е всичко наред със закона и ДОТ,като се скапят не знам кога ще има същия ред предните отиват отзад и слагам пак нови за предни и нищо не пипам вече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да затворим темата и да споделим кое колко ми излезна ако някой иска да мине по моята стъпка 150 лв две предни лятни гуми имах си хубави летни от миналата година два броя и ето го летния комплект 4-ри джанти от сузики 5х114.3  6.5 J 15 цола 200 лв ..монтаж демонтаж и баланс 32 лв  ....понеже не ми трае търпилото да чакам два дена престъргах на стругар старите пръстени от 60 мм на 64.1 заспаха,цена на стругар 15 лв ...нямаше капачки 4-ри 15 лв скоро ще им лепна и логото на хонда :)) след два дена ще ми дойдат поръчаните пластмасови пръстена който не дочаках но да има 64.1 толкова със финансите да се затвори цикъла остава зимния сезон да вкарам зимните комплекти в джантите и съм на кон .....ноооооооо сега леко да си отдъхна финансово .... сложил съм снимки на новите джанти,по горе има и стария вариант .....е поне на мен новите повече ми харесват...това е от мен

IMG_20190410_140408.jpg

IMG_20190410_140345.jpg

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, CARPERA написа:

Два комплекта един летен един зимни имам.Извинявай 3 сезона с едни гуми ако са летни абсурд ,пробвал съм с джипове гуми за зимата ако няма сняг хубав и студ става ,при минус -5 и сняг над 10см че и по малко всичко отива в канала.Да не е икономически изгодно,но сигурност и живота  нямат парична стойност.При всяка смяна отивам и правя баланс и винаги са излезли от стойностите.Плюсовете за всеки сезон имаш гуми и сигурност, минуси не намирам, не правя компромис с сигурноста моята и на тези които возя.

Явно не сте разбрали въпроса ми. Разбира се, че компромис не трябва да има. И аз съм с  2 комплекта гуми , но само с 1 комплект джанти. Зимата със зимни и лятото с летни гуми и с достатъчно дълбочина на шарката на протектора. Струва ли си два комплекта джанти с гуми???   Аз от това се отказах. И сега на едни и същи джанти /при мен 16"/ пролет и есен слагам летни и съответно зимни гуми. При всяка смяна джантите се почистват, гумите се поставят на място различно от това предишния сезон и всичко се балансира. Ако имаш готов комплект в гаража и само вдигаш на крик и сменяш няма да са балансирани /според актуалното им състояние/ , не могат и да се разменят - освен предните със съответните задни, но не и лява страна с дясна /ще се обърне посоката на въртене/.  Ето това ми е любопитно дали си заслужава - втори комплект джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва си ,по горе ти отговорих от финансова страна си струва

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора! Преди поставяне как балансираш ? Разбрах, че не държиш на размяна на местата на гумите.  Ако е само баланс безплатно ли е? Явно при теб се получава. Безаварийно!!!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато направиш комплект 4-ри джанти със зимни гуми и 4-ри джанти със лятни гуми,минаваш само със сваляне и качване което не е скъпо,ако си като мен принципен при всяко качване на комплекта всеки сезон минавам само баланс за по сигурно .....няма нищо безплатно в този живот но сумата не е 32лв на сезон а примерно 10лв на комплекта .....ако си убеден,че си добър шофьор и всички дупки не са твой ....най вероятно няма да има нужда от баланс и при добро желание можеш сам да си смениш комплекта пред къщи ....Успех!

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че е много по-добре 2 комплекта с джанти, а не всяка есен и пролет да висиш при гумаджиите и да плащаш. Отделно труда да ги натовариш гумите за да ги закараш. За 5 години и пробег над 100000км., нито зимните нито летния комплект се е разбалансирал...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го прецени това ако не ги проверявш при гумаджията. 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как го прецених ли?! А би ли казал какви са симптомите при небалансирано колело?! Предно, задно.... Тогава сам ще си отговориш!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите  при не балансирано колело се усещат при мен при висока скорост, ако караш градско и само до 70 км може и 4 год да не го усетиш. Ако такъв ти е теста ясно защо не балансираш, провери ги ще видиш че всичките са излязли от баланс,питал съм гумаджията оговора е,усещаш ги чак когато са много излезли от баланс.

Колега кой точно модел Нексен караш.

  • Харесвам 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...